خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. سئوشناسی رقبا

سئو یا Search engine optimization موضوعی است عمومی و به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید از اقدامات رقبای خود در این حوزه باخبر شوید. ما برای رسیدن به این هدف دو سرویس را پیشنهاد می‌کنیم: Moz و SEMrush.

Moz اطلاعات کلی مانند آنچه در رتبه‌بندی دیدیم را عرضه می‌کند ولی SEMrush تعداد عبارات مورد توجه رتبه‌بندی را بیان می‌دارد. این دو ابزار برای این هستند که ببینیم آیا سایت موردنظر از لحاظ سئو در وضعیت خوبی قرار دارد یا خیر.



5. اعتبار دامنه

دامین آتوریتی (Domain Authority) که به اعتبار یا قدرت دامنه ترجمه می‌شود، یکی از ابزارهای بررسی قدرت وب‌سایت‌هاست. Domain Authority عددی است بین صفر تا صد. هر چه این عدد به صد نزدیک‌تر باشد، سایت از اعتبار بیشتری برخوردار است و بیشتر می‌تواند چشم موتورهای جستجو را به خود جلب کند، هر چه این رقم به سمت و سوی صفر میل کند، از اعتبار سایت کاسته می‌شود. به‌عبارت‌دیگر Domain Authority یک نمره کلی است که به سایت اختصاص می‌یابد، این رقم برای جستجوگرهای اینترنتی مهم است.

برای این‌ که خیلی راحت و بی‌دردسر Domain Authority سایت خود و رقبا را بدانید، کافی است به ابزار Open Site Explorer از سایت MOZ مراجعه کنید.


6. تعاملات اجتماعی

تعاملات اجتماعی (Social Engagement) فاکتور مهم دیگری در حوزه تعیین اهمیت وب‌سایت ها محسوب می‌شود. هر چه دادوستدها و تعاملات در شبکه‌های اجتماعی (و به‌عبارت‌دیگر تعداد دنبال کنندگان برند در این اکوسیستم) بیشتر باشد، اهمیت، قدرت و اعتبار آن سایت و برند بیشتر خواهد بود.







آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر شما هم می‌خواهید فعالیت‌های فعلی‌تان را انسجام بخشید، در وهله اول باید بدانید در کدام شبکه اجتماعی فعالیت نمایید: آیا فیس‌بوک مناسب است یا پینترست؟ توییتر ترجیح دارد یا اینستاگرام؟ شما باید با توجه به زمان و مکانی که در آن هستید و کاربران شما نیز در آن حضور دارند این موارد را بسنجید(به عنوان مثال اکنون در ایران بهترین گزینه اینستاگرام است)

کارشناسان معمولاً فیس‌بوک را برای برندهای B2C و لینکدین را برای برندهای B2B پیشنهاد می‌کنند. توییتر هم می‌تواند برای همگان مفید و مناسب باشد.

7. دو فاکتور توییتری

فاکتور دیگری که می‌تواند در اینجا نقش‌آفرینی کند، عبارت است از Average new Twitter followers per day که می‌شود (میانگین فالوورهای جدید توییتر در روز) ابزار مختلفی برای سنجش و شمارش دنبال کنندگان جدید شما در توییتر وجود دارد. این ابزار می‌تواند بفهمد چه کسانی اخیراً به جمع دنبال کنندگان شما اضافه‌شده‌اند و چه کسانی شما را unfollow کرده‌اند. از Average shares per post (میانگین پست‌های به اشتراک گذاشته) هم نباید غافل شد . برخی از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر میزان share شدن پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی تأثیر دارند عبارت‌اند از: عناوین، جذابیت‌های بصری و ابزار اتوماسیون اجتماعی (social automation).

همه موارد فوق اکنون در صفحات تجاری اینستاگرام نیز قابل بررسی می باشد و شما می توانید همین موارد را در صفحات اینستاگرام خود مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از روند فعالیت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطلع باشید.

نسخه رایگان BuzzSumo یک ابزار عالی برای یافتن مطالب داغ و موردبحث روز در فضای وب است و به شما کمک می‌کند که خیلی سریع و فوری، اخباری را که بیشترین بازدید و اشتراک‌گذاری را داشته پیدا کنید. نسخه پولی این نرم‌افزار یعنی BuzzSumo Pro امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.



8. ایمیل مارکتینگ

تقریباً تمام بازاریاب‌های حرفه‌ای که من با آن‌ها برخورد داشته‌ام، بر روی قدرت ایمیل مارکتینگ و تأثیرگذاری مثبت آن انگشت گذاشته‌اند. برخلاف منابع ترافیک ساز (مانند گوگل، فیس‌بوک، توییتر و لینکدین)، ایمیل یک شرکت طرف ثالث نیست بلکه بخشی از دارایی و اطلاعاتِ خودِ شماست. به‌عبارت‌دیگر شما با اتکا به دانش خودتان و بدون یاری از شرکت‌های فوق می‌توانید ترافیک سایت‌تان را بالا ببرید. با ایمیل، واسطه‌ها نیز حذف می‌شوند و شما مستقیماً با کاربر سخن می‌گویید.

مهم این است که بتوانید بازدیدکنندگان سایت‌تان را متقاعد کنید که ایمیلشان را در اختیارتان بگذارند تا خبرنامه‌های روزانه، هفتگی، ماهانه یا دوره‌ای شما را دریافت نمایند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در اینجا اشاره به یک نکته ظریف خالی از لطف نیست: یکی از سرنخ‌های مهم در بحث ایمیل مارکتینگ، تعداد اعضای لیست گیرندگان ایمیل (Email list size) است. این‌ که چند نفر ایمیل‌های خبرنامه شرکت رقیب را دریافت می‌کنند، می‌تواند حقایق بسیاری را برای شما آشکار سازد. البته این رقم ممکن است همیشه در معرض دید دیگران قرار نگیرد ولی کافی است به فرم Signup سایت دقیق شوید؛ شاید آنجا چیزی دستگیرتان شود، مانند تصویر زیر:



9. هدف‌گیری مجدد

هدف‌گیری مجدد یا همان Retargeting نوعی راهکار برای بهبود برندینگ و ترافیک است؛ تقریباً چیزی شبیه پاپ‌آپ. در یک کمپین Retargeting از یک پیکسل ردگیری و یک کوکی استفاده می‌شود و شامل مراحل زیر است:





1. بازدیدکننده‌ای به سراغ سایت شما می‌آید و در آنجا گشت‌وگذار نموده، انواع محصولات و سرویس‌ها را مشاهده و احتمالاً بررسی می‌کند.

2. این خانم یا آقای بدسلیقه (!) بدون این‌که از سایت شما خریدی بکند، کامنتی بگذارد و اثری از خودش بر جای گذارد، به سراغ سایت‌های دیگر که دست بر قضا رقبای شما هستند ، می‌رود‌.

3. شما یک سری آگهی به آن بازدیدکننده گریزپا نشان می‌دهید. این آگهی‌ها بر اساس محصولات، سرویس‌ها و صفحاتی که وی قبلاً در سایت شما دیده طراحی و تنظیم شده است.

4. اکنون این کاربر به تبلیغات شما جواب می‌دهد و به سراغ سایت‌تان آمده تا عمل موردنظر شما را که مثلاً خرید کالا است انجام دهد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیش فروشی از طریق ایمیل برای دستیابی به بالاترین میزان فروش

بیش فروشی از طریق ایمیل برای دستیابی به بالاترین میزان فروش


بیش فروشی Upselling چیست؟

بیش فروشی یک تکنیک رایج فروش است که توسط خرده‌فروشان مورداستفاده قرار می‌گیرد. هدف این است که مشتریان ترغیب شوند محصولی گران‌تر یا محصولات اضافی که مکمل خریدهای آن‌هاست را خریداری کنند. به‌عنوان‌مثال، پیشنهاد خرید جوهر پرینتر، یک کابل بلند و کاغذ برای پرینتری که در حال خرید آن هستند بیش فروشی محسوب می‌شود.

روش‌های بسیار متنوعی برای بیش فروشی وجود دارد و شما می‌توانید آن را در مراحل مختلف خرید اجرا کنید. رایج‌ترین راه برای خرده‌فروشان، تلاش برای بیش فروشی در مرحله جمع‌بندی سبد خرید است، اما بسیاری از سایت ها نیز در تک‌تک صفحات محصولات وب‌سایت خود به بیش فروشی می‌پردازند. ازآنجایی‌که ایمیل فرصتی برای تعامل دوباره با مشتریان و جذب مجدد آن‌ها برای افزایش فروش فراهم می‌کند، اهمیت آن را نباید نادیده گرفت. علاوه بر این می‌توان از ایمیل به‌طور مؤثری در پشتیبانی و پیگیری فعالیت‌ها در وب‌سایت استفاده کرد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیش فروشی Upselling چیست؟




نمونه‌هایی از کاربرد بازاریابی ایمیلی در بیش فروشی محصولات:



1- ایمیل‌هایی که به دلیل انجام یک رفتار در وب‌سایت ارسال می‌شوند

هنگامی‌که مشتریان به‌تازگی از صفحه یک محصول در سایت شما بازدید کرده‌اند، می توانید آنها را هدف قرار می‌دهید و محصولات دیگری که مایل به بیش فروشی آن‌ها هستید را نیز به آنها پیشنهاد دهید. ممکن است ارائه گزینه‌های بیشتر آن‌ها را نسبت به بازگشت مجدد به سایت شما و تکمیل کردن فرآیند خرید ترغیب کند. برای ارسال ایمیل های خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید، در صورت بازدید یک مقاله یا یک دانلود رایگان توسط کاربران به آنها یک محصول مرتبط با آن مطلب را از طریق ایمیل های اتوماتیک معرفی کنید و پیشنهاد بدهید.

2- ایمیل‌هایی که به دلیل رها کردن سبد خرید ارسال می‌شوند

از فرصتی که سبدهای خرید رهاشده فراهم می‌کنند، برای بیش فروشی محصولات خود استفاده کنید. هنگامی‌که به مشتریان برای تکمیل فرآیند خرید ایمیل یادآوری ارسال می‌کنید، سایر محصولات پیشنهادی را نیز در آن ایمیل بگنجانید. این احتمال وجود دارد که به محصول گران‌تری که به نمایش گذاشته‌اید علاقه‌مند شوند یا تصمیم بگیرند تعدادی لوازم جانبی به سفارش خود اضافه کنند.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3- ایمیل‌هایی که پس از خرید ارسال می‌شوند

از محتوای پویا (داینامیک) برای قرار دادن یک بخش در محصولات پیشنهادی ایمیلی که پس از انجام خرید ارسال می‌کنید استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق ایمیل‌های تبادلی SMTP Transactional SMTP email یا triggered email انجام دهید.

اگر مشتری شما محصولاتی مرتبط را خریداری نکرده است، ایمیل‌های پس از خرید فرصتی عالی برای تبلیغ و معرفی مجدد آن‌ها فراهم می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید مشتری خود را ترغیب کنید که یک بسته بیمه‌ای برای جواهراتی که به‌تازگی خریده است دریافت کند و مزایای این کار را برایش فهرست کنید.
شما باید خودتان در مورد زمان ارسال این ایمیل‌ها تصمیم بگیرید، اما ایمیل‌هایی که به همراه فاکتور اقلام خریداری شده ارسال می‌کنید فرصتی برای بیش فروشی و دریافت بازخورد درباره سفارش اخیر مشتری فراهم می‌کنند.
عنوان ایمیل را تغییر دهید تا مشتری متوجه شود چیز دیگری نیز در ایمیل وجود دارد که ارزش بررسی را دارد. به‌عنوان‌مثال می‌توانید چنین عنوانی را درج کنید: "فاکتور پرداختی سفارش اخیر شما – به همراه پیشنهاد‌هایی که نباید از دست بدهید."


4- کمپین‌های ارتقا

آیا تابه‌حال اتفاق افتاده که برای چیزی ثبت‌نام کرده باشید و پس از آن یک سری ایمیل دریافت کنید که در مورد تمایل شما برای ارتقا سؤال کنند؟ این بیش فروشی و راهی هوشمندانه برای متقاعد کردن مشتری برای ثبت‌نام در یک پلن پرهزینه‌تر پس از اتمام دوره آزمایشی است.

5- ایمیل‌های یادآور تمدید دوره

ارسال ایمیل در زمان مشخصی از دوره‌ی یک محصول می‌تواند باعث خرید مجدد شود. همین فرصتی برای بیش فروشی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید یک یادآور تمدید دوره برای بیمه سالانه سفر ارسال کنید که گزینه‌های متنوعی برای ارتقا به همراه دارد.


مزایای بیش فروشی

بیش فروشی مزایای زیادی برای مشتری و فروشنده دربردارد. بیش فروشی به شما کمک می‌کند با پیشنهاد محصولاتی که برای مشتری مناسب و سودمند هستند، ارتباط خود را با وی گسترش دهید. این به‌نوبه خود به این معنی است که مشتریان احساس خواهند کرد که ارزش و سودی برایشان در خدمات شما وجود دارد و لذا احتمال بازگشتشان بیشتر می‌شود.

معمولاً فروش محصول به مشتریان فعلی آسان‌تر از فروش به مشتریان جدید است. شما با بیش فروشی به مشتریان خود نشان می‌دهید که به علاقه‌های آن‌ها توجه می‌کنید، روند پیدا کردن محصولات موردنظر آن‌ها را تسهیل می‌کنید و بازگشت سرمایه آن‌ها را به حداکثر می‌رسانید – چیزی بیشتر از این می‌خواهید؟



موارد قابل‌توجه

برای راه‌اندازی کمپین‌هایی که حاوی محتوای مرتبط هستند، باید اطلاعاتی را به پلتفرم بازاریابی ایمیلی خود وارد کنید. با تأمین‌کننده خدمات ایمیل خود صحبت کنید تا ببینید آیا این امر ممکن است و آیا آن‌ها می‌توانند در برپایی کمپینتان به شما کمک کنند؟
علاوه بر این به داده‌های رابـ*ـطه‌ای (relational data) نیاز دارید که محصولات را به هم ارتباط دهد. این کار با طبقه‌بندی محصولات در جدول های اطلاعاتی (datatable) امکان‌پذیر است. به‌عنوان‌مثال می‌توان بسته‌های بیمه‌ای را به محصولات الکترونیکی ارتباط داد. روش دیگر انجام این کار، طبقه‌بندی محصولات بر اساس ویژگی‌های جمعیتی مشتریان شما است.
با توجه به بازاریابی ایمیلی از نوع مبتنی بر اجازه مشتری (permission-based email marketing)، چنانچه ایمیل‌های شما پس از انجام یک فعالیت از سوی مشتری برای وی ارسال می‌شوند، ارائه درخواستی مبنی بر بیش فروشی در آن ایمیل‌ها مسئله‌ای ایجاد نخواهد کرد. فقط مراقب باشید سماجت به خرج ندهید، به یاد داشته باشید که به‌هرحال هدف شما جلب رضایت مشتری است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در انتخاب رنگ یک وب‌سایت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در انتخاب رنگ یک وب‌سایت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟


شاید بتوانید با متن جذاب کاربرها را به سایت خودتان بیاورید ولی آن چیزی که باعث می شود کاربران با سایت ارتباط برقرار کنند و سایت شما را دوست داشته باشند ، زیبایی و رنگ‌بندی مناسب سایت شماست. در ادامه به نحوه انتخاب رنگ مناسب و اینکه چه رنگ هایی برای سایت شما مناسب است ، می پردازیم.



انتخاب رنگ مناسب برای سایت

آنچه باعث ارتباط برقرار کردن کاربر با یک سایت می‌شود طراحی (UI) یک سایت است. مسلماً این طراحی به صورت یک رنگ تنها انجام نمی‌شود و نیازمند ترکیب شدن چندین رنگ به شکلی است که کاربر از ورودش به سایت لـ*ـذت ببرد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
9 نکته مهم و ضروری سئو برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو

9 نکته مهم و ضروری سئو  برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو

هدف از تولید محتوا در وب سایت فقط ارائه مطلب و اطلاعات نیست بلکه باید این محتوا برای موتور های جستجو قابل پذیرش باشد یک مطلب عالی دارای دو ویژگی اصلی می باشد 1) جذابیت برای کاربران 2) نوشتن بر اساس استاندارد های سئو.
اگر می خواهید محتوای شما بازخورد بهتری داشته باشد باید حتما محتوای خود را طبق استانداردهای سئو منتشر کنید در غیر این صورت انتظار پیشرفت در وب سایت خود را نداشته باشید.

سئو فرآیند ساده ای نیست اما پیروی از نکات مقدماتی آن که از قضا نکات پیچیده ای هم نیستند، برای پیشرفت چشم گیر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو حائز اهمیت می باشد. در این مطلب به شما 9 نکته مهم و راهنمای حیاتی از چگونگی استفاده از سئو در تولید محتوا را آموزش می دهیم. نکاتی که لازمه ی بی چون و چرای هر مطلب و تولید محتوایی می باشد. ما این نکات را چک لیست سئو می نامیم. این یعنی اگر هر 9 نکته را در مطالب و محتوای وب سایت خود اعمال کنید، راه را درست رفته اید.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
SEO Tips



1. یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید و روی آن تمرکز کنید

اولین قدم برای سئو انتخاب یک کلمه کلیدی اصلی می باشد. کلمه کلیدی انتخابی شما باید دو ویژگی اصلی داشته باشد. این کلمه کلیدی باید یک کلمه کاملاً مرتبط با متن و محتوای شما و همچنین کلمه ای مناسب و منطبق با جستجوی کاربران باشد. در واقع باید این کلمه را با همان چیزی که می خواهید در جستجوها نمایش داده شود یکسان سازی کنید. برای این کار کافیست ببینید موضوع متن شما با جستجوی کاربران چه تناسبی دارد. جستجو کنید تا متوجه شوید مردم برای رسیدن به مطلب و محتوای شما چه کلمه ای را بیشتر جستجو می کنند.

یکی از راه های ساده برای این کار استفاده از ابزار Google Keyword Planner می باشد. با کمک این ابزار (که ممکن است برای استفاده از آن نیاز به دسترسی حساب کاربری AdWords داشته باشید) می توانید به تخمین ها و ارزیابی های گوگل از جستجوی عبارات و کلمات مرتبط دسترسی پیدا کنید و در نتیجه انتخاب مناسب تری داشته باشید.

برای مثال فرض کنید موضوع مطلب شما در مورد رستوران هایی است که غذای گیاهی سرو می کنند. با کمک این ابزار می توانید کلمات کلیدی مرتبط با این موضوع را بررسی کنید. می توانید از بین چند کلمه کلیدی مرتبط که بیشترین مقدار جستجو را داشته اند گزینه ای که از دیگر موارد بیشتر جستجو شده است را انتخاب کنید. در این مورد به عنوان مثال "غذاهای گیاهی" بیشترین جستجو را نسبت به دیگر کلمات داشته اند. پس منطقی است که شما هم کلمه کلیدی مرکزی خود را همین کلمه انتخاب کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. در مورد رقبا و رقابت با آن ها تحقیق کنید

یک صفحه خصوصی (Private Browsing) در مرورگر خود باز کنید تا اطلاعات جستجوهای شما در مرورگر و گوگل ثبت نشوند. سپس موضوع مرتبط با مطلب و محتوای خود را در گوگل جستجو کنید. به جز چند مورد اول که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords هستند، 10 مورد بعدی همان رقبای شما هستند! وارد صفحات آن ها شده و به آنالیز آن ها بپردازید. هدف جستجوی خود را نقاط ضعف و نقاط قوت آن ها قرار دهید تا با پیدا کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات مشابه جلوگیری کرده و از نقاط قوت آن ها الگوبرداری صحیح کنید.

3. بهترین محتوای ممکن را تولید کنید

انتخاب و نگارش محتوای شما احتمالاً سخت ترین و در عین حال مهم ترین پروسه برای کسب موفقیت در این زمینه خواهد بود. با توجه به اطلاعاتی که از رقبا به دست آورده اید، حالا دست شما برای نگارش مطلبی جامع و کامل باز تر می باشد. مقایسه های خود را بیشتر کنید. سایت ها و مطالب مشابه را با دقت بیشتری بازبینی کنید تا هر خلاء ممکن در آن ها را در کار خود پوشش دهید. مهم نیست که مطلب شما چه موضوعی دارد و در چه جایگاهی از جمله وبلاگ، صفحه اجتماعی، صفحه تجاری، صفحه محصولات و ... منتشر می شود، مهم ترین نکته این است که محتوای متن شما آنقدر عالی و بی نقص باشد که نتوان آن را با دیگر محتوای مشابه از سایت های دیگر مقایسه کرد. این مورد نه تنها برای کاربران بسیار مهم است، بلکه از نظر گوگل نیز امتیاز بالایی در پی دارد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا