خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا لینک های نوفالو بر سئو سایت تأثیر می گذارند؟

بله قطعاً لینک های نوفالو هم بر سئو سایت تأثیر خواهند گذاشت. با قرار دادن rel=”nofollow” در تگ لینک تنها مانع انتقال اعتبار به سایت لینک گرفته می شویم که منظور اضافه نشدن پیج رنک به سایت لینک گرفته است. در نتیجه پیج رنک با سئو متفاوت است و لینک های نوفالو هم مانند لینک های فالو بر سئو سایت تأثیر مثبت می گذارند. نوفالو بودن لینک ها باعث نمی شود که ربات های گوگل نتوانند به سایت لینک شده دسترسی داشته باشند بلکه فقط اعتباری به سایت لینک شونده داده نمی شود.

اگر سایتی تمام لینک های خود را به صورت فالو قرار دهد و سایت های دیگری را لینک کند گوگل کاملاً احساس می کند که این سایت قصد فروش بک لینک داشته و سایت را اسپم خواهد کرد. در نتیجه با وجود حساسیت گوگل برای جلوگیری از تخلفات لینک سازی، بک لینک نخرید و خودتان به صورت اصولی با تعداد کنترل شده شروع به ساختن لینک های خارجی کنید.

حتماً توجه داشته باشید که از چه سایت هایی لینک می‌ گیرید. سایت های غیر مرتبط و اسپم در صورت لینک دادن به سایت شما باعث پنالتی شدن سایت خواهند شد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر قصد داشتید که از سایتی لینک بگیرید، حتماً به میزان پیج آتوریتی سایت توجه کنید و در صورتی که سایت امتیاز خوبی نداشت به هیچ وجه از آن سایت بک لینک نگیرید.

اگر این لینک ها به صورت نوفالو قرار گیرند باز هم تأثیر گذار خواهند بود به شرطی که از سایت هایی لینک گرفته شود که میزان ورودی بالایی دارند و قطعاً در صورتی که بنر و یا رپورتاژ در آن ها قرار دهید کلیک بالایی خواهد خورد و ورودی سایت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


follow-and-nofollow-links


فالو بودن و نوفالو بودن لینک ها با دو روش قابل تشخیص است:


1. View source در chrome و Mozila

با کلیک راست بر روی صفحه و انتخاب گزینه view source می توان تمامی کدهای هر صفحه از سایت را دید و برای دیدن لینک های نوفالو کافی است که با فشردن کلیدهای Ctrl + F کلمه‌ی No Follow را وارد کنید تا تمامی تگ های نوفالو را مشاهده کنید.



2. ابزار آنلاین No follow tools

No follow tools ابزاری آنلاین است که با وارد کردن آدرس و URL هر سایت و صفحه ای می توان تعداد لینک های داخلی، خارجی و نوفالو بودن لینک ها را متوجه شویم.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
فالو لینک چیست؟

لینک های فالو لینک هایی هستند که به صورت پیش فرض با ایجاد لینک ساخته می شوند. لینک های نوفالو را خود ما باید به صورت نوفالو ایجاد کنیم در نتیجه هر لینکی که ایجاد می کنیم در ابتدا به صورت فالو ساخته می شود.

با توجه به توضیحاتی که در ابتدا دادیم متوجه مفهوم لینک فالو هم شده اید. لینک های فالو نیز نوعی دیگر از لینک های خارجی هستند که سبب افزایش اعتبار سایت لینک گیرنده خواهند شد. اما به دلیل حساسیت گوگل به این نوع لینک سازی خارجی باید در لینک گرفتن این روش بسیار دقت به خرج داد.

این که از چه سایتی لینک می گیریم و سایت تا چه میزان با سایت ما مرتبط است از نظر گوگل قابل تشخیص است و معمولاً سایت هایی که لینک می فروشند برای بازه‌ زمانی‌ مشخصی لینک های شما را در سایت خود نگه می دارند و بعد از سپری شدن این زمان لینک ها برداشته می شود. همین کار باعث می شود که گوگل متوجه تقلبی بودن لینک ها شود و سایت را پنالتی کند.

در چنین شرایطی راه حل چیست؟ پیشنهاد می کنیم به جای خرید بک لینک به صورت فالو از لینک های نوفالو استفاده کنید و مطمئن باشید که تگ های نوفالو هم می توانند ورودی سایت را افزایش دهند و همین موضوع بر سئو سایت شما تأثیر خواهد گذاشت.

زمانی از لینک های فالو استفاده کنید که فقط قصد دارید امتیاز پیج رنک و اعتبار سایت را افزایش دهید و در غیر این صورت لینک های نوفالو هم می توانند به سئو سایت کمک کنند.


follow-and-nofollow-links




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Referring domain چیست؟

برای لینک گرفتن از سایت ها و بلاگ ها هر دامینی تنها یک بار برای سایت شما به عنوان امتیاز محسوب می شود یعنی نباید یک سایت را تنها به عنوان سایت معتبر در نظر بگیرید و در این سایت 100 بک لینک قرار دهید بلکه باید 100 سایت معتبر پیدا کرده و در هر کدام یک لینک فالو یا نوفالو از سایت خود بگذارید.

Referring Domain به معنی لینک از یک دامنه است و اگر از یک دامنه یک یا چند لینک مختلف بگیریم در نهایت فقط یک اعتبار از آن دامنه دریافت کرده ایم و در اصطلاح یک Referring Domain گرفتیم.

نتیجه گیری
گوگل همان طور که لینک سازی غیر طبیعی را پنالتی می کند صریحاً اعلام کرده است که لینک ها را به عنوان یک معیار مهم برای ارزش دادن به سایت ها می داند. اما منظور از لینک سازی به این روش لینک هایی هستند که خود کاربران به دلیل مفید بودن و مرجع بودن سایت ایجاد می کنند نه لینک های مصنوعی. از آن جایی که کاربران نیز این کار را به ندرت انجام می دهند ما نیز برای لینک سازی باید رفتاری مشابه کاربران داشته باشیم؛ یعنی نه همه‌ی لینک ها را به صورت فالو بسازیم و نه همه لینک ها را به صورت نوفالو بسازیم.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟

چگونه می توان در کسب و کارهای اینترنتی از بازاریابی عصبی استفاده کرد؟


(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی مبحثی جدید در حوزه ی بازاریابی است که بزرگ ترین شرکت های دنیا از آن برای تاثیر گذاری بیشتر روی کاربران استفاده می کنند. این موضوع نیازمند دانش دقیق در رابـ*ـطه با بازار کار هر کسب و کار است که در ادامه آزمایشات انجام شده بر روی کاربران سایت و عوامل تاثیر گذارتر شدن سایت ها را توضیح داده ایم.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی عصبی


(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی

هیجانات انسان شامل رفتارهای غیر ارادی هستند که نسبت به عوامل مختلفی روی می دهد. می توان عکس العمل های مختلف انسان را در دسته بندی های مختلف هیجانی قرار داد مانند عکس العمل انسان در هنگام خشم ، شادی ، دعوا و ... انسان حتی زمانی که چیزی زیبا می بیند دارای هیجاناتی در مغز است که ممکن است به زبان نیاید و هیچ گاه نتواند آن چیزی که مغز درک کرده را به زبان بگوید ولی با این حال نسبت به آن چه که چشم ها می بینند عکس العمل احساسی نشان می دهد.

به طور کلی می توان گفت انسان نسبت به هر فعالیتی که در زندگی روزمره خود انجام می دهد در مغز واکنش های متفاوتی نشان می دهد. زیرا مغز توجه و رفتار را به سمت جایی که لازم است، با توجه به موقعیتی که فرد با آن مواجه شده است هدایت میکند.

موضوع مورد بحث ما در این زمینه نحوه استفاده مفید از عملکرد مغز در جهت سود آوری در فروش است. که در ادامه به توضیح بیشتری در این رابـ*ـطه می پردازیم.

بازاریابی عصبی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی چیست و چگونه بر فروش تاثیر می گذارد؟

(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی تکنیکی است که به کمک آن از مغز انسان تصاویری گرفته می شود که می تواند احساسات و واکنش های مغز را نسبت به چیزهای مختلف نشان دهد.

این علم از سال 2002 تاکنون معرفی شده ولی در سال های اخیر توجه به این موضوع بسیار افزایش یافته و هنوز هم جای پیشرفت در این علم بسیار زیاد است. با این حال شرکت های بزرگ از (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی در جهت رشد و بهبود شرکت و در نهایت افزایش سود کلی استفاده کرده اند.

دلیل مفید واقع شدن (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی در خرید انسان ها این است که انسان ها زمانی که قصد خرید دارند و خریدی انجام می دهند رفتاری که از خود نشان می دهند 95% به صورت ناهشیارانه است و با تنها 5% هوشیاری کالای مورد نظر خود را تهیه می کنند. این موضوع به این معنا است که خرید کردن برای مغز انسان یک عملی مانند دفاع از خود در هنگام احساس خطر ، عقب کشیدن دست هنگام برخورد با جسمی تیز و ... نخواهد بود و مغز برای تصمیم به خرید تا زمانی که منجر به خرید شود می تواند تحت تاثیر عوامل مختلف قرار گیرد.



بازاریابی عصبی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
به طور مثال شاید به تازگی کفشی خریده باشید ولی با دیدن تصویر کفشی در سایت به شدت به خرید کفش جدید تمایل داشته باشید در صورتی که اصلا به همچنین کفشی نیاز ندارید و یا بر عکس برای خرید کفش به فروشگاهی می روید ، قیمت کفش ها و کیفیت کفش ها به نظرتان خوب است با این حال وقتی از فروشنده می خواهید به شما کفشی مناسب پایتان بدهد که راحت باشد و ویژگی های مد نظرتان را داشته باشد فروشنده طوری رفتار می کند که انگار در فروشگاه نیستید و حتی جواب سوالات شما را به خوبی نمی دهد. این موضوع می تواند به خوبی شما را از خرید پشیمان کند و از مغازه خارج شوید ، در صورتی که حتی اجناس فروشگاه قیمت و کیفیت خوبی داشته اند.

مثال های بی شماری برای واکنش مغز هنگام خرید را می توان نام برد و توضیح داد که موضوع (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی بیشتر برایتان جا بیفتد به عنوان مثال: فرض کنید به گالری نقاشی ای برای خرید تابلو نقاشی رفته اید. تابلویی با رنگ بندی متمایل به صورتی و با طرحی جذاب نظرتان را جلب می کند و به شدت از تابلو خوشتان می آید ولی شما قصد خرید تابلویی برای سالن پذیرایی منزل دارید که رنگ بندی کرم قهوه ای برای دکوراسیونش دارد. به احتمال زیاد از خیر این تابلو می گذرید و به دنبال تابلویی می گردید که رنگ بندی ای داشته باشد که مناسب دکوراسیون منزلتان باشد.

در نتیجه عملکرد مغز برای خرید در لحظه ممکن است تغییر کند که با کمک (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی می توان تمام عملکرد و نیاز واقعی مشتریان را بررسی و دقیقا چیزی که مورد توجه کاربران است را به آن ها عرضه کرد زیرا کسی که قصد دارد از کسب و کارش سود ببرد باید بداند که چه چیزی واقعا برای مشتری خوب است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
(NeuroMarketing)-بازاریابی-عصبی


(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی چگونه کار می کند؟

بعد از دانستن این که رفتار مغز انسان در هنگام هیجانات مختلف متفاوت است ؛ این سوال پیش می آید که چگونه شخص دیگری می تواند به واکنش های مغز دیگران دست پیدا کند و در جهت سود آوری در فروش استفاده کند؟

برای دسترسی به واکنش های مغز با استفاده از نقشه برداری‌ های ذهنی کاربرد های مختلف مغز بررسی می شود. این کار به کمک دستگاه های مختلفی برای بررسی واکنش های مغز انسان در سال های اخیر ساخته شده است که EEG و FMRI مهم ترین آن ها هستند.



دستگاه FMRI (تصویربرداری با تشدید مغناطیسی عملکردی)

دستگاه FMRI ، دستگاهی دقیق و حساس است و توانایی این را دارد که تا قسمت های عمیق مغز انسان دقیقا جایی که مغز احساس لـ*ـذت می کند را تشخیص دهد. این دستگاه با استفاده از میزان اکسیژن و جریان خون تصویر برداری از مغز را انجام می دهد به این صورت که وقتی قسمتی از مغز نیازمند نشان دادن واکنش است و درگیر می شود به خون و اکسیژن بیشتری نیاز دارد. با کمک همین روش دستگاه FMRI برای تصویر برداری از مغز قسمت هایی که اکسیژن و خون بیشتری دریافت کرده است را عکس برداری می کند.

نحوه تصویر برداری توسط این دستگاه به این صورت است که فردی که مورد آزمایش قرار می گیرد باید در این دستگاه کاملا دراز بکشد و نباید حرکات اضافی داشته باشد زیرا حرکت کردن باعث می شود نتیجه آزمایش کاملا تغییر کند و نتیجه واقعی را نشان ندهد. عکس برداری توسط این دستگاه از مغز سرعت کمی دارد و به کندی انجام می شود به طوری که برای بررسی واکنش مغز به چیزهایی مثل تیزرهای تبلیغاتی نمی توان به راحتی از مغز تصویربرداری کرد زیرا سرعت پخش تیزرها سریع است و دستگاه FMRI برای عکس برداری نیازمند زمان بیشتری است. قیمت این دستگاه و انجام آزمایشات توسط آن هزینه زیادی را نسبت به نمونه های دیگر دستگاه های عکس برداری از مغز شامل می شود.

از مزیت های دیگر این دستگاه می توان به دقیق تر بودن نسبت به سایر دستگاه ها اشاره کرد. عکس برداری سه بعدی و آناتومیک با کیفیت بالا و هم چنین دسترسی داشتن به بخش لـ*ـذت در مغز باعث می شود که این دستگاه نسبت به سایر مدل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی عصبی




دستگاه EEG (مغز نگار الکتریکی)

دستگاه EEG، نیز دستگاهی دیگر است که به دلیل نحوه عملکردی که دارد یکی از دستگاه های معروف و کاربردی است. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که فردی که مورد آزمایش قرار می گیرد دستگاه را مانند کلاه به سر می گذارد و این دستگاه از طریق الکترودهایی که دارد به پوست سر متصل می شود و حتی اگر فرد در حال حرکت هم باشد می تواند عملکرد مغز را نسبت به واکنش های مختلف تشخیص دهد.

الکترودهای دستگاه EEG توانایی دارند که احساسات مختلف فرد در زمان خشم ، اندوه و هیجان را تشخیص دهد و آن ها را ثبت کند. مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه FMRI قیمت مناسب تر و امکان حرکت کردن فرد مورد آزمایش قرار گرفته است و این که این دستگاه توانایی عکس برداری در سرعت بیشتر حتی در میلی ثانیه را دارد.

از معایب این دستگاه هم می توان گفت که به اندازه ی نمونه ی بالا قوی نبوده و از نظر فضایی دارای محدودیت است یعنی تنها می تواند فضایی برابر 1 سانتی متر مربع را عکس برداری کند نه تمام بخش های مغز را.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا