خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما معیارهای اصلی یک وب سایت مناسب و بهینه شده برای موبایل ها چیست؟

  • وب سایت مورد نظر باید در کمتر از چند ثانیه به صورت کامل بارگزاری شود. این یعنی باید محتوای وب سایت در نسخه واکنش گرا (Responsive) به قدری سبک باشد که سرعت بارگزاری آن تا حد امکان بالا باشد.
  • در نسخه موبایل سایت باید تمرکز خود را روی نمایش بخش های اصلی بگذارید چرا که در نسخه موبایل فضای کافی برای نمایش همه اطلاعات نیست، پس باید بهترین و مهمترین بخش ها را برای نسخه موبایل سایت در نظر بگیرید.
  • بخش های مختلف وب سایت مذکور باید به راحتی در دسترس باشند و پیچیدگی در آن دیده نشود تا کاربران به سرعت به چیزی که می خواهند دست پیدا کنند.
Mobile Friendly Website




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. استفاده از تبلیغات بهینه سازی نشده برای دستگاه های مختلف

این مورد را به خاطر داشته باشید که رفتار کاربران موبایلی با کاربران دسکتاپی در بحث جستجو و وب گردی متفاوت خواهد بود. کاربران سیستم های خانگی و دسکتاپی و همچنین دارندگان تبلت ها شرایطی مشابه را دارند. این کاربران در اغلب موارد از وب گردی و جستجو در موتورهای جستجو به دنبال کسب اطلاعات بیشتری هستند و معمولاً مقدار محتوای جستجو شده برای این افراد تفاوت زیادی ندارد. در طرف دیگر، کاربران موبایلی خواهان دستیابی به نتایج سریع هستند.

در نتیجه با این نکات، می توان گفت که شما باید برای نمایش تبلیغات به هر دو گروه به صورت مجزا فکری کرده باشید. این یعنی باید تبلیغات خود را به صورت مناسب و با توجه به دستگاه های کاربران بهینه سازی کنید تا نتیجه کامل را بگیرید. طبق نتایج به دست آمده، تبلیغات بهینه سازی شده برای موبایل ها از بازخورد بهتری برخوردار بوده اند. بنابراین سعی کنید تبلیغات انحصاری خاصی را برای نسخه موبایلی وب سایت خود در نظر بگیرید.

بسیاری از وب سایت های موفق برای اینکه آسودگی کار را بیشتر کنند، حتی امکان برقراری ارتباط برای کاربران موبایلی را نیز تنها با یک کلیک فراهم کرده اند تا کاربران بتوانند با کلیک روی آیکون یا لینک مورد نظر، در کسری از ثانیه به اطلاعات تماس تبلیغ مربوطه دست پیدا کنند. بی توجهی به این قضیه بسیاری از مشاغل تازه تأسیسی که به دنبال کسب درآمد از سیستم تبلیغات آنلاین هستند را با مشکل مواجه کرده است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. حضور نداشتن و در دسترس نبودن

از جمله رفتارهای رایج و همیشگی کاربران برای اعتماد پیدا کردن به شما و همچنین برطرف کردن ابهامات و سؤال های احتمالی، پل ارتباطی بین شما با آن ها می باشد. اگر به این خواسته کاربران جامه‌ی عمل بپوشانید، یک قدم بسیار حیاتی در پیشرفت کسب و کار اینترنتی خود برداشته اید، در نظر داشته باشید تا از پلتفرم های مختلف و شبکه های اجتماعی به منظور برقراری ارتباط با کاربران استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می شود تا یک پشتیبانی آنلاین برای آن ها راه اندازی کنید تا بتوانند در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنند.

شما با ایجاد راه های ارتباطی مختلف، تجارت خود را بیدار نگه داشته و خودتان را در دسترس کاربران قرار می دهید. فراموش نکنید که شما باید همیشه به عنوان یک پشتیبان لحظه ای در دسترس باشید نه اینکه کاربران را مجبور به برقراری ارتباط با خودتان کنید. این مشکل از جمله اشتباهاتی است که برخی وب مسترهای جدید انجام می دهند. به عنوان مثال، باز شدن پنجره چت جدید به محض ورود کاربران به وب سایت از جمله این اشتباهات است. این کار اجازه تصمیم گیری کاربران را صلب می کند.

پشتیبانی آنلاین




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. حضور داشتن بی مورد در همه پلتفرم ها

اینکه یک تجارت باید در هر پلتفرم، شبکه اجتماعی و انجمن های مرتبط حضور داشته باشد، طرز فکر اشتباهی است که اغلب افراد آن را در سر می پرورانند. وب سایت اصلی، بلاگ و چند عدد از شبکه های اجتماعی برای یک کسب و کار آنلاین کافی خواهند بود. حضور بی مورد در دیگر موارد، تنها هدر دادن زمان و سرمایه است و همچنین باعث قربانی شدن کیفیت به خاطر کمیت می شود. مسلماً یک تجارت کوچک و نوپا کارهای مهم تری از حضور در همه شبکه های اجتماعی دارد و تلف کردن وقت برای این کار پروسه پیشرفت شما را به شدت کند می کند.

چنین کاری نیاز به محتوای انحصاری برای هر پلتفرم دارد و بدیهی است که برای مدیریت آن زمان زیادی لازم خواهد بود. در ضمن اشتراک گذاری یک محتوای یکسان در همه این پلتفرم ها نه تنها به شما کمک خاصی نمی کند بلکه ممکن است ضعف شما در مدیریت و تولید محتوای جدید را نشان بدهد. تصمیم درست در این زمینه این است که قبل از هر چیز مخاطبین خود را دنبال کرده و علائق آن ها را بررسی کنید. سپس ببینید که این افراد در کدام شبکه ها حضور بیشتری دارند و فعالیت خود را در آن شبکه ها انجام دهید.

برای مثال، اگر مخاطبین هدف شما افراد شاغل و تجارت های دیگر می باشند، باید سراغ شبکه هایی مثل LinkedIn بروید و در صورتی که اهداف شما افراد کم سن و سال تر هستند، فعالیت خود را در شبکه هایی مانند Instagram و ... تقویت کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7. عدم استفاده از فرآیند های SEO

سئوی محلی یا Local SEO فرآیندی است که با کمک آن می توانید حضور خود را در بین وب سایت ها و نتایج داخلی یک کشور یا یک زبان خاص تضمین کنید. طبق نتایج یک تحقیق و نظرسنجی، نزدیک به 90% از افراد مشارکت کننده در آن گفته اند که آن ها حداقل هفته ای یک بار در مورد یکی از تجارت های محلی یا داخلی در اینترنت به جستجو می پردازند. این حجم از مشارکت کاربران در این زمینه ثابت می کند که شما بدون توجه به مقوله SEO هیچ شانسی برای جذب مشتری و کاربران ندارید.

مسلماً ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز سئوی محلی به کسب رتبه بهتر شما در کشور خودتان (از دید موتورهای جستجو) کمک می کند. اگر در نظر دارید در سطح جهانی نیز اعتبار کسب کنید، باید فرآیندهای سئوی جهانی یا Global SEO را دنبال کنید. یک کمپین موفق سئو نیاز به انجام کارهای زیادی دارد که نمی توان همه آن ها را در این مقاله ذکر کرد. اما مهمترین آن ها استفاده از کلمات کلیدی، بهینه سازی متاتگ ها، افزایش سرعت بارگزاری صفحات، اضافه کردن نقشه سایت، اضافه کردن مشخصات ارتباطی شما در سیستم My Business گوگل و ... می باشند.

مبحث سئو پیچیده و بسیار گسترده است. همین پیچیدگی بسیاری از وب مسترهای حرفه ای را نیز به اشتباه می اندازد، چه برسد به تازه کارهایی که سایت خود را تازه راه اندازی کرده اند. در این موضوع با احتیاط عمل کنید و سعی کنید طبق استانداردهای سئو پیش بروید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
SEO


8. رها کردن یک باره همه چیز

پیشرفت کردن و کسب اعتبار برای یک کسب و کار اینترنتی درست مثل دیگر انواع تجارت ها نیاز به صبر، کوشش و پشتکار دارد. بسیاری از مشاغل جدید بعد از اینکه مدتی را با فعالیت کردن در این حوزه گذراندند، با این طرز فکر که تلاش های آنان مثمر ثمر واقع نشده است، ممکن است برای ادامه فعالیت خود سردرگم شوند و یا حتی نتوانند با کیفیت قبل حضور داشته باشند. این باعث می شود تا شما حضور آنلاین خود را کاهش داده و دست از تلاش برای جذب مشتریان بکشید. این دقیقاً متضاد چیزی است که کاربران آن را می خواهند.

زمانی که یک کاربر وارد وب سایت شما و یا یکی از شبکه های اجتماعی شما شده و متوجه شود که شما مدتی است فعالیتی نداشتید، ناخودآگاه حس اینکه نمی توان به شما به عنوان یک تجارت فعال نگاه کرد در آن کاربر تداعی می شود. این حس سبب می شود تا تعداد کاربران و مشتریان شما به شکل غیر قابل باوری ریزش داشته باشند. این اشتباه تاکنون باعث ورشکستگی صدها تجارت آنلاین در ایران شده است. در صورتی که همه این تجارت ها اگر با صبر و کوشش زیاد به فعالیت مستمر و صحیح خود ادامه می دادند، به مقدار قابل توجهی پیشرفت می کردند.

به خاطر داشته باشید که سوددهی تجارت های اینترنتی نیاز به زمان دارد. در این زمان نسبتاً زیاد، شما باید آزمون و خطاهای زیادی را تجربه کنید تا بالاخره مطمئن شوید در مسیر درست قرار گرفته اید. اگر از فعالیت و حضور آنلاین خود دست بردارید، شانس بازگشت مجدد خود را بیش از پیش کم می کنید و می بایست زمان و هزینه زیادی را برای جلب اعتماد از دست رفته کاربران صرف کنید.


هیچ تردیدی در این نیست که حضور شما در دنیای اینترنت به عنوان یک تجارت آنلاین مسیری هموار و پر سود را برای کسب و کارتان رقم می زند. اما در این مسیر، اشتباهات و بی توجهی های ساده نیز می توانند شما را از هدف خود دور کنند. بنابراین، با توجه به اشتباهات رایجی که در این مقاله توضیح داده ایم، کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده و به صورت جدی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چطور اعتماد از دست رفته مشتریان را به دست بیاوریم؟

چطور اعتماد از دست رفته مشتریان را به دست بیاوریم؟


اعتماد، اولین عنصر حیاتی برای هر نوع تجارتی می باشد تا به واسطه آن ، مشتریان خود را به سمت سرویس ها و محصولاتشان جذب کنند. اشتباهات و بی توجهی به برخی مسائل باعث از بین رفتن اعتماد کاربران به شما و تجارتتان می شود.

طبق تجربه بزرگترین تجارت های دنیا، مهمترین دلیل ورشکست شدن یک تجارت کوچک و یا بزرگ قبل از هر چیزی از بین رفتن اعتماد مشتریان آن تجارت می باشد. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است اما گاهی اوقات به خاطر اشتباهات غیر عمدی، مشتریان ما از کسب و کار ما فاصله می گیرند. چنین موردی در کسب و کارهای اینترنتی به وفور رخ داده و باعث کاهش بازدهی تجارت ها می شود. این مشکل یکی از بزرگترین و رایج ترین مشکلات کسب و کارهای آنلاین به شمار می رود و بی توجهی به آن یقیناً گریبان گیر شما خواهد شد.

از جمله مزایای خرید اینترنتی نسبت به خرید معمولی امکان بهره مند شدن از نظرات و بررسی های دیگر خریداران می باشد. اولین اشتباه یک وب سایت تجاری این است که بسـ*ـتری برای این نوع ارتباطات فراهم نکند. مردم می خواهند تا نظرات دیگران را در مورد محصول مورد نظر خود بدانند و حتی بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند. فراهم کردن این امکان، یکی از مهمترین اقدامات شما در زمینه مشتری مداری خواهد بود.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرقی نمی کند که شما دچار این مشکل شده اید یا خیر. چیزی که شما را از چنین مهلکه ای به دور نگه می دارد کسب اعتبار است. اعتبار باعث می شود تا نه تنها وب سایت شما از دید کاربران قابل اطمینان باشد، بلکه از نظر موتورهای جستجو نیز به رتبه بندی شما کمک می شود.


فراموش نکنید که اعتبار برند شما به صورت خودکار اعتماد کاربران را به دنبال خواهد داشت.


ما در ادامه نکاتی بسیار مهم را توضیح می دهیم که با توجه به آن ها می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و یا اعتماد مشتریانی که از شما دور شده اند را دوباره بازیابی کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
مشتری مداری



روی فعالیت ها و مشتریان اصلی خودتان تمرکز کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات کسب و کارهای های شکست خورده در دنیا، تقلید کردن از دیگران به جای الگوبرداری از آن هاست. این مورد دقیقاً باعث بی اعتبار شدن برند شما می شود و نتیجه آن کاهش زیاد اعتماد کاربران خواهد بود. این را به خاطر داشته باشید که اگر مشتریان و کاربران به سراغ شما آمده اند، به خود شما و تجارت شما اعتماد کرده اند. پس شما باید این اعتماد را زمینه ساز پیشرفت خود کنید و اجازه دهید ویژگی های انحصاری خودتان، مسیر موفقیت شما را ایجاد کنند.

ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فرد برند شما در واقع هویت تجاری شما را بازگو می کنند و هیچ مشتری و کاربری نمی خواهد سرویس یا محصول مورد نظر خود را از تجارتی تهیه کند که با بی هویتی اعتبار خود را زیر سؤال برده است. توجه کردن به رقبا و زیر نظر داشتن فعالیت های آن ها به منظور پیدا کردن نقاط ضعف خود و الگوبرداری برای پیاده سازی برنامه های موفقیت آمیز امری طبیعی و ضروری می باشد اما کپی برداری و تقلید از دیگران بدترین کار ممکن برای یک تجارت به حساب می آید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر تجارت موفقی پیش از این که به درجه بالایی از کسب اعتبار برسد و در ذهن عموم نقش ببندد، رابـ*ـطه خود را با مشتریان ثابت تقویت کرده است. مشتریانی که با تشویق شدن های شما وفادار و ثابت باشند، سکوی پرتابی بسیار مناسب برای شما خواهند بود. این مشتریان نه تنها بخش زیادی از فروش و سودآوری شما را تضمین می کنند، بلکه سیستم تبلیغاتی قدرتمند و پر نفوذی هستند که بدون کوچک ترین هزینه ای برای شما مشتری های جدید پیدا می کنند.

قدرت مشتریان ثابت را دست کم نگیرید

در مبحث بازاریابی اینترنتی مقوله ای با عنوان 2Ps وجود دارد که داشتن توجه ویژه به آن به وب مسترها توصیه می شود. 2Ps در واقع مخفف دو کلمه Peers و Personalization می باشد. اصطلاح Peers به مشتریان وفاداری اطلاق می شود که درست مثل یک شریک کار شما را تبلیغ کرده و گسترش می دهند. این مشتریان افرادی مطمئن، با احترام و مشتاق پیشرفت کار شما هستند. این مشتریان پتانسیل بالایی برای بهبود بخشیدن به کسب و کار اینترنتی شما دارند. برخی از اینفلوئنسرها همین مشتریان وفادار هستند با این تفاوت که راهکار نفوذ در شبکه های اجتماعی و ارتباط با دیگر کاربران را به صورت حرفه ای انجام می دهند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و 2 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا