- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
11- تکرار کردن را فراموش نکنید
پیغامی که تنها یک بار منتشر شود خیلی زود از ذهنها خارج خواهد شد. تصور کنید محتوای جالب و غیرمنتظرهای تولید کردهاید که توانسته است توجه مخاطبان زیادی را جلب کند. احتمالا پیش خودتان فکر میکنید کارتان به پایان رسیده است و دیگر نیازی به کار اضافه نیست. اما این تازه آغاز ماجرا است. حال که توانستهاید توجه دیگران را جلب کنید باید وارد عمل شوید. یکی از راهحلها این است که بازاریابی ویروسی را ادامه دهید. بهعنوان مثال زمانی که مردم تبلیغات یک شرکت بیمه را میبینند، بعد از مدتی آن را فراموش خواهند کرد اما زمانی که به فاصله چند روز بعد تبلیغ متفاوتی با پیغام مشابه را مشاهده کنند آن را به یاد خواهند آورد. بنابراین تولید یک سری پیغامهای ویروسی قدرت تأثیرگذاری کمپین تبلیغاتی شما را افزایش خواهد داد.
اتفاقات و جریاناتی که در یک بازه زمانی در جامعه مطرح میشوند تأثیر زیادی روی تعیین موضوع بازاریابی ویروسی میگذارند. بنابراین تکنیکهای این نوع بازاریابی همواره در حال تغییر است. اما موارد بررسی شده در این مقاله کمک میکنند که یک کمپین بازاریابی ویروسی تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشد.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آموزش مبانی پیشرفته در وب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com