خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه 26 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول سال‌های زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش نکشیده‌اید. با این حال آن‌گونه که انتظار دارید، به آروزهای‌تان نرسیده‌اید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، تلاش بیشتری به‌‌خرج دهید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌‌ماند. مشکلی حقوقی در شهریور امسال راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. به مهر که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌‌ای را پشت سر بگذارید. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آذر بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. بیماری در دی ماه امسال سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. به بهمن که رسیدید، غصه‌‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در اسفند امسال با پیشنهادی برای تغییر شغل روبه‌رو می‌شوید. این پیشنهاد در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد. با افراد باتجربه مشورت کنید و بیگدار به آب نزنید. فروردین سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، با فرد باتجربه‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به بهانه‌‌ای برای برقراری رابـ*ـطه‌ای بلندمدت تبدیل کنید و درس‌های ارزشمندی از این فرد، فرا بگیرید. خرداد سالی که از راه می‌رسد زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه اتفاق بسیار فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه 27 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است گرفتار مشکل بزرگی هستید. این مشکل نه تنها راه پیشرفت شما را سد کرده، بلکه از لحاظ فکری نیز شما را افسرده و غمگین کرده‌است. با این حال جایی برای نگرانی نیست،‌ زیرا در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، مشکلی که از آن صحبت می‌‌کنیم کاملاً برطرف می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سال تولدتان را با موفقیت‌های بیشتری ادامه دهید. شهریور امسال زمان فرخنده‌‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مهر که رسیدید، خبر ناراحت‌کننده‌‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با فردی که سنگ صبور شماست، به اشتراک بگذارید و ناراحتی‌های خود را دور بریزید. آبان که از راه رسید، فرصتی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر مهیا می‌شود. به صلاح شماست که این فرصت را به فال نیک بگیرید و در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار لحظه‌ها باشید. در آذر امسال دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. این افراد را به دایره دوستان قدیمی‌تان اضافه کنید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید. بهمن که از راه رسید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری کنید. اسفند امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. به صلاح شماست که چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید و مواظب مال و اموال‌تان باشید. مشکلی حقوقی در فروردین سال آینده راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در خرداد سالی که از راه می‌رسد، چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه 28 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. قرار است. احساس می‌کنید زندگی شما هیجان لازم را ندارد و مدتی است که آهنگ یکنواختی پیدا کرده‌. اجازه ندهید این شرایط در سال تولدتان ادامه پیدا کند. در این سال تلاش بیشتری به خرج دهید و زندگی‌‌تان را از حالت یکنواختی خارج کنید. مشکلی حقوقی در شهریور امسال راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. به مهر که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌های‌تان را زمین بگذارید. آبان بسیار حساسی را در پیش رو دارید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. به آذر که رسیدید، از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. بهمن بسیار سرنوشت‌سازی را در پیش رو دارید. در این ماه موقعیتی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در بهمن بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. در اسفند امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. سفره دل‌تان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه دار باشید. در فروردین سال آینده پیشنهادی برای کار جدید یا منزلی تازه دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد، زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظار را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به خرداد سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. تیر ماه سال آینده که از راه رسید، شرایطی مهیا می‌شود تا مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید. از این شرایط استقبال کنید و مطمئن باشید به هر اندازه که مهارت‌های شما افزایش پیدا کند، به همان اندازه دامنه درآمدهای شما بیشتر می‌شود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه 29 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان توانمندی‌ هستید و همیشه در فکر افزایش مهارت‌های خود بوده‌اید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید شرایط برای یادگیری مهارت‌های جدید فراهم نشده‌است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، اوضاع بر وفق مراد شما می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا مهارت‌های خود را افزایش دهید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری کسب کنید، به همان اندازه درآمد بیشتری به‌دست می‌آورید. خبر فرخنده‌ای در شهریور امسال به‌دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به‌اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را سپری کنید. مهر که از راه رسید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. به آبان که رسیدید، سایه‌ همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آذر را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌ شما را تهدید می‌کند. به دی که رسیدید، افراد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کنند. رابـ*ـطه‌ای دوستانه با این افراد برقرار کنید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. به بهمن که رسیدید، کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود. این کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد. به اسفند که رسیدید، چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. فروردین سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شما به حساب می‌آید. در این ماه سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در اردیبهشت سال‌ آینده با پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل کار روبه‌رو می‌شوید. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. خرداد سال آینده که از راه رسید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. در تیر ماه سال آینده بیشتر از همیشه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید. در این ماه فرصتی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در تیر سال آینده بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه 30 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.دستاوردهای چشمگیری در طول سال‌های زندگی‌تان به‌دست آورده‌اید، با این حال همچنان از خودتان ناراضی هستید و زندگی را سخت گرفته‌اید. این رویکرد را در سال تولدتان کنار بگذارید. در این سال کمی به خودتان استراحت بدهید و مطمئن باشید پس از مدتی، دوباره انگیزه لازم برای تلاش و کوشش بیشتر را پیدا می‌کنید. در شهریور امسال با اتفاق غیر منتظره‌ای روبه‌رو خواهید شد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید کشتی زندگی شما از ساحل آرزوهای‌تان دور شود. به مهر که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. آبان بسیار حساسی را در پیش رو دارید، در این ماه از جایی که حتی فکر را هم نمی‌کنید، خطری شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که مواظب اطراف خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشید. به آذر که رسیدید، جام وجود شما سرشار از عشق می‌شوید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. دی ماه بسیار پر کاری را در پیش رو دارید. در این ماه تا می‌توانید تلاش کنید و مطمئن باشید مزد زحمت‌های‌تان را در آینده‌ای نزدیک دریافت می‌کنید. به بهمن که رسیدید، چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. اسفند فرخنده‌ای را در پیش دارید. در این ماه اتفاق خوشایندی در زندگی شما رخ می‌دهد. در فروردین سال آینده با مشکلی حقوقی روبه‌رو می‌شوید. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. در اردیبهشت سال آینده پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد در نگاه اول، نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در نهایت به نفع شما خاتمه پیدا می‌کند. خرداد سالی که از راه می‌رسد، زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه شرایطی مهیا می‌شود تا راهی سفری خاطره‌ساز شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. به تیر سال آینده که رسیدید، با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌ای برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به‌گونه‌ای به پایان برسانید تا به برگ زرینی در کارنامه‌ زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه 31 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روزگار دشواری را سپری کرده‌اید و سختی‌های بی‌شماری در طول سال‌های زندگی‌تان دیده‌‌اید. این شرایط در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، تغییر می‌کند. در این سال چرخ روزگار بر وفق مراد شما می‌چرخد و وضعیت زندگی‌تان به میزان چشمگیری بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر را آغاز کنید. شهریور را با عشقی آتشین به پایان می‌رسانید. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. به مهر که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، به اشتراک بگذارید و غصه‌ها را به باد فراموشی بسپارید. آذر را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، خطری سلامت وجود شما را تهدید می‌‌کند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. بهمن بسیار فرخنده‌‌ای را تجربه می‌کنید. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به اسفند که رسیدید، فرد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کند. حضور این فرد را به بهانه‌ا‌ی برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. سر شما در فروردین سال آینده خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرتی جانانه پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. مشکلی حقوقی در اردیبهشت سال آینده راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید. به خرداد سال آینده که رسیدید، پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. در تیر سال آینده چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه ۱ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان مستقلی هستید و تاکنون روی پای خودتان ایستاده‌اید. این روحیه اشکالی ندارد، با این حال از دریافت کمک از اطرافیان نیز غافل نشوید و بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید. شهریور را با خبر غیر منتظره‌ای به پایان می‌رسانید. به مهر که رسیدید، اوضاع زندگی‌تان ثبات بیشتری پیدا می‌کند. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید و مواظب وضعیت مالی‌تان باشید. در غیر این صورت، ضرر بزرگی را متحمل خواهید شد. به آذر که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دی ماه امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. در بهمن امسال از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که برای شما پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. به اسفند که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در فروردین سال آینده با فرصتی برای افزایش مهارت‌های‌تان روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه بیماری در کمین سلامت وجود نازنین شماست. مشکلی حقوقی در خرداد سال آینده راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. به تیر سال آینده که رسیدید، با فرد دنیادیده‌ای آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رابـ*ـطه‌‌ای بلندمدت تبدیل کنید. به اَمرداد سال آینده که رسیدید، فرصتی برای مسافرتی جانانه مهیا می‌شود. به صلاح شماست که از این فرصت، نهایت استفاده را ببرید و سفری خاطره‌ساز را در کنار دوستان و اعضای خانواده تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه ۲ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. دستی گشاده دارید و انسان سخاوتمندی هستید. این روحیه را در سال تولدتان ادامه دهید، با این حال کمی بیشتر به فکر خودتان باشید و از بذ‌ل‌و‌بخشش بی‌مهابا دوری کنید. شهریور را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. در این ماه اوضاع مالی‌تان نیز تعریف چندانی ندارد. با این حال غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید در مهر امسال وضعیت مالی شما بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های‌تان را گسترش دهید. به آذر که رسیدید، چشم از سلامت وجود نازنین‌تان بر ندارید. در این ماه خطری شما را تهدید می‌کند. در بهمن امسال از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. در اردیبهشت سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. مشکلی حقوقی در خرداد سال آینده راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه ۳ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که ۳ شهریور به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک!
شما شخصیتی منحصر بفرد دارید و بسیار شجاع و جسور و در عین حال مؤدب و مهربان هستید. مصمم و با اراده بودن شما قابل تحسین است، اما باید روی تندمزاجی و بی حوصلگیتان کار کنید. امسال منافع مادی زیادی در انتظارتان خواهند بود، به ویژه اگر فعالیت های تجار یو اقتصادی جدیدی را آغاز کنید. با این حال باید سعی کنید تا جای ممکن از آغاز شراکت های جدید خودداری کنید. سرمایه گذاری های گذشته تان و یا فروش ارثیه ی پدری برای شما بسیار سودبخش خواهند بود. با بهبود یافتن وضع مالیتان ممکن است تصمیم به بازسازی و یا تغییر دادن خانه تان بگیرید و این کار هزینه ی زیادی روی دستتان خواهد گذاشت، با این حال از نتیجه ی نهایی خوشنود و راضی خواهید بود. سفرهای کاری که در اواخر سال خواهید داشت به بهتر شدن وضعیت تجارت شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. تخصصی که شما دارید فرصت های کاری زیادی با درآمد بیشتر را برای شما فراهم خواهد کرد، اما بهتر است در تصمیم گیری در رابـ*ـطه با این مورد دقت کافی داشته باشید. از لحاظ روابط عاطفی سال خوبی را در پیش خواهید داشت. اگر متأهل هستید رابـ*ـطه ی زناشوییتان خیلی خوب پیش خواهد رفت. شانس ازدواج برای مجردها خیلی زیاد خواهد بود. شهریور، آذز، دی و فروردین بهترین ماه های امسال خواهند بود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,847
امتیاز واکنش
40,908
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 21 ساعت 36 دقیقه
⚜فال روزانه ۴ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول سال‌های زندگی‌تان تجربه‌های ارزشمندی اندوخته‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید،‌ فرصتی فراهم می‌شود تا به این تجربه‌ها جامه عمل بپوشانید و سبک جدیدی را در زندگی‌تان در پیش بگیرید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سال تولدتان را با تلاش بیشتری ادامه دهید. شهریور و مهر بسیار پر کاری را در پیش دارید. به آبان که رسیدید، از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری کنید. در بهمن امسال چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. به اسفند که رسیدید، خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. فروردین سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه سلامت وجود نازنین‌تان به خطر میفتد. در اردیبهشت سال آینده از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به تیر سال آینده که رسیدید، فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. مشکلی حقوقی در اَمرداد سال آینده راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل، کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~ و لاله ی واژگون
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا