- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
همیشه لیست خود را تازه و به روز شده نگه دارید
به خاطر داشته باشید که مشترکین ایمیل و جیمیل در شرایط زمانی مختلف، بازدیدهای متفاوتی دارند و حتی ممکن است تعدادی از آنها برای چند ماه از ایمیل خود استفاده نکنند. در اینجا وظیفه شما برای بهروزرسانی لیست مخاطبان خود بسیار مهم است و باید در بررسیهای خود مشخص کنید که چه تعداد از مخاطبان در فواصل زمانی مشخص این ایمیلها را باز نکردهاند. بنابراین، بهترین گزینه، بهروزرسانی لیست مخاطبان است و سعی کنید که همیشه ایمیلهای خود را فقط به افراد فعال ارسال کنید.
لیست مخاطبان خود را به چند دسته تقسیم کنید
با توجه به انواع ایمیل مارکتینگ، شما باید مخاطبان خود را به چند دسته تقسیم کنید و سعی کنید که از هر کدام از این روشها برای یک گروه از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است برخی از مخاطبان شما به ایمیلهای خبری و خبرنامهها علاقه داشته باشند و برخی نیز ترجیحاً به دنبال پاداش و تخفیف بگردند. بنابراین سعی میکنید که مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را به چند دسته تقسیم کنید و ایمیلهای خود را با توجه به این دسته بندی ارسال کنید. در تصویر زیر، تأثیر دستهبندی مخاطبان و فاکتورهای مختلف از جمله افزایش نرخ باز شدن ایمیلها را میبینید.
به خاطر داشته باشید که مشترکین ایمیل و جیمیل در شرایط زمانی مختلف، بازدیدهای متفاوتی دارند و حتی ممکن است تعدادی از آنها برای چند ماه از ایمیل خود استفاده نکنند. در اینجا وظیفه شما برای بهروزرسانی لیست مخاطبان خود بسیار مهم است و باید در بررسیهای خود مشخص کنید که چه تعداد از مخاطبان در فواصل زمانی مشخص این ایمیلها را باز نکردهاند. بنابراین، بهترین گزینه، بهروزرسانی لیست مخاطبان است و سعی کنید که همیشه ایمیلهای خود را فقط به افراد فعال ارسال کنید.
لیست مخاطبان خود را به چند دسته تقسیم کنید
با توجه به انواع ایمیل مارکتینگ، شما باید مخاطبان خود را به چند دسته تقسیم کنید و سعی کنید که از هر کدام از این روشها برای یک گروه از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است برخی از مخاطبان شما به ایمیلهای خبری و خبرنامهها علاقه داشته باشند و برخی نیز ترجیحاً به دنبال پاداش و تخفیف بگردند. بنابراین سعی میکنید که مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را به چند دسته تقسیم کنید و ایمیلهای خود را با توجه به این دسته بندی ارسال کنید. در تصویر زیر، تأثیر دستهبندی مخاطبان و فاکتورهای مختلف از جمله افزایش نرخ باز شدن ایمیلها را میبینید.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آموزش مبانی پیشرفته در وب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com