خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 6 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که از حضور در جمع، کناره گرفته‌اید و آن‌گونه که بایدوشاید و با اطرافیان نشست‌و‌برخاست ندارید. قبل از اینکه این رویکرد در سال تولدتان شما را به فرد منزوی تبدیل کند، ارتباط‌های بیشتری با دوستان و آشنایان برقرار کنید. اَمرداد امسال را به‌آرامی به پایان می‌رسانید. به شهریور که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مهر امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه خبری خوشایند به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را پشت سر بگذارید. به آبان که رسیدید، افراد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کنند. ارتباط خود را با این افراد گسترش دهید و دامنه دوستان‌تان را توسعه بخشید. آذر امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. در دی ماه چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به بهمن که رسیدید، عشقی آتشین راه شما را سد می‌کند. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. به اسفند که رسیدید، پیشنهادی برای تغییر شغل دریافت می‌کنید. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن، به نفع شماست. فروردین سال آینده با فرصتی برای مسافرتی جانانه روبه‌رو خواهید شد. به همراه دوستان یا اعضای خانواده، راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد، بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. در این ماه بیماری شما را تهدید می‌کند. به خرداد سال آینده که رسیدید، مشکلی بزرگ سر راه شما قرار می‌گیرد در برابر این مشکل، کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده آن را حل کنید. در تیر سال آینده با موقعیتی برای پیشرفت روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه در فکر شکار فرصت‌ها باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 7 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی پر از شگفتی و هیجان در انتظار شماست.. امسال رویدادهای غیرمنتظره‌ای را تجربه خواهید کرد، اما هراسی نداشته باشید و با آ*غو*ش باز به استقبال رویدادهای جدید بروید. از اواسط تابستان تا اواخر این فصل، روزهای پرکاری را پیش رو دارید. فرصت‌های زیادی برای اثبات توانایی‌های شما مهیا می‌شود. در این فصل تا می‌توانید تلاش کنید و مطمئن باشید مزد زحمت‌های شما بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. اواخر پاییز ممکن است کمی با مشکل مالی دست و پنجه نرم کنید، اما نگران نباشید، زیرا به زودی شرایط شما بهتر می‌شود. آبان بسیار حساسی را در پیش رو دارید، در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به آذر که رسیدید، عشقی آتشین، وجود شما را فرا می‌گیرید. به صلاح شماست که مواظب رفتار خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. در اسفند امسال با مشکلی حقوقی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. به فروردین سال آینده که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. اردیبهشت سال آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه بیماری سلامت وجود نازنین‌ شما را تهدید می‌کند. به خرداد سال آینده که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در تیر سال آینده با پیشنهادی برای تغییر محل زندگی یا کار روبه‌رو خواهید شد. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا با چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی‌ شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 8 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال بسیار فرخنده‌‌ای را در پیش رو دارد. در این سال با فراز و فرودهایی روبه‌رو خواهید شد، اما مطمئن باشید که از این دشواری‌‌ها سر بلند بیرون می‌آیید. اَمرداد امسال را با اتفاق غیر منتظره‌ای به پایان می‌رسانید. به شهریور که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرتی جانانه مهیا خواهد شد. به همراه دوستان یا اعضای خانواده، راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. یکی از آشنایان در مهر امسال به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. به آبان که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. آذر امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه چشم از سلامت خود بر ندارید. به اسفند که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. در فروردین سال آینده چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل، کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست. در خرداد سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این افراد را به دوستان جدیدی تبدیل کنید و دامنه رفقای‌تان را گسترش دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 9 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌‌اید، دوستان و آشنایان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با کمک اطرافیان، دستاوردهای بیشتری به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه کنید. اَمرداد را با خبر ناگواری به پایان می‌رسانید، اجازه ندهید این خبر زمینه افسردگی شما را فراهم کند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به شهریور که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید که در نهایت، همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. مهر بسیار حساسی را در پیش رو دارید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌‌کند. در آبان امسال فردی قصد آزار و اذیت شما را دارد. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه صدمه‌ای به شما بزند، حقش را کف دستش بگذارید. آذر را با کارهای زیادی به پایان می‌رسانید. این کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده، انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. دی ماه امسال زمان عاشقی شماست. در این ماه عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این احساس باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. زندگی شما در بهمن رونق بیشتری پیدا می‌کند و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید و ولخرجی نکنید. در اسفند چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به فروردین سال آینده که رسیدید، فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. اردیبهشت سال آینده برای شما زمان فرخنده‌ای است. در این ماه شرایطی مهیا می‌شود تا راهی سفری جانانه شوید. به همراه دوستان و آشنایان رهسپار سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. خرداد سال آینده را به فراگیری مهارت‌های جدیدی اختصاص دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توامندی‌های شما افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز دامنه درآمد شما گسترش می‌یابد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 10 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان بلندپروازی هستید و همیشه خواسته‌اید کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این روحیه در سال تولدتان بیشتر از همیشه به کمک شما می‌آید. در این سال، مهارت‌های شما در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و دوستان و آشنایان، به توانمندی‌های شما پی می‌برند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید، هنرنمایی کنید. اَمرداد را با اتفاق‌های خوشایندی به پایان می‌رسانید. به شهریور که رسیدید، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. آبان امسال را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین شماست. به آذر که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. دی ماه که از راه رسید، غصه‌‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. بهمن و اسفند را تا می‌توانید کار کنید و مطمئن باشید در آیند‌ه‌‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت می‌کنید. در فروردین سال آینده با پیشنهادی برای تغییر شغل روبه‌رو می‌شوید. این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که انجام آن به نفع شماست. در اردیبهشت سال آینده زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. به خرداد سال آینده که رسیدید، از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 11 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. اتفاق‌های فرخنده‌ای در سال تولدتان انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق‌ها را به فال نیک بگیرید و سالی سرشار از دستاوردهای جدید را آغاز کنید. دوستان و آشنایان در این سال بیشتر از همیشه شما را تحویل می‌گیرند و به فکرتان هستند. به لطف محبت اطرافیان، رفاقت های خود را گسترش دهید و از حمایت دوست و آشنا برخوردار شوید. مدت زیادی است مشکلی بزرگ راه شما برای رسیده به موفقیت‌های بیشتر را سد کرده است. در سال تولدتان اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را به کمک دوستان و آشنایان حل کنید. انسان خلاقی هستید و توانمندی‌های زیادی دارید، اما از مهارت‌های خود برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره نمی‌‌گیرید و اطرافیان در جریان مهارت‌های شما نیستند. در سال تولدتان فرصتی برای انجام کارهای خلاقانه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید در مهر امسال به بار می‌نشیند. در این ماه مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای کار کنید تا دامنه دستاوردهای شما گسترش بیشتری پیدا کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده عمر شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 12 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. احساس می‌‌کنید که مانند سابق، روحیه ندارید و آن‌چنان که باید و شاید تلاش نمی‌‌کنید. اجازه ندهید این شرایط در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، ادامه پیدا کند. در این سال تلاش بیشتری به‌خرج دهید و مطمئن باشید فاصله چندانی با موفقیت ندارید. اَمرداد را با خبرهای خوشی به پایان می‌رسانید. به شهریور که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. فرصتی برای افزایش درآمد در مهر امسال مهیا می‌شود. به آبان که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و بیگدار به آب نزنید. اسفند امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، خطری شما را تهدید می‌کند. فروردین سال آینده فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطر‌ه‌های خوش به دیار خود باز گردید. اتفاق فرخنده‌ای در تیر ماه سال آینده در زندگی شما رخ می‌دهد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 13 مرداد ۱۴۰۳⚜

آشفتگی و نگرانی امان شما را بریده‌ و شب‌ها خواب راحت ندارید، این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته و از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید. ادامه این وضعیت اصلاًبه نفع شما نیست، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش ‌خاطر برسید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق ‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید. فردی سر راه شما قرار می‌گیرد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. به صلاح شماست که این پییشنهاد را قبول نکنید. در غیر این‌ صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 14 مرداد ۱۴۰۳⚜

آشفتگی و نگرانی امان شما را بریده‌ و شب‌ها خواب راحت ندارید، این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته و از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید. ادامه این وضعیت اصلاًبه نفع شما نیست، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش ‌خاطر برسید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق ‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. حادثه‌ای در کمین شماست. بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و روز را بدون اتفاق ناگواری به پایان برسانید. فردی سر راه شما قرار می‌گیرد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. به صلاح شماست که این پییشنهاد را قبول نکنید. در غیر این‌ صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
9,803
امتیاز واکنش
40,569
امتیاز
473
زمان حضور
309 روز 11 ساعت 47 دقیقه
⚜فال روزانه 15 مرداد ۱۴۰۳⚜

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشیده‌اید همواره به اطرافیان ثابت کرده‌اید که انسان زحمت‌کشی هستید. این روحیه را در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، ادامه دهید. در این سال بیشتر از همیشه تلاش کنید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. اَمرداد را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به شهریور که رسیدید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اتفاق ناگواری در آبان امسال در زندگی شما رخ می‌دهد. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. به آذر که رسیدید، افراد جدیدی در زندگی شما حضور پیدا می‌کنند. به صلاح شماست که سفره دل‌تان را پیش این افراد باز نکنید و راز نگه‌دار باشید. در اسفند امسال از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. مواظب احساسات خود باشید و اجازه ندهید قلب‌تان بر عقل‌تان غلبه پیدا کند. فروردین سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه خبری خوش به دست‌تان می‌رسد. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه بیماری مهلک سلامت وجود نازنین‌ شما را تهدید می‌کند. در خرداد سالی که از راه می‌رسد با مشکلی حقوقی روبه‌رو خواهید شد. در برابر این مشکل کوتاه نیایید. در تیر سال آینده پیشنهادی وسوسه‌برانگیز برای افزایش درآمد به شما می‌شود. قبل از قبول این پیشنهاد، جوانب آن را کاملا بررسی کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به همراه داشته باشد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.



منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال روزانه تولد❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا