خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
آموزش مبانی پیشرفته در وب
با سلام Afshin Javan هستم
متخصص سئو ، وب مستر و طراح گرافیکی
مقاله آموزش مبانی پیشرفته در وب در وبسایت رمان98 تهیه و انتشار داده شده
سلام دوستان در دو تاپیک قبلی که شامل
سیر تا پیاز راه اندازی کسب و کار اینترنتی
و

آموزش صفر تا صد مبانی سطحی وب
به شما درباره تمام اطلاعات سطحی وب توضیح دادم ، در این تاپیک میخواهم که آموزش های مبتدی رو کنار گذاشتم و الان میخوام آموزش اینترنت رو به صورت پیشرفته و بسیار تخصصی بهتون آموزش بدم ، خیلی ممنونم که دنبالم میکنید ، عاشق نظر دادن و لایک هاتون هستم ، هر نقدی داشتین رو آزادانه برام میتوانید در پروفایل شخصی من ارسال کنید و جواب گرمی از من بشنوین

download.png

برای دسترس به لینک تاپیک کد را اسکن کنید
این تاپیک در انجمن رمان98 تهیه شده


mobile 1-3.jpg


* عنوان و برچسب های مناسب
* مطالب کافی و کاربردی
* تصاویر جذاب و کاربردی
* وجود کد QR
* لینک های کامل و تمیز​


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 15 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟


موتورهای جستجو روش‌های خیلی پیچیده ای برای نمایش نتایج جستجو شده توسط کاربران دارند، اگر بخواهید در نتایج جستجو رتبه سایت خود را افزایش دهید ابتدا باید بدانید موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند.

بخش اول: درخواست و ثبت جستجو

موتورهای جستجو دارای دو اصل کلی در نحوهٔ عملکرد می‌باشند. دریافت درخواست و پاسخ‌دهی به آن. در این دو اصل ابتدا کاربران موردی که می‌خواهند را در موتورهای جستجو ثبت کرده، سپس پاسخ مربوط با محاسبات موتورهای جستجو در نتایج بازخورد داده می‌شود.

موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟


تصور کنید که شبکه جهانی اینترنت (World Wide Web) یک سیستم مترو از یک شهر بزرگ است.

در این سیستم تعداد زیادی توقف و شروع دوباره وجود دارد. فرض کنید هر توقف یک سند از یک جستجوی منحصر به فرد است. موتورهای جستجو باید راهی برای حرکت و توقف به موقع در این سیستم داشته باشند. پس آن‌ها از بهترین راه موجود برای سرعت بخشیدن به دستیابی به اطلاعات مورد نظر استفاده می‌کنند یعنی لینک‌ها!

اهمیت لینک ها برای موتورهای جستجو

ساختار لینک‌ها در شبکهٔ وب برای اتصال تمام صفحات وب به یکدیگر در یک شبکهٔ واحد است.

با کمک لینک‌ها، روبات‌های هوشمند و خودکار موتورهای جستجو که با نام‌های "خزندگان (Crawlers)" یا "عنکبوت‌ها (Spiders)" شناخته می‌شوند، می‌توانند به میلیون‌ها اسناد مرتبط و پیوسته دست پیدا کنند.
درست در زمانی که موتورهای جستجو این صفحات جستجو شده را پیدا می‌کنند، آن‌ها را کدیابی کرده و اطلاعات انتخاب شده را در هارد درایوهای عظیم و گسترده ذخیره می‌کنند، تا در صورت نیاز آن‌ها را در جستجوهای بعدی در کمترین زمان ممکن نمایش دهند.

موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟


برای انجام این کار مهم یعنی ذخیره و نگهداری از میلیاردها صفحه که می‌توان در کسری از ثانیه آن‌ها را دید، موتورهای جستجو در تمام دنیا مراکز اطلاعاتی (دیتا سنتر) تأسیس کرده‌اند.
این تجهیزات غول آسای ذخیره سازی دارای هزاران دستگاه پردازشی از مقادیر زیادی اطلاعات هستند. با این همه، وقتی یک فرد در هر یک از موتورهای جستجوی اصلی یک جستجو انجام می‌دهد، خواهان رؤیت نتیجه در همان لحظه می‌باشد. حتی یک یا دو ثانیه تأخیر می‌تواند باعث نارضایتی باشد؛ بنابراین موتورهای جستجو سخت در حال کوشش هستند تا پاسخ‌های کاربران را در اسرع وقت ارائه بدهند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 13 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بخش دوم: ارائه پاسخ‌ها توسط موتور جستجو
موتورهای جستجو در واقع ماشین‌های پاسخ گویی هستند. وقتی شخصی به صورت آنلاین به دنبال چیزی است، لازم است تا موتورهای جستجو نتیجهٔ درخواست آن شخص را در بین مجموعه ای از میلیاردها اسناد مختلف بررسی و جست و جو کنند و برای دستیابی نتیجه و ارائهٔ پاسخ می‌بایست دو کار انجام دهند:

اول، تنها نتایج و پاسخ‌هایی که مرتبط با جستجو بوده و برای متن جستجوی کاربر مفید هستند را نمایش دهد و دوم، نتایجی که بیشترین امتیاز و بیشترین درصد جستجو و مفید بودن را داشته‌اند انتخاب کنند. این مورد دوم یعنی همان "مرتبط بودن" و "مهم بودن" در نتایج نمایش داده شده معنی اصلی نحوهٔ عملکرد سئو می‌باشند.

برای یک موتور جستجو، مرتبط بودن، معنی مهم‌تری نسبت به جستجو و یافتن آسوده یک صفحه با کلمات دقیق را دارد. به عبارت دیگر مرتبط بودن نتایج پیدا شده با کلمهٔ جستجو شدهٔ کاربر از اهمیت بیشتری نسبت به جستجوی یک طرفه برخوردار است.

در زمان‌های ابتدایی پیدایش شبکه وب، موتورهای جستجو از همین روش ساده بیشتر جلو نمی‌رفتند و کلمات جستجو شده را به صورت مستقیم مورد بررسی قرار می‌دادند و نتایج آن‌ها به عنوان یک نتیجهٔ کلی ثبت می‌شد. اما بعدها به خاطر اتفاقات و سو استفاده هایی که از موتورهای جستجو صورت گرفت، موتورهای جستجو هوشمند تر شده و راه‌های بهتری برای پیدا کردن نتایج با ارزش برای جستجوگرها (کاربران) فراهم کردند تا با این کار کاربران در زمان کمتر به بهترین نتیجهٔ ممکن برسند و از آن لـ*ـذت ببرند.



چگونه موتورهای جستجو اهمیت داشتن یک جستجو را تعیین می‌کنند؟

در حال حاضر، به طور معمول یک موتور جستجوی درجه و مقدار اهمیت یک مورد را بر اساس محبوبیت آن مورد تعیین می‌کند. با توجه به این فرمول، هر چقدر یک سایت یا صفحه بیشتر محبوب و پر بازدید باشد، باید از اهمیت و ارزش بالاتری در بخش اطلاعات درون خود نیز برخوردار باشد.

این فرضیه به صورت تقریبی در نتایج و آمار آزمایشات ثابت شده است. موتورهای جستجو به افزایش رضایت مندی کاربرانشان با استفاده از این معیار یعنی اولویت قرار دادن جستجوهای محبوب ادامه می‌دهند.

محبوبیت یا مرتبط بودن یک جستجو به صورت دستی تعیین نمی‌شوند. این مقادیر توسط هوش مصنوعی موتورهای جستجو، محاسبات دقیق ریاضی و الگوریتم‌ها معین می‌شوند. این الگوریتم‌ها معمولاً شامل هزاران بخش مختلف هستند.

برای اینکه بتوان عوامل مهم در رتبه بندی را رعایت کرد و به رتبه های بالایی در نتایج گوگل دست یافت، باید با موضوع به نام سئو آشنایی داشت.

بهینه سازی سایت یا سئو در واقع متد هایی هستند که با انجام و رعایت آنها وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و شما را به همان عوامل محبوبیت که اشاره شد می رساند.

به عنوان مثال وقتی کلمهٔ Universities (دانشگاه) کلمهٔ مورد جستجوی ما باشد، موتورهای جستجو ایالت Ohio را نسبت به Harvard در اولویت قرار می‌دهند. چون ایالت اوهایو هم با کلمه مورد جستجو به صورت کلی مرتبط است و هم عمومیت و محبوبیت بیشتری دارد.

برای مطالعه بیشتر درباره بهینه سازی و سئو سایت به مقاله ی سئو چیست؟ هر آنچه لازم است درباره سئو بدانید، مراجعه کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 12 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چه محتوایی را در وب سایتمان قرار دهیم؟

چه محتوایی را در وب سایتمان قرار دهیم؟

وقتی صحبت از محتوای سایت می‌شود، اولین چیزی که به ذهن شما می‌ رسد قرار دادن حجم انبوهی از مقالات و مطالب در سایت می باشد، در همین ابتدا به شما اطمینان میدهم اگر تا کنون اینگونه فکر می‌کردید پس از خواندن این مقاله تصور دیگری به محتوای سایت خواهید داشت.

محتوای وب‌سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

در ابتدا می‌توانم به جرئت بگویم محتوا مهم‌ترین بخش یک وب سایت محسوب می‌شود و اگر بخواهیم یک وب‌سایت را از نظر اهمیت بخش‌های مختلف آن بخش‌بندی کنیم، بخش محتوا حدوداً 90% درصد اهمیت را به خود اختصاص می‌دهد و 10% باقی‌مانده هم به بسـ*ـتر مورد نیاز برای درج محتوا اختصاص می‌یابد!

شاید برای شما سؤال شود که چطور چنین چیزی ممکن است؟ شما قطعاً سایت‌های زیادی را می‌شناسید که محتوای زیادی در آن‌ها دیده نمی‌شود و مربوط به شرکت‌ها یا اشخاص مهمی نیز هستند، اما باید در اینجا به شما بگویم اگر همان وب‌سایت‌ها را به عنوان یک سایت باکیفیت بررسی کنید متوجه خواهید شد که هرگز دارای بازدهی مناسبی نخواهند بود.

content marketing


محتوای سایت نشان دهنده هویت وب سایت شما می‌باشد و با توجه به آن ارزش وب سایت شما مشخص می‌گردد، هرچه مطالبی که در سایت شما درج می‌گردد مفید تر و با کیفیت تر باشد باعث می‌گردد ارزش سایت شما از دید مخاطب و رتبه جهانی بهبود یابد.

محتوای یک وب سایت شامل کلیه مطالبی می‌باشد که شما با فرمت‌های مختلف در وب سایت خودتان قرار می‌دهید، مانند مقالات و اخبار تخصصی و یا فایل‌های مالتی مدیا صوتی و تصویری همگی محتوای وب سایت شما را تشکیل می‌دهند.

مهم‌ترین بخشی که مخاطبان شما و موتورهای جستجو نیز به آن اهمیت می‌دهند همین بخش می‌باشد و اگر بتوانید محتوایی اختصاصی تولید کنید خیلی سریع در میان مخاطبان و موتورهای جستجو رشد خواهید کرد.

از این رو می‌توان گفت بخش تولید محتوا نیز مهم‌ترین کاری است که در وب سایت شما باید انجام شود پس باید قبل از شروع به تولید آن دقیقاً از اصول و نحوه تولید محتوای استاندارد آگاه باشید و بدانید چطور محتوایی را ایجاد نمائید که در ابتدا مخاطب از مشاهده آن لـ*ـذت برده و برای آن سود آور باشد و سپس موتورهای جستجو آن را به عنوان یک محتوای استاندارد و اختصاصی تشخیص داده و در نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 12 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چه محتوایی را در وب سایتمان قرار دهیم؟
بدون اینکه در نظر بگیریم در چه زمینه ای تخصص داریم و می‌خواهیم در چه خصوص مطالب سایت را ایجاد نمائیم، اصولی پایه در خصوص محتوایی که باید در سایت درج شود وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

برای تأمین محتوای سایت راه های بسیاری وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید یک سایت را در عرض چند روز با محتوای بسیاری پر کنید و هزاران مطلب را در آن قرار دهید اما آیا این کار می‌تواند مفید باشد و برای پیشرفت یک وب سایت کار درستی است؟

خیلی‌ها تصور می‌کند درج مطالب بسیار زیاد در یک وب سایت کمک می‌کند تا آن‌ها در نتایج جستجو در همه زمینه‌های مطالب درج شده نمایش داده شوند و بازدید خوبی را به سایت خودشان سرازیر کنند، در اینجا باید به شما بگویم اگر 10 سال پیش این کار را می‌کردید شاید می‌توانستید بازدهی مناسبی بدست آورید اما اکنون دیگر با انجام این کار نه تنها به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید بلکه ممکن است برای همیشه از نتایج موتورهای جستجو حذف شوید و دیگر نتوانید به روی سایت خود حسابی باز کنید، می‌پرسید چرا؟ پاسخ واضح است موتورهای جستجو امروزه بسیار پیشرفته شده‌اند و براحتی تشخیص می‌دهند یک محتوا دقیقاً و اولین بار توسط چه وب سایتی در وب منتشر شده است و همه امتیاز آن محتوا را برای وب سایت مرجع لحاظ می‌کنند، حال اگر شما سعی در انتشار مجدد همان مطالب در وب سایت خودتان بکنید فوراً در لیست سایت‌های اسپم قرار خواهید گرفت و موتورهای جستجو شما را در دسته سایت‌های غیر مجاز قرار می‌دهند و حتی اگر قبلاً در نتایج جستجو نمایش داده می‌شدید اکنون به نتایج پایین تر می‌روید و کم کم از لیست نتایج حذف خواهید شد.

فکر می‌کنم با مطالعه توضیحات بالا تا حدودی به اهمیت محتوای اختصاصی پی برده باشید، اما کار به اینجا ختم نمی‌شود!

یک محتوای کامل و با ارزش می‌تواند برای وب سایت شما منافع خیلی بیشتری داشته باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 11 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
مزیت‌های تولید محتوای اختصاصی چیست؟
مطالب مفید و کاربردی نه تنها می‌تواند اعتماد موتورهای جستجو را به شما جلب نماید بلکه از آن مهم‌تر باعث می‌شود مخاطبان شما نیز به سایت شما به عنوان یک مرجع نگاه کنند و بدانند که مطالبی که در سایت شما مشاهده می‌کنند را در هیچ جای دیگر نمی‌توانند بیابند.

اگر در وب سایت خودتان خبرنامه داشته باشید و محتوای اختصاصی تولید کنید مخاطب‌های شما با اعتماد بیشتری در خبرنامه سایت عضو می‌شوند، زیرا می‌دانند که شما قطعاً متخصص هستید و تمایل دارند مطالب شما را فوراً مشاهده نمایند.

مطالب مفید و اختصاصی مهم‌ترین بخش یک وب سایت است و اگر بیشترین زمان خود را به روی تولید محتوا بگذارید هیچ وقت پشیمان نخواهید شد.

content marketing


منابع تولید محتوای اختصاصی را چگونه بیابیم؟

زمانی که یک وب سایت برای خودتان ایجاد می‌کنید، مسلماً با ایجاد آن هدف خاصی را دنبال می‌کنید، اگر یک متخصص هستید تا مدتی می‌توانید بدون داشتن منابع به تولید محتوا بپردازید اما اگر تمایل دارید در زمینه خاصی فعالیت کنید باید به کسب اطلاعات در آن زمینه بپردازید و منابع تولید کننده محتوای آفلاین و آنلاین در زمینه تخصصی خودتان را بیابید.

موردی که در اینجا مطرح می‌شود این است که شما می‌توانید از منابعی که به زبان دیگری در وب منتشر شده‌اند نیز استفاده کنید، اگر شما یک مقاله انگلیسی را ترجمه کنید و به زبان فارسی آن را بازنویسی کنید شما منبع اصلی آن مقاله در زبان فارسی خواهید بود، این هم از دید مخاطب و هم از دید موتورهای جستجو مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

البته منابع دیگری همچون مجلات و روزنامه‌ها به صورت آفلاین مطالب خود را منتشر می‌کنند نیز می‌توانند برای تهیه محتوا بسیار مفید باشند، شما می‌توانید با مطالعه کتاب‌های مختلف در زمینه تخصصی خودتان محتوای بسیار مفید و جذابی را برای وب سایتتان تأمین کنید.

رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 11 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی با ایمیل دقیقا به چه معناست؟

بازاریابی با ایمیل دقیقا به چه معناست؟

بازاریابی با ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ امروزه به‌عنوان بهترین روش برای حفظ ارتباط با مخاطبین می‌باشد، اما تفاوت زیادی میان روش‌های ارسال ایمیل که اکنون در بسیاری از سایت‌ها دیده می‌شود با روش صحیح بازاریابی ایمیلی وجود دارد.


بازاریابی ایمیلی چیست؟

به‌طور خلاصه می‌توان بازاریابی ایمیلی را این‌گونه تعریف کرد: ساخت لیستی از مخاطبین علاقه‌مند به موضوع فعالیت شما به‌طوری‌که آن افراد با میل خودشان در آن لیست عضو شوند و ایمیلشان را در اختیار شما قرار بدهند و سپس شما در بازه‌های زمانی مناسب خدمات و پیشنهادهای بعدی خودتان در همان زمینه تخصصی را از طریق ایمیل به آن افراد اطلاع دهید و هر زمان که تمایل به دریافت ایمیل‌های شمارا نداشته‌اند بتوانند با لغو عضویت از خبرنامه خارج شوند.

اگر شما به این روش عمل کنید باعث می‌شوید که مخاطب به شما اعتماد کند و با خیال راحت ارتباط خودش با شمارا ادامه دهد. این موضوع هم به نفع شماست و هم به نفع مخاطب، شما می‌توانید همیشه با مخاطبین خود در ارتباط باشید و مخاطب شما نیز از آخرین فعالیت‌ها و خدمات شما آگاه می‌شود.

در هنگام دریافت ایمیل از افراد، حتماً به این نکته اشاره کنید که اطلاعات آن‌ها نزد شما محفوظ است و هیچ‌گونه استفاده نادرستی از آن‌ها نخواهید کرد و آن اطلاعات را در اختیار اشخاص دیگر نیز قرار نخواهید داد.

همین موضوع باعث اعتماد به مخاطب شده و ازاینجا به بعد فقط وظیفه شما حفظ این اعتماد و ارتباط مستقیم با مخاطبین خودتان برای ارائه خدمات و افزایش فروش از طریق بازاریابی ایمیلی می‌باشد.

email-marketing




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 11 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ایمیلی چه چیزی نیست؟
برخلاف آنچه در بالا گفته شد با یک جستجوی سریع در گوگل متوجه می‌شوید که وب سایت‌های زیادی وجود دارند که خدمات ارسال ایمیل‌های انبوه را با نام ایمیل مارکتینگ ارائه می‌دهند! ارسال ایمیل‌های انبوه به تعداد زیادی ایمیل خدماتی است که در دنیا با نام spamming معروف است.

Spamming به معنی جمع‌آوری فهرست‌های انبوه ایمیل از بسـ*ـتر وب و ارسال ایمیل‌های ناخواسته به آن لیست است. مشکلات بزرگی در این روش وجود دارد و مهم‌ ترین آن‌ها بدنام شدن برندی است که از این طریق تبلیغات می‌کند.

به‌طورمعمول لیست ایمیل‌های جمع‌آوری شده برای ارسال هرزنامه (هرزنامه به ایمیل‌هایی گفته می‌شود که به‌صورت ناخواسته به افراد ارسال می‌گردد) از طریق جستجوی ربات‌ها در وب سایت‌های مختلف تکمیل می‌گردد و هیچ‌یک از صاحبان ایمیل‌ها تمایلی به عضویت در گروه‌های ارسال هرزنامه ندارند، همین موضوع باعث می‌شود که پس از مشاهده آن ایمیل اقدام به اسپم کردن و یا پاک کردن ایمیل‌ها کنند.

البته قبل از اینکه افراد این ایمیل‌ها را مشاهده کنند معمولاً سیستم‌های ارائه‌دهنده ایمیل مانند یاهو و جیمیل متوجه اسپم بودن ایمیل‌ها شده و آن‌ها را به پوشه اسپم منتقل می‌کنند.

حتماً برایتان سؤال شده است که بااین‌حال چرا بازهم ارسال هرزنامه ادامه دارد و افراد به ارسال ایمیل‌های ناخواسته ادامه می‌دهند؟

پاسخ واضح است، در میان ایمیل‌های ارسالی تعدادی از آن ایمیل‌ها هم توسط افراد باز می‌شوند و حتی ممکن است برای آن‌ها جذابیتی داشته باشد که منجر به کلیک روی لینک‌های مربوطه نیز بشود اما این درصد خیلی کمی از افراد را شامل می‌شود و دیگر افراد فقط شمارا یک فرد یا برند نامعتبر تصور کرده و همیشه در ذهنشان این‌گونه باقی خواهید ماند.

هنگامی‌که می‌خواهید محبوبیت کسب‌وکار اینترنتی خود را با ارسال ایمیل افزایش دهید مراقب باشید که در دام افرادی که هرزنامه ارسال می‌کنند گرفتار نشوید و از روش‌های صحیح ایمیل مارکتینگ استفاده نمایید تا بتوانید همیشه کسب‌وکار خود را زنده نگه‌دارید و یک ارتباط مستقیم و پایدار با مخاطبین واقعی خودتان داشته باشید.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 12 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5 نکته مهم در بازاریابی ایمیلی

5 نکته مهم در بازاریابی ایمیلی

5 نکته مهم و اصلی در ایمیل مارکتینگ که به شرح زیر بیان می‌شود باعث افزایش رضایت مخاطبین و همچنین بهبود بازدهی در طولانی‌مدت خواهد شد.



1- اختیار کاربران را در نظر بگیرید

در هنگام ارسال ایمیل، کاربران باید بتوانند هر زمان که به دریافت ایمیل‌های شما تمایل ندارند به‌راحتی عضویت خود را لغو کنند، پیشنهاد می‌شود در انتهای هر ایمیل ارسالی گزینه لغو عضویت را قرار دهید تا به‌راحتی انجام این کار ممکن باشد. این موضوع نه‌تنها باعث افزایش لغو عضویت نمی‌شود بلکه به کاربران این رضایت خاطر را می‌دهد که هر زمان بخواهند می‌توانند دیگر ایمیل‌های شمارا دریافت نکنند و اگر ایمیل شما برایشان ارسال می‌شود به میل خودشان است، همین موضوع احساس خوبی در مخاطب ایجاد می‌کند که باعث کاهش تمایل مخاطب به لغو عضویت می‌شود.



2- عنوان ایمیل با محتوای آن مرتبط باشد

ایمیل‌هایی که دارای عنوان جعلی هستند تا سبب افزایش نرخ باز شدن ایمیل‌ها بشوند احساس خوبی در مخاطب ایجاد نمی‌کنند و حس فریب دادن را انتقال می‌دهند، حتماً سعی کنید عنوان ایمیل را طوری انتخاب کنید که کاملاً با محتوای آن مربوط باشد. می‌توانید از عناوین جذاب که حس فوریت ایجاد می‌کند و یا پیشنهاد خیلی خوب استفاده کنید، اما باید کاملاً با محتوای ایمیل ارسالی سازگاری داشته باشد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 12 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,337
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5 نکته مهم در بازاریابی ایمیلی

3- برای ارسال ایمیل‌ها نظم و برنامه‌ریزی داشته باشید

ارسال بیش‌ از حد ایمیل‌ ها و یا ارسال‌ های با فاصله زمانی زیاد می‌تواند هردو به ضرر شما باشد، اگر ارسال‌های مکرر داشته باشید مخاطب را خسته می‌کنید و اگر ارسال‌هایی بافاصله زمانی خیلی زیاد داشته باشید به فراموشی سپرده می‌شوید.



4- فقط ایمیل‌های فروش ارسال نکنید

هرگونه خدماتی که ارائه می‌دهید حتماً شامل خدمات رایگان و خبرهایی مربوط به مجموعه شما نیز می‌شود که برای مخاطبین شما جذاب است، ارسال ایمیل‌هایی که همگی پیشنهادهای فروش و یا تبلیغات خدمات شما هستند باعث می‌شود که مخاطب شمارا یک فروشنده تصور کند که فقط به فکر منافع خودتان هستید، بهتر است که تعادلی میان ارسال ایمیل‌های پیشنهاد فروش و ایمیل‌های ارائه خدمات رایگان برقرار کنید تا اشتیاق کاربران برای باز کردن ایمیل‌های شما افزایش پیدا کند.



5- اگر ایمیل تبلیغاتی ارسال می‌کنید، حتماً مرتبط با حوزه فعالیتتان باشد

ارسال ایمیل تبلیغاتی مربوط به مجموعه‌های دیگر هرچند وقت می‌تواند سودآوری خوبی برای شما داشته باشد، دارا بودن بانک اطلاعاتی یک مزیت محسوب می‌شود و افراد زیادی تمایل دارند تا خدمات خود را به مخاطبین شما نیز معرفی کنند، اما دقت کنید که حتماً در حوزه‌های مرتبط به زمینه فعالیت خودتان ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید تا برای مخاطبین شما جذابیت داشته باشد و نیز باعث از بین رفتن اعتماد مخاطب به شما نشود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 11 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا