خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1. سایت با تبلیغ مرتبط باشد

منظور از ارتباط تبلیغ با سایت این است که کاربر با جستجوی خرید مبلمان منزل حتی اگر با سایتی که مبلمان اداری می فروشد روبه‌رو شود باز هم با آن محصولات ارتباط برقرار نخواهد کرد و از سایت خارج می شود. پس کلمه‌ی کلیدی ای که تبلیغات گوگل ادوردز را برایش فعال کرده ایم باید با موضوع سایت کاملاً مرتبط باشد و کمک کند کاربر دقیقاً آن چیزی را که جستجو کرده است پیدا کند.

2. صفحه فرود Landing page

این صفحه هنگامی که تبلیغات بر روی آن فعال می شود فقط از نظر کاربران می تواند مهم باشد و دیگر خود گوگل به صفحه‌ای که تبلیغات دارد اهمیت زیادی نمی دهد. یعنی اگر صفحه‌ای سفید بدون هیچ گرافیک و هیچ متنی تبلیغات فعال کند، بازهم در صفحه نتایج گوگل نشان داده می شود.

صفحه فرود یا Landing Page صفحه ای است که کاربر با جستجوی کلمه به آن وارد می شود. این صفحه باید دسترسی خوب و طراحی خوبی داشته باشد یعنی نحوه طراحی باید :

کاملاً ساده باشد و مشخص باشد که کار کردن و تعامل با سایت به چه شکلی است

مطالب سایت و صفحه فرود، مرجع باشد و از دیگر سایت ها کپی نشده باشد

ماهیت کسب و کار کاملاً مشخص باشد و متوجه شویم که حوزه‌ی کاری سایت در چه زمینه ای است

مهم تر از همه واقعاً به کاربر کمک کند که خرید خود را انجام دهد و چیزی که جستجو کرده را به راحتی پیدا کند و هم چنین تمام اطلاعات لازم را در صفحه محصول مشاهده کند. در چنین شرایطی کاربر به راحتی اقدام به خرید خواهد کرد.

دیگر مسائلی مثل زیبایی سایت ، رنگ‌بندی و لوگوی مناسب هم می تواند در جلب رضایت کاربران برای آشنایی با سایتی جدید مفید واقع شوند. باید خودمان را جای کاربران بگذاریم، خود ما هم با سایت های زیبا ارتباط برقرار می کنیم و ممکن است آن‌ها را بیشتر از یک سایت با قالب ساده به خاطر بسپاریم.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
ولی باید این نکته را در نظر گرفت که سایت ها در مرحله اول باید تمرکز خود را روی مرجع بودن و کامل بودن از نظر محتوا بگذارند و مرحله‌ی بعد برای جلب رضایت کاربران می تواند زیبایی سایت باشد.

موارد توضیح داده شده در بالا به دلیل کاهش نرخ پرش اهمیت دارند. یعنی برای اینکه کاربران با کلیک بر روی تبلیغات گوگل ادوردز سایت از سایت خارج نشوند باید رضایت آن‌ها را جلب کرد. ماندن کاربر در سایت باعث می شود کاربر دستِ کم، از لحاظ سئو و بهینه سازی به ما کمک کند و سایت از نظر گوگل سایت مفیدی شناخته شود.



حالا وقتی مطمئن باشیم که سایت برای کاربر، سایت مفیدی است و بیرون رفتن از سایت بدون نتیجه خوب برای کاربر در کار نیست می توانیم به کمک آمارگیر های تبلیغات گوگل ادوردز به بررسی بیشتر بازار کار خود بپردازیم.

گوگل ادوردز می تواند بسیاری از عوامل مهم را برای ما آمارگیری کند، مانند :

  • کلمات کلیدی پر بازدیدتر
  • میزان جستجوی کلمات در بازه های زمانی متفاوت
  • پیشنهاد کلمات بهتر که جستجوی بیشتری دارند
  • موقعیت مکانی و زمانی کاربران
  • کاربران با چه دستگاهی به سایت وارد شده اند، موبایل یا رایانه
  • کاربران چه مدت زمانی در سایت مانده اند و چه تعدادی از آن‌ها سایت را ترک کرده اند
  • و...
به دلیل ارائه خدمات بسیار زیاد توسط گوگل ادوردز این نوع تبلیغات در سطح جهان در حال انجام شدن است و همه‌ی کاربران این سرویس از خدمات خوب این سرویس رضایت دارند.



مسئله دیگری که در تبلیغات گوگل ادوردز نیاز به بررسی دارد هزینه این تبلیغات است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبلیغات گوگل


هزینه تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل ادوردز به قدری برای گوگل سود آور است که عمده درآمد این شرکت از این نوع تبلیغات است. این آمار را 95% اعلام کرده اند که همین رقم را می توان تضمینی برای مفید بودن و تأثیرگذاری آن دانست. البته به شرطی که بدانید چگونه باید هزینه های این نوع تبلیغات را کنترل کنید. اگر با یک متخصص ادوردز حرفه ای(دارای مدرک گوگل)، همکاری کنید هزینه ی تبلیغات ادوردز شما تا میزان زیادی کاهش می یابد.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، هزینه این نوع تبلیغات به صورت کلیکی پرداخت می شود. با این روش می توانید خودتان به گوگل پیشنهاد قیمت بدهید و اگر بهینه سازی تبلیغات ادوردز شما توسط یک متخصص انجام شود میتوانید هزینه ی آن را تا یک دهم دلار هم کاهش دهید.



هم چنین این امکان وجود دارد که میزان ورودی سایت در هر روز را کنترل کرد؛ می توانیم تعیین کنیم که در هر روز به اندازه 20 دلار تبلیغات ادوردز فعال باشد و یا اینکه مشخص کنیم در بازه های زمانی خاص مثلا ساعت 8 صبح تا 3 بعد ازظهر تبلیغاتمان فعال باشد. در تبلیغات گوگل ادوردز محدود کردن نمایش تبلیغات برای کاربران هم وجود دارد به طور مثال: محدود کردن شهر یا استان برای نمایش تبلیغات نیز امکان پذیر است. می توان تبلیغات را تنها برای یک شهر قابل نمایش کنیم و یا یک شهر را از لیست حذف کنیم.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر در زمینه کسب و کاری خود حریفی قدر داشتید که در سطر اول گوگل قرار داشت می توانید با فعال کردن تبلیغات گوگل ادوردز به راحتی از آن‌ها بالاتر بروید. نکته اینجاست که شرکت های قدرتمند برای اینکه دیگران نتوانند با آن‌ها رقابت کنند با وجود سئو قوی ای که دارند تبلیغات هم فعال می کنند. همین موضوع باعث می شود که مجبور شوید هزینه بیشتری برای تبلیغات پرداخت کنید. این هزینه نسبت به سایت رقیب تعیین می شود. هر عددی که رقیب شما برای تبلیغات گوگل ادوردز فعال کرده بود، پیشنهاد شما به گوگل برای تعیین قیمت باید بیشتر از عدد پیشنهاد شده توسط آن‌ها باشد.

شاید در چنین شرایطی کار سخت شود و مجبور شوید هزینه زیادی پرداخت کنید ولی یک راه حل دیگری نیز برای رسیدن به خط اول نتایج وجود دارد.

با کمک تبلیغات گوگل ادوردز و بالا بردن سطح کیفیت تبلیغات (Quality Score) می توان هزینه ها را کاهش داد.

حال این سؤال پیش می آید که چگونه سطح کیفیت تبلیغات (Quality Score) را بالا ببریم؟

تعدادی از موارد مهم را در بالا توضیح دادیم ولی در این قسمت به صورت تیتر وار همه موارد را برایتان شرح می دهیم:



استفاده از کلمات کلیدی صحیح و هدفمند

کلماتی که دقیقاً کلمه هدف محسوب می شوند را وارد کنید. این کلمات شامل کلمه‌ی کلیدی دم دراز یا Long Tail می شوند. به طور مثال کلمه (موبایل) کلمه کلیدی مناسبی برای انجام تبلیغات گوگل ادوردز نیست ولی (خرید موبایل سامسونگ سری A) قطعاً نتیجه بهتری خواهد گرفت.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اضافه کردن کلید واژه‌های منفی

کلمات کلیدی منفی یا negative keyword کمک می کند تا میزان ورودی کاربران به سایت شما کنترل شود و هزینه تبلیغاتتان بیهوده از بین نرود. اگر کلمات را محدود نکنید با کلمات مرتبط هم تبلیغات شما در اولین سطر نتایج جستجو نمایش داده می شود. مثلاً کلمه‌ی (اجاره‌ی خانه) کلمه کلیدی مورد نظر شماست و انتظار دارید کاربرانی که به دنبال اجاره کردن خانه هستند به سایت شما بیایند ولی کاربری با وارد کردن (اجاره‌ی خانه جنگلی) شما را در سطر اول نتایج دیده است و وارد سایت می شود. با مشاهده سایت شما متوجه می شود که خدمات مورد نظرش را ارائه نمی دهید در نتیجه از سایت خارج می شود و شما بابت این ورود اشتباه هزینه پرداخت خواهید کرد.



بهینه سازی و طراحی صفحه فرود مناسب برای کاربر

همان طور که گفتیم صفحه فرود یا Landing Page برای رضایتمندی کاربر و کاهش نرخ خروج طراحی می شود. هرچقدر کاربران دیرتر از سایت خارج شوند از نظر گوگل کیفیت تبلیغات شما بهتر و بالاتر است و در نتیجه هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع


مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز و بهینه سازی سایت

با توجه به مطالب بالا می توانید تشخیص دهید که بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل ادوردز، هر دو برای بالا بردن رتبه وب سایت ویژگی های مثبت و منفی ای دارند.

پیشنهاد می کنیم اگر ابتدای کارتان است و تازه به حوزه وب وارد می شوید، با رسیدن سایت به یک مرحله تقریباً قابل قبول تبلیغات گوگل ادوردز را فعال کنید تا متوجه شوید وضعیت سایتتان چگونه است. گوگل ادوردز توانایی آمار گرفتن از سایت شما را به بهترین شکل دارد و به همین ترتیب می توانید بعد از آمارگیری از سایت اقدام به بهینه سازی کنید.



اگر با بودجه زیاد کار خود را شروع کرده اید و برای فعال کردن این نوع تبلیغات مشکلی ندارید، بهترین کار فعال کردن تبلیغات گوگل ادوردز است؛ ولی اگر برای رسیدن به صفحه های اول موتور جستجو عجله ندارید و قصد دارید هزینه های خود را برای موارد دیگر سایت کنار بگذارید می توانید سایت خود را با سئو بالا ببرید.

سئو عملیاتی است که به اندازه‌ی تبلیغات گوگل ادوردز سریع نتیجه نمی دهد اما این مزیت را دارد که اگر به صورت مرتب در سایت به روز رسانی انجام شود و هم چنین موارد سئو کلاه سفید فراموش نشود، می توان همیشه رتبه خوبی برای سایت خود به دست آورد در صورتی که گوگل ادوردز تنها برای مدت زمانی که حسابمان شارژ داشته باشد فعال خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تقریبا می توان گفت هزینه تبلیغات گوگل ادوردز بعد از محاسبه‌ی قیمت به تومان مبلغ زیادی به حساب می آید در صورتی که این نوع تبلیغات واقعا گران نیست و بهترین بازدهی را خواهد داشت. سئو و بهینه سازی سایت در صورتی که با تغییرات الگوریتم های گوگل هم خوانی نداشته باشند با افت رتبه همراه خواهند بود. در نتیجه مرتبا باید سایت ها را بر اساس آخرین تغییرات گوگل به روز رسانی کرد.



نتیجه گیری :
با توجه به مطالب بالا می توان گفت هر دوی این روش ها برای رسیدن به سود به ما کمک خواهند کرد ولی در صورتی که قصد دارید همه‌ی رقیبان خود را از میدان به در کنید، هر دو روش را با هم انجام دهید. سایت خود را سئو کنید و عملیات بهینه سازی سایت را برای تمام قسمت های سایت انجام دهید سپس کلمات کلیدی خود را با تبلیغات گوگل ادوردز در سطر اول نتایج حفظ کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اینفوگرافیک: 10 مزایای بازاریابی ویدئویی

اینفوگرافیک: 10 مزایای بازاریابی ویدئویی





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5 راه برای جذب فالوور در توییتر

5 راه برای جذب فالوور در توییتر


شبکه اجتماعی توییتر طی سال های اخیر به محبوبیت چشم گیری دست پیدا کرده است. در واقع حضور و پیشرفت این رسانه باعث شد تا رقابت در این حوزه بین غول های این صنعت پر تنش و تنگاتنگ شود. فیسبوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، لینکداین ، گوگل پلاس ، پینترست و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی رقیب پر قدرتی به نام توییتر دارند که به خاطر ویژگی های جذابش بیشتر مورد توجه افراد مشهور، تجارت ها و سلبریتی ها قرار گرفته است.

تجارت های موفق و هوشمند از فالوورهای معمولی مشتریان وفادار می سازند. بی تردید یکی از ابزارهای آنلاین و کارآمد در این زمینه، شبکه اجتماعی Twitter می باشد. یکی از مهمترین قابلیت هایی که توییتر به سبک نوین آن را معرفی و بهینه سازی کرد، امکان اطلاع رسانی سریع و کوتاه پیام های مهم می باشد. این قابلیت اصطلاحاً Microblogging نامیده می شود. از این طریق می توانید مستقیماً پیغام خود را به مشتریان برسانید. تقریباً اغلب کاربران نیز ترجیح می دهند از گشت و گذار در وب و شبکه های اجتماعی خیلی سریع به هدف خود برسند.

این یکی از ابزارهای کاربردی توییتر برای تجارت ها و مشتریان می باشد. اما قبل از اینکه به مرحله استفاده از این ابزارها برسیم، می بایست فالوورها و دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش دهید. چرا که از دیدگاه تجاری، اگر دنبال کننده ای نداشته باشید، استفاده از Twitter و دیگر شبکه های اجتماعی مشابه بی استفاده و بدون فایده خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Twitter



ما در این مقاله 5 نکته مهم و اساسی برای جذب فالوور در توییتر را لیست کرده ایم. پس اگر شما هم در این شبکه فعالیت تجاری دارید، حتماً راه های زیر را مطالعه کرده و مد نظر قرار دهید.


1. محتوای قابل ریتوئیت شدن بنویسید

اگر خواهان جذب فالوور بیشتر در توییتر هستید، باید محتوایی بنویسید که کاربران را درگیر کرده و آن ها را سرگرم کند. هرچه محتوای شما جذاب تر و قابل توجه تر باشد، کاربران نیز تمایل بیشتری برای مطالعه آن ها خواهند داشت. با توجه به زمینه کاری تجارت شما، توئیت های شما می توانند اطلاعاتی، آموزشی، شخصی و ... باشند اما چیزی که حتماً باید در همه این مدل توئیت ها رعایت شود، جذاب بودن و به نوعی سرگرم کننده بودن آن ها می باشد.

اگر محتوای متن پست ها و توئیت های شما چنین ویژگی هایی داشته باشد، قابلیت Retweet کردن در توییتر به کمک شما می آید. کاربران مطالب جذاب، خواندنی و با ارزش را به اشتراک می گذارند. در توییتر این اشتراک گذاری ها اغلب به صورت ریتوئیت (Retweet) صورت می گیرد. ریتوئیت کردن برای کاربران بسیار ساده است اما این فقط ساده بودن این قابلیت نیست که مطالب شما را به اشتراک بگذارد؛ بلکه ملاک اصلی، کیفیت و ارزش اشتراک گذاری آن مطلب برای کاربران خواهد بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا