خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,210
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
13. گلکسی A34 سامسونگ
قیمت: ۹.۵ میلیون تومان
گوشی Galaxy A34 در مقایسه با گلکسی A33 بهبود‌های مختلفی را تجربه کرده است و در بعضی از زمینه‌ها می‌تواند امکانات بهتری را ارائه کند. آن‌هم درحالی که هر دو گوشی در یک محدوده قیمتی قرار دارند و البته جزو محصولات محبوب بازار تلفن‌های همراه نیز محسوب می‌شوند. سامسونگ برای گوشی گلکسی A34 تصمیم گرفته است تا برخلاف گلکسی A33 که از تراشه‌ی Exynos 1280 استفاده می‌کند، این‌بار تراشه‌ی Dimensity 1080 مدیاتک را در محصول خود به‌کار ببرد.

گلکسی A34 سامسونگ در زمینه‌ی CPU از ۸ هسته در قالب ۲ هسته ۲.۶ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A55 قدرت می‌گیرد و به ماژول Mali-G68 MC4 برای پردازش‌های گرافیکی متکی است. به‌طور کلی Samsung Galaxy A34 در اجرای بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل در حالت ۶۰ Fps عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند آثار سنگینی مانند Genshin Impact را در حالت گرافیکی Medium با حدود ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. اگر به‌دنبال یک گوشی اقتصادی خوب می‌گردید که متناسب با سخت‌افزار خود، تجربه‌ی مناسبی از اجرای بازی‌های اندروید را ارائه کند، گوشی گلکسی A34 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما از محصولات سامسونگ محسوب شود.


بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در رده های قیمتی مختلف

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,210
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
. گلکسی M33 سامسونگ
قیمت: ۸.۵ میلیون تومان
گوشی Galaxy M33 از جمله موبایل‌های اقتصادی سامسونگ است که با وجود قیمت حدود ۶.۵ میلیون تومانی خود، دارای سخت‌افزاری خوبی برای اجرای بازی‌ها در این رده است. Samsung Galaxy M33 از رابط کاربری One UI 4.1، نمایشگر ۶٫۶ اینچ FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل بهره می‌برد. امکاناتی که می‌تواند نوید یک صفحه‌نمایش خوب و استاندارد را به کاربر بدهد.

همچنین Galaxy M33 به پردازنده‌ی Exynos 1280 درکنار ۲ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A55 مجهز شده است و توانایی خوبی در اجرای بازی‌های نه چندان سنگین دارد. اما خب با وجود سطح پردازنده و رده‌ای که Galaxy M33 در آن قرار دارد، نباید انتظار اجرای ایده‌آل و بی‌نقصی از بازی‌های سنگین را از آن داشت. بااین‌حال گوشی‌ Galaxy M33 سامسونگ با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و دو مدل با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایت، جزو بهترین گزینه‌هایی است که خریداران می‌توانند در این سطح از میان‌رده‌های شرکت سامسونگ تهیه کنند.
منبع: زومجی


بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ در رده های قیمتی مختلف

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا