خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی در قدیم که کاربرد بسیار زیادی داشت و الان هم هنو ز کاربرد داره

6 نکته مهم برای SEO و بازاریابی در سال 2016

SEO و بازاریابی در سال 2016 تغییر کرده است و بیش از پیش به هم پیوسته شده است. شما باید تیم های SEO و بازاریابی خود را به منظور به دست آوردن بیشترین ترافیک و تبدیل آنها به مشتری با هم متحد کنید. این مقاله روش هایی را به شما معرفی میکند که با آنها شرکت شما می تواند در SEO و بازاریابی به موفقیت برسد.







کلمات کلیدی خود را کشف کنید.

این مورد یکی از موارد قدیمی SEO است که در آینده نیز ادامه دارد. از آنجایی که گوگل به طور پیوسته قوانین را تغییر میدهد، ممکن است کلمات کلیدی اهمیت خود را از دست داده باشند اما همچنان بخش جدایی ناپذیری از استراتژی شما هستند.دیگر نیازی نیست آنها را به شکل اسپم در مقالات سایت خود بکار ببرید، بلکه باید آنها را در وب سایت خود به طرز صحیح استفاده کنید.
کلمات کلیدی خود را بررسی کرده و تصمیم بگیرید بر مبنای رقابتی که با دیگران دارید چطور می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.
شما برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید باید ابتدا به روی کلمات کلیدی فرعی کار کنید و بعد اینکه به قدرت بالاتری در گوگل دست پیدا کردید سراغ کلمات کلیدی هدف اصلی بروید.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تلفن همراه، تلفن همراه، تلفن همراه

برای اولین بار، تحقیقات به این نتیجه رسید که جست و جوها در تلفن همراه از جست و جوهای دسکتاپی سبقت گرفت. گوگل قبلاً Mobilegeddon را پیاده سازی کرده است، از این رو شما باید اکنون دو کار انجام دهید.
اولآ، وبسایت شما باید در هر شرایطی پاسخگو باشد. وبسایت شما باید روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه قابل رویت باشد. خوشبختانه، بیشتر شرکت های طراحی سایت و قالب های آماده جدید قبلاً این مورد را رعایت کرده اند، از این رو نیازی به نگرانی ندارید.
دوماً، باید محتوای مشخص برای کاربران تلفن همراه عرضه کنید. به این معنی که باید محتوای خود را کم کرده و یک محتوا و مضمون زیاد را به چیزی تبدیل کنید که به راحتی در موبایل قابل مشاهده باشد. ویکی پدیا وب سایتی است که این کار را خیلی عالی انجام داده است.






تصاویر و ویدیوها پادشاه هستند

به نظر میرسد میزان توجه به مطالب متنی هر سال کمتر میشود. این امر در سال 2016 تفاوتی ندارد (یعنی همینطور که در سالهای قبل توجه کم شده در سال 2016 هم توجه کم خواهد شد). اگرچه محتوای متنی (نوشته شده) همچنان یک عامل برای SEO باقی مانده است،اما برای بازاریابی صرفا استفاده از محتوای متنی برای کاربر شما غیر قابل تحمل شده است. محتوای تصویری و ویدیوها در SEO و بازاریابی از محتوای متنی سبقت گرفته است.
برای اهداف بازاریابی، تصاویر و ویدیوها صریحاً دستگاه های تلفن همراه را هدف قرار داده اند. این امر با عقل جور در می آید چون زمانی که یک فرد در مسیر است زمانی برای خواندن یک محتوای هزار کلمه ای را ندارد. یک ویدیو میتواند تمام چیزی که فرد نیاز به دانستن آن دارد را به او بگوید.
تلاش خود را به برای تولید تصاویر و ویدیوها بیشتر کنید و روی این مورد متمرکز شوید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تمرکز روی رسانه های اجتماعی

عملاً هدف قراردادن مستقیم SEO غیرممکن است. گوگل دیگر از شرکتها نمیخواهد که این کار را انجام دهند. آنها از شما میخواهند که به طور خاص روی کاربران تمرکز کنید، و این یعنی شبکه های اجتماعی برتری جدیدی نسبت به قبل بدست آورده اند. اکنون فعال و محبوب بودن شما در شبکه اجتماعی نیز در جست و جوی گوگل مهم خواهد بود بنابراین شبکه اجتماعی باید به بخش مرکزی بازاریابی و SEO در شرکتها تبدیل شود.





تجزیه و تحلیل برای سئو و بازاریابی

از آنجایی که بازاریابی و SEO در گرو هم هستند، اطلاعاتی که از بازاریابی دریافت میکنید فقط به SEO شما مربوط است و بالعکس. از داده های هردو منبع برای تعیین استراتژی خود استفاده کنید.
زمانی که عملیات سئو را آغاز می کنید نیاز است که بدانید روی چه کلماتی فعالیت دارید و در کنار آن اگر کمپین های تبلیغاتی خود را نیز فعال کرده اید کافی است، لینک هایی که به سایت شما از کمپین های تبلیغاتی داده می شوند را بر مبنای صفحات هدف خود در سئو و کلمات کلیدی مد نظرتان تنظیم کنید.
شما می توانید بازاریابی و سئو را در کنار یکدیگر با کیفیت و بازخورد بهتری انجام دهید و این کار به شما در صرف کمتر هزینه و بازدهی بیشتر کمک می کند.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک داستان بگوئید
این نکته باید اهمیت دخیل کردن کاربران در سایت را به شما نشان دهد. شما باید یک داستان بگوئید. برند شما باید یک داستان داشته باشد که مشتری ها به آن علاقه مند باشند. اطمینان حاصل کنید که برند شما یک داستان در تمام زمانها تعریف میکند. اگر مشتری ها با داستان برند شما درگیر شوند، شما را در نتایج موتورهای جستجو نیز بالا می برند.
داستان یک وب سایت می تواند رفع دایمی مشکلات خاصی در یک حوزه تخصصی باشد و یا می تواند یک فرآیند همیشگی بهبود دهی باشد.
شما باید یک داستان باشید که در جایی شروع شده است و همگی تمایل دارند شما را دنبال کنند تا در نهایت به آنچه شما ارائه می کنید برسند و با شما همراه باشند.
این نکته به جایگاه سازی در برندسازی نیز معروف است.







برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی چقدر زمان نیاز است؟

زمانی که SEO و بازاریابی به شکلی که در این مقاله توضیح داده شد تعریف می شود، ممکن است به نظر خیلی ساده بیاید. اشتباه نکنید! هیچ چیز آسانی در مورد بازاریابی برند شما در گوگل یا همان سئو و رسیدن سریع و مستقیم مشتری به وب سایت شما وجود ندارد.این کار نیازمند زمان و تلاش است و اگر در شش ماه اول به موفقیت دست یافتید، این موفقیت یک تحول سریع تلقی میشود.
همینطور که کار خود را ادامه می دهید باید به طور پیوسته سعی و خطا کنید و مسیر صحیح را بیابید، آزمون فوق العاده A/B کلید تبدیل کسب و کار شما به یک کسب و کار موفق است. چیزهای جدید را امتحان کرده و دریابید که چه چیزی کارآمد است و چه چیزی نیست.چیزی که برای شرکت دیگری کار میکند ضرورتاً برای شرکت شما کار نخواهد کرد.
در نهایت کاری که شما باید در سال 2016 انجام دهید همان کاری است که در سالهای قبل می کردید، باید به طور پیوسته و سخت کار کنید و مدام آزمون های جدیدی را اجرا کنید تا از مسیر منحرف نشوید و در نهایت نتیجه همه این موارد سود بلند مدت و بازدهی عالی خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
8 نکته برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی

8 نکته برای موفقیت در بازاریابی  ایمیلی


اگر می خواهید در یک مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه، برند خود را معروف تر و شناخته شده تر کنید باید توجه ویژه ای به بازاریابی از طریق ایمیل داشته باشید. بازاریابی با ایمیل یکی از قدرتمندترین ابزار بازاریابی آن هم با سود دهی بالا است به خصوص زمانی که آن را با دیگر کانال های (راه های) بازاریابی مقایسه کنید. مهم ترین مزایای بازاریابی از طریق ایمیل قیمت مؤثر و مفید آن (کاهش هزینه) است که با بودجه بسیار منطقی می تواند شهرت یک برند را افزایش دهد.
مهم ترین مزیت ایمیل مارکتینگ ارتباط مستقیم است که باعث می شود با ایمیل زدن به صورت گروهی، بسیاری از افراد را آگاه و مطلع کرد. حجم بسیار زیاد از ایمیل های ارسالی می توانند نیازهای دو طیف مشتریان و فروشندگان را پوشش دهند.


به عنوان مثال خبرنامه ها شما را از محصولات و تولیدات جدید آگاه می کنند. بنابراین شما می توانید از این طریق به کسب و کار و تجارت خود اعتبار ببخشید. به علاوه این که اگر پیام شما هوشمندانه ایجاد شود و به درستی بـ*ـو*سیله گذاشتن لینک در پیام ها به سایت شما اتصال پیدا کند ، باعث افزایش فروش شما نیز می شود.





بعد از تکمیل کار خود، می توانید اندازه گیری و محاسبه کنید که کدام کمپین بهترین عملکرد و کدام یک ضعیف ترین عملکرد را داشته است. در نهایت می توانید از طریق Google Analytics به تحلیل رفتار مخاطبان بپردازید.

رازهای موفقیت: اگر می خواهید در یک رقابت موفق شوید به نکات مهم زیر توجه کنید:



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1. موضوع گیرنده و جذاب:

برای داشتن یک بازاریابی با ایمیل موفق باید موضوع شما جالب و جذاب باشد تا توجه طرف مقابل به ایمیل شما جلب شود و آن را بخواند. با خودتان فکر کنید چه موضوعاتی می تواند برای مخاطب شما جذابیت داشته باشد. موضوع ایمیلتان باید سر راست باشد و مطلب داخل ایمیل را در چند کلمه بیان کند.


2. جای دادن URL ها:

مسئله دیگری که باید به آن توجه کنید اضافه کردن لینک ها به ایمیلتان است. چون می تواند شانس شما را برای هدایت اعضای سایت تان به سمت محصولات و خدمات شما افزایش دهد. از کلیدواژه های هدفمند برای لینک ها استفاده کنید.



3. طبقه بندی اطلاعات:

وقتی ایمیلی را ارسال می کنید باید گزارشات آن را دقیق مشاهده نمایید و افراد را بر اساس آن گزارشات طبقه بندی کنید، بدین وسیله شما می توانید به راحتی لیست مخاطبان خود را طبقه بندی کنید تا بتوانید تمرکزتان را بیشتر روی گروه هدف بگذارید.









آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. اهمیت موبایل در چک کردن ایمیل:

موبایل یکی از پر مصرف ترین وسایل برای انجام کارهای مختلف است. از جمله چک کردن ایمیل. آمارها نشان می دهد 65% ایمیل ها ابتدا با موبایل توسط مردم چک می شود. پس در این رقابت به موبایل توجه بیشتری داشته باشید و از آن کمک بگیرید.
این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ایمیل های شما در موبایل به درستی نمایش داده نشود حدودا 65% افراد را از دست خواهید داد!



5. دوستانه رفتار کنید:

برای یک رابـ*ـطه بهتر شما باید ایمیل تان را کمی دوستانه تر و شخصی تر کنید تا رابـ*ـطه دوستانه تری با مصرف کننده های جدید و آینده خود داشته باشید. اگر می توانید از سرویس هایی استفاده کنید که نام کاربران شما را در ایمیل نمایش می دهند و ایمیل ها را شخصی تر کنید.



6. تست A/B :

این تست کمک می کند تا تصور و شناخت بهتری نسبت به مصرف کننده و مشتری خود پیدا کنید. شما می توانید این کار را با موضوع ایمیل، اسم یا محتویات ایمیل امتحان کنید. این کار به شما کمک می کند که در ایمیل زدن پیشرفت کنید و در دفعات بعدی بهتر عمل کنید.





7. نسخه پشتیبانی Non-HTML :

اگر ایمیلتان نسخه پشتیبانی بدون HTML داشته باشد کاربران می دانند که ایمیل شما بدون قالب HTML نیز نمایش داده می شود، در غیر این صورت به جای پیام شما کد پشتیبانی HTML را می بینند.
منظور این است که اگر از قالب های HTML استفاده می کنید یا کدهای HTML در ایمیل تان به کار برده اید باید یک نسخه متن خام هم داشته باشید که اگر بیننده ایمیل شما را با سرویسی مشاهده کرد که قابلیت نمایش کدهای HTML را نداشت بتواند نسخه خام آن را مشاهده کند و با حجم زیادی از کدها مواجه نشود.
معمولا اکثر سرویس های ایمیل مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می کنند که بتوانید نسخه متن خام را به طور مجزا برای ایمیل خود در نظر بگیرید.



8. متن ایمیل های قبلی خود را آرشیو کنید:

یکی از نکات بسیار مهم این است که متن ایمیل های قبل خود را آرشیو کنید و به صورت آنلاین در دسترس قرار دهید. می توانید تمام ایمیل های قبلی خود را در مکانی جمع آوری کنید و از آن ها یک کتابخانه پر از اطلاعات بسازید. در این صورت کاربران زیادی از آن ها برای دستیابی به سؤالاتشان استفاده می کنند و اگر این ایمیل های آرشیو شده مؤثر واقع شوند، بدون تردید تشویق مناسبی برای کاربران می شوند تا در نسخه جدید خبرنامه شما عضو شوند.



نتیجه گیری:

به طور خلاصه برای بار دیگر اهمیت ایمیل را به شما می گوئیم. ایمیل ها قابل محاسبه و اندازه گیری هستند، بسیار آسان به اشتراک گذاشته می شوند، قابلیت ارسال های گروهی و اطلاع رسانی های خیلی سریع در 24 ساعت روز را دارند، برای اهداف مشخص عالی هستند و از همه مهمتر بسیار آسان و کاربردی و مفهومی می باشند. با ایجاد پیام های پر محتوا و البته مختصر و مفید می توانید از ایمیل ها به عنوان ابزاری بی نظیر برای رونق بخشیدن به تجارت خود استفاده کنید.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3 درس مهم که باید در تولید محتوا یاد بگیرید

3 درس مهم که باید در تولید محتوا یاد بگیرید

تولید محتوا یک فرآیند بسیار مهم در هر وب سایتی محسوب می شود و برای آنکه بدانید چطور محتوایی تولید کنید که شما را به هدف بازاریابی محتوایی تان برساند نیاز است این سه درس را بدانید.



به مرور زمان می توانید با ترکیب این سه مضمون در استراتژی تولید محتوای خود موضوعات مناسب و مختصر مفیدی برای خوانندگان فراهم کنید که این کار شما را به منبع اطلاعاتی مطمئنی تبدیل می‏ کند.



مردم

در مورد مطالب وبلاگ مقوله «مردم» مربوط است به شناخت مخاطبان خود. برای اینکه به وبلاگ خود شخصیت بازاریابی شناخته شده‌ای بدهید باید زمانی را صرف کنید تا هر پست به گونه‌ای نوشته شود که مناسب‌ ترین فرد و نه هر فردی را خطاب قرار دهد. پارامترهای خاصی تعیین کنید و مطالب را برای کاربرانتان شخصی سازی کنید مثل:

  • جنسیت
  • سن
  • مهارت
  • موقعیت جغرافیایی
  • عنوان شغلی
  • مشکلات عمده
وقتی کاملا مخاطبین را بشناسید مطالب شما رساتر به گوش مخاطبین مرتبط و علاقمند می‏ رسد. به یاد داشته باشید که شما برای هر شخصی نمی‏ نویسید بلکه برای مخاطبان خاصی می‏ نویسید که احتمالا بیشتر از دیگران به آنچه که ارائه می‏ کنید، علاقمند هستند.
همین مقاله نمونه خوبی برای گفته های فوق است، ما در این مقاله فقط افرادی را مخاطب قرار داده ایم که وب سایت دارند و در حال تولید محتوا هستند!


رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرآیند

نمایش پشت صحنه‏ کسب و کارتان به مخاطب کمک می‏ کند که فرآیند تولید محصول یا عرضه خدمات شما را کاملا درک کند و روشی برای ایجاد یک رابـ*ـطه صمیمانه است و به شما در جلب اعتماد مشتریان کمک می‏کند.
در این باره فکر کنید که یک سری مطلب در وبلاگ خود بگذارید که عمق فرآیند کسب و کار شما را نشان ‏دهد مثلا روند تولید محصول از آغاز تا پایان یا روند خدمات رسانی شما به مشتریان.
Ugmonk یک سایت خرید آن‏لاین است که تی‏شرت، کالای چرمی و اقلام دیگر می ‏فروشد و نمونه خوبی از این تاکتیک وبلاگ نویسی در این سایت مشاهده می‌شود. در سایت Ugmonk روند تولید یکی از کیف‏ های طرح پستچی از مرحله طراحی اولیه تا محصول نهایی نشان داده شده است.



محصول

شما باید پای خود را فراتر از مطالب کلیشه ای بگذارید و در تولید محتوای خود محصولات خود را به نحوی متفاوت معرفی کنید، یعنی چیزی فراتر از بروزرسانی ساده فهرست اقلام جدید، ذکر مشخصات و بیان ارزش محصولات.
در این باره فکر کنید که چگونه می‏توانید مطالبی جالب و محصول محور ارائه کنید که:

  • چگونگی مصرف محصول شما را نشان دهد.
  • نشان دهد که افراد تاثیرگذار از این محصول استفاده می‏ کنند.
  • برای رسیدن به هدفی مشخص به وسیله محصول شما با افراد مناسب مشارکت کنید.


شما می‏ خواهید مردم محصول شما را در حال استفاده در شرایط واقعی زندگی و به صورت کاربردی ببینند تا خود را نیز در حال استفاده از آن تجسم کنند. تصاویر آماده را کنار بگذارید و محصول خود را در محتوای واقعی مطالب معنادارتر وبلاگ معرفی کنید.
در نهایت اگر بتوانید تمرکز وبلاگ خود را بر مردم، فرآیند و محصول معطوف کنید، در مسیر خلق موضوعات جالبی که مخاطبان شما واقعا طالب آن هستند قرار خواهید گرفت.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
30 قدم تا رسیدن به سئو فوق العاده برای هر سایت

30 قدم تا رسیدن به سئو فوق العاده برای هر سایت

برای انجام عملیات سئو در یک سایت لازم است در هنگام طراحی سایت، تولید محتوا و بخش فنی سایت اقداماتی انجام شود. در ادامه 30 قدم مهم برای انجام دارید که می تواند در بهبود سئو هر سایتی مفید باشد و به دوست شدن سایت شما با گوگل کمک کند.


1. با طراح وب سایتتان مشورت کنید و یک تیم برای تمرکز روی ساخت یک وب سایت تشکیل دهید.
2. محتویات را با لینک ها و منوی بازشونده گروه بندی کنید. این امر به کاربران کمک می کند تا راحت تر به اطلاعات دست پیدا کنند. (اگر می توانید از مگامنو استفاده کنید)
3. از لینک های متنی برای دسترسی به مطالب سایت استفاده کنید.
4. از هدایت گر Breadcrumb (خرده نان) در وب سایتتان برای راحتی کار کاربران استفاده کنید.(بخشی در سایت می باشد که به کاربران نشان می دهد دقیقا در کدام صفحه از سایت قرار دارند)
5. صفحه اصلی خود را انتخاب کنید و اطلاعات لازم را در آن قرار دهید.
6. بالای صفحه اصلی لوگو و پیام اصلی و لینک سایت خود را قرار دهید.
7. قالب وب سایت خود را خیلی عوض نکنید.
8. از اسکرول افقی در سایت استفاده نکنید.
9. سرعت بارگذاری صفحات وب سایتتان را با روش های مختلف افزایش دهید.
10. از راهنمای وب مستر گوگل استفاده کنید.
11. از تصاویر غیر ضروری در صفحه خود استفاده نکنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 4 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا