خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
مزایای استفاده از پنل ایمیلی

وقتی روش‌های مختلف ایمیل مارکتینگ رایگان وجود دارد، چرا ما باید به سراغ روش‌های پولی برویم؟ این سوالی است که اکثر کاربران و بازاریابان تازه کار نسبت به دارندگان پنل های ایمیلی مطرح می‌کند و جالب است بدانید که بیشتر آنها بعد از شنیدن مشخصات و مزایای استفاده از پنل ایمیلی، نظر خود را تغییر می‌دهند. حال اگر شما هم از این گروه هستید و این سؤال ذهن شما را به خود مشغول کرده، اجازه دهید در ادامه چند مورد از مزایای استفاده از پنل ایمیلی را به شما نشان دهیم:

  • ارسال ایمیل انبوه در کمترین زمان ممکن: این ساده‌ترین امتیاز است که شما می‌توانید از پنل ایمیلی دریافت کنید. در این پنل‌ها، شما می‌توانید لیست مخاطبان خود را وارد کنید یا بانک اطلاعاتی ایمیل‌های یک گروه خاص را از منابع مختلف بگیرید و ایمیل‌ها را به صورت انبوه برای آنها ارسال کنید.
  • قرار دادن اخطار برای جلوگیری از ایمیل‌های اسپم: ایمیل‌های اسپم یا هرزنامه‌ها بسیار خطرناک هستند، بنابراین در یک پنل ایمیلی به شما امکان داده می‌شود که از فیلترهای مختلف برای ایمیل‌های دریافتی استفاده کنید و از این طریق از ورود ایمیل اسپم به پنل خود جلوگیری کنید.
  • دسترسی و کاربری آسان: در این پنل یک صندوق ورودی، یک صندوق ارسالی، یک صندوق آرشیو، و یک صندوق زباله در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید پیام‌های خود را در دسته‌های مختلفی قرار دهید. بنابراین دسترسی به هر کدام از آنها برای شما ساده بوده و می‌توانید برنامه خود را با توجه به آن تغییر دهید.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • بازاریابی نرخ بازگشت سرمایه و نرخ باز شدن ایمیل بسیار مهم است. یک پنل ایمیلی این شانس را به آن‌ها می‌دهد که وضعیت ایمیل‌های ارسالی خود را بررسی کنند و فاکتورهای مانند نرخ بازگشت سرمایه یا سایر موارد را بررسی کنند.
  • تعریف مخاطب در دسته‌ها و گروه‌های مختلف: در این حالت، به کاربر اجازه می‌داده می‌شود که مخاطبین خود را در دسته‌های مختلف قرار دهد تا برنامه‌های ایمیل مارکتینگ خود را با توجه به آن دسته‌ها پیاده سازی کند. این دسته بندی‌ها ممکن است بر اساس نوع مخاطبان و سلایق آنها باشد یا حتی ممکن است مربوط به زمان ارسال و دریافت ایمیل به آنها باشد.
  • امکان گزارش‌گیری: هر ابزاری که امکان گزارش‌گیری را در اختیار بازاریابان قرار دهد، یعنی به یک ابزار مهم و حیاتی برای آنها تلقی می‌شود. خوشبختانه پنل‌های ایمیلی پولی این شانس را به بازاریابان می‌دهند که نسبت به فعالیت‌های خود گزارش‌گیری کنند و در فواصل زمانی مشخص، بررسی‌های لازم و مورد نظر خود را بر روی آنها انجام دهند.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چند نمونه معروف از پنل‌های ارسال ایمیل

برای آشنایی بیشتر شما با پنل‌های ارسال ایمیل و نحوه استفاده از آنها در بازاریابی ایمیلی، تصمیم گرفتیم که چند نمونه معروف از آنها را معرفی کنیم. در زیر سه مورد از معروف‌ترین و شناخته‌ترین پنل‌های ارسال ایمیل در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد که نحوه کار آنها تقریباً با پنل‌های ایرانی مشابه است:

1. پنل ارسال ایمیل اینترکام (Intercom)

پنل ارسال ایمیل اینترکام تمامی مواردی که در بند‌های قبلی به آنها اشاره شد را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با کمک آن کمپین‌های تبلیغاتی مختلف را اجرا کنید. نکته متمایز کننده در این پنل، فراهم آمدن امکان تعریف هدف (Goal) برای هر کمپین تبلیغاتی است که در انتها می‌توانید آمار نتایج آن را به طور کامل دریافت کنید.

پنل ارسال ایمیل




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. پنل ارسال ایمیل mashranalytics

در پنل mashranalytics به شما اجازه داده می‌شود که کمپین‌های تبلیغاتی متعددی را ایجاد کنید و مخاطبان را در دسته‌های مختلفی قرار دهید تا برنامه‌های تبلیغاتی طبق برنامه شما پیش برود. نکته جالب در مورد این پنل ایمیلی، امکان استفاده از آن در انواع سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های هوشمند است که می‌توان در شرایط مختلفی از آن استفاده کرد. همچنین در این پنل به کاربران امکان استفاده یک ماه به صورت رایگان داده می‌شود.

پنل ارسال ایمیل




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. پنل ارسال ایمیل OntraPort

در پنل OntraPort ویژگی‌های مختلفی گنجانده شده است که می‌توان به ارسال ایمیل انبوه، ایجاد اخطار بر روی ایمیل‌ها و سایر کارهایی که از یک پنل ایمیلی انتظار می‌رود، اشاره کرد. در حقیقت این پنل، گزارشی از نتایج مختلفی مانند نرخ باز شدن ایمیل‌ها و نرخ بازگشت سرمایه در کمپین‌های مختلف را به شما می‌دهد.

پنل ارسال ایمیل




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعرفه ایمیل مارکتینگ

زمانی که یک شرکت به دنبال استفاده از بازاریابی ایمیلی باشد و به دنبال شرکت‌های واسطه‌ای یا افراد فعال در این حوزه بگردد، اولین سوالی که مطرح می‌شود، در رابـ*ـطه با هزینه ایمیل مارکتینگ است و می‌خواهند که یک برآورد کلی از هزینه ارسال ایمیل داشته باشد. نکته جالب‌تر این که معمولاً این شرکت‌ها به یک رقم مشخص نمی‌رسند و پاسخ شرکت‌های واسطه‌ای، با توجه به نوع تبلیغات و حجم آنها تعیین می‌شود. تعیین تعرفه ایمیل مارکتینگ به دو صورت انجام می‌گیرد:

تعیین نرخ ایمیل با توجه به تعداد ایمیل‌های ارسال شده

در این حالت، زمانی که ما با صاحب سرویس ارسال ایمیل تماس می‌گیریم، آن‌ها یک پنل در اختیار ما قرار می‌دهند که با توجه به اسم و مشخصات شخصی و حرفه‌ای ما تنظیم شده است. در این پنل، ما می‌توانیم حساب کاربری خود را از لحاظ مالی شارژ کنیم و مخاطبان خود را در آن وارد کنیم. در واقع، این پنل ها دقیقاً همانند سرویس ارسال ایمیل یاهو یا سرویس ایمیل گوگل هستند و کار با آنها نیز به همین صورت است. تفاوت این پنل‌ها با سرویس‌های رایگان در این است که هزینه ارسال ایمیل با توجه به تعداد ایمیل‌های ارسال شده در هر زمان محاسبه می‌شود و از شارژ حساب کاربری شما کم می‌شود.

تعیین تعرفه بازاریابی ایمیلی با توجه به تعداد مخاطبان

تعیین تعرفه بازاریابی ایمیلی با توجه به تعداد مخاطبان همانند سرویس ارسال ایمیل قبلی است و ما باید حساب کاربری خود را شارژ کنیم تا بتوانیم از توانایی آن استفاده کنیم. ارسال ایمیل انبوه با استفاده از این سرویس بسیار راحت است و دردسر چندانی ندارد، با این تفاوت که هزینه‌های ما با توجه به تعداد مخاطبان تعیین می‌شود و تفاوتی در تعداد ایمیل‌های ارسالی وجود ندارد. در این شیوه، صاحب سرویس برآوردهایی از لحاظ هزینه و نرخ ارسال ایمیل با توجه به تعداد مخاطبان انجام می‌دهد و ما باید در فواصل زمانی مشخص، نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کنیم.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک سرویس بازاریابی ایمیلی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پاسخ به این سؤال تا حدود زیادی سلیقه‌ای است و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اما با توجه به سابقه ما در حوزه بازاریابی و تبلیغات، سه مورد از آنها بسیار مهم و حیاتی هستند.

- سهولت در استفاده

باید بپذیریم که همه کاربران سرویس ارسال ایمیل انبوه، افرادی مسلط و با دانش نیستند و برخی از آنها حتی ممکن است تا کنون با این پنل‌ها کار نکرده باشد. این وضعیت، وظیفه دارندگان سرور ارسال ایمیل انبوه را سخت می‌کند و باید طوری سرویس خود را طراحی کنند که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. دسترسی به گزینه‌های مختلف، امکان شارژ کاربری آسان، امکان ارسال ایمیل انبوه به صورت ساده و بررسی نتایج بازاریابی ایمیلی از دیگر مواردی هستند که باید رعایت شوند.

- تنوع در شیوه‌های اجرا

وقتی که یک شرکت تصمیم می‌گیرد که از ایمیل مارکتینگ به عنوان شیوه اصلی بازاریابی خود استفاده کند، طبیعتاً سعی می‌کند که مخاطبان خود را به دسته‌های مختلفی تقسیم کند تا بتواند مطابق با سلیقه آنها رفتاری مناسب داشته باشد. اگر این شرکت بخواهد نسبت به تمامی مخاطبان خود یک رفتار یکسان و مشابه داشته باشد، با چالش‌های متعددی مواجه خواهد شد و نرخ باز شدن ایمیل او پایین خواهد آمد. پس یک پنل ارسال ایمیل انبوه خوب باید قابلیت دسته بندی مخاطبان را فراهم کند.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
- امکان گزارش‌گیری

تمامی فعالیت‌ها و هزینه‌هایی که در حوزه بازاریابی ایمیلی انجام می‌گیرد، باید به گرفتن نتایج و بررسی آنها منجر شود. ایمیل مارکتینگ چه به صورت شخصی انجام گیرد و یا چه از پنل‌های ارسال ایمیل استفاده شود، بدون داشتن نتیجه و بررسی نرخ تعامل و نرخ باز شدن ایمیل، نتیجه‌ای نخواهد داشت. پس یکی از ویژگی‌های بارز یک پنل را می‌توانیم گزارش‌گیری و آنالیز نتایج معرفی کنیم.

در حقیقت، این پنل‌ها باید آمار نتایج کارهای خود را در اختیار ما قرار دهند و به ما نشان دهد که چه تعداد از این ایمیل‌ها تحویل داده شده و چه تعدادی از آنها باز شده است. ارائه اطلاعاتی در مورد زمان بازدید ایمیل و نحوه باز شدن آنها در دستگاه‌های مختلف، راهکار خوبی است تا گام‌های بعدی استراتژی تبلیغاتی خود را برداریم. پس یک پنل خوب باید امکان گزارش‌گیری را در اختیار ما قرار دهد.

بازاریابی ایمیلی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ایمیلی برای چه مشاغلی مناسب است؟

چند سوالی که در رابـ*ـطه با بازاریابی ایمیلی وجود دارد این است که:

  • چه مشاغلی می‌توانند از آن استفاده کنند؟
  • آیا استفاده از این استراتژی صرفاً به مشاغل آنلاین محدود می‌شود؟
  • آیا کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها می‌توانند از این ابزار استفاده کنند؟
  • آیا کسب‌وکارهای بدون سرمایه امکان استفاده از ایمیل مارکتینگ را دارند؟
پاسخ کوتاه، بله!

پاسخ بلند، هر کدام از این مشاغل نیاز به تمهیدات خاصی دارند که در صورت اجرایی کردن آنها، می‌توانند از بازاریابی ایمیلی استفاده کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها معمولاً از سرمایه کافی برای پرداخت تعرفه ایمیل مارکتینگ برخوردار نیستند و بیشتر به دنبال استفاده از ارسال ایمیل انبوه رایگان یا نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان هستند. پیشنهاد ما به این گروه، استفاده از بسـ*ـتر خود سرویس ایمیل و جیمیل است. در واقع، این شرکت‌ها در ابتدای کار هستند و احتمالاً سرمایه برای استفاده از پنل ارسال ایمیل انبوه را ندارند. پس می‌توانند در گام اول بر روی ارسال ایمیل به صورت انفرادی متمرکز شوند و در گام‌های بعدی به سراغ ارسال ایمیل انبوه بروند.

اما برای کسب‌وکارهای بزرگ و کسب‌وکارهای آنلاین، استفاده از پنل ارسال ایمیل مناسب‌تر است که هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمان‌بندی به سود آن‌ها است. پس ایمیل مارکتینگ یک استراتژی عمومی برای همه مشاغل است، اما باید روش مناسب آن برای یک کسب‌وکار انتخاب شود.

چگونه نرخ باز شدن ایمیل (Email Open Rates) را افزایش دهیم؟

نرخ باز شدن ایمیل یک فاکتور مهم و قابل اندازه‌گیری برای بررسی وضعیت ایمیل‌های ارسال شده به مخاطبان است و به کمک آن می‌توانیم بررسی کنیم که بازاریابی ایمیلی ما تا چه اندازه مؤثر بوده است. به طور کلی، نرخ باز شدن ایمیل در چند سال اخیر به دلیل ظهور شبکه‌های اجتماعی کمتر شده است، اما با توجه به شرایط استفاده از آن، در آمارهای بالا مشخص شد که نرخ بازگشت سرمایه در این روش بسیار بالاتر است. بنابراین، بازاریابان همیشه به دنبال روش‌هایی برای بهبود نرخ باز شدن ایمیل‌های خود هستند و ما 8 راهکار به آنها معرفی خواهیم کرد:



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا