خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,207
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
گوشی ریلمی GT3 که به‌صورت خاص برای گیمرها در نظر گرفته شده است، از صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷۴ اینچیِ OLED با وضوح 1.5K استفاده می‌کند، چیزی که حتی در بسیاری از مدل‌های پرچمدار بازار دیده نمی‌شود. نمایشگر ریلمی GT3 نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند، ضمن اینکه به‌لطف پنل ۱۰ بیتی، توانایی نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارد. بدنه‌ی گوشی از جنس شیشه‌ است اما برای مدیریت قیمت و احتمالا وزن گوشی، فریم آن فلزی نیست.

ریلمی GT3 به پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و قابلیت اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را با نرخ فریم مناسب دارد. GT3 نسخه‌های مختلفی دارد اما نسخه‌ی موجود در بازار ایران از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد که قدرتمندترین نسخه این گوشی هم به‌حساب می‌آید.

گوشی موبایل ریلمی Realme GT Neo 5 مشکی
یکی از ویژگی‌های ارزشمند ریلمی GT3، شارژر ۲۴۰ واتی درون جعبه آن است که باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی را در مدت ۱۰ دقیقه کاملا شارژ می‌کند؛ موضوعی که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند بی‌وقفه بازی کردن را برایشان تضمین کند.

ریلمی GT3 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که عمکلرد قابل قبولی در شرایط نوری خوب از خود نشان می‌دهند. دوربین اصلی به‌لطف پردازنده‌ی پرچمدار و با کمک پردازش تصویر، عکس‌های نهایی نسبتا خوبی ثبت می‌کند، اما اگر در همین بازه‌ی قیمتی به‌دنبال یک گوشی با قدرت پردازشی عالی برای گیمینگ هستید و عکاسی هم برایتان مهم است، بد نیست به سراغ شیائومی ۱۳ تی پرو با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس بروید.


بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی [تیر ۱۴۰۳]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,207
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
موتورولا Moto G73 نسل جدیدتر Moto G72 محسوب می‌شود که با اقبال خوبی مواجه شده بود. نسل جدید به تراشه Dimensity 930 و نمایشگر ۶٫۵ اینچیِ IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است؛ از این رو در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک پایین مشکل خاصی ندارد و تجربه‌ی کاربری نرمی را هم ارائه می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های شاخص موتورولا Moto G73 باید به رم ۸ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۳۰ واتی اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که سـ*ـیاست به‌روزرسانی موتورولا در قبال Moto G73، شامل دو به‌روزرسانی اندروید است و با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود؛ بنابراین، دو به‌روزرسانی اندروید دیگر دریافت می‌کند.



پوکو ایکس ۶ پرو از تراشه‌ی فوق‌العاده قدرتمند Dimensity 8300 Ultra مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه از هرنظر، چه در کاربری روزمره و چه در پردازش‌های سنگین و بازی، عملکرد خیره‌کننده و کم‌نقصی در حد گوشی‌های پرچمدار به‌نمایش می‌گذارد. روان‌بودن و بهینگی را به‌وضوح می‌توان در هنگام استفاده از گوشی مشاهده کرد و به‌جرات می‌توان گفت که این گوشی در هیچ‌یک از سناریو‌های چندوظیفگی و جابجاشدن سریع بین اپ‌ها و منوها (با وجود رابط کاربری سنگین HyperOS) کم نمی‌آورد.

استفاده از سریع‌ترین تراشه فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 نیز دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای را در مورد سخت‌افزار این گوشی باقی نمی‌گذارد و خاطر خوره‌های بازی را آسوده می‌کند تا در نهایت بتوانیم عنوان قدرتمندترین میان‌رده بازار و بهترین گوشی گیمینگ اقتصادی را به پوکو X6 پرو نسبت دهیم. این گوشی نمایشگر باکیفیتی هم دارد که با وضوح بالاتر ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، ۶۸ میلیارد رنگ را به‌تصویر می‌کشد و بیش‌از ۹۰ درصد از پنل جلو را به‌خود اختصاص داده تا تجربه‌ی بصری تحت‌الشعاع حاشیه‌های مزاحم قرار نگیرد.


مشاهده توضیحات بیشتر
نکات مثبت
بدنه‌ی پلاستیکی؛ اما خوش‌ساخت
فضای ذخیره‌سازی پرسرعت
تراشه‌ی قدرتمند و پایدار
وضوح 1.5K نمایشگر
عمر باتری بالا
نکات منفی
پسرفت دوربین نسبت به نسل پیشین
عملکرد پایین‌تر از حد انتظار اسپیکرها
ظاهر نه‌چندان خوشایند رابط کاربری
قیمت و فروشندگان


بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی [تیر ۱۴۰۳]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,207
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
شیائومی ۱۴ با زبان طراحی به‌روز، لبه‌های تـ*ـخت و ترکیب جادویی فلز و شیشه روانه‌ی بازار شده؛ گوشی طراحی یکپارچه، مستحکم و خوش‌ساختش، گواهی IP68 را نیز دریافت کرده است. نمای جلویی گوشی‌ به‌لطف حاشیه‌های بسیار باریک و حذف‌شدن خمیدگی از لبه‌های نمایشگر، ظاهر مدرنی دارد و وزن ۱۸۸گرمی گوشی به‌نسبت ابعاد ۶٫۳۶ اینچی نمایشگر، معقول به‌نظر می‌رسد؛ اما برآمدگی محسوس دوربین، مقدار از ارگونومی و زیبایی گوشی می‌کاهد.

مجموعه‌ی دوربین سه‌گانه‌ی شیائومی ۱۴ در دل جزیره‌ای مربعی‌شکل و مشکی‌رنگ قرار دارد. این مجموعه، دوربین‌های اصلی، تله‌فوتو ۳٫۲برابری و اولتراواید را دربرمی‌گیرد؛ با اینکه هر سه دوربین، ۵۰مگاپیکسلی هستند، فقط ماژول‌های تله‌فوتو و اولتراواید از حسگر یکسانی بهره می‌برند و حسگر دوربین اصلی به‌طرز محسوسی بزرگ‌تر است. دوربین‌های شیائومی ۱۴ چه در روشنایی روز، چه در تاریکی، عکس‌هایی پرجزئیات و چشم‌نواز ثبت می‌کنند و ویدیوهای 4K و 8K (دوربین اصلی) هم بسیار باکیفیت هستند.

نمایشگر 1200p و OLED شیائومی ۱۴ با عمق رنگ ۱۲بیتی، قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ، پشتیبانی از استاندارد HDR دالبی‌ویژن و روشنایی ۳۰۰۰نیتی، تجربه‌ی بصری خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه اسپیکرهای استریو با صدای فراگیر و رسا، تجربه‌ی مالتی‌مدیای کم‌نقص گوشی را تکمیل می‌کنند.

Xiaomi 14 / چینش دوربین گوشی موبایل شیائومی 14 سبز
شیائومی ۱۴ قدرتمندترین تراشه‌ی حال حاضر میان گوشی‌های اندرویدی را در دل دارد. تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 بسیار توانمند ظاهر می‌شود و عملکرد نرم و روانی را به‌نمایش می‌گذارد؛ شیائومی ۱۴ به بهای داغ‌شدن بدنه، عملکرد بسیار پایداری را نیز در پردازش‌های سنگین ارائه می‌دهد. تراشه‌ی قدرتمند شیائومی را رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 4.0 با حجم‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت همراهی می‌کنند.

شیائومی ۱۴ از باتری نه‌چندان حجیم ۴۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی برای تأمین انرژی موردنیازش استفاده می‌کند و همراه با شارژر سریع ۹۰واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰واتی به‌فروش می‌رسد


بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی [تیر ۱۴۰۳]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,207
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیفون ۱۳ اپل که چند سالی از معرفی و عرضه آن در بازار ایران می‌گذرد، بدنه‌ای شیشه‌ای و فریمی آلومینیومی دارد که مقاومت و زیبایی را همزمان به گوشی می‌دهند. صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچیِ گوشی اپل از نوع Super Retina XDR OLED است که از HDR10 پشتیبانی می‌کند اما متاسفانه نرخ تازه‌سازی آن ۶۰ هرتز بوده که اکنون در کمتر مدلِ بالارده‌ای مشاهده می‌شود.

آیفون ۱۳ از تراشه A15 Bionic قدرت می‌گیرد که هنوز هم یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین تراشه‌های موبایلی موجود است و به‌راحتی می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها را در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند. این تراشه با استفاده از فناوری ۵ نانومتری ساخته شده که عملکردی بی‌نظیر در اجرای برنامه‌ها و وظایف هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. گوشی اپل با رم ۴ گیگابایتی و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در بازار موجود است.

آیفون ۱۳ در دست
در بخش دوربین، آیفون ۱۳ از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ/1.6 و حسگر اولترا‌واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ƒ/2.4 و زاویه دید ۱۲۰ درجه است. این دوربین‌ها به شما امکان می‌دهند تا عکس‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات دقیق بگیرید و از حالت‌های مختلف عکاسی مانند Night Mode، Deep Fusion و Smart HDR 4 بهره‌مند شوید. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز با دیافراگم ƒ/2.2 و پشتیبانی از حالت Night Mode و ضبط ویدئوهای 4K و HDR، برای گرفتن سلفی‌های باکیفیت و تماس‌های ویدیویی کاملا ایدئال است.

آیفون ۱۳ با سیستم‌عامل iOS 15 عرضه شد اما به iOS 17 و نسخه‌های جدیدتر نیز قابل بروزرسانی است. باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آیفون ۱۳ بهبود یافته و با ظرفیت بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی عرضه شد. این باتری از شارژ سریع ۲۰ واتی، شارژ بی‌سیم MagSafe و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مانند مشاهده عکس‌های ثبت شده، بررسی آیفون ۱۳ در زومیت را مطالعه کنید.


بستن توضیحات
نکات مثبت
قدرت پردازشی عالی
صفحه‌نمایش دقیق و روشن
بدنه‌ی خوش‌ساخت با ارگونومی بسیار خوب
عملکرد بسیار خوب دوربین در روز و شب
شارژدهی بهتر از گذشته
نکات منفی
صفحه‌نمایش ۶۰ هرتز
فقدان درگاه USB-C
سرعت شارژ کمتر از رقبا


بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی [تیر ۱۴۰۳]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,207
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
گوشی وان پلاس ۱۲ با ترکیب شیشه و فلز و حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر، از طراحی پریمیوم و مینیمالیستی بهره می‌برد که به گوشی ظاهری جذاب و کاربرپسند می‌دهد. صفحه‌نمایش OLED گوشی وان پلاس دارای وضوح QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است و می‌تواند یک میلیارد رنگ را نمایش دهد.

وان پلاس از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در پرچمدار خود استفاده کرده است که عملکرد آن را پیش‌تر در سایر مدل‌های پرچمدار بازار نیز دیده‌ایم. تراشه یادشده در عین مصرف پایین، قدرت بسیار زیادی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف دارد و تقریبا هرچیزی را به بهترین نحو اجرا می‌کند. گوشی وان پلاس با رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در بازار ایران وجود دارد.

پنل جلو و پشت گوشی موبایل وان پلاس 12 | OnePlus 12 مشکی
یکی از نقاط قوت اصلی وان پلاس ۱۲، دوربین‌های آن هستند. این گوشی دارای سیستم دوربین سه‌گانه با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی است. این مجموعه دوربین امکاناتی همچون زوم اپتیکال، عکاسی در نور کم و ضبط ویدئوهای 8K را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس‌های با کیفیت و ویدئوهای سلفی عالی عمل می‌کند.

باتری وان پلاس ۱۲، ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی، در ۲۶ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود. گوشی وان پلاس در بازار جهانی با رابط کاربری OxygenOS 14 بر پایه اندروید ۱۴ عرضه شده اما نسخه‌های چینی از رابط کاربری موسوم به ColorOS بهره می‌برند.


بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی [تیر ۱۴۰۳]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,688
امتیاز واکنش
20,207
امتیاز
418
زمان حضور
80 روز 14 ساعت 0 دقیقه
نویسنده این موضوع
سامسونگ در گلکسی S24 اولترا با حفظ زبان‌طراحی نسل پیشین، سرانجام استفاده از نمایشگر با لبه خمیده را کنار گذاشته و هم‌اکنون پنل جلو کاملا مسطح شده است. فریم آلومینیومی جای خود را به فریم بادوام‌تر تیتانیومی مات داده و گوشی جلوه‌ی مدرن‌تری به‌خود گرفته است. یک تغییر مهم دیگر این گوشی استفاده از محافظ Gorilla Glass Armor است که با جذب ۷۵ درصدی بازتاب نور، خوانایی صفحه زیر نور شدید را به‌اندازه قابل توجهی افزایش داده است.
با وجود سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی‌های شگفت‌آوری چون هفت‌سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل، می‌توان لقب «کامل‌ترین پرچم‌دار سال اندروید» را به این گوشی اعطاء کرد. از جمله نقاط قوت این گوشی می‌توان به عملکرد خیره‌کننده‌ی پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 به‌خصوص در بازی‌های سنگین اشاره کرد که حتی از آیفون ۱۵ پرو مکس نیز پیشی می‌گیرد.
مشاهده توضیحات بیشتر
نکات مثبت
قابلیت‌های AI کاربردی و یکپارچه با نرم‌افزار گوشی
خوانایی بسیار خوب نمایشگر با کاهش بازتاب نور محیطی
امکان جابه‌جایی میان دوربین‌ها در فیلم‌برداری 4K60
نمایشگر تـ*ـخت با حاشیه‌های باریک و یک‌دست
فریم تیتانیومی و بدنه‌ی بسیار خوش‌ساخت
هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری
افزایش سرعت عکاسی
شارژدهی بسیار خوب
نکات منفی
بهبود ناچیز عملکرد دوربین نسبت به S23 اولترا
آینده‌ی مبهم بیکسبی با آمدنِ Galaxy AI

منبع: زومیت


بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی [تیر ۱۴۰۳]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا