- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. ارزش ارائه کنید:
فارغ از باور شما، همه مردم برای مشاهده ویدیوی شما از ابتدا تا انتها تمایلی ندارند، حتی اگر کوتاه باشد. چرا باید چنین تمایلی داشته باشند؟ میلیون ها ویدیو در اینترنت وجود دارد، و حتی در برخی از آنها گربه های ملوس هم نقش آفرینی می کنند!
مشخص کنید ویدیوی شما باید چه ارزشی برای مخاطب خود به نمایش بگذارد. آیا داستان فوق العاده ای را روایت می کند؟ آیا راه حل یک مشکل را توضیح می دهد؟ آیا مخاطب را فردی باهوش در نظر گرفته و پاداشی همانند یک کد تخفیف یا لینکی برای یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد؟ و یا تنها سه دقیقه پر از گزافه گویی های شما جلوی دوربین است، مثلا با این موضوع که چرا اسب های گهواره ای چوبی که با محیط زیست سازگاری ندارند بدترین اختراع بشر هستند؟
مقداری ارزش و سودمندی برای مخاطب به ویدیوی خود اضافه کرده و توجه کنید که اشتراک گذاری آن از حلقه داخلی دوستان و همکاران علاقمند به اسب های گهواره ای فراتر برود. فارغ از باور شما، مردم نوع دوست هستند. اگر ببینند از مشاهده ویدیوی شما به وضوح، سودی حاصل می شود، نسبت به اشتراک گذاری آن با دوستان و مخاطبانشان از خود علاقه نشان می دهند.
چگونه این کار را انجام دهیم؟
آخرین ویدیویی که به اشتراک گذاشته اید را به یاد بیاورید. چرا آن را به اشتراک گذاشتید؟ اگر مثل غالب مردم باشید، به احتمال زیاد می خواستید مرجعیت و اعتبار خود را درباره آن موضوع به اثبات برسانید. شما می خواستید اولین فردی باشید که آن بخش از اطلاعات را با افرادی که در حلقه ارتباطی شما بودند به اشتراک می گذارد. دلیل اغلب اشتراک گذاری های محتوا همین است! تنها برای کسب اعتبار اجتماعی.
شما می توانید با خلق ویدیوهای آموزنده و هوشمندانه، اعتباری که مردم می خواهند با اشتراک گذاری به دست بیاورند را به آنها تقدیم کنید. اگر محصول شما مشکلی را حل می کند، راه حل را به نحوی ارائه کنید که انقلابی به نظر برسد. به عنوان مثال، اگر محصول شما به یکی از وظایفی که مشتری هدف در اغلب اوقات باید انجام دهد سرعت می بخشد، از ویژگی تصویر در تصویر استفاده کنید تا تفاوت سرعت انجام کار با استفاده از محصول خود را به نمایش بگذارید. اینکه به فردی بگویید که در فرآیند جستجوی بهترین قیمت برای پرواز بعدی خود می تواند 30 ثانیه زمان کمتری صرف کند خوب است، اما اگر بتوانید فرآیند معمول را در کنار ابداع خود به نمایش بگذارید، به واقع کاری انجام داده اید که باعث می شود مخاطب شما 30 ثانیه از وقت خود را برای مشاهده ویدیوی شما صرف کند. این زمان اضافی به نظر آنها عذاب آور خواهد رسید و لذا اپلیکیشن شما را خریداری خواهند کرد.
چنانچه تصمیم گرفته اید از یک منفعت ملموس تر، مانند کد تخفیف یا دوره آزمایشی رایگان استفاده کنید، روند دریافت آن را برای تماشاگر ویدیوی خود آسان سازید. یک لینک قابل کلیک در ویدیوی خود قرار دهید. از آنها نخواهید که به یک وبسایت دیگر بروند (یا اصلا هر کار دیگری انجام بدهند). آنها آن کار را انجام نخواهند داد و شما آن فرصت را از دست خواهید داد. اگر می خواهید ویدیوهای شما مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کند، روند کار را تسهیل کنید.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آموزش مبانی پیشرفته در وب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com