خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هارد فورک (hardfork) چیست؟!

هارد فورک، به تغییرات در قوانین و نرم افزار ارزهای رمز گذاری می گویند که باعث می شود قوانین قبلی منسوخ شده و قوانین جدیدی شکل بگیرد. به هارد فورک در زبان فارسی "انشعابات" می گویند. در بعضی شرایط فورک ها مثبت یا منفی هستند و این موضوع باعث ایجاد نوسانات قیمت در ارز های مجازی می شود. برای مثال در ارز مجازی بیت کوین، به علت وجود فورک ها این ارز ها بوجود آمدند:

بیت‌کوین‌کش (Bitcoin Cash)

بیت‌کوین گلد (Bitcoin Gold)

بیت‌کوین دایموند (Bitcoin Diamond)

سوپر بیت‌کوین (Super Bitcoin)

در نهایت هارد فورک انشعابات بین کاربران و توسعه دهندگان یک ارز مجازی می باشد که تصمیم به عدم رعایت قوانین جدید گرفته اند و با ایجاد قوانین جدید برای ساخت یک بلاک چین، ارز جدیدی ساخته خواهد شد و به مسیر خود ادامه می دهد، پس زمانی که در یک ارز مجازی هارد فورک رخ می دهد قوانین قبلی منسوخ شده و یک نسخه جدید راه اندازی می شود.

شبکه‌ی بیت کوین همراه با توسعه‌ی خویش با مشکلات جدیدی مواجه می‌شود. این شبکه که در ابتدا برای ترافیک خاصی طراحی شده بود، امروزه با موج ترافیک وسیع‌تری مواجه است که همین امر موجب اختلال در عملکرد فنی و تأخیر در تائید تراکنش‌ها می‌گردد.
این مسئله در یک کسب و کار و تجارت متمرکز، موضوع مهمی نیست. چرا که به سادگی می‌توان نرم افزارها را بروز رسانی کرده و مشکل را برطرف نمود. اما، بروز رسانی شبکه‌ی بیت کوین، مستلزم آن است که تک تک معدن‌چیان را متقاعد کنید تا این نرم افزار جدید را بپذیرند. از طرف دیگر، افرادی که همچنان از نرم افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند نسبت به کسانی که از نرم افزار جدید بهره می‌برند، پروتکل رمزنگاری شده‌ی متفاوتی را اجرا می‌کنند.
در 6 سال ابتدایی به وجود آمدن بیت کوین، هارد فورک به کابوس توسعه دهندگان بدل شد و آنان تا جایی که می‌توانستند از آن اجتناب می‌کردند. اما اخیراً، تقسیماتی که در جامعه‌ی بیت کوین پدید آمده موجب شده که فورک‌ های متعددی به وجود آمده و همگی در جهت مقابله با کاهش ترافیک عمل کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ویروسی چیست؟ 10 قدم برای اجرای عملی آن

بازاریابی ویروسی چیست؟ 10 قدم برای اجرای عملی آن


در بازاریابی ویروسی، همان‌طور که ویروس از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شود، در این نوع بازاریابی تبلیغ محصولات یا خدمات برند نیز از یک شخص به شخص دیگر منتقل می‌شود. در دنیای اینترنت همه چیز کمی متفاوت‌تر است و بازاریابی ویروسی به تکنیکی از بازاریابی گفته می‌شود که در آن یک برند از خدمات شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر تکنولوژی‌ها برای تبلیغات خود استفاده می‌کند. با توجه به همه گیر شدن اینترنت می‌توان این‌طور نتیجه‌گیری کرد که این روش یکی از راه‌های قدرتمند بازاریابی محسوب می‌شود.
تا به حال برای همه ما پیش آمده است که نتوانیم بین چند فیلم سینمایی یا رستوران یک مورد را انتخاب کنیم. در چنین شرایطی معمولا به بخش نظرها مراجعه کرده و با خواندن پیشنهاد دیگران اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنیم. یا زمانی که یکی از دوستانمان از کیفیت محصولی راضی است ما نیز نسبت به خریدن آن محصول تشویق می‌شویم. این موارد نمونه‌هایی از بازاریابی ویروسی هستند و امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی این نوع بازاریابی بیش از پیش قوی شده است. طبق تحقیقات صورت گرفته کاربران فعال توییتر که حداقل یک شرکت را دنبال کرده‌اند 59 درصد بیشتر از دیگران تمایل دارند که خدمات آن شرکت را به دیگران توصیه کنند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
استراتژی‌های بازاریابی ویروسی

برای اینکه یک محتوا بتواند مانند ویروس به سرعت در میان مخاطبان منتشر شود، باید موضوع جالبی داشته باشد و به آسانی به اشتراک گذاشته شود. همچنین باید طوری طراحی شده باشد که بتواند حق مطلب را به طور خلاصه بیان کند. محتواهایی که موضوع آموزشی یا سرگرمی دارند معمولا موفق‌تر هستند و به سرعت در فضای مجازی پخش می‌شوند. در ادامه به معرفی تکنیک‌هایی می‌پردازیم که بر موفقیت بازاریابی ویروسی تأثیرگذار هستند:

بازاریابی ویروسی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1- مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید

اولین گام برای راه‌اندازی کمپین بازاریابی ویروسی این است که ببینید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشتر فعالیت می‌کنند. هیچ تبلیغی خود به خود ویروسی نمی‌شود و باید علاوه بر جذابیت، پیغام صحیحی را به دیگران منتقل کند. به همین دلیل است که انتخاب یک کانال صحیح برای تبلیغات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا می‌تواند پیغام شما را به دست مخاطبان مناسب برساند. به‌عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما خانم‌های مجرد بین 18 تا 24 سال هستند شبکه اجتماعی پینترست محل مناسبی برای تبلیغات شما است زیرا 80 درصد کاربران این شبکه اجتماعی را خانم‌های جوان تشکیل می‌دهند.

بازاریابی ویروسی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2- ویدئو تهیه کنید

یکی از تکنیک‌های موثر در بازاریابی ویروسی ویدئو است زیرا مخاطبان را با محصولات و خدمات درگیر می‌کند. یک ویدئوی آموزشی یا سرگرم‌کننده تهیه کنید و در سایت‌هایی مانند یوتیوب یا سایر سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدئو منتشر کنید. زمانی که ویدئوی شما از نظر شخصی جالب و مفید باشد آن را با دوستانش نیز در میان خواهد گذاشت و به این ترتیب ممکن است در سراسر اینترنت منتشر شود. هرقدر یک ویدئو جنبه آموزشی یا سرگرمی بیشتری داشته باشد، پرطرفدارتر خواهد بود.

بازاریابی ویروسی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3- خدمات یا محصول ارزشمندی را رایگان عرضه کنید

چه کسی بدش می‌آید کالا یا خدمات با ارزشی را مجانی دریافت کند؟ «رایگان» یکی از قدرتمندترین کلمه‌ها در دنیای بازاریابی است. به همین دلیل در بسیاری از کمپین بازاریابی ویروسی، برند برای جلب توجه مخاطبان خود اقدام به عرضه رایگان کالا یا محصولات می‌کند. با انجام این کار شاید نتوانید همین امروز یا فردا به سود مورد نظر خود برسید اما مطمئن باشید که توجه دیگران به برند شما جلب می‌شود و در آینده نزدیک نتیجه آن را خواهید دید.
این تکنیک چگونه روی مخاطب تأثیر می‌گذارد؟ کلمه «رایگان» باعث جلب توجه مخاطب می‌شود و زمانی که به وب‌سایت یا فروشگاه شما مراجعه کند توجهش به مابقی اجناس نیز جلب خواهد شد. همچنین مطمئن باشید که این موضوع را با دوستان و اعضای خانواده نیز در میان خواهد گذاشت. فراموش نکنید که برای به دست آوردن چیزی باید ابتدا برای آن خرج کنید.

بازاریابی ویروسی



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4- احساسات مخاطب را برانگیزید

بازاریابی ویروسی 100 درصد با احساسات در ارتباط است. بنابراین برانگیختن احساسات مخاطب موثرترین تکنیک بازاریابی ویروسی است. اما چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

  • یک محتوای دوست داشتنی یا منزجرکننده تولید کنید
  • در آن واحد یا زرنگ باشید یا خنگ
  • دیگران را خوشحال کنید یا عصبانی
  • پیغام احساسی بازاریابی‌های ویروسی باید به اندازه‌ای قوی باشد که بتواند سریع توجه مخاطب را جلب کند.
بازاریابی ویروسی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5- در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته باشید

واقعیت این است که این روزها یک برند با عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین و... نمی‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند. زمانی که افراد تأثیرگذار یک صنعت محصولی را تبلیغ می‌کنند، مخاطبان بیشتری را به سمت یک برند جذب خواهند کرد. اینفلوئنسرهای صنعت خود را پیدا کنید و محصول یا خدمات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. سپس از آن‌ها بخواهید که در صورت تمایل تجربه خود را با مخاطبان در میان بگذارند. این افراد فالوئرهای زیادی دارند و به دیده شدن برند شما کمک می‌کنند. همچنین اگر محصول شما توسط افراد متخصص و باتجربه توصیه شود تأثیر خوبی روی مخاطبان خواهد داشت.
بازاریابی ویروسی


6- کار غیرمنتظره انجام دهید

اگر می‌خواهید توجه مخاطبان را جلب کنید باید یک کار غیرمنتظره و جدید انجام دهید. مردم زمانی که احساس کنند سوژه یک کار قدیمی است هرگز سراغ آن نخواهند رفت. بزرگ و جالب نشان دادن یک محصول کاری است که همه برندها برای تبلیغ محصولات خود انجام می‌دهند. به فکر ایده‌های جدید باشید.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ویروسی


7- با استفاده از مقاله بازاریابی کنید

اگر در مقاله نویسی مهارت دارید از این فرصت استفاده کنید زیرا مقالات ارزشمند نیز ممکن است با سرعت در میان دیگران پخش شده و همه‌گیر شوند. ناگفته نماند که مقاله‌ها باید موضوع سرگرم‌کننده یا آموزشی جالبی داشته و مطابق اصول نگارشی نوشته شده باشند. همچنین می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص برای مقاله‌های خود ویدئو تهیه کنید.

بازاریابی ویروسی


8- قابلیت اشتراک‌گذاری را افزایش دهید

دوری کردن از افراد سرماخورده، لمس نکردن چشم، دهان و بینی و شستن مرتب دست‌ها از جمله نصیحت‌هایی هستند که برای جلوگیری از سرماخوردگی توصیه می‌شوند. درواقع ویروس‌ها زمانی منتشر می‌شوند که شرایط انتقال آن‌ها میان افراد مهیا شده باشد. به همین ترتیب در بازاریابی ویروسی نیز پیغام یا محتوای شما باید راحت‌تر دانلود شده و به اشتراک گذاشته شود.
این روزها دکمه توییت کردن در اکثر وب‌سایت‌ها قرار دارند و کاربران می‌توانند داخل هر سایتی که هستند محتوای مورد نظر را در پروفایل توییتر خود منتشر کنند. شما نیز می‌توانید این قابلیت را در وب‌سایت خود اضافه کنید. همچنین فراموش نکنید هرقدر محتوا ساده‌تر باشد قابل فهم‌تر است و دیگران تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن آن خواهند داشت.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ویروسی


9- کتاب الکترونیکی تهیه کنید

کتاب‌های الکترونیک یکی از تأثیرگذارترین راه‌های بازاریابی ویروسی هستند. ساختن این کتاب‌ها ساده است و مخاطبان زیادی را درگیر خواهد کرد. مطمئنا اگر کتاب الکترونیکی جنبه آموزشی یا سرگرم‌کننده داشته باشد با سرعت در میان مردم پخش خواهد شد. اگر مهارت نویسندگی ندارید می‌توانید از کتاب‌های الکترونیکی دیگران استفاده کرده و درصدی از فروش خود را به آن‌ها بپردازید.

بازاریابی ویروسی


10- خبرنامه بسازید

خبرنامه‌ها نه تنها نام کسب‌و‌کار و برند شما را در میان مشترکین برجسته می‌کنند بلکه امکان ویروسی شدن محتوا را نیز افزایش می‌دهند. بنابراین همیشه در پایان خبرنامه‌ها از خوانندگان بخواهید که مطالب شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا