خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در نهایت، تمام متن های لینک دار شده را بهینه سازی کنید تا دسته بندی و تأثیرگذاری آن ها برای صفحات لینک شده مؤثر واقع شود. از کلمات کلیدی گوناگون برای هر لینک استفاده کنید تا در این صورت صفحه مورد نظر شما در تعداد بیشتری از درخواست های جستجو قرار بگیرد.


Internal Linking


3. انتشار صفحات ضعیف و کم کیفیت

ما پیش از این در مبحث بازاریابی دیجیتال بارها گفته ایم که شما باید سعی کنید قبل از هر چیز محتوای خود را برای کاربران و خوانندگان وب سایتتان بهینه کنید نه برای موتورهای جستجو. محتوای خود را سبک و ساده بنویسید و سعی نکنید با اصطلاحات سنگین و پیچیده اقدام به خود نمایی کنید.

در اکثر موارد، مطالب موجود در سایت ها فقط برای انتشار یافتن نوشته نمی شوند، بلکه برای ایجاد آگاهی و پاسخ به یک نیاز نوشته می شوند. پیشنهاد می شود که از راهنمایی های عملی در مطالب استفاده کنید تا ارزش مطلب بیشتر شود.

بازاریابی محتوا به عنوان یک تاکتیک بازاریابی به برندینگ شما کمک می کند. یک مطلب با ثبات، چهره برند شما را پایه گذاری می کند و صدای شما را به عنوان نویسنده مطلب به گوش کاربران می رساند همچنین این موضوع شما را به یک فرد قدرتمند و با نفوذ در زمینه کاریتان تبدیل خواهد کرد.

یک نگاه کلی به وب سایت یا وبلاگ خود بیاندازید. یک خواننده (کاربر) در اولین برخورد با وب سایت شما چه تجربه ای کسب می کند؟ این مورد را هم به یاد داشته باشید که میانگین زمانی که کاربران برای جلب توجه نیاز دارند 8 ثانیه می باشد. ساختار هدر و متا تگ های خود را به منظور تسهیل بخشیدن به خوانایی مطالب بهینه سازی کنید.

از هدلاین های جذاب برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید و این جلب توجه را با پاراگراف اول یا به اصطلاح با پاراگراف معرفی قدرتمند بیشتر کنید. همیشه از عبارات شفاف و واضح که خواندن آنها برای مخاطبان ساده باشد استفاده کنید و همچنین از ویدیوها، تصاویر و تصاویر متحرک GIF برای استراحت دادن به ذهن کاربر بین چندین پاراگراف استفاده کنید. با این کارها مدت زمانی که کاربران صرف مطالب شما می کنند نیز بیشتر می شود.

محتوای خود را با استفاده از ابزارهای بصری دلپذیر کنید. برای این کار از گذاشتن فاصله بین پاراگراف ها دریغ نکنید و همچنین از تصاویر بعد از هر 400 الی 600 کلمه استفاده کنید. با این کار محتوای خود را بخش بندی می کنید و از هدر رفتن اطلاعات برای خواندن جلوگیری می کنید.

در نهایت، تا می توانید مطالب خود را به طور صحیح ویرایش کنید. بسیاری از نویسندگان حرفه ای معتقدند که دو سوم یک متن بعد از انتشار می بایست بازبینی و ویرایش شود. برای اینکه از لحاظ دستور زبانی هم مطالب خود را طبق استاندارد منتشر کنید، می توانید از ابزارهایی مثل ویراستیار استفاده کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
4. ویدیوها و تصاویر بهینه سازی نشده

وقتی بحث از کیفیت صفحه می شود، خیلی از وب مسترها هنوز هم ویدیوها و تصاویر را بهینه سازی نمی کنند. عکس هایی که فرمت و سایز آن ها بهینه سای نشده باشد، منجر به افزایش زمان بارگذاری صفحه می شوند و همین موضوع به راحتی عملکرد و موفقیت سایت شما در SEO را به شدت به خطر می اندازد.

تمام تصاویر اصلی موجود در سایت می بایست با فرمت jpg. و تمام وکتورها و آیکون ها با فرمت png. باشند.

همیشه برای تصاویر از ویژگی Alt استفاده کنید تا درصورتی که کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس شما را در مرورگر ببیند، متوجه شود چه تصویری را نتوانسته مشاهده کند.

وقتی در حال بهینه سازی فایل های ویدیویی هستید، همه آن ها را در یک فولدر واحد جمع آوری کرده و یک سایت مپ برای ایندکس کردن ویدیوهای خود در موتورهای جستجو ایجاد کنید. شما می بایست توضیحات موجود در تمام صفحات ویدیوهایتان را به منظور ایندکس کردن به صورت هدفمند با کلمه کلیدی همگام سازی کنید. همچنین می توانید توضیحات متا و توضیحات ویدیوها را در درون فایل های ویدیویی نیز ثبت کنید.

بازاریابی ویدیویی می تواند از طریق چندین کانال مختلف از جمله وبلاگ شما انجام بگیرد. طبق نظرسنجی که توسط سرویس HubSpot صورت گرفت، 43% از مشتریان خواهان دیدن ویدیوهای بیشتری از بازاریابان محتوا در وب سایت ها می باشند.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
5. فرآیند ضعیف ارتقاء محتوا

احتمالاً بزرگترین اشتباهی که می تواند بلاگرها را به دردسر بیاندازد و تجارت های کوچک را به نابودی بکشاند همین ارائه محتوای ضعیف است. بارها گفته شده است که یک مطلب خوب مطلبی است که مثل یک آهن ربا عمل کند و حتی بر اساس کیفیت خود نوشته هم رتبه بهتری برای وب سایت کسب نماید. خیلی از وب مسترها و بلاگرها مطلب و محتوای قوی را محتوای بلند بالا می دانند. ممکن است شما مطلبی با بیش از 3000 کلمه منتشر کنید که حتی شامل تصاویر نیز باشد اما ارزش آن از یک مطلب کمتر از 400 کلمه ای هم پائین تر باشد! ملاک اصلی کیفیت مطالب جذب ترافیک و بازدید است.

برای اینکه در این حوزه به موفقیت کافی برسید می بایست حتماً از یک استراتژی مناسب و منطبق با نوع فعالیت خود استفاده کنید. استراتژی های بازاریابی محتوا گسترده و وسیع می باشد و نمی توان به راحتی آن ها را فرا گرفت. شما می بایست قبل از هر چیز به نسبت حوزه فعالیت خود این استراتژی را پایه گذاری کنید و در کنار آن از ابزارها و توصیه های مهم نیز استفاده کنید. در ادامه به برخی از این توصیه ها اشاره می کنیم :

  • در سیستم کاری خود و همکارانی که دارید، افرادی را مسئول به اشتراک گذاری مطالب کنید. بهتر است بخشی از متن را به اشتراک بگذارند تا خوانندگان برای مطالعه کامل مطلب به سایت شما مراجعه کنند.
  • از همین افراد بخواهید تا مطالب شما را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند.
  • نقل قول هایی از افراد مشهور و متفکر صنعت های مختلف در محتوای خود بگذارید و متن این نقل قول ها را از محتوای مطلب خود در شبکه های اجتماعی و کانال های مختلف اشتراک گذاری کنید.
  • به منظور افزایش امکان به اشتراک گذاری توسط کاربران و همچنین به منظور بازدهی بیشتر و سریع تر محتوای خود، از ویدیوها و اینفوگرافی ها استفاده کنید.
  • به سایت هایی لینک بدهید که قبل از شما به محتوای حوزه فعالیت شما لینک داده اند.
  • مطالب و محتوای جدید خود را در سایت های معتبر ثبت کرده و به جای مطالب قدیمی سایت های دیگر مطلب خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید.
  • در شبکه های اجتماعی و یا سایت های مرتبط با فعالیت شما، تبلیغات پولی سفارش دهید تا مخاطبین مورد نیاز خود را مستقیماً جلب کنید.
ارتقاء محتوای شما با بررسی مخاطبین رابـ*ـطه مستقیم دارد. می توانید مخاطبین خود را به دسته های مختلف بر حسب عادات، دموگرافی ها و سایکوگرافی ها تقسیم کنید. این یعنی اول باید مخاطبین خود را شناسایی و نیازهای آن ها را به خوبی درک کنید. در قدم بعدی باید ببینید کاربران در شبکه های اجتماعی بیشتر در کدام یک از این دسته ها قرار دارند. سپس به صورت زمان بندی شده برای دسته بندی های تعیین شده محتوا ارائه دهید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
شما به عنوان منتشر کننده یک محتوا باید بدانید که کدام بخش از محتوای مطلب شما بهترین بازخورد را در شبکه های اجتماعی دارد. معمولاً مهمترین و حیاتی ترین مثال های این چنینی شامل موارد زیر می باشند :

  • محتوای آموزشی که با عنوان "چطور" یا "چرا" شروع می شوند
  • اینفوگرافی ها
  • ویدیوهای آموزشی ، خبری و ...
محتوا می تواند به عنوان یک عنصر اصلی در تاکتیک های بازاریابی استفاده شود و به عنوان یک ژنراتور، دیگر عناصر تجارت شما را نیز راه اندازی و تقویت کند. در حالی که، محتوای ساده و بی هدف جز یک سرمایه گذاری بی فایده چیز دیگری برای شما نخواهند داشت.

سیگنال ها و فاکتورهای کاربران و شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. اگر در شبکه های اجتماعی پیشرفت کنید، توجه هزاران هزار کاربر به محتوای شما جلب خواهد شد.


بازاریابی محتوا



نتیجه گیری

سایت های ارائه دهنده خدمات SEO و بازاریابان موفق در زمینه محتوا می توانند ترفندهای فنی و کاربردی زیادی به شما ارائه بدهند اما در بسیاری از مواقع، بررسی های انفرادی و انحصاری شخص خود شما جای هیچ سرویس و خدمتی از سمت هیچ ارگانی را نمی گیرد. بنابراین روی آنالیزهای انفرادی خود یا گروهتان جدی باشید و سعی کنید با ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز تجارت خود را رونق دهید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بامیلو یا دیجی کالا؟ از کدام فروشگاه خرید کنیم؟

بامیلو یا دیجی کالا؟ از کدام فروشگاه خرید کنیم؟


سال 94 بود که تعداد قابل توجهی فروشگاه اینترنتی در ایران راه اندازی شده بود و اکثر آنها نیز بسیار فعال بودند، در همان زمان من مقاله ای با عنوان 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 نوشتم و منتشر کردم که مورد توجه خبرگزاری ها و رسانه های زیادی قرار گرفت والبته تا به امروز که در حال نوشتن این مقاله هستم هنوز هم پربازدید ترین محتوای منتشر شده در مدیر وب همان مقاله معرفی فروشگاه های اینترنتی برتر ایران است که سالانه آن را بروز رسانی می کنم و الان با همان عنوان اما برای سال 96 روز رسانی شده است.



نزدیک به 10 سال پیش از تاریخ امروز که در حال نوشتن این مقاله هستم دیجی کالا راه اندازی شد، توسط دو برادر که داستان آنها اینطور نقل می شود که برای خرید دوربین به بازار می روند و پس از خرید متوجه می شوند که جنس اصل به آنها داده نشده است و تصمیم میگیرند وب سایتی را راه اندازی کنند که این مشکل را حل کند و هر فردی بتواند کالایی که نیاز دارد را ابتدا کاملا بشناسد و سپس خیالش راحت باشد که جنس اصلی به او تحویل داده می شود.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
برادران محمدی صاحبان و خالق برند دیجی کالا




همین داستان کوتاه بالا شروع دیجی کالا را رقم زد و امروز بزرگترین بازار آنلاین ایران همان دیجی کالا است، اما داستان به اینجا ختم نمی شود و ادامه جذاب تری دارد!

پس از گذشت چند سال دیجی کالا دیگر یک فروشگاه دوربین نبود و تصمیم گرفت فعالیت خود را به فروش همه کالاهای دیجیتال توسعه دهد و از آنجایی که برنامه دیجی کالا از روز اول اطلاع رسانی دقیق به مخاطب بود در همه مسیر به آن پایبند ماند و همین موضوع باعث شد تا سایتی مرجع نه برای خرید اینترنتی بلکه برای کسب اطلاعات از کالاهای دیجیتال شود!



جالب است نه؟ دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی بود و با هدف فروش کالا کار خود را آغاز کرده بود اما در آن دوران (حدود سالهای 85 تا 90) تبدیل شده بود به یک مرجع اطلاع رسانی برای کالاهای دیجیتال!

من خودم به شخصه برای خرید از دیجی کالا استفاده نمی کردم و همیشه برای کسب اطلاعات در خصوص گوشی های موبایل جدید ابتدا در دیجی کالا و چند سایت فعال دیگر بررسی می کردم و سپس به بازار می رفتم و خرید خودم را از آنجا می کردم!

شاید برای شما سوال باشد چرا اتفاق بالا رخ می داد؟ پاسخ برای دوستانی که در آن سالها با اینترنت سر و کار داشتند واضح است عدم اعتماد مردم به یک سایت برای خرید از آن!

بله در این بازه زمانی تازه صحبت خرید آنلاین شده بود و هنوز ساماندهی دقیقی روی سایت های فروشگاهی نبود و می توان گفت هرکس هرچی که دلش می خواست را می فروخت و اصلا هم دلیلی برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان و یا ارائه کالای با کیفیت نداشت و فقط دنبال درآمد مقطعی و فروش اجناس بی کیفیت بود.

همین موضوع باعث شد تا مردم از فروشگاه های اینترنتی که قبلا هم با ترس خرید می کردند به طور کامل فراری شوند، اما بودند کسانی هم که کالای خوبی ارائه می کردند و یکی از آنها دیجی کالا بود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
فروشگاه اینترنتی




من « مهران منصوری فر » در آن سالها یکی از فروشگاه های اینترنتی ایران را مدیریت می کردم و با الگو گرفتن از دیجی کالا سعی می کردم کالاهای خوب و کمیاب را پیدا کنم و آنها را به فروش برسانم، از آنجایی که گارانتی واقعی و پشتیبانی هم داشتیم فروش سایت ما در کمتر از چند ماه به بالای روزانه 100 سفارش قطعی رسید!

هرچند که آن زمان دانش بازاریابی اینترنتی الان را نداشتم و فقط با کمک تبلیغات گوگل فروش خود را ایجاد می کردم و بعد از مدت 2 سال فعالیت با حجم سفارشات بالا آن کار را متوقف کردم (که البته اگر اطلاعات الان را داشتم هرگز این کار را نمی کردم) اما خب هر زمانی نیازمند دانش خاصی است تا بتوانی قدر آن زمان را بدانی و بهترین کار را انجام دهی.



فروشگاه های اینترنتی بسیاری راه اندازی شدند و بعد از مدتی بسته می شدند اما دیجی کالا باقی ماند و علت آن مشخص بودن مسیر این کسب و کار از ابتدای فعالیت اش و همچنین رشد روز افزون درآمد آن بود، بله درآمد دیجی کالا رشد می کرد زیرا مردم کم کم متوجه شده بودند که برخی اقلام در دیجی کالا ارزان تر است و حتی ارسال ها هم رایگان است.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای خود من اولین سفارش اینطوری شروع شد که یک کالای قیمت پایین را جهت تست سفارش دادم و بعد از ثبت سفارش آن هم به صورت تحویل در محل (تا مطمئن شوم کالا میرسد و اصل است) بعد از کمتر از 30 ثانیه اپراتور با من تماس گرفت و گفت از دیجی کالا تماس میگیرد و تایید سفارش من را گرفت!! آن روزها این حرکت دیجی کالا بسیار ویروسی شده بود و دهان به دهان بین همه مطرح میشد و من خودم بارها دیده بودم که برای تست همین تماس و ارسال سریع افراد زیادی در شرکت سفارش های غیر ضروری در دیجی کالا ثبت می کردند و همین موضوع تبدیل شده بود به نوعی احساس خوب داشتن در کنار دیگران، که من سفارش دیجی کالا دارم و قراره برام بیاد و همین الان هم تماس گرفتند و گفتند دارند ارسال می کنند.



خلاصه در اون دوره زمانی سال 92 تا 94 سفارش دادن در دیجی کالا کلاس خودش رو داشت و همه ساک دستی های مخملی و بسیار زیبایی که دیجی کالا ارسال می کرد رو هم بعد از تحویل جایی می گذاشند که همه ببینند و زمانی که در جلسه ای شرکت می کردیم معمولا مهمان به میزبان می گفت چه جالب شما هم از دیجی کالا خرید می کنید و میزبان با غرور بسیار بالا می گفت من خیلی وقته کالاهایی که می خوام رو از دیجی کالا میگیرم!!

دیجی کالا




اما واقعا دیجی کالا چه کرده بود که تبدیل شده بود به یک ماهیت بالا برنده سطح افراد در جامعه ما و مانند یک ماشین خوب یا کالای ارزشمند مردم فکر می کردند خرید از دیجی کالا یک مزیت فردی نسبت به دیگران محسوب می شود.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
این بازه زمانی دقیقا همان موقعی است که اگر از من سوال میکردید دیجی کالا بهتر است یا بامیلو؟ پاسخ به سوال شما بدون حتی 1 ثانیه فکر قطعا دیجی کالا بود و خیلی سخت هم از نظر خودم دفاع می کردم.



همیشه کالاها موجود بود و همان روز یا فردا به دستمان میرسید و پشتیبانی عالی بود و اگر ایرادی وجود داشت در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی میشد و تازه دیجی بن های زیادی هم داشتیم که در خرید بعدی تخفیف میگرفتیم و چون سفارشات سریع میرسید واقعا دیجی بن ها مصرف میشد (البته دیجی بن ها هنوز هم فکر می کنم در دیجی کالا هست)



بعد از افزایش سفارشات روزانه و انتشار خبرهای فروش روزانه میلیاردی دیجی کالا و همچنین انتشار خبری در سایت Forbes و بعد از آن اخبارهای بلومبرگ در خصوص قیمت گذاری دیجی کالا بالای 400 میلیون دلار اوضاع شروع به تغییر کرد!



اولین تغییرات محسوس تماس هایی بود که اپراتور میگرفت که دیگر خبری از آن نبود و در سایت ساعت تحویل را مشخص میکردیم و بعد از آن در هنگام آمدن سفارشات ساک های دستی مخملی دیجی کالا با جعبه های کاهی جایگزین شدند و همین روال ادامه پیدا کرد تا زمانی که سفارشات نیز دیگر به موقع به دست خریداران نمی رسید، در این زمان بود که من ویدیوی چرا دیجی کالا افت کرد را منتشر کردم و آن را به یک مسابقه تبدیل کردم تا نظرات دیگران در این خصوص را نیز بدانم و با توجه به اینکه واقعا آنروزها این اتفاق یعنی افت دیجی کالا به چشم همه آمده بود این ویدیو یکی از پر بازدیدترین ویدیوهای من شد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما واقعا علت این اتفاق ها چی بود و دیجی کالا واقعا افت کرده بود؟

خبرهایی منتشر شد که شرکت های غیر ایرانی تمایل به سرمایه گذاری روی شرکت دیجی کالا دارند و مسئول این کار شرکتی به نام سراوا شده است و بعد از مدت کوتاهی سراوا واقعا به عنوان یکی از مالکین دیجی کالا معرفی شد و مشخص نشد که سرمایه گذاری روی دیجی کالا از خارج ایران بود یا داخل؟



دیجی کالا بزرگ شده بود، خیلی بزرگ و باید شفاف کار میکرد و مالیات خود و همه حساب خود را شفاف سازی میکرد و در دنیای وب جهانی مطرح شده بود، برادران دیجی کالا دیگر بخشی از یک شرکت بزرگ بودند و افراد جدیدی وارد بازی شده بودند و تا جایی که من متوجه شدم فقط هدف آنها سیستم سازی و اتوماتیک کردن فرآیند ها و کاهش نیروهای سطح اولیه مانند اپراتورها و در نهایت کاهش هزینه ها بود تا بتوانند دیجی کالا را از قبل هم بزرگتر کنند.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا