- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اولین اشتباه: بمباران اطلاعاتی!
ممکن است با خود فکر کنید: اگر من درباره پیشنهاد یا آفر خاصی اطلاعات زیادی در این صفحه قرار دهم، مخاطب بهتر و زودتر تصمیم میگیرد که به سراغ آن برود.
توصیه من: دست نگهدارید.
واقعیت آن است که گنجاندن انبوه اطلاعات بیربط و انواع لینکهای مختلف در صفحه فرود کار خطرناکی است زیرا پیام اصلی صفحه را تحتالشعاع قرار میدهد و درواقع ما را از هدف اصلیمان که متمرکز نمودن نگاه کاربر به یک نقطه خاص است دور میسازد.
راهحل:
برای حل این مشکل باید اطلاعاتی که در اختیار داریم را به دو دسته تقسیم کنیم:
1. دسته اول اطلاعاتی که کاملاً ضروری بوده و برای شرح آفر یا فراخوان حتماً باید ارائه شود.
2. دسته دوم اطلاعاتی که بودن آنها خوب است ولی ضرورت 100 درصدی ندارد.
ما باید بین این دودسته تفاوت قائل شویم و هرکدام را صحیح و بهجا استفاده نماییم.
یک اشتباه رایج
جالب اینجاست که کپی کردن حجم زیاد اطلاعات در صفحه فرود، مشکل رایجی است که در سایتها زیاد دیده میشود، ولی چرا؟!
درواقع چرا برخی طراحان فکر میکنند باید صفحه فرود خود را از مطالب رنگارنگ انباشته کنند؟
اگر این سؤال از آنها پرسیده شود، معمولاً چند دلیل بیان میکنند:
1. ما میخواهیم صفحهای بسازیم که برای هر فرد، حرفی برای گفتن داشته باشد.
تصور کنید که شرکت شما بخواهد یک صفحه فرود برای محصول جدیدتان درست کند و در همان یک صفحه بکوشد نظر کارشناسان، پژوهشگران، مشتریان فعلی، مشتریان احتمالی و حتی رقبا را به خود جلب نماید.
این کار ممکن است در وهله اول مزایایی به همراه داشته باشد ولی بزرگترین خطر آن شلوغ کردن صفحه فرود است، که باعث میشود بازدیدکننده از همان دَمِ در برگردد و عطای کار را به لقایش ببخشد!
2. ما دقیقاً نمیدانیم بازدیدکنندگان چه میخواهند.
گاهی اوقات لازم است اطلاعات بهطور تفصیلی درج شود؛ مثلاً وقتیکه میخواهید بلیت یک کنفرانس را بفروشید که در این صورت باید به مواردی همچون قیمت و زمان برگزاری نشست اشاره کنید.
3. صفحه فرود ما پیچیده است!
این حرف درواقع اشاره دارد به این که بیش از یک درخواست عمل در صفحه گنجانده شده است و نتیجه تلخی که از آن گرفته میشود این است: این صفحه فرود یک صفحه فرود واقعی نیست!
یادتان باشد که شما باید فقط به یک فراخوان بچسبید و حول همان کار کنید؛ باقی فراخوانها را رها کنید.
ممکن است با خود فکر کنید: اگر من درباره پیشنهاد یا آفر خاصی اطلاعات زیادی در این صفحه قرار دهم، مخاطب بهتر و زودتر تصمیم میگیرد که به سراغ آن برود.
توصیه من: دست نگهدارید.
واقعیت آن است که گنجاندن انبوه اطلاعات بیربط و انواع لینکهای مختلف در صفحه فرود کار خطرناکی است زیرا پیام اصلی صفحه را تحتالشعاع قرار میدهد و درواقع ما را از هدف اصلیمان که متمرکز نمودن نگاه کاربر به یک نقطه خاص است دور میسازد.
راهحل:
برای حل این مشکل باید اطلاعاتی که در اختیار داریم را به دو دسته تقسیم کنیم:
1. دسته اول اطلاعاتی که کاملاً ضروری بوده و برای شرح آفر یا فراخوان حتماً باید ارائه شود.
2. دسته دوم اطلاعاتی که بودن آنها خوب است ولی ضرورت 100 درصدی ندارد.
ما باید بین این دودسته تفاوت قائل شویم و هرکدام را صحیح و بهجا استفاده نماییم.
یک اشتباه رایج
جالب اینجاست که کپی کردن حجم زیاد اطلاعات در صفحه فرود، مشکل رایجی است که در سایتها زیاد دیده میشود، ولی چرا؟!
درواقع چرا برخی طراحان فکر میکنند باید صفحه فرود خود را از مطالب رنگارنگ انباشته کنند؟
اگر این سؤال از آنها پرسیده شود، معمولاً چند دلیل بیان میکنند:
1. ما میخواهیم صفحهای بسازیم که برای هر فرد، حرفی برای گفتن داشته باشد.
تصور کنید که شرکت شما بخواهد یک صفحه فرود برای محصول جدیدتان درست کند و در همان یک صفحه بکوشد نظر کارشناسان، پژوهشگران، مشتریان فعلی، مشتریان احتمالی و حتی رقبا را به خود جلب نماید.
این کار ممکن است در وهله اول مزایایی به همراه داشته باشد ولی بزرگترین خطر آن شلوغ کردن صفحه فرود است، که باعث میشود بازدیدکننده از همان دَمِ در برگردد و عطای کار را به لقایش ببخشد!
2. ما دقیقاً نمیدانیم بازدیدکنندگان چه میخواهند.
گاهی اوقات لازم است اطلاعات بهطور تفصیلی درج شود؛ مثلاً وقتیکه میخواهید بلیت یک کنفرانس را بفروشید که در این صورت باید به مواردی همچون قیمت و زمان برگزاری نشست اشاره کنید.
3. صفحه فرود ما پیچیده است!
این حرف درواقع اشاره دارد به این که بیش از یک درخواست عمل در صفحه گنجانده شده است و نتیجه تلخی که از آن گرفته میشود این است: این صفحه فرود یک صفحه فرود واقعی نیست!
یادتان باشد که شما باید فقط به یک فراخوان بچسبید و حول همان کار کنید؛ باقی فراخوانها را رها کنید.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آموزش مبانی پیشرفته در وب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com