خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    7

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
جذب دیگر بازاریابان آنلاین

بازاریابی محتوا پایه و اساس راه اندازی تمام کمپین های بازاریابی اینترنتی است. با تولید و انتشار محتوا، می‌توانید بازاریاب های دیگری را به کسب و کار خود جذب کرده و موقعیتی مناسب برای ایجاد همکاری های تیمی‌ فراهم کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید محتوای تولید شده خود را با همکاری صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا با همکاری با افراد متخصص در سطح وب، از همین طریق محصول یا سرویس خود را به شکل خیلی گسترده تری در معرض دید عموم قرار دهید. صدها و هزاران تیم آنلاین در جای جای اینترنت وجود دارند که می‌توانند همکاری های مفیدی برای شما رقم بزنند. در این مسیر تولید محتوا می‌تواند حکم پل ارتباطی را داشته و موضوع اصلی همکاری شما با این تیم ها باشد. بدیهیست که یک تولید محتوای با کیفیت و هدفمند در کنار همکاری با تیم های متخصص برای گسترش این محتوا نتیجه ای شگفت انگیز برای کسب و کار شما رقم خواهد زد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
مزایای محسوس بازاریابی محتوا

- افزایش ترافیک و بازدیدهای سایت

احتمالاً مشخص ترین و پرطرفدارترین مزیت اول بازاریابی محتوا، کسب ترافیک یا همان بازدیدهای بیشتر کاربران از سایت یا شبکه شما خواهد بود. این مزیت به نوبه خود مهم‌ترین چیزی است که بازاریابی شما را به مقدار بسیار زیادی مستحکم و در عین حال سودمند می‌کند. محتوای با کیفیت بدون هیچ چون و چرایی باعث می‌شود تا مردم زیادی به سایت شما مراجعه کنند که در نتیجه آن درصد قابل قبولی از این مردم با محصولات یا سرویس های شما آشنا شده و مستعد تبدیل شدن به مشتری های شما خواهند بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
- بهبود شرایط SEO

وقتی بحث سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو در میان باشد، همه ما می‌دانیم چه چیزی بیشترین تأثیر را در این مورد دارد. تأثیرات بسزایی که از طریق بازاریابی محتوا شامل سئو می‌شود آنقدر زیاد است که می‌توان گفت فقط با تمرکز بر روی محتوا شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ چیز دیگری سئوی سایت خود را تضمین کنید. محتوای خوب باعث جذب کلیک های بیشتر و معتبر شدن لینک های شما می‌شود. گوگل و دیگر موتورهای جستجو نیز از همین فاکتور به منظور رتبه بخشیدن به سایت ها استفاده می‌کنند.

گوگل همچنین با کمک ربات های هوشمند و پیشرفته خود به صورت تخصصی محتوای سایت شما را بررسی می‌کند و از همین طریق متوجه نوع دقیق کسب و کار شما خواهد شد. سپس با در اختیار داشتن این اطلاعات، نتایج جستجوهای مرتبط بیشتری را به سمت سایت شما روانه خواهد کرد. در این حالت کاربران یا مشتریان بالقوه بیشتری خیلی راحت تر شما را پیدا می‌کنند و این حالت ایده آل همان بازاریابی صحیح و هدفمندی است که ما در رابـ*ـطه با آن صحبت می‌کنیم. بهتر است بدانید که چنین شرایطی همچنین باعث می‌شود تا جستجوهای بلند نیز با شانس خیلی بیشتری به سایت شما منتهی شوند.

مزایا و بهبودهای حاصل از تولید محتوا برای سئو بیشتر از این موارد است. شایان ذکر است که سایت های بدون محتوا یا با محتوای نامناسب عملاً هیچ جایگاهی در سئو و کسب رتبه های برتر در موتورهای جستجو نخواهند داشت؛ حتی اگر با هزینه های سنگین و تبلیغات تلاش کنند تا در این لیست قرار بگیرند، در بهترین حالت برای مدتی کوتاه در این میدان رقابت حضور خواهند داشت. اگر محتوا وجود نداشته باشد، موتورهای جستجو چه چیزی از سایت شما را به کاربران معرفی کنند؟ چه چیزی برای SEO وجود خواهد داشت؟



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی محتوایی




- افزایش مستقیم نرخ تبدیل کاربر به مشتری

درست مثل تأثیر غیرمستیم این مورد، بازاریابی محتوا می‌تواند به صورت مستقیم نیز این کار را برای شما آسان کند. در چنین حالتی شما به جای اینکه توسط شخص سومی‌ به دیگران معرفی شوید، خودتان مستقیماً با ارائه اطلاعات و محتوای مناسب کاربران فعلی را به مشتریان ثابت تبدیل می‌کنید. برای این کار باید باعث شوید تا کاربران شما مطمئن شوند جای مناسبی آمده و در حال به دست آوردن اطلاعاتی هستند که به دنبالش بودند. به عنوان مثال درج توضیحات صحیح و محتوای با کیفیت راجع به محصولات یا سرویس ها می‌تواند ارزش زیادی به کسب و کار شما ببخشد.

آمارها نشان می‌دهند کاربران تمایل بیشتری به خرید و استفاده از سرویس های سایت هایی دارند که اطلاعات لازم را ارائه کرده باشند. در واقع اگر شما بتوانید با بازاریابی محتوا چیزی که کاربران به دنبالش هستند را ارائه کنید، آنها نیز دلیلی برای ترک کردن سایت شما نخواهند داشت. در ضمن، احتمال تبدیل شدن به مشتریان شما نیز در این حالت بسیار بیشتر خواهد شد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا می‌توان بدون داشتن بودجه ای زیاد و یا یک تیم بزرگ در بازاریابی محتوا موفق ظاهر شد؟

جواب این سؤال یک کلمه است: بله!

احتمالاً این مورد از مهم‌ترین دلایلی است که بازاریابی محتوا را به یکی از برترین انواع کسب و کارها، نه تنها در تجارت های آنلاین، بلکه در بین تمامی‌ تجارت ها در کل دنیا تبدیل کرده است. بدیهی است که وجود پشتوانه مالی و اعضای تیم در فرآیند دستیابی به اهداف تجاری از طریق بازاریابی محتوا باعث پیشرفت بسیار سریع تر شما می‌شود اما اگر شما حتی منابع، نیرو و بودجه کافی برای تولید محتوای عالی ندارید، باز هم می‌توانید در این تجارت پیشرفت کنید. اما چگونه؟

در دنیای بازاریابی آنلاین مبحثی با عنوان "محتوای همیشه سبز" وجود دارد. محتوای همیشه سبز درواقع محتوایی است که کمتر سایت یا تجارت دیگری به سراغ آن رفته است. این مدل محتوا دو ویژگی اصلی دارد:

یکی اینکه بیشتر موضوعات تخصصی و به ظاهر کم طرفدار را دربر می‌گیرد، اما همیشه طرفداران و کاربران خود را دارد.

ویژگی دوم عدم داشتن تاریخ انقضا است. خیلی از مطالب و محتوای منتشر شده در سایت های گوناگون اگرچه در زمان انتشار اهمیت داشتند، اما بعد از مدتی از تب و تاب افتاده و تأثیرگذاری آنها به حداقل ممکن می‌رسد. محتوای همیشه سبز از این قاعده مستثنی است. این یعنی شما اگر هر زمانی به سراغ تولید و انتشار چنین محتوایی بروید، تا سال های سال محتوای شما جزو ترندینگ های محبوب به حساب آمده و از جایی که کمتر انواع مشابه آن وجود دارند، مطلب مورد نظر شما همواره در حال بازدید و دست به دست شدن خواهد بود. پس اگر تیم بزرگی ندارید و یا پشتوانه مالی مناسبی در اختیارتان نیست، از محتوای همیشه سبز استفاده کنید.


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تولید این مدل محتوا اگرچه زمان نسبتاً بیشتری نسبت به دیگر انواع محتوا نیاز دارد، ولی در عین حال منبعی شگفت انگیز برای کسب و کارهای کوچک تر است تا بتوانند با تمرکز بر روی آن در بازاریابی محتوا حضور پررنگی داشته باشند. تنها بخش مهم این ماجرا این است که باید قبل از هر چیز با بررسی دقیق سایت های دیگر و توجه به دغدغه ها و خواسته های مردم، موضوع مرتبط و مناسب را پیدا کنید. البته مشکل دیگری هم در تولید چنین محتوایی وجود دارد و آن هم عدم وجود منابع زیاد برای کسب اطلاعات است. با این تفاسیر شما باید با دقت بیشتری موضوعات مختلف را بررسی کرده و حتی اگر لازم باشد تحقیقات جامع انجام دهید. اما می‌توانید مطمئن باشید که تولید یک محتوای همیشه سبز ارزش ده ها محتوای معمولی را داراست.

فراموش نکنید که در مبحث بازاریابی محتوا تحت هر شرایطی کیفیت بر کمیت ارجعیت دارد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
- بازگشت سرمایه در بازاریابی محتوا

در مقوله بازاریابی دیجیتال چیزی با عنوان "بازگشت سرمایه" وجود دارد که آن را با کلمه ROI (مخفف Return On Investment) می‌شناسند. این مبحث به سرمایه گذاری های مالی برای راه اندازی و گسترش فعالیت های اقتصادی در بسـ*ـتر اینترنت و یا بیرون از آن اطلاق می‌شود. قبل از شروع هر نوع کسب و کاری، کارآفرینان باید با این مسئله دست و پنجه نرم کنند.

در واقع شروع یک کسب و کار مسلماً نیاز به سرمایه گذاری دارد. این سرمایه گذاری ممکن است کوتاه مدت و یا بلند مدت باشد. همچنین مقدار اولیه آن ممکن است ناچیز و یا بسیار زیاد باشد. در اغلب موارد در این گونه سرمایه گذاری ها تضمین خاصی در بازگشت مقدار سرمایه وجود ندارد، اما در مبحث بازاریابی محتوا این مقوله جایگاهی ویژه دارد.

در این تجارت شما می‌توانید با هزینه ای اندک و حتی در بعضی موارد بدون سرمایه اولیه، یک تجارت نوپا و مستعد موفقیت راه اندازی کنید. همچنین آمار و ارقام جهانی نشان می‌دهند که سرمایه گذاری در تولید محتوا (اگر به صورت صحیح پیاده سازی شده باشد) قابلیت بازگشت سرمایه مناسبی دارد. یعنی سرمایه اولیه شما طی مدت نه چندان زیادی به کمک تولید محتوا بازیابی شده و به سوددهی تبدیل می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین مزایای بازاریابی محتوا بحث سرمایه گذاری در آن است. شما قادر هستید تا با هزینه ای اندک این بازاریابی را راه اندازی کرده و از لحاظ بازگشت سرمایه نیز روی آن حساب ویژه ای باز کنید. البته لازم به گفتن نیست که این موارد تنها در صورتی که شما فعالیت درستی در این زمینه داشته باشید جوابگو خواهند بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
- عرض انـ*ـدام در مقابل رقبا

آیا برای شما هم تا به حال پیش آمده است که از دیگر افراد یا تجارت ها تعریف هایی شنیده باشید؟ مثلاً در حال بحث با دوستان یا همکاران خود در مورد موضوعی خاص هستید و یکی از اطرافیان شما می‌گوید "فلان شرکت یا فلان سایت چنین کاری کرده است". چنین چیزی از جمله مسائلی است که بازخورد و تأثیر سریعی در مردم دارد. اگر شما در جایگاهی قرار بگیرید که دیگران به ویژه رقبای شما در مورد شما صحبت کنند، یعنی به درستی مسیر موفقیت را انتخاب کرده اید. محتوا یکی از مؤثرترین راه هایی است که شما را به این هدف نزدیک می‌کند.

تولید حرفه ای محتوا به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر سر زبان ها قرار بگیرید. محتوا می‌تواند باعث شود شما یک مرجع و یک منبع متفاوت و قدرتمند شناخته شوید و این موضوع از دو نظر کلی به نفع شما خواهد بود. اول اینکه مردم مراجع معتبر را تحت هر شرایطی اولویت خود قرار می‌دهند و دوم، شما با این کار برای رقبای خود خط و نشان کشیده و نشان می‌دهید که کار آن‌ها برای رقابت با شما سخت خواهد بود. پس اگر دنبال ابزاری برای دستیابی به چنین خواسته هایی هستید، بازاریابی و تولید محتوا همان چیزی‌ست که باید به سراغش بروید.

رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی


آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟

در خیلی از منابع از عنوان استراتژی محتوا برای این مقوله یاد شده است. درست مثل بحث تولید محتوا و بازاریابی محتوا، استراتژی محتوا نیز مسئله ای است که ممکن است باعث ایجاد سردرگمی‌ در وب‌مسترها شود. با یک تعریف ساده می‌توان گفت که استراتژی محتوا هدف گذاری، تحقیق درباره مخاطبین، تحقیق درباره راه و روش های پیاده سازی بازاریابی محتوا، استایل و نوع کار، ایده پردازی و دیگر مسائل مشابه در زمینه تولید هدفمند محتوا می‌باشد.

این یعنی اگر شما به صورت هدفمند و با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده وارد فاز تولید محتوای حرفه ای و اقتصادی شوید، درواقع در حال پیش بردن استراتژی های محتوا هستید. با دانستن این حقایق، حالا با درک خیلی بهتری از این مسئله می‌توانید شروع به فعالیت کنید.

راهکارهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نکاتی مهم برای کسب موفقیت در این زمینه هستند که باید به درستی آن‌ها را مورد توجه قرار داد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی محتوایی




1. مخاطبان خود را مشخص کنید

برای هر کسب و کاری اولین قدم تعیین کردن مخاطبین است؛ چرا که در غیر این صورت اهداف کاری شما بی معنی خواهند بود. در بحث تولید محتوا نیز این مسئله صادق است. شما باید قبل از هر چیزی مخاطبین خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید. برای این کار باید ببینید که زمینه کاری شما برای کدام دسته از افراد جذاب تر و از آن مهم‌تر، برای چه کسانی مورد نیاز است. با تحقیق و پژوهش و رفتارشناسی کاربران می‌توانید قدم بزرگی در این مرحله بردارید. برای مثال با جستجو در سطح اینترنت و یا شبکه های اجتماعی می‌توانید متوجه شوید که سلایق کاربران به چه صورت است و یا آن ها به دنبال چه چیزهایی هستند. سپس می‌توانید مطابق با خواسته های کاربران، شروع به تولید محتوای هدفمند و هم‌راستا با این خواسته ها کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب 2

 
  • تشکر
Reactions: TiNAX007 و Delaram88
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا