خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




بهینه سازی محتویات:

از کلمات بیهوده و تکراری در مطلب خود استفاده نکنید زیرا باعث کاهش رتبه صفحه شما خواهد شد. می توانید برای این مسئله از آنالیزور کلیدواژه استفاده کنید. در ادامه نکاتی درباره بهینه سازی محتوای وب سایت را آموزش خواهیم داد:


13. از تگ های HTML، مانند تگ های heading استفاده کنید.

14. از تصاویر مرتبط و مناسب در صفحه تان استفاده کنید.
15. اگر می خواهید متن شما سریع تر لود شود به آن تصاویر با حجم بالا و تعداد زیاد اضافه نکنید.

طراحی وب و عنوان های بازاریابی :


16.جهت ارتباط مستقیم با کاربران یک ایمیل در سایت خود قرار دهید.
17. توضیحات مطالب را برای کاربران ساده کنید.
18. با استفاده از مطالب پر بار و معتبر به وب سایت خود ارزش و اعتبار ببخشید.
19. محتویاتی در سایت خود قرار دهید که کاربران ترغیب به اشتراک گذاری آنها شوند.
20. از تصاویر پویا و توصیفی استفاده کنید.
21. همیشه در سایت های چند ملیتی از قابلیت های چند زبانه به ویژه زبان انگلیسی نیز استفاده کنید.
22. مطمئن شوید که جای اضافی برای بنرهای تبلیغاتی در سایت دارید.
23. از اطلاعات مرتبط برای کمک به کاربران و پیشنهادات به آنها استفاده کنید.
24. یک طراحی کاربر پسند و جذاب در کسب رتبه های بهتر و جذب لینک های معتبر مفید می باشد.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




جنبه های تکنیکی و فنی وب سایت SEO-friendly :

25. از طراحی سایت های بر پایه فلش به صورت کامل خودداری کنید. به جای آن می توانید از برخی افزونه های JavaScript یا jquery برای اعمال برخی افکت های لازم استفاده کنید.
26. از فلش در هیچ کجای سایت استفاده نکنید.
27. از جاوا اسکریپت و ای جکس (Ajax) بیش از حد استفاده نکنید و فقط در جایی که لازم است این تکنولوژی را به کار بگیرید، زیرا Ajax ممکن است در فرایند index سایت، کار را برای خزنده های گوگل سخت کند.
28. اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما مطابق با استاندارد رزولوشن صفحه نمایش ها باشد. به طور معمول شما باید طراحی وب سایت خود را برای اندازه 1024 در 768 پیاده سازی کنید. همچنین می توانید از اطلاعات Google Analytics برای بررسی اینکه بیشترین رزولوشن مورد استفاده کاربران چه سایزهایی بوده است استفاده کنید.
29. مرورگرهای مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید طراحی وب سایت شما مناسب بوده و در اجرا شدن در مرورگرهای مختلف ایرادی ندارد.
30. برای اینکه محتوای سایت شما توسط روبات های Spider موتورهای جستجو سریعتر بازبینی شوند، تا حد ممکن از پلاگین ها و کدهای اضافه کمتری در سایت استفاده کنید و تا می توانید تعداد درخواست های ارسالی به سرور را کاهش دهید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
سه درس مهم بازاریابی در نوشتن کتاب

سه درس مهم بازاریابی در نوشتن کتاب

کتاب ممکن است اهرم تجاری بزرگی برای یک کسب و کار محسوب نشود اما می تواند خیلی در دیده شدن و شهرت کسب و کار شما مفید واقع شود. در اینجا سه روش برای تدارک یک کتاب و استفاده بهینه از آن برای ایجاد و ارتقا کسب و کارتان ارائه خواهیم کرد.
در ادامه تجربیات ما در مدیر وب برای نوشتن دو کتاب ویروسی که حدودا 30 هزار بار در سایت های مختلف دانلود شد و تجربیات یک نویسنده را با شما در میان خواهیم گذاشت که می توانید از آنها برای شروع نوشتن کتاب خود بهره مند شوید:
یک نویسنده تصمیم می گیرد کتابی با نام: چگونه در LinkedIn بفروشیم را خیلی سریع نوشته و برای فروش قرار دهد و در این کار نیز موفق شده است، ما نیز کتاب الگوریتم های سئو را به همین صورت و خیلی سریع منتشر کردیم، اما درس هایی در انتشار این دو کتاب نهفته است که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نویسنده کتاب چگونه در لینکدین بفروشیم در کمتر از 72 ساعت دست نوشته کاملی داشت و کتاب برای فروش در سایت آمازون قرار گرفت. حتی از آن بهتر به طور استراتژیک در کتاب رابط هایی ایجاد کرده بود که خوانندگان از طریق آن به صفحات هدف یا لندینگ پیج وب سایت هدایت می شدند تا برای گسترش طبیعی آنچه که در حین مطالعه دریافته‏ اند از امتیاز تماشای فیلم ‏های آموزشی و شرکت در وبینارهای رایگان برخوردار شوند.


اگر تصمیم به نوشتن کتابی دارید باید این موضوع را بدانید که مخاطب شما در حین مطالعه کتاب اگر واقعا مطالب مفیدی را پیدا کند هیجان زده خواهد بود و به دنبال دریافت مطالب بیشتری از جانب شما می گردد، پس با ایجاد رابـ*ـطه ای بین کتاب و سایت خودتان می توانید مخاطبین زیادی را جذب کنید.
شما می ‏توانید در کسب و کار خود چنین کاری انجام دهید، پیش از آنکه بگویید من بلد نیستم کتاب بنویسم به شما نشان خواهم داد که احتمالا شما قبلا کتاب خود را نوشته‌اید اما خبر ندارید.







بازاریابی محتوایی ایجاد حس خواستن

پیش از آنکه وارد بحث جدیدی بشوم، لازم است از اینجا آغاز کنم: در سال 2016 اینکه انتظار داشته باشید فقط چون شما می‏ خواهید، مشتریان ایده ‏ال یا مشتریان بالقوه شما وقت، حواس و پول‌شان را در اختیارتان بگذارند، دیگر عملی نیست.
به جای آن شما باید حس خواستن را به دست آورید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیش از آنکه فردی شخصا با شما صحبت کند، از طریق محتوای سایت شما مشخص می‌شود که چگونه اعتبار، توانایی و تخصص خود را ثابت می‏ کنید. هم‏چنین همین موضوع مشخص می کند که افراد کاملا جدید و ناشناسی که آن‏لاین و در وب در حال وبگردی هستند شما را چگونه پیدا می‏ کنند و به دیگران توصیه می‏ کنند و برای کار به شما رجوع می‏ کنند.
شما باید ضمن اینکه مطالب آن‏لاین (ویدیوها، پادکست‏ ها و غیره) را بروز می‌کنید که البته کار بسیار مهمی است، نباید قدیمی‏ ترین شکل بازاریابی محتوایی در جهان یعنی کتاب را فراموش کنید.
با این فرض سه درس کلیدی که حین بازنویسی کتابم درباره بازاریابی یاد گرفتم در اینجا ذکر می‏کنم و می‏گویم چگونه می‏توانید آنها را برای رشد کسب و کارتان به کار ببندید.



درس اول – نگاه کنید قبلا چه کاری انجام داده‏ اید

اگر در وب سایت خود، هر نوع محتوای آن‏لاینی تولید می کنید و کسب و کارتان را گسترش می ‏دهید، یعنی نوشتن کتابی را شروع کرده‌اید.
در واقع من بخش عمده کتابم را با کپی کردن، نسخه برداری و قالب بندی مجدد 9 ماه پست‏های وبلاگی درباره LinkedIn بازنویسی کردم.
نکته اصلی: اگر پیش از این شما وبلاگ، ویدیو، پادکست یا دیگر مطالب آن‏لاین را برای وب سایت خود تهیه کرده‏ اید، یک کتاب در نوبت انتشار دارید!
در ادامه نمونه های موفقی در جهان مثال زده می شود که با کمی جستجو می توانید سطح موفقیت آنها را درک کنید.


نمونه بسیار شناخته شده‏ ای از این کار مصاحبه ‏های پادکستی لوییس هاوس با مشاهیر تراز اول دنیای تجارت به نام «school of greatness» است که به پرفروش‏ترین کتاب با همان نام تبدیل شد و هم‏چنین کارآفرین گری واینرچک که مجموعه ویدئوهای پرسش و پاسخ آنلاین مشهورش به نام «#AskGaryVee» را به کتابی پرفروش تبدیل کرد.


درهر دو نمونه مطالب از قبل وجود داشتند – هاوس مقادیر زیادی فایل صوتی از مصاحبه با رهبران فکری در اختیار داشت که می‏ توانست از آنها رونوشت بردارد و به صورت کتاب عرضه کند و واینرچک نیز ویدئو‏هایی در اختیار داشت که با نام «Dear Abby» در آنها به صورت آنلاین به صدها سوال بینندگان پاسخ می ‏داد.

واینرچک گامی فراتر نهاد و صدها سوال مخاطبین و پاسخ آنها را در موتور جستجوی گوگل یافت و با نام #AskGaryVee بر روی وب‏سایت خود قرار داد.


پس همیشه نیازی نیست که از صفر شروع به نوشتن کنید شما می توانید از محتوایی که قبلا تولید کرده اید استفاده نمایید و خیلی سریع پیش بروید.
نکته جالبی در مورد چند نویسنده مشهور در جهان وجود دارد و آن این است که همه کتاب های این نویسنده ها به صورت کامل روی وب سایت آنها در قالب مقالات نا پیوسته منتشر شده است.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
درس دوم – کاربرد متفاوت!

در اینجا مهم این است که روش‏های سریع و مناسبی برای کاربری متفاوت از مطالب موجود پیدا کنید تا بتوانید آن را به کتاب یا منابع دیگر تبدیل نمایید.
اگر فایل صوتی یا فایل ویدئویی دارید می‏توانید آنها را به سایتی مثل سایت SpeechPad دهید تا به ازای 1 دلار برای هر دقیقه از آن نسخه‌برداری ‏کند، نمونه های ایرانی این سایت نیز فعال هستند و با کمی جستجو در وب می توانید آنها را بیابید. من عاشق سایت SpeechPad هستم چون می‏توانم پنج دقیقه فایل صوتی یا ویدیویی در این سایت بگذارم و بدون نیاز به تایپ یک فایل مایکروسافت ورد 500-400 کلمه‏ ای شسته رفته تحویل بگیرم و به راحتی آن را در بخشی از کتابم بگنجانم. هزینه کل این کار 5 دلار می‏شود.
چنین کاری برای نسخه ‏برداری از فایل‏ های صوتی و ویدئویی نیز مفید است چون وقتی می‏ نویسیم مانند زمانی که صحبت می ‏کنیم، قالب و لحنی محاوره‏ ای دارد که درک آن برای خوانندگان آسان است.



درس سوم – ایجاد کانال ها یا رابط هایی برای ارتباط با منابع آن‏لاین

از کتاب خود به عنوان کانالی برای افزایش فهرست مخاطبان پست الکترونیک (ایمیل) خود، تشویق افراد در ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و وبینارهای آن‏لاین یا دسترسی انحصاری به «منابع تشویقی» که در وب‏سایت خود قرار داده ‏اید، استفاده کنید.
بدون توجه به اینکه برنامه شما چیست، مهم این است که بدون فکر کردن خوانندگان را جذب کنید، در حالی که آنها از مطالب شما لـ*ـذت می ‏برند، شخصا یا به صورت آن‏لاین توجه آنها را به سمت لینک‏ ها معطوف نمایید.


به یاد داشته باشید که کتاب شما وسیله تبلیغ شماست. اگر خوانندگان شما از آنچه تا کنون مطالعه کرده ‏اند لـ*ـذت برده ‏اند، از اینکه محصولات یا خدمات دیگر خود را به آنها معرفی کنید هراس نداشته باشید چون به احتمال زیاد از آنها نیز لـ*ـذت خواهند برد.


چرا کتاب تا این حد خوب عمل می‏ کند

به یاد داشته باشید که کتاب‏ ها چنان عمر مفید و طولانی دارند (به صورت ‏آن‏لاین یا به هر صورت دیگر) که ممکن است سال ‏ها فرصت‏ های کاری جدیدی پیش بیاورند. شاید انتشار کتاب ابتدا ترسناک به نظر برسد اما وقتی نویسنده‏ ای کارش منتشر شد (توسط خودش یا دیگران) همیشه سطحی از اعتبار، عیار و خوشنامی به همراه دارد که دیگران را وادار می‏ کند به صورت ‏آن‏لاین یا غیر آن‏لاین به مطالب او توجه کنند.
پس بلند شوید و شروع کنید!



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هفت دلیل بر ضرورت وبلاگ برای کسب و کارهای آنلاین

هفت دلیل بر ضرورت وبلاگ برای کسب و کارهای آنلاین

در این مقاله من به دنبال صحبت درباره کسب و کارهای کوچک ولی موفقی هستم که توانسته‌اند با استفاده هوشمندانه و حرفه‌ای از فضای آنلاین، بیزینس خود را توسعه دهند و حتی به برندسازی روی آورند.

این کسب و کارها قراردادهای بیشتری می‌بندند، مشتریان بیشتری به دست می‌آورند، از طریق وب‌سایت‌شان بر تعداد مشتریان خود می‌افزایند ومحتواهای بیشتری برای وب‌سایت خود تولید می‌کنند.



تفاوت آنها با خیل عظیم کسب و کارهای ناموفق آنلاین چیست؟ یکی از پاسخ‌های احتمالی این است: موفق‌ها وبلاگ دارند!

به احتمال زیاد آنها یک وبلاگ جمع و جور ولی مفید برای وب‌سایت خود دارند که پاتوق مشتریان آنهاست، و از همان طریق در حال برندسازی و جلب مشتری‌های جدید هستند.

احتمالاً شما هم در مورد بازاریابی محتوا مطالب فراوانی خوانده و شنیده‌اید و حتماً به اهمیت ایجاد محتواهای ارزشمند برای وب‌سایت‌تان واقف هستید، ولی اگر از بی رونقی سایت‌تان در اینترنت گله دارید، شاید گام اول را درست برنداشته‌اید؛ یعنی یا سایت شرکت تان وبلاگ ندارد و یا وبلاگ آن بسیار بی‌فروغ و خسته حال است!



وبلاگ نویسی





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • تشویق
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
به این آمارها نگاهی بیاندازید:

  • بازاریاب‌هایی که از وبلاگ استفاده می‌کنند، 67 درصد بیش از دیگران می‌توانند مشتریان کلیدی (Lead) به دست آورند.
  • 81 درصد کاربران آمریکایی به وبلاگ‎‌ها اعتماد داشته، توصیه‌ها و اطلاعات مندرج در وبلاگ ها را می‌پذیرند.
  • در شرکت‌هایی که وبلاگ دارند، لینک‌های ورودی به سایت (inbound links) تا 97 درصد بیشتر است.
  • 61 درصد کاربران آمریکایی با توجه به توصیه‌های یک وبلاگ، دست به خرید زده‌اند.
  • 60 درصد کاربران وقتی محتواهای سفارشی یک شرکت را بر سایتش مطالعه می‌کنند، دید مثبتی نسبت به آن کمپانی پیدا می‌کنند.
خوب اکنون کمی از آمار فاصله بگیریم.



شاید شما - به عنوان یک وب‌مستر یا مدیر یک کسب و کار - نتوانید بودجه کلانی به بازاریابی شرکت خود اختصاص دهید.

در این صورت شما باید از دیگر ابزارها و راهکارهای موجود برای بهره‌گیری از این فضا استفاده کنید و البته یکی از بهترین راه‌ها وبلاگ‌نویسی است.

با وجود مزایای فراوان وبلاگ شرکتی، بسیاری از مدیران نسبت به این موضوع در غفلت‌اند و ناخواسته خود را از آن محروم می‌سازند.

شما این اشتباه را تکرار نکنید که از قدیم و ندیم گفته‌اند آزموده را آزمودن خطاست.

در این مقاله ما قصد داریم پاسخ‌های روشنی به این سوال بدهیم که: چرا کسب و کار کوچک شما باید یک وبلاگ داشته باشد؟



و اما پاسخ‌ها:



1. تحقیقات بازار

شما با داشتن وبلاگی که مشمول مقالات متعدد است، بهتر و حرفه‌ای‌تر می‌توانید با خواست مخاطبان خود آشنا شوید؛ بهتر می‌توانید بفهمید که مردم چه چیزهایی را بیشتر خوانده‌اند، و بر کدام مقالات کلیک کرده‌اند و غیره.

همین موضوع، حدود علاقه کاربران را به شما نشان می‌دهد و این چیز بسیار باارزشی است.

وقتی شما بدانید که کدام نوع محتوا بیشترین اثربخشی را دارد، بر تولید همان نوع محتوا متمرکز می‌شوید و همین، برای جلب نگاه طیفی از کاربران سایت کافی است.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. سئو

واضح است که داشتن یک وب‌سایت عالی وقتی که کسی آن را نتواند بیابد، هیچ دردی را درمان نمی‌کند.

یکی از بزرگترین مزایای ترافیک بیشتر یک سایت این است که وقتی کاربران در جستجوگرهای اینترنتی به دنبال چیز خاصی می‌گردند، می‌توانند آن سایت را زودتر و راحت‎تر بیابند.

به هر حال این همان نقطه‌ای است که وبلاگ کسب و کارهای کوچک به خوبی می‌تواند خودنمایی کند.

انتشار مداوم محتواهای باکیفیت، شما را محبوب جستجوگرهای اینترنتی می‌کند و شما آرام آرام صدرنشین صفحه پاسخ‌های جستجوی کاربران خواهید شد.

اصولاً موتورهای جستجو عاشق محتواهای منحصر به فرد، با ارزش و کاربردی هستند، تولید محتوای اختصاصی و بهینه سازی سایت برای کاربر و هم چنین موتور های جستجوی تعریفی از سئو می باشد. سئو برای بقای هر وب سایتی بسیار حائز اهمیت می باشد.



3. اطلاع‌رسانی در مورد اختلالات احتمالی

اگر قرار باشد یک بی‌نظمی خاصی در سایت یا کسب و کار شما رخ دهد مثلاً بخواهید سرویس خاصی را به مدت دو سه روز تعطیل کنید یا مواردی از این دست، می‌توانید از طریق وبلاگ‌تان اطلاع‌رسانی کنید تا مشتریان بلاتکلیف نمانند.

داشتن یک محل مشخص برای ارسال اطلاعیه‌ها بسیار مهم است زیرا مردم همیشه ایمیل‌های خود را نمی‌خوانند و ضمناً خطر رفتن ایمیل به بخش اسپم، ایمیل‌های مهم ارسالی شما را تهدید می‌کند.



4. کارکرد تبلیغاتی

وبلاگ یک کسب و کار کوچک کارکرد جالب دیگری هم دارد: این وبلاگ یک مکان عالی برای ارائه آگهی‌های مربوط به محصولی است که تازه تولید کرده‌اید.

اگر در حال حاضر مشتریان زیادی دارید که از محتواهای شما استفاده می‌کنند، می‌توانید با درج یک آگهی نظر همه آنها را به این رویداد جذاب و جدید جلب کنید.

این یک راهکار عالی برای اطلاع‌رسانی به مشتریان محسوب می‌شود.

نکته ای در اینجا هست که نباید از آن غافل شد: در انجام این کار زیاده‌روی نکنید.

اگر چه وبلاگ جای مناسبی برای ترویج و تبلیغ است ولی - به عنوان یک اصل کلی - قسمت عمده محتواهای آن باید بر ارزش آفرینی برای خوانندگان متمرکز شود، نه تبلیغات.

یادتان نرود که امروزه کاربران دشمن تبلیغات و آگهی‌ها هستند!



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ALENIM، niloofar.H، Mana و 3 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. بشردوستانه!

مردم دوست دارند مطمئن شوند که با چند انسان سر و کار دارند نه یک شرکت خشک با قوانین رسمی و تغییرناپذیر.

اگر همه چیز به صورت روتین و الکترونیک انجام شود، چندان جالب نیست.

برخی داستان‌های شخصی از خودتان و کارمندان‌تان را - که خواندنش خالی از لطف نیست - و یا حتی برخی ماجراهای روزمره شرکت‌تان را در وبلاگ بگذارید و کاربران را در لـ*ـذت خواندن آنها با خود شریک کنید.



6. ارزش‌آفرینی

کلید یک وبلاگ‌نویسی موفق ارزش‌آفرینی است.

اگر می‌خواهید دیده شوید، شناخته شوید و مهم به شمار روید، باید برای خواننده ارزش خلق کنید.

خلق ارزش هم راه‌های زیادی دارد: می‌توانید به خوانندگان‌تان اطلاعات مفیدی عرضه کنید؛ مشکلی را از آنها حل کنید؛ به سوالشان پاسخ دهید؛ ترفند و طریقه‌ای به آنان یاد دهید و غیره.

وقتی شما محتوا می‌سازید، به دلخواه خودتان فکر نکنید بلکه ببینید این مطالب چه دردی را از بازدیدکننده سایت درمان می‌کند.

در هر تکه از یک محتوا باید «اطلاع‌رسانی، آموزش و سرگرمی» وجود داشته باشد و یا هر سه اینها با هم!



7. افزایش تعاملات مشتری‌ها

تعامل‌ورزی یکی از مهمترین بخش‌های هر بیزینس آنلاین است.

فقط ساخت و ارائه محتواهای باکیفیت - با وجود اهمیت فوق‌العاده‌ای که دارد - به خودی خود کاری از پیش نمی‌برد.

شما باید با مخاطبان خود تا آنجا که ممکن است تعامل داشته باشید؛ یعنی متکلم وحده نباشید بلکه کاری کنید که افراد در مباحث شرکت کنند، نظر بدهند و حتی از دغدغه‌های خویش بگویند.

این امر به شما کمک می‌کند که کاربران سایت‌تان را بهتر بشناسید و آنها نیز با توانایی‌های شما بیشتر آشنا می‌شوند.

مثلاً کار بسیار خوبی است که امکان درج نظر (کامنت) را در وبلاگ خود فعال کنید.

همین کامنت‌های به ظاهر ساده می‌تواند چیزهای زیادی از خلق و خوی بازدیدکنندگان سایت برای شما بازگو کند.



نتیجه‌گیری:

اگر شما به دنبال گسترش حضور خود در فضای آنلاین هستید، باید با تولید محتواهای مفید و باکیفیت - در یک چارچوب مشخص و منسجم - وبلاگ شرکت‌تان را رونق دهید.

وبلاگ می‌تواند مزایای فراوانی برای کسب و کار شما به دنبال داشته باشد که نتیجه همه آنها بالا بردن تعداد مشتریان و افزایش فروش است.






آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا