خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    7

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. مخاطبان هدف و مشکلات اصلی آن‌ها را پیدا کنید

در مرحله‌ دوم باید ببینید چه افرادی را می‌خواهید با محتوای خود مورد خطاب قرار دهید. خوشبختانه برای انجام این کار تنها نیستید و می‌توانید برای شناسایی مشکلات مخاطبان از بخش‌های مختلف شرکت کمک بگیرید:

  • خدمات پس از فروش
  • فروش
  • پشتیبانی فنی
  • مدیریت محصولات
  • بازاریابی محصولات
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
کارمندانی که در این بخش‌ها کار می‌کنند بیشتر از سایر کارمندان با مشتری‌ها در ارتباط هستند. با آن‌ها صحبت کنید و بپرسید دغدغه‌ اصلی مشتری‌ها چیست. سپس ببینید چگونه می‌توانید با تولید محتوای مناسب به سوالات آن‌ها پاسخ دهید. بخشی از تحقیقات را می‌توانید خودتان نیز انجام دهید. به این ترتیب که در شبکه‌های اجتماعی و فروم‌ها جستجو کنید و در گروه‌هایی که با کسب‌و‌کار شما مرتبط هستند عضو شوید. کاربران معمولا در این گروه‌ها مشکلات خود را با دیگران مطرح می‌کنند. می‌توانید از سوال‌های آن‌ها ایده بگیرید و پاسخ سوالات را در قالب محتوا در سایت خود منتشر کنید. سپس می‌توانید لینک محتوا را در فروم‌ها قرار دهید تا آمار بازدید سایت بالا برود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. تخصص تجاری برند خود را تعیین کنید

فعالیت برند را دقیق‌تر بررسی کنید و ببینید چه چیزی شما را سایر برندها متمایز می‌کند. مطمئنا یک محصول به تنهایی نمی‌تواند دلیل تمایز برند از رقبا باشد. برای تشخیص دلیل تمایز به تخصص کارمندان و نحوه‌ توسعه‌ محصول نیز فکر کنید. حتی جزئیاتی که شاید در نگاه اول کسل‌کننده به نظر برسند، می‌توانند بسیار ارزشمند باشند. به‌عنوان مثال مارکوس شریدان (Marcus Sheridan) یکی از افرادی است که از تخصص‌های خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده است. کسب‌و‌کار او در رابـ*ـطه با ساختن استخر است و استخرهای فایبرگلس تخصص او به شمار می‌روند. او در وبلاگ خود به تمامی سوال‌های مرتبط با این نوع استخرها پاسخ داده است و در حال حاضر به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت استخرهای فایبرگلس در دنیا شناخته می‌شود. مطمئنا استخرهای فایبرگلس موضوع پرطرفداری برای دنبال کردن نیستند، اما مخاطبان این نوع محتوا دقیقا همان مخاطبان هدف برند هستند. هیچ شخصی برای بالا بردن اطلاعات عمومی به دنبال این نوع محتوا نیست و افرادی که استخرهای فایبرگلس را در اینترنت جستجو می‌کنند دقیقا همان افرادی هستند که می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

برندسازی




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. موضوع محتوا را مشخص کنید

موارد گفته شده در گام‌های دوم و سوم را در نظر بگیرید و موضوع مورد نظر برای تولید محتوا را مشخص کنید.


5. لیستی از عنوان مطالب تهیه کنید

حال که موضوع اصلی محتوای سایت مشخص شده، زمان آن رسیده است که برای تعیین عناوین، طوفان فکری راه‌اندازی کنید. طوفان فکری یعنی هر موضوعی که به ذهنتان می‌رسد را یادداشت کرده و سپس از میان آن‌ها بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. اکنون می‌دانید که مخاطبان به دنبال خواندن چه نوع محتوایی هستند پس می‌توانید از سایر اعضای شرکت در بخش فروش، مدیریت محصول و خدمات مشتری بخواهید که شما را یاری کنند. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که موضوع اصلی سایت را به طور واضح برای آن‌ها تعریف کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید

تا این مرحله باید توانسته باشید لیستی از عناوین مورد نظر تهیه کرده باشید. حال نوبت آن است که بهترین و پرطرفدارترین کلمات کلیدی مرتبط با هر عنوان را پیدا کنید. ابزارهای زیادی برای انجام این کار وجود دارند که در ادامه به معرفی چند مورد از معروف‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

Moz Keyword Explorer: استفاده از امکانات عمومی این ابزار رایگان است و برای دسترسی به بخش‌های حرفه‌ای‌تر آن باید هزینه پرداخت شود. با استفاده از این ابزار می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با موضوع محتوا را پیدا کنید.

Keywordtool.io: این ابزار رایگان بوده و تنها ابزاری است که با استفاده از موتور جستجو، کلمه‌ کلیدی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال پیدا کردن کلمات کلیدی برای یوتیوب یا فروشگاه‌های اپلیکیشن هستید، این ابزار بسیار کاربردی است.

Ubersuggest.io: استفاده از این ابزار نیز رایگان است. تنها کافی است یک کلمه‌ی کلیدی تایپ کنید تا کلمات کلیدی مرتبط را به ترتیب حروف الفبا به شما ارائه دهد.

کلمات کلیدی




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7. تقویم ویرایشی بسازید

بعد از پیدا کردن کلمات کلیدی مورد نظر نوبت به ساختن تقویم ویرایشی محتوا می‌رسد. تقویم‌های ویرایشی یک برنامه‌ریزی منظم برای تولید محتوا هستند. تنها نکته‌ای که در تنظیم تقویم باید به یاد داشته باشید این است که کلمات کلیدی هدف را مشخص کنید تا اگر در آینده دیگران وظیفه‌ی توسعه‌ی محتوا را بر عهده گرفتند بتوانند روند تولید محتوای سایت را اجرا کنند. قالب‌های تقویم ویرایشی HubSpot وContent Marketing Institute به رایگان در اینترنت وجود دارند و منابع خوبی نیز هستند.


8. برای سنجش موفقیت روش مناسب تعریف کنید

گاهی اوقات یک استراتژی تولید محتوا جوابگو نیست و باید به دنبال موضوع‌های دیگری برای تولید محتوا بود. بنابراین بسیار مهم است که تیم تولید محتوا بتواند موفقیت یک استراتژی را بسنجد. به‌عنوان مثال برای مدت زمان مشخص میزان ترافیک سایت و تعداد فروش را در نظر بگیرید و ببینید آیا رشدی داشته است یا خیر. همچنین می‌توانید تعداد بازدید از هر محتوا را به صورت جداگانه بررسی کنید و ببینید کدام مطالب بیشتر مورد توجه مراجعه‌کنندگان به سایت قرار گرفته است و در آینده محتواهای بیشتری در رابـ*ـطه با آن موضوع تولید کنید.

موفقیت




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
9. محتوا تولید کنید

اکنون شما با تمام نکات ضروری تولید محتوا آشنایی پیدا کرده‌اید و می‌توانید وارد عمل شوید. موضوع محتوا را در ذهن داشته باشید و کلمات کلیدی آن را جستجو کنید، اطلاعات مورد نظر را جمع‌آوری کنید و با استفاده از کمی خلاقیت محتوا تولید کنید.
به‌عنوان مثال تصور کنید می‌خواهید در مورد نحوه‌ گرفتن گواهی دوره‌ آموزش بازاریابی مطلب بنویسید. این گواهی بسیار پرطرفدار است و ماهانه بیش از چهار هزار بار جستجو می‌شود. عناوین زیر نمونه‌هایی از استفاده از کلمات کلیدی مرتبط برای تولید محتوا هستند:

-چگونه گواهی دوره‌ بازاریابی را کسب کنیم؟
-پیش‌نیازهای گرفتن گواهی دوره‌ بازاریابی چیست؟
-امتحان گواهی دوره‌ بازاریابی به چه صورت است؟
-نمره قبولی در آزمون گواهی دوره‌ بازاریابی چند است؟
-نکات عمومی در رابـ*ـطه با گواهی دوره‌ بازاریابی

در مورد هرکدام از این کلمات کلیدی محتوای کامل تهیه کنید و در سایت قرار دهید. این عبارات به طور مرتب در اینترنت جستجو می‌شوند و اگر سایت شما در نتیجه‌ جستجو ظاهر شود، ترافیک سایت بالا خواهد رفت. هرقدر سئوی سایت بهتر باشد امکان اینکه سایت در صفحه‌ نخست نتایج جستجو نمایش داده شود بیشتر است.
فراموش نکنید که بعد از تولید و انتشار محتوا باید عملکرد آن را تحت نظر داشته باشید. ابزارهای مدیریتی لازم را نصب کنید و عملکرد محتوا را بعد از گذشت یک هفته بررسی کنید. اگر بعد از گذشت چند ماه تغییر چشمگیری مشاهده نکردید باید استراتژی خود را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که مهم‌ترین مرحله در ساختن استراتژی، تعیین موضوع محتوا است. شاید کمی سخت به نظر برسد که بخواهید همه‌ کارها را دوباره از ابتدا آغاز کنید اما مطمئنا بعد از مشاهده‌ نتایج آن شگفت‌زده خواهید شد.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویدیو مارکتینگ چیست؛ چرا کسب‌کارها به بازاریابی ویدیویی نیاز دارند؟

ویدیو مارکتینگ چیست؛ چرا  کسب‌کارها به بازاریابی ویدیویی  نیاز دارند؟

در این مطلب ما بازاریابی ویدیویی را به طور کامل تعریف خواهیم کرد، مروری به نحوه اجرای آن خواهیم داشت، مزایا و معایب آن را معرفی می‌کنیم، اهمیت ویدیو مارکتینگ را با توجه به آمارهای نشان داده شده توسط منابع معتبر جهانی نشان می‌دهیم و در نهایت پنج راز بزرگ برای موفقیت در این حوزه را به شما معرفی خواهیم کرد.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ویدیویی چیست؟

بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ یا تبلیغات ویدیویی یا Video Marketing یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی است که در جریان آن از فیلم و ویدیو به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود. در ویدیو مارکتینگ، بازاریاب‌ها به دنبال تولید یک فیلم چند دقیقه‌ای هستند که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • به معرفی کلی یک کسب و کار بپردازد و نقاط قوت و ضعف آن را نشان دهد؛
  • یک محصول را معرفی کند و نحوه استفاده از آن را به مشتری آموزش دهد؛
  • در مورد بهره بردن از یک خدمت یا یک ابزار ساخته می‌شود؛
  • نکاتی در مورد تعمیر یک محصول یا مثل یک محصول ارائه می‌دهد؛
  • شامل آموزش یک مبحث می‌شود؛
  • یک گروه را معرفی می‌کند که فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهند.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاریخچه ویدیو مارکتینگ

برای مطالعه تاریخچه ویدیو مارکتینگ باید به خیلی سال‌های قبل برگردید و این نشان می‌دهد که این شیوه بازاریابی حتی از پیدایش اینترنت نیز قدیمی‌تر است. در سال 1940 یک شرکت به اسم Bulova اقدام به ساخت یک فیلم تجاری در ایستگاه تلویزیونی نیویورک کرد که برای این تبلیغات خود 4 دلار پرداخت. این اولین روش تبلیغاتی به سبک جدید و با استفاده از فیلم بود.

نسل جدید فیلم‌های تبلیغاتی با ساخت دو قطعه تبلیغاتی video killed the radio star وalternatively the very prophetic song came out در سال 1981رواج یافت. در سال 1984 نیز شرکت اپل اولین تبلیغات خود را در این زمینه به ثبت رساند و بعد از آن در سال 1991 یک ویدیوی ویروسی (Viral) توسط مدیر اجرایی فاکس ساخته شد. این ویدیو مبلغی بالغ بر 750 دلار برای آنها هزینه داشت.

سال 2005 با ساخت شبکه اجتماعی یوتیوب مواجه شدیم و شرکت‌های مختلفی از آن به عنوان اصلی‌ترین ابزار تبلیغاتی خود استفاده کردند. اولین شرکت معروف که از یوتیوب استفاده کرد، شرکت نایک در سال 2005 بود و شرکت گوگل نیز در سال 2007 اقدام به تبلیغات در یوتیوب کرد. در سطح ایران نیز سرویس‌های اشتراک گذاری مانند آپارات بیشتر از سایر سرویس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که تاریخ ایجاد آن به سال 1389 برمی‌گردد.



ویدیو مارکتینگ




آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ویدیویی چگونه اجرا می‌شود؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود برخی از بازاریابان به سمت بازاریابی ویدیوی نروند، نیاز به مهارت در ساخت فیلم و هزینه بر بودن این روش است. در واقع کسانی که قصد فعالیت در این حوزه را داشته باشند، باید آشنایی حداقلی با نحوه تولید فیلم یا حتی انیمیشن داشته باشند. پس برای اجرای بازاریابی ویدیویی، گام اول آموزش ساخت فیلم یا استفاده از شرکت‌های تولید کننده فیلم تبلیغاتی است.

اگر از شرکت‌ها کمک بگیرید، کار شما بسیار ساده‌تر است. اما اگر خود شما می‌خواهید فیلم بسازید، گام ابتدایی شما فراگرفتن نحوه ساخت فیلم‌های تبلیغاتی است. طبیعتاً با برداشتن گام اول، شما یک فیلم تبلیغاتی دارید که باید آن را به شیوه‌های مختلفی به اشتراک بگذارید و از این طریق مشتری جذب کنید.

فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی دارید و فضای کافی برای هاستینگ آن انتخاب کرده‌اید، می‌توانید فیلم آموزشی و تبلیغاتی محصولات خود را در همین فروشگاه قرار دهید یا در کنار آن یک وبلاگ ایجاد کنید، این فیلم‌ها را در آنجا آپلود کرده و به فروشگاه خود لینک دهید. اما بیشتر شرکت‌ها از این شیوه استقبال نمی‌کنند و معتقدند که استفاده از فیلم باعث سنگین‌تر شدن وب سایت آنها می‌شود.

راهکار جایگزین برای این افراد، استفاده از سرویس‌های اشتراک فیلم مانند آپارات و یوتیوب است. اگر وب سایت شما فقط به کاربران و مشتریان داخلی محدود می‌شود، بهتر است از همان آپارات استفاده کنید. اما اگر احساس می‌کنید که مشتری‌های مختلفی در سطح جهان دارید، باید از یوتیوب و یا سایر سرویس‌های اشتراک گذاری فیلم به صورت بین المللی استفاده کنید.

روش دیگری که برای اجرای بازاریابی ویدیوی باید به کار ببرید، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. فیس بوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، و اسنپ چت تنها چند مورد از این سرویس‌ها هستند، شما می‌توانید کاربران آنها را به عنوان فالوور خود جذب کنید و برنامه تبلیغاتی‌تان را بر روی‌شان پیاده‌سازی کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007، Mahshid Setoodeh و Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا