خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    7

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. یک ساختار URL مناسب برای وبلاگ خود ایجاد کنید

یک ساختار مناسب نامگذاری URL هم برای صاحبان کسب‌و‌کار و هم برای بازدیدکنندگان وب‌سایت بنا به دلایلی مفید است:

- باعث بهبود نتایج جستجو می‌شود

طی همان فعالیت‌های وبگردی که خدمت‌تان عرض کردم متوجه شده‌ام که بعضی از شرکت‌ها بلاگ خود را روی دامنه اصلی قرار می‌دهند و در ساختار URL سایت خود، از " /blog/ " استفاده نکرده‌اند، که این کار اشتباه است. توصیه می‌کنم برای بهبود گزارش نتایج وبلاگ خود، در ساختار URL از “/blog/” استفاده کنید.

- کاربرپسندتر است

بسیاری از صاحبان سایت‌های اینترنتی، کلمه به کلمه عنوان اصلی پست را در URL می‌آورند. در این حالت URL بسیار طولانی می‌شود و خوانش آن نیز دشوار به نظر می‌رسد. سعی کنید آدرس URL خود را توصیفی نوشته اما به کوتاه و مرتبط بودن آن نیز دقت کنید. به مثال زیر توجه کنید:


یک URL طولانی و بهینه نشده
یک URL کوتاه و بهینه شده



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. بطور مداوم محتوای بلاگ خود را بهینه کنید

مفهوم بازیافت صرفا فقط برای طبیعت مفید نیست، برای سئو نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد. پیشرفت و بهبود سئو همیشه وابسته به تولید محتوای جدید نیست. سعی کنید برای بهینه سازی وبلاگ خود دنبال فرصت‌های بیشتری باشید. محتوای موجود در بلاگ خود را بازبینی کنید و فرصت موجود یا پیش آمده را شناسایی کنید تا در نهایت با بروز کردن مطالب قدیمی، سئو داخلی سایت خود یا" on-page-seo " را تقویت ببخشید.
پیشنهاد می‌کنم کمی وقت بگذارید و یک بار محتوای موجود در بلاگ خود را بررسی کنید، هرچه قدر هم که طول بکشد به نظر می‌رسد این کار شما با ارزش تلقی می‌شود. در ادامه یک سری تکنیک و راهکار به شما معرفی می‌کنم که کمک می‌کند بهتر و اصولی‌تر به بهینه‌سازی محتوای پست‌های موجود خود بپردازید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهینه سازی وبلاگ


5. لینک‌گذاری داخلی را فراموش نکنید

اگر پست‌های خود را مرور کنید متوجه می‌شوید که فرصت‌های زیادی برای قرار دادن لینک‌های داخلی در اختیار شما قرار گرفته است. می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و بصورت اصولی شروع به ساختن تعدادی " لینک داخلی " کنید. در کنار این کار به محتوای خود تصاویر بهینه‌شده اضافه کنید یا به بهینه سازی تصاویر موجود بپردازید. همچنین می‌توانید یک پست را به سایر پست‌های مرتبط لینک کنید. شما باید تگ‌های عنوان (title tag) و تگ توضیحات (meta description) را نیز مرور کنید. این مرور از آن جهت اهمیت دارد که چک کنیم آیا حاوی کلمات کلیدی مناسب و قوی هستند یا نه؟ در کل بهینه سازی وبلاگ می‌تواند برای شما زمان بخرد و منابع موجود را قویتر و پرمحتوا‌تر کند.



6. تصاویر و ویدیوهای بهینه اضافه کنید

کاربر محتوای خشک و خالی نمی‌خواهد، هرچه قدر محتوا مفید باشد ولی فاقد عکس یا ویدیو مناسب باشد، باز هم کاربر را راضی نمی‌کند. عکس‌ها می‌توانند یک تجربه مثبت در کاربر ایجاد کنند و شور و شوق او را علاقه‌مند کنند. از طرفی استفاده از تصاویر و ویدیوها از چشم موتورهای جستجو و ربات‌ها دور نمی‌ماند. توصیه می‌کنم که حتما در پست‌های خود از عکس‌های مناسب و مرتبط استفاده کنید. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی قوی در" alt tag " استفاده کنید.
صدا،دوربین،حرکت ! با این مقدمه می‌خواهم خدمت‌تان عرض کنم که پست‌های وبلاگ بهتر است حاوی محتوای ویدیویی نیز باشند.‌ فیلم‌ها، کاربران را درگیر می‌کنند و اجازه می‌دهند صاحبان کسب‌و‌کارها فرصت‌های آموزشی بیشتری را فراهم کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7. کاربرد استراکچرد دیتاها را جدی بگیرید

بیایید کاربرد " structured data " یا استراکچرد دیتاها را یک بار دیگر مرور کنیم. استراکچرد دیتاها یک سری کد هستند که به ربات‌های موتورهای جستجو می‌فهماند که محتوای سایت شما چیست و چه ساختاری دارد. در حقیقت با اینکار زمینه درک سایت‌ها برای ربات‌ها و موتورهای جستجو فراهم می‌شود.
استراکچرد دیتاها به کدهای html شما اضافه می‌شوند و محتویات و صفحات سایت شما را طبقه‌بندی می‌کند تا صفحات سایت شما بهینه شده و در نتایج جستجو بهتر نمایش داده شوند. توصیه می‌کنم که schema markup را به پست‌های خود اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوا شما به‌طور کامل بهینه شده است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
8. روی اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کنید

مزایای زیادی برای اشتراک‌گذاری پست‌های وبلاگ‌تان در شبکه‌های اجتماعی سراغ داریم که به‌طور خلاصه در اینجا به چند مورد از آنها می‌پردازم:
- شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شوند محتوای تولید شده شما برای مدت طولانی در جریان باشد و در دسترس مخاطب قرار بگیرد.
- شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان شما را مشتاق‌تر نگه می‌دارد.
- به دلیل اینکه سیگنال‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی از چشم موتورهای جستجو پنهان نمی‌ماند، در نتایج رتبه‌بندی‌ها تاثیر آن را خواهید دید و این قضیه امتیاز مثبتی برای سایت شما محسوب می‌شود.
- لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید ترافیک را به سمت سایت شما می‌کشاند.
من به شما توصیه می‌کنم که همیشه پست‌های بلاگ خود را در کانال‌های اجتماعی خود، با کاربران‌تان به اشتراک بگذارید. سعی کنید برای هر پست خود دو جمله به‌صورت توصیفی، مختصر و خلاصه بنویسید. توجه داشت باشید که به‌کارگیری کلمات کلیدی در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند سیگنال‌های کاربران را به همراه داشته باشد. این حالت همان طور که گفته شد می‌تواند به رتبه بندی سایت شما کمک بسیاری کند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهینه سازی وبلاگ


در مجموع و به طور خلاصه:
وبلاگ شما گنج با ارزشی است و قابلیت این را دارد که سئو سایت شما را با کیفیت‌تر کند. اطمینان حاصل کنید که از تمام را‌های ممکن برای بهینه سازی وبلاگ‌ خود استفاده کرده‌اید. حواس‌تان را به محتوای موجود و محتوایی که می‌خواهید در معرض دید کاربر قرار بگیرد، جمع کنید. یک نام با مصما و جذاب برای بلاگ خود انتخاب کنید، محتوای بهینه شده و اختصاصی برای کاربر تولید کنید، ویدیوها و تصاویر مرتبط و بهینه استفاده کنید، در صورت امکان از schema استفاده کنید و در نهایت محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید که نتیجه‌اش را خواهید دید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟

چگونه برای رشد سئو، استراتژی بازاریابی محتوا بسازیم؟


الگوریتم‌ مرغ مگس‌خوار، الگوریتمی است که در سال 2013 توسط گوگل معرفی شده است و بر روی بهینه‌سازی پرس‌و‌جوهای کاربران کار می‌کند. بنابراین سایت‌ها برای بهبود سئوی خود باید محتوایی تولید کنند که نیاز کاربران را برطرف کند. گفتن این حرف ساده است، اما پیاده‌سازی آن در عمل پیچیده‌تر از این حرف‌ها است. بسیاری از متخصصان سئو از کلمات کلیدی برای تعیین استراتژی محتوا استفاده می‌کنند و معتقدند این کار برای بهبود سئوی سایت کافی است. مشکل اینجا است که استراتژی استفاده از کلمات کلیدی نمی‌تواند نیاز محتوایی مخاطبان در نتیجه‌ جستجو را برطرف کند. برای اثبات این موضوع از مسئول پشتیبانی یک شرکت بپرسید در طول روز چه سوال‌هایی از آن‌ها پرسیده می‌شود. مطمئن باشید که بخش عمده‌ای از سوال‌ها شامل کلمات کلیدی مرتبط با آن کسب‌وکار نمی‌شود.
گاهی اوقات محدود کردن محتوا به کلمات کلیدی به ضرر برند است، زیرا نمی‌توان محتوای خاص و مناسبی برای آن تولید کرد. مطمئنا با انجام این کار ترافیک سایت بالا خواهد رفت، اما آیا این افراد بعدا به مشتری برند تبدیل می‌شوند یا خیر؟
تغییر دادن استراتژی محتوا از تمرکز بر روی کلمات کلیدی به سمت تمرکز روی مخاطبان، نقش پررنگی در بهبود سئوی سایت خواهد داشت. البته ناگفته نماند که کلمات کلیدی هنوز بسیار مهم هستند اما اگر با شناخت مخاطبان و هدف قرار دادن آن‌ها همراه باشند، نتیجه‌ بهتری خواهند داشت. تولید کردن محتوای باکیفیت و مرتبط نه تنها مخاطبان بیشتری را هدف قرار می‌دهد بلکه روی بهبود سئوی سایت نیز تأثیر می‌گذارد.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
استراتژی متمرکز بر کلمات کلیدی چه فرقی با استراتژی متمرکز بر مخاطب دارد؟

یک استراتژی بازاریابی با مخاطبان هدف آغاز می‌شود و سپس به درک عمیق‌تری از مفهوم و ارزش برند ختم می‌شود. استفاده از کلمات کلیدی برای اینکه ببینید دیگران در مورد موضوع‌های مرتبط با برند چه نظری دارند عالی عمل می‌کند، اما زمانی که به درک مخاطب می‌رسد، عملکردش ضعیف می‌شود. برای فهم بهتر این موضوع، مسیر طی شده توسط مخاطب تا رسیدن به سایت را در نظر بگیرید؛ آیا جستجو کردن تنها راهی است که کاربران برای رسیدن به اطلاعات مورد نظر خود استفاده می‌کنند؟ اگر برای بازاریابی از ایجاد لید و تبلیغات استفاده می‌کنید، بنابراین پاسخ منفی است. پس چرا یک برند باید خودش را به کلمات کلیدی محدود کند؟ استراتژی محتوا از یک برنامه‌ جامع تشکیل شده است که به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:
-مخاطبان من چه کسانی هستند؟

-این افراد چه نیازهایی دارند؟

-به دنبال خواندن چه نوع محتوایی هستند؟

-در مورد چه موضوعاتی به صورت آنلاین و آفلاین صحبت می‌کنند؟

-برند من چه امکانات خاصی برای آن‌ها عرضه می‌کند؟

-چگونه می‌توان تخصص برند را با نیازهای مشتری هماهنگ کرد؟

تولید محتوا




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چطور زاویه‌ مناسب برای تولید محتوا را پیدا کنیم؟

بهترین راه برای ارتباط با مخاطب این است که بتوانید بین تخصص برند و محتوای مورد نیاز مخاطب نقطه‌ اشتراک پیدا کنید. بسیاری از متخصصان به این روش کج کردن محتوا می‌گویند. در این روش باید موضوعات بیشتری را مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را مطابق میل خود تغییر دهید. تعریف تخصصی یک برند ممکن است بسیار پیچیده‌تر از ظاهر آن باشد. اغلب برندها سعی دارند بگویند که محصول منحصر به فردشان آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند. اما اگر در بازار محصول مشابهی پیدا شود دیگر نمی‌توان نام آن را منحصر به فرد گذاشت. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه چیزی برند شما را از دیگران متمایز می‌کند؟
به‌عنوان مثال یک شرکت فعال در حوزه‌ امور مالی را تصور کنید. این شرکت محصولات متعددی داشته و هرکدام از سرویس‌های مالی آن مشتری‌های متفاوتی دارد. تیم تولید محتوای این شرکت باید بتواند محتوایی تولید کند که برای تمام مشتری‌ها قابل استفاده باشد. یکی از راه حل‌ها این است که مشکل مشترک میان تمام بخش‌ها شناسایی شده و در مورد آن محتوا تولید شود. به‌عنوان مثال برای ورود به صنعت خدمات مالی از طریق بیمه یا اوراق بهادر (فروش سهام)، دانستن یکسری اصطلاحات و اطلاعات اولیه ضروری است. بنابراین این سایت می‌تواند اصطلاحات رایج و مشترک در میان بخش‌های مختلف را در قالب چند محتوا توضیح داده و در سایت قرار دهد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا تولید محتوای مرتبط محدودیت است؟

ممکن است با خودتان فکر کنید استفاده نکردن از برخی کلمات کلیدی پرطرفدار در سایت، به این دلیل که با موضوع سایت مرتبط نیستند باعث از دست رفتن فرصت‌های بهبود سئو می‌شوند. مطمئنا کلمات کلیدی زیادی وجود دارند که با تولید محتوا در مورد آن‌ها می‌توانید ترافیک سایت را افزایش دهید اما اگر این محتوا مخاطبان مورد نظر شما را هدف قرار ندهد و با موضوع برند همخوانی نداشته باشد، نرخ تبدیلش بسیار پایین خواهد بود. هدف از تولید محتوا این است که بازدیدکنندگان سایت به مشتری برند تبدیل شوند. بنابراین بالا بردن نرخ تبدیل باید اولین اولویت در نظر گرفته شود.



چگونه استراتژی تولید محتوا بسازیم؟

1. اهداف را مشخص کنید

از پایان شروع کنید. هدفتان از تولید محتوا چیست؟ آیا می‌خواهید تعداد بازدید سایت را بالا ببرید؟ آیا می‌خواهید فروش محصولات را افزایش دهید؟ آیا قصد دارید تعداد مشترکین خبرنامه را بالا ببرید؟ ابتدا اهداف خودتان را یادداشت کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد نوع محتوای مورد نظر خود را مشخص کنید و برای فراخوانی به اقدام‌ها(call to action) بهتر تصمیم‌گیری کنید.
به‌عنوان مثال اگر قصد دارید تعداد بازدیدهای سایت را بالا ببرید، محتوای انحصاری تولید کرده و چشم‌انداز بهتری از برند خود ارائه دهید. اما همه‌ اطلاعات را در یک محتوا در اختیار کاربر قرار ندهید. فراخوانی به اقدام‌ها را طوری طراحی کنید که کاربر مجبور شود برای خواندن اطلاعات بیشتر در سایت عضو شود& یا اطلاعات تماس خود را وارد کند. به‌عنوان مثال کسب‌و‌کاری که در زمینه‌ خرید و فروش ماشین فعالیت می‌کند، قصد دارد بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کند. این سایت نیازی به تولید محتوای انحصاری ندارند اما باید به سوالات عمومی کاربران در مورد فرآیند خرید و فروش ماشین پاسخ دهد. همچنین باید نقش عوامل انسانی در معاملات خود را توضیح داده و اعتماد مشتری‌ها را افزایش دهد. اعتمادسازی در چنین کسب‌وکارهایی بسیار مهم است و میزان فروش را بالا می‌برد.

مشخص کردن هدف




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا