خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




3. ارزش ارائه کنید:

فارغ از باور شما، همه مردم برای مشاهده ویدیوی شما از ابتدا تا انتها تمایلی ندارند، حتی اگر کوتاه باشد. چرا باید چنین تمایلی داشته باشند؟ میلیون ها ویدیو در اینترنت وجود دارد، و حتی در برخی از آنها گربه های ملوس هم نقش آفرینی می کنند!

مشخص کنید ویدیوی شما باید چه ارزشی برای مخاطب خود به نمایش بگذارد. آیا داستان فوق العاده ای را روایت می کند؟ آیا راه حل یک مشکل را توضیح می دهد؟ آیا مخاطب را فردی باهوش در نظر گرفته و پاداشی همانند یک کد تخفیف یا لینکی برای یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد؟ و یا تنها سه دقیقه پر از گزافه گویی های شما جلوی دوربین است، مثلا با این موضوع که چرا اسب های گهواره ای چوبی که با محیط زیست سازگاری ندارند بدترین اختراع بشر هستند؟

مقداری ارزش و سودمندی برای مخاطب به ویدیوی خود اضافه کرده و توجه کنید که اشتراک گذاری آن از حلقه داخلی دوستان و همکاران علاقمند به اسب های گهواره ای فراتر برود. فارغ از باور شما، مردم نوع دوست هستند. اگر ببینند از مشاهده ویدیوی شما به وضوح، سودی حاصل می شود، نسبت به اشتراک گذاری آن با دوستان و مخاطبانشان از خود علاقه نشان می دهند.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

آخرین ویدیویی که به اشتراک گذاشته اید را به یاد بیاورید. چرا آن را به اشتراک گذاشتید؟ اگر مثل غالب مردم باشید، به احتمال زیاد می خواستید مرجعیت و اعتبار خود را درباره آن موضوع به اثبات برسانید. شما می خواستید اولین فردی باشید که آن بخش از اطلاعات را با افرادی که در حلقه ارتباطی شما بودند به اشتراک می گذارد. دلیل اغلب اشتراک گذاری های محتوا همین است! تنها برای کسب اعتبار اجتماعی.

شما می توانید با خلق ویدیوهای آموزنده و هوشمندانه، اعتباری که مردم می خواهند با اشتراک گذاری به دست بیاورند را به آنها تقدیم کنید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند، راه حل را به نحوی ارائه کنید که انقلابی به نظر برسد. به عنوان مثال، اگر محصول شما به یکی از وظایفی که مشتری هدف در اغلب اوقات باید انجام دهد سرعت می بخشد، از ویژگی تصویر در تصویر استفاده کنید تا تفاوت سرعت انجام کار با استفاده از محصول خود را به نمایش بگذارید. اینکه به فردی بگویید که در فرآیند جستجوی بهترین قیمت برای پرواز بعدی خود می تواند 30 ثانیه زمان کمتری صرف کند خوب است، اما اگر بتوانید فرآیند معمول را در کنار ابداع خود به نمایش بگذارید، به واقع کاری انجام داده اید که باعث می شود مخاطب شما 30 ثانیه از وقت خود را برای مشاهده ویدیوی شما صرف کند. این زمان اضافی به نظر آنها عذاب آور خواهد رسید و لذا اپلیکیشن شما را خریداری خواهند کرد.

چنانچه تصمیم گرفته اید از یک منفعت ملموس تر، مانند کد تخفیف یا دوره آزمایشی رایگان استفاده کنید، روند دریافت آن را برای تماشاگر ویدیوی خود آسان سازید. یک لینک قابل کلیک در ویدیوی خود قرار دهید. از آنها نخواهید که به یک وبسایت دیگر بروند (یا اصلا هر کار دیگری انجام بدهند). آنها آن کار را انجام نخواهند داد و شما آن فرصت را از دست خواهید داد. اگر می خواهید ویدیوهای شما مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کند، روند کار را تسهیل کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




4. یک داستان هدفمند روایت کنید

کلاس های ادبیات دوره دبیرستان را به خاطر بیاورید، جایی که قسمت های مختلف یک داستان را یاد گرفتید، بخش های مقدمه، تعارض، اوج و گره گشایی. چنانچه هر یک از این بخش های حیاتی را نادیده بگیرید، تنها مجموعه ای از جملات خواهید داشت که بدون هیچ دلیلی در هم آمیخته شده اند.

نه تنها باید داستان منسجمی را روایت کنید ( و این نیازمند برنامه ریزی قبلی، نوشتن و ویرایش است)، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که این داستان هدفی را دنبال می کند. یک پایان خوب و رضایت بخش فوق العاده است، اما ایجاد تعلیق و حس هیجان بهتر است. آیا قصد دارید در ادامه داستان یک ویدیوی دیگر بسازید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، چرا تماشاگران باید برای مشاهده آن اشتیاق داشته باشند؟

چگونه این کار را انجام دهیم؟

تصور می کردید کل کار تصویری خواهد بود؟ اینطور نیست، شما باید به نوشتن بپردازید. اگر برای داستان خود برنامه ریزی نداشته باشید، هدف شما را محقق نخواهد کرد. برای محتوای ویدیویی برنامه ریزی کنید و به فراتر از ویدیوی شماره یک خود فکر کنید.

برای اینکه بتوانید پا را از یک ویدیوی توضیحی فراتر بگذارید، از خود بپرسید که آیا محصول شما برای تولید مجموعه ای از ویدیوهای آموزشی مناسب است؟ آیا می توانید به مردم کمک کنید که با محصول شما چیزی خلق کنند؟ آن "چیز" را به چند بخش تقسیم کنید و مجموعه ای از ویدیوهای کوتاه بسازید. حتی می توانید کل مجموعه را یکباره ضبط کنید و با استفاده از یک نرم افزار ویرایشگر، فیلم را به بخش های منطقی تقسیم کنید. تشنه نگه داشتن مخاطبان (البته تا زمانی که محتوا فوق العاده باشد)، راهی ممتاز برای ماندن در ذهن آنهاست.

اگر استعداد داستان سرایی دارید، می توانید با استفاده مجدد از کلیپ های قبلی، یک مجموعه ویدیویی منسجم بسازید (و حجم کار خود را کاهش دهید). مزایای محصولی که قبلا مورد بررسی قرار داده بودید را به مخاطب یادآوری کنید و بر اساس آنچه قبلا روایت کرده اید داستان را ادامه دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای ویرایش شده تان را در جایی امن ذخیره می کنید – فضای ابری بهترین گزینه شما است – تا مجبور نشوید هر بار که ویدیوی تازه ای می سازید، تمام کار دشوار خود را تکرار کنید.

حتی اگر داستان شما در پایان یک ویدیو تمام نمی شود، به هر حال آن قسمت به پایان می رسد. اطمینان یابید که مخاطب خود را در پایان ویدیو رها نمی کنید و از او بخواهید کاری ملموس و عینی انجام دهد. حتی اگر این انتظار را برای مخاطب ایجاد کرده باشید که ویدیوی بعدی در راه است، باید در انتهای همه ویدیوها یک فراخوان به عمل وجود داشته باشد. شما هیچگاه نمی توانید بفهمید که مخاطبان ممکن است در چه زمانی ارتباط خود با محتوای شما را قطع کنند، لذا تا وقتی که توجه آنها به شما معطوف است، فرصت تبدیل به مشتری یا مشترک را برای آنها فراهم کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




5. ویدیو را در معرض نمایش بگذارید

شما یک قطعه ویدیویی تولید کرده اید که شخصیت شما را به نمایش می گذارد، کاری که انجام می دهید را توضیح می دهد، به وضوح سودی ارائه می کند و داستان فوق العاده ای را روایت می کند. حالا چه کاری باید انجام داد؟
پاسخ به این سوال بسیار ساده است: باید به ترویج آن بپردازید. دلیل انجام این مرحله از کار نیازی به توضیح ندارد، اما ما تمایل داریم به شما کمک کنیم تا این مرحله را به درستی انجام دهید.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

بهترین راه برای اطمینان از اینکه مردم ویدیوی شما را تماشا خواهند کرد این است که عنوان فوق العاده ای برای آن در نظر بگیرید. بر خلاف پند حکیمانه ای که می گوید نباید از روی ظاهر به قضاوت پرداخت، تقریبا همه مردم کار شما را از روی ظاهر آن قضاوت خواهند کرد. یوتیوب پس از گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان است. همانطور که برای عناوین صفحات ورودی سایت خود تحقیق انجام داده و توجه به خرج می دهید، همین روند را برای ویدیوهای خود نیز باید پیش بگیرید، در غیر این صورت تعداد کلیک های زیادی نصیب شما نخواهد شد. همین وضعیت در مورد توضیحات و تگ های ویدیو نیز صادق است. سعی کنید در عنوان از کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید تا اطمینان یابید که مخاطبان با استفاده از کلیدواژه های مناسب، شما را پیدا خواهند کرد.

اما در مورد کاور (cover) ویدیو، شما باید مقداری زمان برای انتخاب تصویر مناسب برای ویدیوی خود اختصاص دهید. این تصویر تمام چیزی است که یک بازدیدکننده قبل از تصمیم گیری برای پخش ویدیو مشاهده می کند، لذا یک تصویر فوق العاده جالب و جذاب انتخاب کنید.
ویدیوی خود را در چندین پلتفرم قرار دهید. بعضی از مردم از یوتیوب استفاده می کنند و برخی دیگر فقط ویدیوهای فیسبوک را مشاهده می کنند. خود را به یک پلتفرم محدود نکنید، در غیراینصورت تعداد انبوهی از مخاطبان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

این مورد به خودی خود واضح است، اما ذکر آن لازم است: ویدیویی که ظاهر مناسبی ندارد را منتشر نکنید. شما امروزه برای تولید یک ویدیوی فوق العاده نیاز به یک گروه حرفه ای و بودجه ای سنگین ندارید. کار با ابزارهای ویرایشی که باید با آنها کار کنید را یاد بگیرید و از ویدیوی خود با کیفیت HD خروجی بگیرید. در این صورت هیچ دلیلی وجود نخواهد داشت که ویدیوی شما حرفه ای به نظر نرسد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه صفحه درباره ما تاثیرگذار بسازیم؟

چگونه صفحه درباره ما تاثیرگذار بسازیم؟


معمولا صفحه "درباره ما"ی وبسایت شما نقطه ورود بازدیدکنندگان تان نیست، اما می تواند محل خروج آنها از سایت شما باشد.

صفحه درباره ما یکی از پربازدیدترین صفحات سایت شما خواهد بود. این صفحه مکانی است که افرادی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند، بی درنگ توقفی در آن خواهند داشت.







چرا صفحات درباره ما یکی از دلایل عمده خروج بازدیدکنندگان هستند؟

این صفحات حاوی نوشته هایی خودپسندانه هستند. آنها احساس یا انگیزه بازدیدکننده را برای انجام هیچ کاری بر نمی انگیزانند و عموما، کسل کننده هستند.

اگر نمی خواهید واکنش به صفحه درباره ما در وبسایتتان، روی برگرداندن مخاطب از سایت شما باشد، ایده های ارزشمندی در اینجا خواهید یافت. بیایید ببینیم چگونه باید متن صفحه درباره ما را بنویسید، کاری کنید که این صفحه با خوانندگان ارتباط برقرار کرده و هدفی را دنبال کند.



کلمه ABOUT (درباره)، حرف به حرف...

ABOUT به انگلیسی به عنوان یک کلمه مخفف، فرمولی است که ما برای کمک به راهنمایی شما در مسیر استفاده از پنج ایده قدرتمند برای ایجاد یک صفحه (یا بخش) «درباره ما»ی تاثیرگذار تهیه کرده ایم.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
A= Approachable (پذیرا بودن)

تصور کنید برای اولین بار با شخصی ملاقات می کنید. شروع گفتگو با خواندن یک آگهی خبری، مضحک به نظر می رسد. اینطور نیست؟

دلیل اینکه شرکت های متعددی در نوشتن مطلب صفحه درباره ما به سمت و سوی شیوه نگارشی ژورنالیستی متمایل شده اند روشن نیست، اما می توان گفت تاثیر اولیه وحشتناکی بر بازدیدکننده می گذارد.

بنابراین اولین خطا در نوشتن مطلب برای صفحه درباره ما استفاده از یک لحن خواب آور است. اجازه ندهید صفحه شما مانند یک مراسم خاکسپاری به نظر برسد. کاری کنید که فضای جشن و سرور را القا کند.

شما اینجایید! عالیه! برای اینکه به شما بگیم چرا جای درستی رو انتخاب کردید خیلی هیجان زده ایم!

اجازه دهید شور و شعف ایجاد شود. صفحه درباره ما در سایت مُز (Moz)، جشن خود را با یک عنوان جالب، تصویری غیرمعمول و محتوایی داستانگونه که ارزش اسکرال برای خواندن ادامه آن را دارد شروع می کند.







صفحات درباره مای عالی، معرفی و مقدمه هایی گرم، پرانرژی و جالب هستند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا پذیرا به نظر برسید.

از عبارات حرفه ای اجتناب کنید. از گوینده سوم شخص استفاده نکنید. از اغراق های بی معنی و کلیشه های تجاری پرهیز کنید. به چشمان خواننده خود نگاه کنید و با خوشحالی و صدای بلند به او خوشامد بگویید.

همچنین لطف کنید عنوان صفحه خود را "درباره..." یا هر چیز مشابه دیگری انتخاب نکنید. دلیلی به بازدیدکنندگان بدهید تا به پایین صفحه بروند و محتوای جالبی پیدا کنند.



B= Beneficial (سودمند)

بله، موضوع صفحه درباره ما، شرکت شماست. بازدیدکنندگان این صفحه را باز می کنند تا اطلاعات بیشتری از کاری که انجام می دهید کسب کنند، اما چرا؟ آنها مشکل یا مساله ای دارند که به دنبال حل آن هستند. آنطور که در سرزمین استعاره ها می گویند: مشتری مته نمی خواهد، سوراخ می خواهد.

ارائه اهداف کاری، حس رخوت به خواننده القا می کند. سایت Help Scout هم از بیان آنها خودداری می کند. صفحه درباره مای آنها قول می دهد که "به شما کمک کند تا شرکتی بسازید که مردم عاشقانه آن را دوست داشته باشند."







به منظور جلب توجه – و احساسات- خواننده باید پاسخی برای این سوال ارائه کنید: "چه سودی برای من دارد؟" شما باید یک یا چند مزیت را در معرض نمایش بگذارید. شما چه سودی به مشتریان خود می رسانید؟

همین ایده ساده، حتی افرادی که در بیان ایده ها و احساسات خود معمولا قدرتمند ظاهر می شوند را درمانده و مستاصل می کند. اما نباید اینطور باشد. این تمرین ساده را امتحان کنید؛ جای خالی را پر کنید.

چطور .................................................................... .

این رویکرد همیشه مورد پسند ما بوده و در نوشتن عنوان، جایگاه یابی و ایجاد پیشنهادات منحصر به فرد برای فروش موثر است و در اینجا تاثیر خود را بر صفحه درباره ما نشان خواهد داد.

برای پرکردن جای خالی نمی توانید از یک ویژگی، محصول، خدمات یا نام برند استفاده کنید. تنها می توانید از یک فایده و مزیت استفاده کنید.

  • چگونه وبسایتی راه اندازی کنید که مخاطب هدفمند جذب کند. (می تواند برای Orbit Media موثر باشد)
  • چگونه محتوایی انتشار دهید که برندسازی کند. (می تواند برای Feldman Creative موثر باشد.)
  • چگونه به آسانی سوراخی دقیقا به همان اندازه مورد نیاز ایجاد کنید. (می تواند برای فروشگاه مته موثر باشد.)
  • چگونه بدون گرسنگی کشیدن وزن خود را کاهش دهید. (می تواند برای میلیون ها وبسایت موثر باشد.)
ما نمی گوییم در صفحه درباره مای شما باید دقیقا از همین کلمات استفاده شود، اما چنین مفاهیمی باید انتقال داده شود. چیزی که بازدیدکننده واقعا به دنبال کسب اطلاع از آن است، این است که شما چگونه می توانید به او کمک کنید (به عبارت دیگر به او سودی برسانید). اگر صفحه درباره ما نتواند پاسخ به این سوال را روشن کند، وظیفه خود را انجام نداده است.

چیزی که درمورد شرکت شما اهمیت دارد همان مزیت و ارزشی است که فراهم می کنید. بنابراین موضوع مهم در صفحه درباره ما نیز باید همین باشد.



O= Optimized (بهینه شده)

صفحه درباره مای وبسایت شما باید به عنوان بخشی از برنامه شما برای جذب مخاطب هدفمند در نظر گرفته شود و برای تبدیل بهینه سازی شده باشد.

یک پست در وبلاگ Unbounce درباره پتانسیل تبدیل (conversion) صفحات درباره ما، پا را فراتر از اینها گذاشته و می گوید:

صفحه درباره مای شما باید یک کانون دوستدار تبدیل باشد، جایی که بازدیدکنندگان شما پس از اینکه اطلاع کافی در اختیار آنها قرار داده شد و تحت تاثیر قرار گرفتند به سوی خرید، ملحق شدن به خبرنامه ایمیلی یا شروع یک دوره آزمایشی رایگان هدایت می شوند. اگر از صفحه درباره ما برای تبدیل مشتریان استفاده نمی کنید، در حال متحمل شدن ضرر هستید.

صفحات درباره ما فرصتی برای روایت داستان کسب و کار، ارتباط با مشتریان آتی و ایجاد حس اعتماد هستند. این موارد برای تبدیل بسیار اهمیت دارند.

صفحه ای در وبسایت Vienna Beef داستانی جذاب درباره تاریخچه شرکت را با تاکید بر دستاوردهای برجسته آن روایت می کند.







اگر در Google Analytics خود اهدافی پیکربندی کرده باشید، گزارش “all pages” شما ارزش صفحات را نیز نمایش می دهد. این گزارش که متعلق به analytics اوربیت (Orbit) است نشان می دهد صفحه درباره ما یکی از مهم ترین صفحات موثر بر تبدیل است.







آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6 گام عملی برای بهبود مستمر برند شما

6 گام  عملی برای بهبود مستمر برند شما


فرآیند بهبود مستمر برند (CBI)، یک متدولوژی آسان است که هر شرکت متعهدی می تواند برای بهبود ماهیت برندمحور کسب و کار خود و هم سو شدن با کارکرد تعهدات برند خود از آن تبعیت کند. مراحل شش گانه آن عبارتند از:

1. شناسایی تمامی مشکلات، مسائل و دغدغه ها.
2. انتخاب مساله مناسب از دریای ایده ها.
3. انتخاب یک راهگشا برای تیم بهبود مستمر برند.
4. گردهم آوری تیم بهبود مستمر برند.
5. اجرای راه حل.
6. شروع دوباره.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
برند سازی



گام 1. شناسایی تمامی مشکلات، مسائل و دغدغه ها.

یکی از چالش برانگیزترین بخش های بهبود مستمر برند، تعیین مسائل، مشکلات و دغدغه ها و زمان رسیدگی به آنهاست.
برای شروع به راهی برای شناسایی اکثریت مسائل (کوچک و بزرگ) در کل سازمان خود نیاز دارید. ساده ترین راه انجام این کار، اعلام یک فراخوان برای اعضای شرکت است تا با استفاده از یک فرم اینترنتی محرمانه، مشکلاتی که نیاز به رسیدگی دارند را بیان کنند. پس از دریافت گزارشات، مشکلات باید به یکی از این پنج طبقه تخصیص داده شوند:
1. تجربه مشتری
2. تعهدات مدیریتی
3. تعامل کارکنان
4. فرآیندها، شیوه ها، سیستم ها و استانداردها
5. زیرساخت سازمانی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
گام 2: انتخاب مساله مناسب از دریای ایده ها

معمولا تصمیم گیری نهایی برای تعیین مشکل خاصی که تیم بهبود مستمر برند روی آن کار خواهد کرد، بر عهده مدیریت است. با این وجود، ایجاد یک تیم گزینشگر برای ارزیابی ایده ها و پیشنهاد مشکلاتی که احساس می شود باعث بیشترین گسستگی در تعهدات برند می شوند هم می تواند مناسب باشد.

در اینجا منظور از تیم برای سازمان است و اگر یک شرکت کوچک مثل مدیر وب هستید می توانید برای این موضوع یک نفر را در نظر بگیرید تا بررسی های لازم را انجام دهد، تیم گزینشگر نیز معمولا در شرکت های کوچک مدیر عامل است که به تنهایی تصمیم می گیرید، اما اگر شرکت شما تیم مدیریتی دارد بهتر است با مدیران همه بخش ها در این زمینه صحبت کنید.

یک پیشنهاد: با مسائل کوچک شروع کنید و به تدریج پیش بروید. اولین مشکلاتی که انتخاب می کنید باید نسبتا ساده باشند. شروع کار با موفقیت به شما نیرو و انگیزه می دهد و عزم شما را برای حل مشکلات دشوارتر در آینده راسخ تر می سازد.

مشکلات بزرگ به سادگی و در زمان کوتاه حل نخواهند شد پس بهتر است ابتدا مسایل کوچک را حل کنید و سپس قدم به قدم پیش بروید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




گام 3: انتخاب یک راهگشا برای تیم بهبود مستمر برند

بعد از انتخاب مساله و قبل از انتخاب یک فرد یا گروه رسمی برای بهبود مستمر برند، یک نفر باید برای پیگری این روند انتخاب شود. کار این فرد هدایت گروه در طول فرآیند حل مساله، ترغیب مشارکت همه اعضای گروه و جذب منابع بیرونی برای آگاهی بیشتر نسبت به مساله است. کار این فرد پیشنهاد نظرات شخصی خود درباره دلایل یا راه حل های مساله نیست. به همین دلیل لزومی ندارد که این فرد ارتباط عملی و کنشی با مساله داشته باشد.

ویژگی هایی وجود دارند که تاثیرگذاری این فرد مسئول را افزایش می دهند:
• مورد احترام همکاران، کارکنان و مدیر قرارداشتن
• پذیرفتن بازخورد از دیگران درباره موارد موثر و موارد غیرموثر
• داشتن مهارت های ارتباط میان فردی قوی
• توانایی کنارگذاشتن دیدگاه شخصی خود درباره مساله
• آشنایی با روش های حل مساله ای که شرکت تصمیم گرفته از آنها استفاده کند




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
گام 4: گردهم آوری اطلاعات و پیدا کردن راه حل

هر فرد مشارکت کننده در روند بهبود برند باید ارتباطی عملی و مستقیم با مساله مورد بحث داشته باشد. گروه یا فرد انتخاب شده برای این موضوع با راهنمایی عینی و عاری از نظرات شخصی با مدیریت هم اندیشی کرده و دلایل ریشه ای مساله را مورد ارزیابی قرار می دهد و راه حل های قابل اجرا را شناسایی کرده، مورد تحقیق و بررسی قرار داده و پیشنهاد می دهد. معمولا هر گروه در سازمانهای بزرگ بین 6 تا 10 عضو دارد که به مدت شش تا هشت هفته به صورت گروهی کار کرده و پس از یافتن و ارائه راه حل به مدیریت منحل می شود. اما همه این موارد می تواند حتی توسط یک فرد نیز در شرکت های کوچک انجام شود.


گام 5: اجرای راه حل

تیم یا فرد مسئول بهبود مستمر برند عمدتا مسئول دستیابی به راه حلی است که در سازمان قابلیت اجرا داشته باشد. بخشی از فرآیند رسمی حل مساله شامل تعیین این موارد است:
• چه کسی یا کسانی تحت تاثیر این راه حل قرار خواهند گرفت؟
• سهولت نسبی پیاده سازی این راه حل چگونه است؟
• آیا نیاز به صرف هزینه های گزافی دارد؟
• آیا این راه حل مساله دیگری را به وجود نمی آورد؟
• آیا با راه حل دیگری که از پیش در حال اجراست منافاتی ندارد؟

از آنجایی که این یک فرآیند بسیار جامع است، معمولا راه حل پیشنهادی توسط مدیریت مورد پذیرش قرار می گیرد. در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئول اجرای راه حل است می توان گفت که این امر به ماهیت راه حل و شرکت بستگی دارد. در برخی موارد، تیم یا فرد مسئول بهبود مستمر برند به مرحله اجرا نیز ورود پیدا می کند، اما در بیشتر موارد این کار به یک گروه ثالث سپرده می شود که مسئول به ثمر رساندن راه حل خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 2 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا