خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




گام 6: شروع دوباره

Kaizen کلمه ای ژاپنی به معنی بهبود مستمر است و در اصل به این ترتیب تعریف می شود: "یک تلاش مداوم برای بهبود محصولات، خدمات یا فرآیندها. این تلاش ها را می توان با هدف بهبود «تدریجی» در طول زمان یا بهبود «ناگهانی» همه بخش ها به طور همزمان انجام داد."
ماهیت فرآیند بهبود مستمر برند، همانطور که از نامش برمی آید، مداوم و مستمر است. اگر راه بهبود مستمر برند را دنبال کنید به جایی خواهید رسید که بسیاری از مسائل اصلی روبروی شرکت خود را حل کرده اید. با این حال، بروز مشکلاتی که نیاز به رسیدگی و ارائه راه حل دارند جزئی از ماهیت کار است. فرآیند همسوسازی تعهدات برندتان با روش کارکرد سازمان شما هرگز پایانی نخواهد داشت. با به کارگیری فرآیند بهبود مستمر برند، اطمینان حاصل می کنید – چه اکنون و چه در آینده سازمانی برندمحور به وجود می آورید.



کلام آخر:

بهبود مستمر برند برای هر کسب وکاری یک موضوع واجب و ضروری تلقی می شود و هرگز نباید از آن دست برداشت، با سیستم سازی و پیدا کردن مشکلات به صورت روزمره و بهبود مستمر آنها می توانید بعد از مدتی به یک کسب و کار کاملا ساختار یافته دست پیدا کنید.

ما در مدیر وب و آرمانیک در ابتدای کار هرگز نمی دانستیم چه کاری به چه طریقی باید انجام شود و همه کارها با هم تداخل داشتند، پروژه ها به موقع نمی رسید و مشتریان راضی ما کم بودند اما همین روند که در بالا توضیح داده شد را پیاده سازی کردیم! فردی را مسئول پیگیری مشکلات کردیم و به طور مستمر از کارکنان شرکت بازخورد می گرفتیم و روشهای پیشنهادی فرد مسئول در خصوص حل همه مسائل را پیاده سازی می کردیم.

بعد از گذشت 6 ماه به یک روند مشخص دست یافتیم و توانستیم تا همین امروز بطور مستمر این روند را توسعه دهیم، اکنون نیز به طور مستمر هرگاه مشکلی پیش می آید مجدد همین 6 گام را اجرایی می کنیم و راه حل جدید را در روند کار شرکت می گنجانیم.

اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید و تجربه مشابهی دارید در بخش نظرات آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
دوام آوردن در رسانه های اجتماعی: 7 نکته که باید بدانید

دوام آوردن در رسانه های اجتماعی: 7 نکته که باید بدانید


پیشرفت شبکه های اجتماعی، سازمان های ارائه کننده را مجبور به ارائه خدمات بهتر کرده است، حضور و استقبال زیاد مردم از شبکه های اجتماعی باعث اهمیت بالای آن برای هر وب سایت شده است.

می توان گفت همچنان شبکه های اجتماعی ابزاری فوق العاده محسوب می شوند زیرا قابلیت برقراری لحظه ای ارتباط با هزاران نفر از مردم دنیا چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.
فعالیت در شبکه های اجتماعی نیازمند توجه به نکات مهمی است که در صورت بی توجهی به آن ها، ممکن است فعالیت های تجاری یا حتی فعالیت های معمول آنلاین شما را به راحتی با مشکلات جدی رو به رو کند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
دوام آوردن در رسانه های اجتماعی




در ادامه به 7 نکته خیلی مهم برای دوام آوردن در شبکه های اجتماعی اشاره می کنیم :

1. مراقب تهدیدات تکان دهنده باشید

خانه های شنی مورچه ها را دیده اید؟ خانه هایی که با تونل های ساخته شده توسط مورچه ها به یکدیگر راه داشتند و مسیر حرکت و انتقال غذا و ... را برای مورچه ها هموار می کردند. تصور کنید این خانه ها و تونل ها به سختی تکان داده شوند. در این صورت تونل ها تخریب شده و مورچه ها برای بازسازی آن به شدت به مشکل خواهند خورد. به کسی که چنین بلایی سر خانه های مورچه ها بیاورد به اصطلاح Ant-shaker می گویند. دقیقاً چنین شرایطی در فعالیت های شبکه های اجتماعی وجود دارد. شما در این زمینه مثل مورچه هایی هستید که مسیر پیشرفت را طی می کند و همیشه Ant-shaker یا تخریب کنندگانی وجود دارند که به هر دلیلی بخواهند مانع پیشرفت شما شوند. مراقب این افراد و این گونه تهدیدات باشید.
این افراد که تعدادشان هم کم نیست، می توانند حتی همکاران و وب سایت های نزدیک به سبک کاری شما هم باشند. حفظ فاصله به ویژه وقتی که با این افراد در ارتباط هستید می تواند احتمال تهدیدهای این چنینی را از فعالیت های اجتماعی شما کم کند. فعالیت های آن ها را زیر نظر داشته باشید اما به آن ها اجازه ندهید در فرآیندهای کاری شما دخالت کنند.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. توجه کنید که حریم خصوصی دیجیتالی شبیه به یک دروغ است

وقتی فعالیت های تجاری خودمان را به شبکه های اجتماعی و وب سایت ها نزدیک می کنیم، مایل هستیم اطلاعات بیشتری را منتشر کنیم. چنین فضائی ممکن است یک فضای ساده و صمیمانه به نظر بیاید.
برای مثال افراد زیادی هستند که پست هایی مثل "من تا پیش از این، این مسئله را به هیچکس نگفته ام! حتی خانواده ام!" را در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک برای بیش از 4 میلیون نفر به اشتراک می گذارند!
حریم شخصی دیجیتالی به حُسن نیت هر شخصی که به اطلاعات خصوصی دیگر افراد دسترسی دارد مربوط می شود. آن ها می توانند به راحتی از اطلاعات شخصی دیگران عکس بگیرند و شما نمی توانید در قبال این چنین موارد کاری بکنید.
با توجه به این گفته ها، شما می بایست چیزی که در اینترنت و شبکه های مجازی منتشر می کنید را آنالیز کنید. اگر نمی خواهید آن ها به صورت عمومی منتشر شوند، آن ها را به اشتراک نگذارید. این موارد حتی شامل ایمیل ها و گروه های خصوصی نیز می باشد.
به جای تصمیم گیری در این باره که مطالب خود را کجا به اشتراک بگذارید، بر روی این که چه مدل مطالبی را به اشتراک بگذارید تمرکز کنید. این به انتخاب و حس امنیت خودتان بر می گردد.
به هر حال بهتر است بدانید، مطالبی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید (در صورت عمومی شدن) می تواند نه تنها به دست غریبه ها و سودجویان بی افتد، بلکه به دست خانواده، رئیس و همکاران شما نیز برسد و این ممکن است برای شما دردسر ساز باشد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. اگر فعالیت تجاری دارید، تجاری برخورد کنید!

شاید شما از شبکه های اجتماعی برای پیشرفت و ارتقاء محصول یا تجارت خود استفاده می کنید. اگر فعالیت تجاری خود را به خوبی هدایت کنید، مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. تعریف کردن بیجا از محصولاتتان نه تنها منجر به افزایش فروش نمی شود، بلکه منجر به منفور شدن آن محصول و تجارت شما هم خواهد شد. باور کنید حتی دوستانتان هم می توانند از این حرکت زده شوند و ناامیدانه بخواهند که شما دست از اصرار کردن بردارید.
اگر تا به حال چنین کاری می کردید، دست از این کار بردارید. تلاش کردن برای متقاعد کردن دوستان و مشتریان به چنین روش هایی فقط منجر به اضافه شدن شما به لیست اسپم ها خواهد شد. از حالا شروع به فعالیت مثل یک تاجر حرفه ای کنید.
برای شروع این کار، یک حساب کاربری یا یک صفحه تجاری ایجاد کنید. هدف اصلی خودتان را صریحاً مشخص کنید. خودتان را در زمینه مارکتینگ و تجارت آنلاین آموزش دهید.
محتوای کار خود را حداقل 10 برابر از حالت عادی بیشتر کنید. محتوا چیزی است که اغلب مردم به دنبال آن بوده و آن را به اشتراک می گذارند. برای این کار می توانید از تصاویر، ویدئوها و مقاله های جذب کننده استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی راهی بی نظیر برای به اشتراک گذاری محتوای تجاری چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی هستند. برای کسب موفقیت در این زمینه، شما می توانید با توجه به زمینه کاری و منابع خودتان از فعالیت های انفرادی (تولید و اشتراک گذاری محتوا) و یا سفارش تبلیغات استفاده کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. به دنبال ایجاد ارتباط با اجتماعات کوچک تر باشید

اگرچه فضاهای بزرگ تر در سطح وب می تواند شگفت انگیز و به نوعی فریبنده باشد، اما در عین حال می تواند خسته کننده و بی هویت نیز به نظر برسد. برای درک بهتر یک ارتباط عالی، ارائه و کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباطات مؤثرتر، به دنبال فعالیت در گروه های کوچک تر باشید. البته گفتنی است که فعالیت در گروه های بیش از حد کوچک، می تواند بی فایده باشد.
اگر چنین گروه هایی در صنعت کاری و تجارت شما وجود ندارند، شما می توانید اولین نفری باشید که چنین گروه هایی را ایجاد کرده است. ارزش اقدام در این مورد و ساخت چنین گروه هایی بالاست (البته در این مورد نیز شما باید مراقب ant-shaker ها باشید. آن ها حتی در اجتماعات کوچک تر نیز رفت و آمد دارند!).


5. زمان خود را مدیریت کنید

بزرگترین مشکل و مسئله ای که در شبکه ها و رسانه های اجتماعی برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که اگر آن ها نتوانند آن را مدیریت کنند، تمام وقت و زمان خود را از دست می دهند.
معمولاً زمان بندی و برنامه ریزی برای فعالیت های این چنینی، به سختی انجام می شود. استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های مدیریتی راهی مناسب برای مدیریت زمان است.
برای مثال اپلیکیشن Freedom یکی از بارزترین نمونه های فعال در این زمینه است که می تواند توجه شما را با محدود کردن دیگر برنامه ها (به منظور افزایش تمرکز) به فعالیت های اصلی و مورد نیازتان معطوف کند.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. مراقب رفتارها و برخوردهایتان باشید

• در زمان آنلاین بودن و مکاتبه با افراد مختلف، مهربان و با ادب باشید و با احترام با دیگران برخورد کنید.
• حرف های نامرتبط و زننده را چه به صورت منظور دار و چه به صورت بی منظور نزنید.
• حرف ها، جوک ها و حتی خاطرات مرتبط با نژاد پرستی را فراموش کنید. مسائل مربوط در این زمینه هیچ وقت باعث افزایش محبوبیت نخواهند شد.
• مدارا کردن و نگرشی که شما نسبت به مردم دارید، به همان مقداری که در دنیای واقعی می تواند منفی باشد، در فضای مجازی نیز می تواند تأثیرگذار باشد.
• انجام رفتارهای خوب هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت. دنبال کردن این رفتارها می تواند به باز شدن درب های موفقیت به سمت شما بی انجامد، به خصوص اگر این رفتارها بیشتر از حالت عادی متفاوت و نادر باشند.



7. زمان لازم برای عقب نشینی خود را بدانید

با وجود اینکه شبکه های اجتماعی به صورت پیوسته در حال گسترش هستند، هیچ اجباری برای حضور در این شبکه ها برای همه وجود ندارد. چرا که عدم آشنایی و آگاهی لازم به نحوه استفاده و کاربرد این شبکه ها، می تواند زندگی افراد را به خطر بی اندازد. اگر شما هم حس می کنید این شبکه های اجتماعی در حال پیاده سازی چنین چیزی در زندگیتان هستند، می توانید نوع استفاده خود از آن ها را تغییر دهید و در صورت نیاز، حتی تصمیم به ترک آن ها بگیرید.
رفتار بعضی از مردم حاضر در فضای وب می تواند آزاردهنده باشد. بعضی از آن ها از این کار منظور دارند. در این صورت شما می توانید آن ها را بلاک کرده یا به عنوان اسپم گزارش دهید. فراموش نکنید که رفتار متشخصانه شما به این معنی نیست که مجبورید به همه (از جمله همین افراد مزاحم) پاسخ دهید. خیلی وقت ها عقب نشینی کردن بهترین راه است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4 دلیل برای اینکه چرا باید در تجارت شما روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری شود

4 دلیل برای اینکه چرا باید در تجارت شما روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری شود

به عقیده بسیاری از کارشناسان، بازاریابی محتوا در حال حاضر تنها تجارت باقی مانده و سودآور تجارت آنلاین است. ایجاد محتوای اختصاصی خودتان، تجارت شما را با فرصت های بی نظیری برای افزایش فروشتان رو به رو خواهد کرد. چه به انتشار چند پست در طول یک هفته در وبلاگتان بپردازید و چه پادکست یا ویدئو ضبط کنید، ایجاد هر مدل محتوای انحصاری در افزایش مراودات و گسترش اطلاعات بین تجارت شما و مشتریان و مصرف کنندگان شما تاثیر خواهد داشت.

در ادامه 4 دلیل مهم در این زمینه برای اینکه چرا باید روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید را بازگو می کنیم :




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4 Reasons Why Should Invest on Content Marketing




1. بازاریابی محتوا، مکمل استراتژی های تجاری شما خواهد بود

در بسیاری از تجارت ها، بازاریابی محتوا به نظر با آن چه که در این تجارت ها انجام می شود تفاوت و فاصله زیادی دارد. اما واقعیت این است که تولید محتوا می تواند بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید مؤثر واقع شود. اگر یک کمپین تجاری PPC یا درآمدزایی کلیکی (Pay-per-click) که یکی از پر مخاطب ترین و سودآور ترین نوع تبلیغات اینترنتی است دارید، یا از طریق تمرکز بر روی سئو خواهان جذب مخاطب هستید و یا در حال فعالیت تجاری در شبکه ها و رسانه های اجتماعی هستید، بهتر است بدانید بازاریابی محتوا مکمل تمام این روش های تجارت آنلاین می باشد. اگر می پرسید چطور، در ادامه به آن پاسخ می دهیم.

در نوع تجارت PPC ، بازاریابی محتوا به شما فرصت ساخت تعداد بیشتری صفحات فرود (Landing Page) می دهد. بعضی اوقات ممکن است یک مشتری در صدد خرید نباشد، اما آن ها در واقع به دنبال اطلاعات بیشتر هستند. انتشار پست های وبلاگ که به موضوعات مختلف مربوط می شود، می تواند مکان هایی مناسب برای مشتریان به منظور دستیابی به اطلاعاتی که به دنبالش هستند باشد. همچنین این پست ها برای گسترش تجارت شما نیز مفید هستند. این زمان، همان زمان مناسبی است که می توانید از تبلیغات PPC یا تبلیغات Adwords در پست های وبلاگتان استفاده کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر در حال حاضر از فرآیندهای SEO در وب سایتتان استفاده می کنید، حتماً اهمیت بالای کلمات کلیدی در افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را می دانید. توسط یک وبلاگ (بازاریابی محتوا)، شما قادر هستید تا از کلمات کلیدی بیشتری به منظور کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو استفاده کنید و در نتیجه می توانید از یک راه طبیعی و بی دردسر و در عین حال یک راه کم خرج بازدهی وب سایت خود را افزایش دهید.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا