خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه 15 شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. کارهای چشمگیری در زندگی‌تان انجام داده‌اید و انسان توانمندی هستید. با این حال به‌رغم تلاش‌های بسیار، آن‌گونه که باید و شاید دستاوردی ندارید و احساس می‌کنید حق‌تان را از زندگی نگرفته‌اید. این شرایط در سال تولدتان ادامه پیدا نمی‌‌کند. در این سال روزگار از در سازگاری با شما وارد می‌شود و دستاوردهای مهمی به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. شهریور را با خبر ناراحت‌کننده‌ای به پایان می‌رسانید. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به مهر که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول، ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. آبان و آذر بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دی که از راه رسید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. احساسات خود را کنترل کنید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. به بهمن که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. در فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌ای برای گسترش دامنه‌ دوستان‌تان تبدیل کنید. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، خطری سلامت وجود نازنین شما را تهدید می‌کند. در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. خرداد سالی که از راه می‌رسد، زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه فرصتی برای مسافرتی جانانه مهیا می‌شود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه 16 شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید زندگی شما، هیجانِ سابق را ندارد و روال یک‌نواختی پیدا کرده‌. این وضعیت در سال تولدتان تغییر پیدا می‌کند. در این سال اتفاق‌های هیجان‌انگیزی انتظار شما را می‌کشد. شهریور را با خبر فرخنده‌ای به پایان می‌رسانید. به مهر که رسیدید، پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. آبان بسیار حساسی را در پیش رو دارید. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. اتفاق ناراحت‌کننده‌‌‌ای در آذر امسال در زندگی شما رخ می‌دهد. به بهمن که رسیدید، از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. به صلاح شماست که مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. فروردین سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه بیماری در کمین شماست. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، فرصتی برای مسافرتی خاطره‌ساز پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در خرداد سال آینده با فرد دنیادیده‌ای آشنا می‌شوید. این آشنایی را به دوستی پایدار تبدیل کنید و تجربه‌های این فرد را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
  • تشکر
Reactions: ~MobinA~

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳⚜

مدتی است که احساس می‌کنید زندگی شما شورونشاط سابق را ندارد. این شرایط در سال تولدتان به پایان می‌رسد. در این سال اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ می‌دهد و با رویدادهای غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شوید. به صلاح شماست که از هم‌اکنون خودتان را آماده این اتفاق‌ها کنید و سالی سرشار از هیجان را آغاز نمایید. بهار سال آینده زمان کار و تلاش شماست. در این فصل تا می‌توانید کار کنید و حتی برای لحظه‌ای از تلاش دست نکشید. تلاش‌هایی که در سال زندگیتان انجام می‌‌دهید در آبان سال آینده به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را با تلاش بیشتری دنبال کنید. در ماه آذر سالی که از راه می‌رسد با اتفاق ناگواری روبه‌رو خواهید شد. این اتفاق را به کمک دوستان و آشنایان حل کنید و اجازه ندهید سد راه شما شود. دی ماه سال آینده فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده عمر شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. یکی از آشنایان که روی ایشان حساب‌باز می‌‌کردید، کار ناشایستی انجام داده و شما را دلخور کرده‌است. اجازه ندهید این شرایط، زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در اولین فرصت، مشکلی که میان شما و این فرد ایجاد شده را حل کنید و سال تولدتان را با صلح و صفا شلوغ کنید. شهریور را به‌آرامی به پایان می‌رسانید. به مهر که رسیدید، اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. به صلاح شماست که با این اتفاق کنار بیایید و مطمئن باشید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. در آبان امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌‌ای برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. آذر امسال، زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این احساس باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری کنید. به بهمن که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه‌ حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اسفند بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در خرداد سال آینده سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای سفری خاطره‌ساز پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های شیرین به دیار خود باز گردید. در تیر سال آینده چشم از دارایی‌های‌تان بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به اَمرداد که رسیدید،پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان مردم‌دوستی هستید و همیشه احترام اطرافیان را نگه داشته‌اید. با این حال اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید در کنار اینکه به فکر اطرافیان هستید، بیشتر از همیشه به سلامتی و پیشرفت خودتان اهمیت دهید و زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. شهریور را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. به مهر که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. آبان امسال را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. به آذر که رسیدید، مشکلی در کارهای شما ایجاد می‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید. دی و بهمن امسال را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. به اسفند که رسیدید، چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه احتمال سرقت کالاهای شما یا ضرر مالی‌تان وجود دارد. فروردین سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه عشقی آتشین به جان شما میفتد. احساسات خود را کنترل کنید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید، خبر ناگواری به دست شما می‌رسد. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در خرداد سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. سفره‌ دل‌تان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید. تیر سالی که از راه می‌رسد زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به لطف این پول، رونق بیشتری در زندگی‌تان ایجاد کنید. در اَمرداد سال آینده شرایطی مهیا می‌شود تا مهارت‌های‌تان را افزایش دهید. از این فرصت، نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. گرفتاری‌های زیادی دارید و مدتی است که زندگی روی خوش به شما نشان نداده است. جایی برای نگرانی نیست زیرا دیری نخواهد پایید که این گرفتاری‌ها پایان می‌یابد و لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با پشتکار بیشتری ادامه دهید و مطمئن باشید زحمت‌های شبانه‌روزی شما به بار می‌نشیند. در شهریور امسال سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. اواخر امسال با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید. این تصمیم نه‌تنها در زندگی شما، بلکه در زندگی اطرافیان هم تاثیر دارد. در چنین شرایطی نظر اهل منزل را جویا شوید و پس از مشورت با افراد باتجربه، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۲1 شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان رنج کشیده‌اید هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اید. این شرایط شما را به فردی تبدیل کرده که سرد و گرم روزگار را چشیده و تجربه‌های بی‌شماری اندوخته‌است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید از این تجربه‌ها نهایت استفاده را ببرید و این سال را با تلاش بیشتری ادامه دهید. در انتهای شهریور امسال چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه بیماری در کمین شماست. به مهر که رسیدید، خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را سپری کنید. آبان بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده، حلاج هستید. در آذر امسال چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه احتمال سرقت کالاهای شما یا ضرر مالی‌تان بسیار است. دی ماه که از راه رسید، عشقی آتشین وجود شما را فرا می‌گیرد. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. بهمن امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به لطف این پول،‌رونق بیشتری در زندگی‌تان ایجاد کنید. مشکلی حقوقی راه شما را در اسفند امسال سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. در فروردین سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌‌ای برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرتی خاطره‌ساز مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. پیشنهادی برای تغییر شغل یا محل زندگی در اَمرداد سال آینده دریافت می‌کنید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۲2 شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فرصتی فراهم می‌شود تا دوستی‌های خود را مستحکم کنید و رابـ*ـطه عمیقی با دوستان برقرار نمایید. به لطف این شرایط دامنه دوستیهای خود را گسترش دهید و رفقای تازه‌ای پیدا کنید. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه با موفقیتی برای پیشرفت در کار یا تحصیل روبه‌رو می‌شوید. این موفقعیت را به فال نیک بگیرید و دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید. اواخر امسال تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول خوشایند به نظر نمی‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به چراغ راهی برای سالهای آینده زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,895
امتیاز واکنش
40,965
امتیاز
473
زمان حضور
310 روز 4 ساعت 55 دقیقه
⚜فال روزانه ۲3 شهریور ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید. این سال را به آغازی برای زندگی تازه تبدیل کنید و با کنار گذاشتن عادت‌های ناپسند، سبک زندگیتان را کاملاً تغییر دهید. در این سال موقعیت‌هایی پیش روی شما قرار می‌گیرد که تاکنون توجهی به آن‌‌ها نداشته‌اید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و از شکار لحظه‌ها غافل نشوید. ماه‌های سال تولدتان را با کار و تلاش ادامه دهید تا به دی برسید. در این ماه تصمیم مهمی پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که برای این تصمیم عجله نکنید و پس از مشورت با افراد با تجربه، تصمیمی بگیرید که در نهایت صلاح شما و افراد خانواده را به دنبال داشته باشد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بدون مشکل نخواهد بود. برای حل مشکلات به تنهایی اقدام نکنید و از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان شما را در حل مشکلات تنها نمی‌گذارند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید تا این سال به خاطره‌ای درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.


منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا