خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی انجام دهیم؟

(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی نیازمند بررسی حوزه ای است که قصد دارید در آن بازاریابی کنید. مثلا واکنش افراد نسبت به خرید لباس یا یک خوراکی شاید بسیار ساده تر باشد تا نسبت به خرید خودرویی گران قیمت یا ملکی با ارزش.

با این حال ما مبحث (NeuroMarketing) بازاریابی عصبی را برای حوزه ی وب مورد بررسی قرار داده و چند نمونه از کارهای تاثیر گذار در این زمینه را ذکر خواهیم کرد.



(NeuroMarketing) بازاریابی عصبی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007، Mahshid Setoodeh و 2 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
هفت ترفند برای بازاریابی با نظرات مشتریان

هفت ترفند برای بازاریابی با نظرات مشتریان


چه چیزی بهتر از این ‌که مشتریان راضی شما با روایت تجربه موفق خود برای شما تبلیغ کنند. نزدیک به 70% افراد پیش از خرید یک محصول به نقد و بررسی یا نظرات مشتریان اعتماد می‌کنند. به همین خاطر توصیه می‌شود برای بازاریابی برند خود در کانال ‌های مختلف از نقد و بررسی یا نظرات مشتریان به زبان خودشان استفاده کنید.

 بازاریابی


به اشتراک گذاشتن تجربه خریداران در وب سایت، وبلاگ و یا صفحات شبکه اجتماعی نشان از تعهد برند شما در دنیای واقعی است. یک نقد و بررسی مثبت از زبان مشتری می‌تواند کاری برای شما انجام دهد که به‌احتمال فراوان سایر ابزارهای بازاریابی قادر به انجام آن نیستند.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007، Mahshid Setoodeh و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
به این آمارها توجه کنید:

88% مردم از خواندن نقد و بررسی یا نظرات مشتریان برای تعیین کیفیت یک کسب و کار استفاده می‌کنند.
72% مصرف‌کنندگان معتقدند یک نقد مثبت باعث اعتماد آن‌ها به یک کسب و کار می‌شود.
88% مصرف‌کنندگان به نقد و بررسی‌های آنلاین مانند توصیه‌های شخصی اعتماد دارند.
قابل‌اعتماد بودن (27%)، مهارت (21%) و حرفه‌ای‌گری (19%) مهم‌ترین ویژگی‌های شهرت یک کسب و کار است.
همه این‌ها حاکی از اهمیت نقد و بررسی مشتریان برای بازاریابی کسب و کار و برندینگ در بازار فوق رقابتی دنیای امروز است.

نقدها می‌توانند یک برند را بسازند یا کاملاً خرد کنند. حتماً شما هم مثال‌هایی از کسب و کارهایی که با تکیه بر نقد و نظرات مشتریان بزرگ و قدرتمند شده‌اند در ذهن دارید. از سوی دیگر بسیاری کسب و کارها با بی‌توجهی به اهمیت نظرات مشتریان رو به نابودی رفته‌اند و اکنون حتی اسمی از آن‌ها در میان نیست.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007، Mahshid Setoodeh و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
تشویق کردن مشتریان راضی به اشتراک گذاری تجربه مثبت خود به صورت آنلاین، به‌خصوص در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به تأیید اجتماعی خدمات کارآمد آن کسب و کار کمک کند.

خواندن یک نقد خوب اعتماد خریدار را نسبت به کیفیت و اعتبار محصول یا خدمات شما جلب می‌کند. درواقع نظرات مثبت می‌تواند به مردم کمک کند تا بفهمند محصولات شما چطور می‌تواند زندگی آن‌ها را بهبود بخشد. به‌علاوه وقتی مشتریان شما نقدی مثبت در شبکه‌های اجتماعی درباره شما بنویسند شانس افزایش ترافیک روی وب سایت شما بالا می‌رود و چه چیزی مهم‌تر از ترافیک بیشتر برای یک کسب و کار اینترنتی است. افراد برای خواندن نقد چه در وب سایت شما، چه در خبرنامه ایمیلی یا شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذارند.

بازاریابی


در ادامه 7 ترفند برای افزایش کارایی بازاریابی با نظرات مشتریان به شما معرفی کنیم که می‌تواند خیلی برای کسب و کار اینترنتی شما مفید باشد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007، Mahshid Setoodeh و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1. از نظرات مشتریان برای حسن شهرت استفاده کنید:

بهترین نقدهایی که مشتریان شما نوشته‌اند بدون ویرایش در محلی که خوب دیده شود روی وب سایت قرار بدهید. سعی کنید متن آن به صورت بولد و جذاب باشد. با این کار می‌توانید بازدیدکنندگان را به خرید محصول یا خدمات خود ترغیب کنید.

اضافه کردن نام و تصویر مشتریان می‌تواند مقبولیت و باورپذیری بخش نظرات مشتریان را بالا ببرد؛ اما مطمئن شوید پیش از انتشار تصویر یا نام مشتریان از آن‌ها اجازه گرفته‌اید. این کار را می‌توانید در صفحه خانگی یا در تمام صفحات وب سایت خود انجام دهید.

می‌توانید یک صفحه مجزا مخصوص نقد و بررسی و نظرات مشتریان درست کنید یا مجموعه‌ای از نظرات مشتریان برای گذاشتن در وبلاگ خود تهیه کنید. جدا از این‌که نقد و بررسی مشتریان، اعتبار سایت را بالا می‌برد، می‌تواند به سؤالات بازدیدکنندگان درباره کیفیت محصولات کمک کند. به‌علاوه آن‌ها را به بررسی شبکه‌های اجتماعی برند شما ترغیب می‌کند.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. به نقدها به ‌سرعت پاسخ بدهید

به مشتریان خود نشان دهید که برایشان ارزش قائل هستید. چه نقد مثبت باشد و چه منفی باید برای شما مهم باشد. نقدها و نظرات مشتریان را دنبال کنید و به سرعت به آن‌ها پاسخ دهید.

ممکن است شما هم ازجمله افرادی باشید که دوست دارند تمام نظرات منفی را به سرعت حذف کنند. در این صورت باید بدانید این کار نه تنها مشکلی را رفع نمی‌کند بلکه می‌تواند مشکل‌ساز باشد. از طرف دیگر اشخاص وقتی تمام نظرات نسبت به یک محصول مثبت باشد معمولاً حس اعتماد کم‌تری خواهند داشت.

در معرض عموم از مشتریان بخواهید تا مستقیماً با شما تماس بگیرند تا بتوانید در مورد مشکلات آن‌ها صحبت کنید. نشان بدهید که دوست دارید هر کاری از دستتان برمی‌آید برای رفع مشکل آن‌ها انجام دهید. این کار باعث می‌شود مشتریان به شما اعتماد کنند و شما از رقبایتان متمایز شوید. حتی اگر شخص دیگری نیز این نظر را بخواند متوجه می‌شود که شما قصد داشته‌اید تا این مشکل را برطرف کنید.

در حقیقت پاسخ دادن به بازخوردها و نظرات مشتریان نه تنها برای مشتریان فعلی مفید است بلکه برای نشان دادن شخصیت مثبت شما برای کسانی است که هنوز مشتری شما نشده‌اند.

بازاریابی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. نوشتن نقدها و نظرات را برای مشتریان راحت کنید

سعی کنید فرآیند نوشتن نقد و بررسی یا نظرات درباره محصول یا خدمات شما تا جای ممکن راحت و سریع باشد. بدین ترتیب محصولات و خدمات شما نمره‌های بیشتری می‌گیرد و نقدهای بیشتری جذب می‌کند.

نباید مشتریان در حال پر کردن یک نظر برای شما احساس کنند این کار به آن‌ها تحمیل شده است. توصیه می‌شود که تا جای ممکن فرم‌های نظرسنجی کوتاه باشد تا با کم‌ترین کلیک انجام شود. به‌علاوه خیلی خوب است که فرآِیند کار تا حد امکان سرگرم‌کننده باشد.

می‌توانید از یک پلتفرم نظرات آنلاین برای ارسال ایمیل به مشتریان استفاده کنید. پس از هر خرید به صورت خودکار یک ایمیل جهت درخواست نظرات مشتریان به آن‌ها ارسال می‌شود. مشتریان باید احساس کنند که شما مشتاق هستید بازخورد آن‌ها را بدانید و از رضایت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین می‌توانید برای جمع‌آوری نظرات مشتریان از نظرسنجی روی وب سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. مشتریان را به سفیری برای برند خود تبدیل کنید

با وجود محتوای فزاینده‌ای که در فضای وب وجود دارد می‌توان به صورت منظم محتوایی تولید نمود که اشخاص مختلف را مجذوب و سرگرم کند. به همین علت به مشتریان خود به‌عنوان سفیر نیاز دارید.

با داشتن گروهی از مشتریان به‌عنوان سفیر برند می‌توانید با صدای قابل اعتماد آن‌ها در قلب‌ها نفوذ کنید. این صدا متفاوت، موثق و از همه مهم‌تر واقعی است. این نوع بازاریابی با نام بازاریابی مبتنی بر طرفداران (Advocate Marketing) شناخته می‌شود. می‌توانید مشتریانی داشته باشید که در وبلاگ خود برای شما مطلب قرار می دهند یا در توئیتر راجع به شما پست منتشر می کنند.

بازاریابی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. به صورت منظم وب سایت‌های نقد و بررسی را بررسی کنید

وب سایت‌های نقد و بررسی اساساً مکانی برای به اشتراک گذاشتن تجربه افراد درباره برندها و کسب و کارها است. با جست‌وجوی نام یک کسب و کار، برند یا محصول، بازدیدکنندگان می‌توانند لیست نقد و بررسی‌ها و نمرات مرتبط را مشاهده کنند.

این روش یکی از راه‌های آسانی است که اشخاص می‌توانند در مورد برند و کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند. سایت‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که می‌توانید با درست کردن حساب در آن‌ها کاری کنید که بهتر دیده شوید.

به‌علاوه پیشنهاد می‌کنیم که در این وب سایت‌ها تبلیغات انجام دهید. برای مثال یکی از سایت‌های نقد و بررسی خارجی به نام Yelp به کاربران اجازه می‌دهد تا بهترین نقد و نظرات مشتریان خود را انتخاب و آن را در کنار نام رقبا در لیست نمایش دهند.

بازاریابی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. از نظرات مشتریان در ایمیل‌های پیشنهاد ویژه استفاده کنید

طبق برخی از آمار بیش از 294 میلیارد ایمیل در هر روز ارسال می‌شود. درواقع هر شخص به‌طور متوسط روزانه 72 ایمیل دریافت می‌کند و مقداری از زمان کاری فرد در هر روز به بررسی ایمیل‌ها اختصاص دارد.

به‌طور قطع این تعداد ایمیل بسیار بالاست. درنتیجه بسیار مهم است که مشتریان شما ایمیل شما را دوست داشته باشند. با استفاده از نظرات مشتریان در ایمیل‌های اعلام پیشنهاد ویژه می‌توانید آن‌ها را به خرید تشویق کنید.

بازاریابی




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: Mana، TiNAX007 و Mahshid Setoodeh
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا