خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرورهای پرسرعت + فضای ابری

- اطلاعات کاربران اعم از پیام ها، تصاویر، ویدئوها و ... را روی سرورهای ابری خودش ذخیره سازی می کند. سرورهایی پر سرعت و با حجم تقریباً نامحدود که به کاربران این امکان را می دهد تا هر چقدر که می خواهند روی این سرورها فایل های خود را به اشتراک بگذارند. - تاریخچه تمام چت های شما را نیز روی همین سرورها ذخیره می کند تا هر موقع که خواستید به تمامی چت های گذشته دسترسی داشته باشید.

این سرورهای ابری از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و محدودیت حجمی برای کاربران ندارند. لذا شما می توانید از این سرورها نه تنها به منظور مقاصد شخصی، بلکه به عنوان ابزاری حرفه ای و کاملاً رایگان برای کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید. برای مثال می توانید در صورتی که هاست دانلود ندارید، ویدئوها و فایل های سنگین خود را در - آپلود کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. به جرأت می توان گفت که نزدیک به نیمی از موفقیت های به دست آمده توسط ادمین کانال های - به یمن وجود همین سرورهای ابری می باشد.

فضای ابری




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
- غیرفعال یا فروخته نمی شود

همیشه این نگرانی که آیا استفاده از یک سیستم یا ابزار آنلاین تاریخ انقضا دارد یا خیر وجود دارد. به ویژه برای کسانی که از این سیستم ها در تجارت آنلاین استفاده می کنند. در مبحث موبایل مارکتینگ و پیام رسان - نیز این نگرانی ها وجود دارند اما مسئولان بالارتبه این مسنجر اعلام کردند که - نه غیرفعال خواهد شد و نه به فروش خواهد رسید. اگرچه خریداری شدن WhatsApp با قیمت گزاف به Facebook باعث شده است تا این حرف ها برای کاربران خیلی قابل اطمینان به نظر نرسند، اما - گفته است که از این بابت هیچ برنامه ای ندارد.

به نقل از توسعه دهندگان Telegram ، این برنامه یک پروژه غیر سازمانی و خصوصی می باشد و امکان فروش آن وجود ندارد. این یعنی اطلاعات کاربران و کانال ها و ... در - ثابت باقی مانده و به دست ارگان ها و سازمان های مختلف نخواهند افتاد. همین موضوع می تواند برای کسب و کارهای آنلاین خبر خوبی باشد تا با خیال راحت به فکر توسعه بخشیدن تجارت خود در - باشند.

Telegram




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
افزایش قابل توجه تعداد کاربران

در حالی که دیگر پیام رسان ها با عددی تقریباً مشخص و ثابت در حال کسب کاربران بیشتر هستند، اما تعداد رو به رشد کاربرانی که به شبکه - می پیوند هر ماهه در حال افزایش است. این روند صعودی طی یک سال اخیر رشد چشم گیری داشته است تا جایی که هم اکنون روزانه بیش از 350 هزار کاربر جدید، عضو - می شوند. - در سال 2016 مرز 100 میلیون کاربر را گذراند و این تعداد با سرعت خیلی زیادی در حال افزایش است. در حال حاضر تعداد اکانت های فعال - در یک ماه رقمی بیش از 200 میلیون کاربر می باشد.

حال با این شرایط مساعد، اگر کاربران استیکرهایی که لوگوی شما روی آن ها نقش بسته است را دست به دست کنند شما می توانید در نظر سیل عظیمی از کاربران دیده شوید و فرصت فوق العاده ای برای محبوب شدن و پیشرفت خود پیدا کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ربات ها

ربات های - بدون شک از جمله مهمترین ابزارهایی هستند که - را از یک پیام رسان عادی به یک پیام رسان همه کاره و هوشمند تبدیل کرده اند. نکته جالب توجه اینجاست که تعداد ربات های حرفه ای و قابل استفاده برای مقاصد تجاری در این پیام رسان بسیار زیاد بوده و هر روزه در حال افزایش هستند. برای مثال ربات هایی برای نظرسنجی، اطلاع رسانی و مدیریت کانال ها از جمله این موارد هستند. شما به عنوان ادمین یک کانال و یا یک کاربر فعال در - می توانید با کمک این ربات ها کارها و امور مختلف خود را از حالت دستی به حالت خودکار در بیاورید.

خوشبختانه ربات ها در زمینه های گوناگونی عرضه شده اند و به طور واقع - را هوشمند کرده اند. تقریباً می توان گفت که بیش از 90% این ربات ها کاملاً رایگان هستند و محدودیتی در استفاده معمول از آن ها نیست. توسعه دهندگان ایرانی نیز در ساخت و گسترش این ربات ها نقش مهمی دارند و تا کنون ده ها ربات کاربردی ایرانی را با زبان فارسی منتشر کرده اند.

از جایی که - بر مبنای سیستم متن باز طراحی شده است، شما به عنوان یک کاربر عادی نیز قادر هستید تا یک روبات را به سادگی تمام در - ایجاد کنید. سپس می توانید با کمک کدهای اینلاین و یا با کدنویسی های استاندارد، ربات خود را گسترش دهید. یکی از پرکاربرد ترین استفاده این ربات ها، ایجاد سیستم پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می باشد.

در بسیاری از موارد، ربات های برخی از کسب و کارهای ایترنتی حتی می توانند مثل یک حسابدار یا منشی فعالیت کنند. از این لحاظ - به تکامل خیلی جذابی رسیده است. شما نیز می توانید با توسعه یک یا چند روبات، به کسب و کار اینترنتی خود رونق دهید. روبات ها باعث می شوند تا وقت کمتری را در - هدر دهید و کارهایتان را دقیق تر و منظم تر پیاده سازی کنید.


ربات تلگرام


با تمام این صحبت ها و با تمام پتانسیل های بالایی که - برای پیشرفت هر تجارت آنلاینی دارد، اما استفاده صحیح و درست از آن نیاز به دقت به نکات ریز و درشتی دارد. اول از همه اینکه همه اقشار جامعه در این پیام رسان حضور دارند و شما برای تبلیغات هدفمند خود باید اهداف از پیش تعیین شده داشته باشید و آن ها را دنبال کنید. در غیر این صورت تبلیغات و زحمت های شما ممکن است به خاطر تعداد زیادی از کاربران عادی و سطح پائین تر به هدر برود.

رقابت در - بسیار تنگاتنگ است و توجه به این مسئله ضروریست. اگر درست عمل نکنید و آنطور که باید در رقابت ها حضور نداشته باشید به راحتی کنار می روید و رقبای جدید یا قدیمی جای شما را خواهند گرفت. پس سعی کنید بی گدار به آب نزنید و هدفمند فعالیت خود را شروع کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5 نکته برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها

5 نکته برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها


ضبط و نشر محتوای ویدیویی انحصاری که آن را با نام بازاریابی ویدیویی نیز می شناسند با دیگر روش های بازاریابی آنلاین کمی متفاوت بوده و اندکی پیچیده و دشوار به نظر می رسد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در این زمینه تجربه ندارد، احتمالاً کمی گیج شده اید و نمی دانید که باید چطور و از کجا شروع کنید.

به عقیده بزرگترین و موفق ترین کسب و کارهای آنلاین، ویدیو و تبلیغات تصویری تأثیری شگفت انگیز در کسب موفقیت هر تجارتی دارند. در یوتیوب روزانه بیش از 500 میلیون کاربر در حال تماشای ویدیو می باشند. همچنین طبق نظرسنجی های انجام شده از سوی کاربران، نزدیک به 90% آن ها ویدیوهای مربوط به محصولات را بهترین راه برای تصمیم گیری در خریدهایشان می دانند. متخصصین پیش بینی می کنند که تا سال 2019 بیش از 80% تمام مشتری های اینترنتی به واسطه ترافیک و بازدیدهای ویدیویی خریدهایشان را انتخاب می کنند.

با این تفاسیر باید گفت که اگر شما هم خواهان ملحق شدن به این دنیای شگفت انگیز و پر سود هستید و می خواهید برند خود را در زمینه تجارت آنلاین موفق کنید، ساخت و انتشار ویدئو یکی از بهترین راه ها برای شما خواهد بود.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Video Content Marketing



ما در این مقاله به شما 5 نکته مهم و کوتاه برای شروع فرآیند ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت را توضیح می دهیم.

1. کارتان را با مشتریان خود شروع کنید

اگر ایده ای برای شروع تولید محتوای ویدئویی ندارید، بهترین کار نگاه کردن به تجارت از دید کاربران است. در عین حال، اطلاعات خود را نیز به کار ببرید. با توجه به این گفته ها، می توانید از چیزی که کاربران و مشتری های شما برای بهبود زندگی و پیشرفت نیاز دارند به عنوان سوژه استفاده کنید. با این کار نه تنها یک شروع خوب را رقم می زنید، بلکه برای مخاطبین خود احترام و ارزش قائل شده اید و با انتقال اطلاعات مفید به آن ها، با ارزش بودن کارتان را ثابت می کنید.


2. اگر نمی دانید از کجا باید شروع کنید، از مخاطبین خود بپرسید

انتخاب نوع محتوای ویدئویی و موضوع آن مسئله ای حائز اهمیت و قابل تأمل می باشد. اگر سوژه و موضوع مورد نظر را به درستی پیدا نکردید، به سراغ مخاطبین خود رفته و سلایق و خواسته های آن ها را بررسی کنید. حتی می توانید این کار را به صورت یک نظرسنجی عمومی در شبکه های اجتماعی انجام دهید. با این کار می توانید بدون انجام کار خاص دیگری، مستقیماً از مخاطبین و مشتری ها بپرسید که بیشتر چه مبحثی را نیاز دارند. سپس خواهید دید که ده ها و صدها ایده جالب برای شروع وجود دارند.

رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. ویدیوهای خود را کوتاه و جذاب نگه دارید

ویدئوهای طولانی بعضاً خسته کننده می شوند. همچنین طولانی بودن ویدیوها در اغلب موارد با محتوای اسپم یکسان شناخته می شوند. سعی کنید ویدئوهای خود را کوتاه ، مختصر و مفید نشر کنید تا در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات ممکن را ارائه کرده باشید. برای ویدیوهای زنده 10 الی 15 دقیقه کافیست. افراد موفق در این زمینه نیز به این موضوع اشاره کرده اند. به گفته این افراد، از زمان در دسترس فقط برای انتقال اطلاعاتی که لازم به گفتن است استفاده کنید و از صحبت راجع به مسائل فرعی و بی اهمیت خودداری کنید.

عکس زیر مربوط به نتایج ثبت شده از عملکرد کاربران در بازدید ویدئوهای کوتاه، معمولی و بلند در عرصه بازاریابی ویدیویی و دیجیتالی می باشد. همانطور که پیداست، ویدئوهای کوتاه تر به مراتب بیشتر از ویدئوهای بلند مشاهده شده اند.


بازاریابی ویدئویی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. در مورد پلتفرم های ویدیویی نگران نباشید

اگرچه ده ها پلتفرم ویدئویی و روش های گوناگون برای برقراری ارتباط ویدئویی با مخاطبین وجود دارد و انتخاب گزینه های صحیح از میان آن ها حائز اهمیت است، اما خودتان را درگیر این ماجرا نکنید. شما می توانید پلتفرم اختصاصی خود را در وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. در این مسیر، استفاده از شبکه های اجتماعی به شدت توصیه می شود. اما سعی کنید سایت خود را مرجع اصلی قرار دهید و از دیگر ابزارها و شبکه ها به منظور ایجاد کانال به مرجع اصلی بهره مند شوید.


5. برای جذب مخاطبین خاص و هدفمند فعالیت کنید

به جای اینکه به دنبال انتشار هر چه بیشتر ویدئو در شبکه ها و رسانه ها و انجمن های غیر تخصصی باشید تا فقط تعداد بازدید و نمایش های ویدئوهایتان را افزایش دهید، وقت خود را صرف پیدا کردن مخاطبین خاص کنید. تمرکز خود را روی ایجاد یک شبکه بگذارید که در آن کاربران هوشمند حضور دارند و محصولات و ویدئوهای شما را هوشمندانه و هدفمند بازنشر می کنند. این کاربران و مخاطبین اغلب جزو کاربرانی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری های ثابت را دارند. بنابراین مطمئن شوید که زمان خود را برای جذب این افراد صرف می کنید.

بازاریابی ویدیویی



این روش ها و نکات، خلاصه ای از اقدامات اولیه برای راه اندازی یک بازاریابی ویدیویی می باشد. مسلماً این روش ها همه نکات را در بر نمی گیرند اما برای شروع راهنمایی های با ارزشی محسوب می شوند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟

چطور با کمک  بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟


نامه نگاری و نوشتن نامه ها هیچوقت قدیمی و از کار افتاده نمی شوند. با این حال، نسل جدید نامه ها که نامه های الکترونیکی یا همان ایمیل ها هستند جای نسل قدیمی را گرفته اند و حالا با افزایش چشم گیر سرعت و کارایی، نه تنها برای ارتباطات شخصی بلکه برای امور کاری و تجاری نیز استفاده می شوند. ایمیل ها بسیار سریع هستند و قابل دسترس بودن آن ها این ابزار را به پر سرعت ترین راه ارتباطی بدون داشتن سرویس یا برنامه خاصی تبدیل کرده است.

بازاریابی با ایمیل راهیست که بزرگترین کمپانی ها و تجارت های موفق از آن به صورت مستمر و هدفمند استفاده می کنند. شما با کمک ایمیل مارکتینگ نه تنها می توانید برند فعلی خود را مستحکم کرده و آن را بیش از پیش قدرتمند کنید، بلکه می توانید از این روش برای ساخت صحیح برند خود نیز بهره مند شوید. طبق گزارش سالیانه، میانگین تعداد ایمیل های ارسال و دریافت شده در روز توسط کاربران به مرز 269 میلیارد عدد رسیده است! اگرچه تعداد قابل توجهی از این مقدار ایمیل های اسپم هستند اما باز هم این آمار و ارقام باور نکردنی از پتانسیل بالای ایمیل ها برای هر نوع ارتباط الکترونیکی چه شخصی و چه تجاری خبر می دهند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایمیل مارکتینگ



با انتخاب صحیح راه های تجارت آنلاین ، برندها نه تنها می توانند از فرصت های مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنند، بلکه می توانند از همین طریق، مخاطبین معمولی را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. ایمیل مارکتینگ از جمله مؤثرترین راه ها برای موارد گفته شده است. بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا محتوای مخصوص کسب و کار خود را بخش بندی کرده و به خوبی آن را بر مبنای مخاطبین خود شخصی سازی کنید.

در ادامه به بررسی 4 مبحث اصلی در زمینه مزایای تجاری ایمیل مارکتینگ در دنیای تجارت آنلاین می پردازیم.


1. بهبود شهرت و شناخته شدن برند شما

شهرت یک برند به واسطه ویژگی های عمومی و تجاری آن شناخته می شود. بنابراین زمانی که برای مخاطبین خود ایمیل ارسال می کنید، به یاد داشته باشید که حتماً از لوگوی برند و دیگر آیتم های بصری بهره مند شوید. اما بهتر است هر بار این تصاویر را تغییر ندهید. رنگ لوگو و تصاویر در تمامی ایمیل ها باید یکسان و ثابت باشند تا در ذهن کاربران ذخیره شوند و در نتیجه آن ها بتوانند به سرعت ایمیل های شما را از دیگر ایمیل ها تشخیص دهند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا