خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویژگی های یک برند در شهرت آن تأثیر مستقیم دارد. این تأثیر روی مخاطبین شما به واسطه محصولات یا خدمات برند شما اعمال می شود. اگر آن ها برای انتخاب یک محصول یکسان از بین دو برند مختلف مردد باشند، سراغ برندی خواهند رفت که آن را پیش از این نیز دیده و شناخته اند. این رفتارشناسی کاربران و مشتریان امروزیست که بارها و بارها توسط سازمان های گوناگون ثابت شده است. طبق نتایج، درصد بسیار کمی از این افراد سراغ برند و چیزهای جدید می روند اما اغلب آن ها چیزی که می شناسند را انتخاب می کنند.

بنابراین گفته ها، شما می بایست روی شهرت برند خود تمرکز کنید. بازاریابی ایمیلی برای این مورد نیز کاربرد دارد. یکی از ابزارهای پر استفاده در این زمینه، خبرنامه ها هستند. خبرنامه یا Newsletter ابزاری است که وب سایت های موفق بهره زیادی از آن می برند. خبرنامه فرم ساده ای از ثبت نام برای کاربران است. آن ها با ثبت ایمیل خود در آن، به عضویت خبرنامه شما در می آیند. سپس از این طریق، از آخرین رخدادها و پیشنهادهای ویژه برندها بهره مند می شوند. استفاده از این سیستم به حضور پر رنگ شما در نظر کاربران کمک شایانی می کند.


بازاریابی ایمیلی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. حضور مشتریان را قوت ببخشید

در مبحث تجارت آنلاین مفهومی با عنوان Customer Retention یا حفظ مشتری وجود دارد. این مبحث یک استراتژی برای برندها و صاحبان مشاغل می باشد تا به واسطه آن بتوانند کاربران معمولی را به مشتری تبدیل کرده و مشتریان را در حوزه سرویس ها و محصولات خود تا بیشترین زمان ممکن محفوظ نگه دارند. مسلماً این ایده آل ترین حالت برای هر تجارتی می باشد. هیچکسی نمی خواهد مشتریانی که به سراغش می روند فقط یک بار از آن ها خرید کنند. همه مشاغل به دنبال مشتریان وفادار و ثابت هستند..

خیلی از مواقع مشتریان وفادار نیز در صورت مشاهده کمبود فعالیت و عدم تشویق آن ها توسط شما، سرد شده و ممکن است وفاداریشان نسبت به شما را از دست بدهند. بازاریابی ایمیلی اینجا نیز به کمک شما می آید. اگر شما در زمان مناسب، به مقدار مناسب ایمیل های کاربردی را برای مشتریان خود ارسال کنید، آن ها مجدداً به سمت شما بر می گردند. در بسیاری از موارد، انجام صحیح این کارها حتی می تواند منجر به تبدیل شدن این مشتریان به حامیان اصلی شما شود. در این صورت آن ها بدون دخالت شما برایتان بازاریابی خواهند کرد و تبلیغ مؤثری برای خدمات و محصولات شما خواهند بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی شما برای کاربران ایمیل ارسال می کنید، آن ها را از حضور خود آگاه می سازید. این ایمیل ها می توانند درباره اطلاع رسانی محصولات جدید یا فروش مجدد محصولی خاص باشد. این ایمیل ها اصطلاحاً ایمیل های یادآوری کننده نامیده می شوند. شما باید آن ها را به صورت مستمر اما در بازه های زمانی مشخص ارسال کنید. اگر از این حالت کمتر باشد، توجه کاربران را از دست می دهید و اگر از این مقدار بیشتر باشد، ممکن است به یک اسپمر تبدیل شوید.

این نوع بازاریابی ایمیلی نه تنها مشترکین شما را از آخرین اطلاعات و رخدادها با خبر می سازد، بلکه توجه آن ها را بار دیگر به برند شما معطوف می کند. و از میان همین افراد برخی از آنها که توسط ایمیل هایتان با سایت شما برخورد دارند، به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

برای ترقیب و تشویق کردن کاربران به منظور کلیک کردن روی ایمیل های شما، از عناوین کوتاه اما چشم گیر مثل «مدت هاست به ما سر نزده اید» یا «ما دلتنگ شما هستیم» استفاده کنید. این مدل عناوین و ایمیل ها در مورد حفظ مشتری به کار رفته و مشتریان از دست رفته را تا حد قابل قبولی باز می گرداند. این مورد نشان دهنده اهمیت دادن شما به مشتریان می باشد. فراموش نکنید که برای چنین ایمیل هایی از عناوین و توضیحات کوتاه استفاده کنید. همچنین در بسیاری از مواقع شما باید کدهای تخفیف خاصی را برای این ایمیل ها در نظر بگیرید تا کاربران متوجه اهمیت شما شده و بیش از پیش تشویق شوند. تصویر زیر ، نمونه ای از این ایمیل ها می باشد.

Win-Back Email




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. نام تجاری خود را معتبر کنید

به عنوان یک برند، ایمیل مارکتینگ باید شبیه به ویترینی از چیزهایی باشد که شما به دست آورده اید و نشان دهنده آشنا بودن شما با صنعت کاری خودتان است. ارائه آموزش های با ارزش و اطلاعات مفید، می تواند به پایه گزاری اعتبار شما کمک زیادی کند که نتیجه آن افزایش ارزش نام تجاری شما خواهد شد. اگر ایمیل های شما با ارزش باشند، شانس اینکه آن ها توسط کاربران با دیگران به اشتراک گذاشته شوند نیز وجود دارد و در نتیجه ارزش های برند شما بیشتر و بیشتر گسترش پیدا می کند.

از جمله روش های معتبر کردن نام تجاری با بازاریابی ایمیلی ، ارسال اطلاعات دقیق محصولات یا سرویس هایی است که کاربران به دنبال خرید آن ها هستند. شما حتی می توانید آخرین اخبار مربوط به صنعت کاری خود را برای آن ها ارسال کنید تا با این کار نیز ارزش برندتان را افزایش دهید. اما باز هم تکرار می کنیم، زیاده روی در این موارد به راحتی تمام زحمات شما را به باد خواهد داد. بنابراین در زمان های مناسب و به مقدار مناسب اقدام به ارسال این ایمیل ها کنید





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. روابطتان را گسترش دهید

زمانی که شما به شخصی اعتماد داشته باشید، وارد شدن به یک رابـ*ـطه با آن شخص برای شما بسیار راحت تر خواهد بود. این گفته در مورد کاربرانی که در حال ارزیابی برند شما هستند نیز صدق می کند. اگر شما می خواهید اعتماد آن ها را جلب کنید، باید روی برقراری ارتباط با آن ها به صورت هدفمند و ایده آل برنامه ریزی کنید. ایمیل مارکتینگ این کار را برای شما راحت تر می کند. فرقی ندارد که مشتری شما یک مشترک جدید است یا یکی از مشتریان قدیمی، ایمیل هایی که شما برای آن ها ارسال می کنید به آن ها در شناخت تدریجی شما و در نتیجه اعتماد به شما کمک می کند. به عبارت ساده تر، ایمیل ها می توانند روابط را پرورش دهند!

ایمیل های خوشامد گویی یکی از راه های ساده و جالب برای تقویت روابط با کاربران است. برای مثال وب سایت خلاق Allrecipes که در زمینه دستور پخت و آموزش طبخ غذاهای بین المللی فعالیت می کند، برای مشترکین جدید یک ایمیل خوشامد گویی با توضیحاتی مختصر از نحوه کار این سایت می فرستد. سپس از مشترکین خود می خواهد تا اولویت های خود را در زمینه طعم غذاها، از طریق یک فرم اینترنتی برای آن ها ارسال کنند. بعد از اینکه کاربر اولویت های خود را مشخص کرد، لیست خبرنامه مختص آن کاربران به روز شده و دستور پخت ها و آموزش های مرتبط با آن طعم ها برایشان ارسال می شود.

این ایده ساده و بی دردسر یکی از خلاقانه ترین روش های ایمیل مارکتینگ محسوب می شود. از این طریق ارتباط شما با کاربران تنگاتنگ شده و آن ها را مجاب به استفاده از سرویس ها و محصولات شما می کند. از آن جایی که این روش به انتخاب خود کاربران خواهد بود، مشکل اسپمینگ و در نظر گرفته نشدن ایمیل ها نیز به مراتب کمتر وجود خواهد داشت. تصویر زیر ایمیل خوشامد گویی وب سایت Allrecipes است.


Allrecipes




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
8 اشتباه که کسب و کارهای کوچک در شروع تجارت آنلاین مرتکب می شوند

8 اشتباه که کسب و کارهای کوچک در شروع تجارت آنلاین  مرتکب می شوند


این روزها هیچ شرکت و برند موفقی وجود ندارد که حضور خود را در فضای مجازی تثبیت نکرده باشد. خیلی از تجارت های کوچک امروزی هم تصمیم به ورود به این حوزه دارند اما با ناآگاهی های خود شروع کار را اشتباه انجام می دهند.

سرمایه گذاری در حضور آنلاین و بازاریابی اینترنتی در حال حاضر یکی از مهمترین و هوشمندانه ترین تصمیماتی است که هر برند، شرکت و یا حتی تجارت های کوچک می توانند اتخاذ کنند. تجارت آنلاین مبحثی پر سود در کسب و کارهای امروزی به حساب می آید و فعالیت درست در آن، می تواند سوددهی کمپین های بازاریابی شما را دگرگون کند. حضور میلیون ها کاربر یا بهتر است بگوئیم مشتری فعال در اینترنت، ابزارهای کارآمد و ویژگی های منحصر به فرد این حوزه، شما را در مدت خیلی کمتری به اهداف اقتصادی مد نظرتان نزدیک می کند.

حضور آنلاین موفقیت آمیز در این میدان رقابت بزرگ، مستلزم داشتن یک وب سایت کامل و فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد. شما برای کسب موفقیت در این زمینه باید کسب و کار اینترنتی خود را جدی بگیرید و تا جایی که می توانید سعی کنید به مشتریان خود نزدیک شوید. با اینکه تجارت آنلاین بسیار پرسود می باشد اما وجود رقبای زیاد و حرفه ای، کسب موفقیت در این زمینه را وابسته به فعالیت درست و طبق اصول کرده است.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در همین راستا، تجارت های نو پایی که تصمیم دارند وارد دنیای کسب و کار آنلاین شوند، می توانند با بی توجهی به برخی مسائل، به راحتی سرمایه و زمان خود را بدون هدف هدر دهند. ما در ادامه به 8 اشتباه رایج اما بسیار مشکل ساز اشاره می کنیم که تجارت های جدید و کوچک در هنگام شروع فعالیت اینترنتی خود آن ها را مرتکب شده و به همین خاطر در این زمینه موفق نمی شوند. اگر شما هم یکی از این کسب و کارها هستید، این لیست را چک کرده و با این اشتباهات آشنا شوید و سعی کنید آن ها را در کسب و کار خود انجام ندهید.

Online Business Mistakes




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1. نداشتن وب سایت

نداشتن یک وب سایت اولین اشتباه بزرگ هر برند یا تجارتی می باشد که بازاریابی اینترنتی خود را شروع کرده است. اگر وب سایت نداشته باشید، با قوانین کسب و کار اینترنتی همخوانی نخواهید داشت و در واقع باید گفت که شما برای فعالیت آنلاین و هدفمند نمی توانید بدون وب سایت کار زیادی از پیش ببرید. این مورد حتی برای تجارت هایی که عمده فعالیت آن ها مثل فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و ... بیرون از اینترنت است نیز حیاتی می باشد.

فراموش نکنید که داشتن یک وب سایت اینترنتی فعال می تواند روابط تجاری و صمیمانه شما با کاربران و مشتریان را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشد. همچنین، شما با فعالیت آنلاین می توانید روابط آفلاین مثل برخورد با مشتریان ثابت و ... را نیز گسترش دهید اما با فعالیت آفلاین نمی توانید مشتریان آنلاین را جذب کنید.

این موضوع اثبات شده است که بسیاری از تجارت های وارد شده به فضای مجازی به خاطر نداشتن وب سایت نتوانستند وارد فاز بعدی رقابت های آنلاین شوند. با توجه به این مسائل می توان دریافت که اولین قدم برای حضور قدرتمند در کسب و کار آنلاین داشتن یک وب سایت می باشد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. داشتن یک وب سایت بد و نامناسب

تأثیر اولیه یا همان First Impression از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع در دنیای مجازی نیز وجود دارد. یک وب سایت خوب وب سایتی است که نه تنها از لحاظ ظاهری دلپذیر و جذاب باشد، بلکه از لحاظ اطلاع رسانی و یا به عبارتی از لحاظ جامع بودن نیز تکامل یافته باشد. اولین دلیل ایجاد یک وب سایت، پل ارتباطی برای درج اطلاعات و پیام های شما برای مخاطبین شماست. در نتیجه باید از اینکه وب سایت شما پیام های لازم را به خوبی و بدون پیچیدگی به آگاهی کاربر می رساند اطمینان حاصل کنید.

تصویرسازی های قوی و گیرا، محتوای با کیفیت و سرعت بالای بارگزاری مهمترین نکات ارزیابی یک وب سایت در نگاه اول می باشند. در مقابل، از پیچیدگی و قرار دادن آیتم های زیاد خودداری کنید. از رنگ آمیزی های تند و استفاده از عکس های سنگین، منوهای بی اهمیت و بخش های اضافی پرهیز کنید. این تأثیر اولیه برای جذاب به نظر رسیدن برند شما در دید کاربران بسیار مهم است و کاربران بیشترین برداشت خود را در همین برخورد اول خواهند داشت. این موضوع از جمله مسائلی است که قربانیان زیادی دارد و تجارت های کوچکی که به آن توجه نکرده اند محکوم به شکست شده اند.

شما به عنوان یک مدیر وب سایت و یا صاحب یک تجارت جدید، باید به این مسئله به صورت ویژه توجه کنید. ارائه یک وب سایت خوب می تواند سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت باشد و یک وب سایت بد می تواند فعالیت اینترنتی شما را قبل از اینکه به صورت جدی شروع شود خاتمه دهد.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Bad Website Design



3. وب سایت هایی که برای موبایل ها بهینه سازی نشده اند

طبق گزارشات به دست آمده، نزدیک به 50% از بازدیدهای جهانی وب سایت ها در سال 2017 توسط موبایل ها صورت گرفته است. همچنین پیش بینی می شود تا پایان سال 2019 تعداد دارندگان موبایل های هوشمند به بیش از 2.5 میلیارد نفر برسد! با این اعداد و ارقام، دیگر لازم به توضیح این نیست که چرا هر تجارتی باید مبحث موبایل مارکتینگ را جدی گرفته و وب سایت خود را برای کاربران موبایلی بهینه سازی کند. اما با این همه، اغلب تجارت های کوچک و نوپا به این مسئله توجه نمی کنند و با همین بی توجهی ساده، تقریباً نیمی از بازدیدهای مهم خود را به چالشی جبران ناپذیر می کشند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا