خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,541
امتیاز
473
زمان حضور
290 روز 3 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال نوستراداموس شنبه 2 تیر 1403

#فَروردين :نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را باز نگه دارید و هشیار و مراقب باشید تا دچار دردسر نشوید.

#اُرديبهشت :احساسات و عواطفس پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

#خُرداد :به کمک خلاقیت خود می توانید در کار خود به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کنید. احتمالا صاحب فرزند خواهید شد و خبرهای شادکننده ای دریافت می کنید

#تير :مشکلات و گرفتاریهایی در کمین شما یشسته اند. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هرکاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.

#مُرداد : سفر در پیش دارید. از همان سفرهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی که خستگی و کسالت را از وجودتان خارج می کند. با روحبه ای شاد به استقبال این سفر بروید چون به آن احتیاج دارید.

#شهريور : در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید مواضب آبروی خود باشید. ار دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و خرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

#مِهر :بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. دلچسپی در پیش روی دارید.

#آبان : فردی شجاع, قوی و پر نفوذ هستید که خیلی زود رهبری را بر عهده می گیرید و هر کجا باشیددر راس امور قرار می گیرید. از قدرت خود برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

#آذر :به موفقیت مالی دست پیدا می کنید. در معامله ای که انجام می دهید سود می برید. البته باید مراقب باشید چون سهل انگاری باعث ضرر شما می شود.

#دِى :نماد بزرگی و قدرت. با پشتیبانب و کمک دوستان قدرتمند خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خوپ را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.

#بهمن :نماد فضولی و کنجکاوی بیش از حد. مراقب حرف زدن خود باشد و سفره دلخود را پیش هر کس باز نکنید چون ممکن است به ضرر شما تمام شود. کمی رازدار باشید.

#اسفند :مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشد. باید مواظب آبروی خود باشید وگرته دچار دردسر می شوید.






منبع: فالوده


✧₊تاپیک جآمع فال نوستراداموس₊✧

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,541
امتیاز
473
زمان حضور
290 روز 3 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال نوستراداموس یکشنبه 3 تیر 1403

#فَروردين :در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده از انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

#اُرديبهشت :از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می توانید راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

#خُرداد :نشان طول عمر. زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

#تير :مال و ثروت خود را در راه کمک به دیگران خرج می کنید. یا بخش مهمی از سرمایه خود را در معامله ای ریسک آمیز از دست می دهید و دچار ضرر و زیان می شوید. با احتیاط بیشتری عمل کنید.

#مُرداد : به اندوختن علم و دانش علاقه فراوانی دارید و همه وقت خود را به مطالعه و پژوهش می گذارنید. موفقیت در انتظار شماست.

#شهريور : طرحهای جدیدی را در سر می پرورانید. پیشنهادهای جالب توجهی نیز به شما می شود. باید همه جوانب آنها را خوب بسنجید تا دچار ضرر و زیان نشوید و سرمایه تان نسوزد.

#مِهر :غم و غصه از شما دور می شود و سر و سامان می گیرید. در زندگیتان تغییر و تحولی رخ می دهد که مطابق میل شماست.

#آبان : اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانویی ازدواج می کنید. اگر زن هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

#آذر :رازی در دل دارید که حاضر نیستید آن را برای کسی افشا کنید. بر سر راه خود موانعی را می یابید که باید با تلاش آنها را از سر راه بردارید.

#دِى :مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می شوید. اما نباید کنترل خود را از دست بدهید. با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آنها غلبه کنید.

#بهمن :کمی زودرنج و حساس شده اید. هنگام روبرو شدن با مسایل دچار هراس و وحشت می شوید. ترس را کنار بگذارید و به خود اعتماد داشته باشید.

#اسفند :به زودی در دانشگاه قبول می شوید یا رتبه علمی خوبی بدست می آورید. در زمینه تحصیل پیشرفت می کنید و نگرانیهایتان رفع می شود.






منبع: فالوده


✧₊تاپیک جآمع فال نوستراداموس₊✧

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,541
امتیاز
473
زمان حضور
290 روز 3 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال نوستراداموس دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

•┄┅️ متولد فروردین ┅┄•
از چاپلوسی و ریاکاری بعضی از دوستان خود بهراسید. آنها با چرب زبانی و زرنگی می خواهند از شما سوء استفاده کنند. اگر مراقب نباشید به دردسر و گرفتاری می افتید.

•┄┅️ متولد اردیبهشت ┅┄•
مشکلات و گرفتاریهایی در کمین شما نشسته اند. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هر کاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.

•┄┅️ متولد خرداد ┅┄•
برای انجام کار یا ماجرایی عاشقانه به سفر خواهید رفت. باید تصمیم خود را بگیرید و تردید را کنار بگذارید و به سوی آمال و آرزوهای خود گام بردارید.

•┄┅️ متولد تیر ┅┄•
به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. ممکن است از راه دور نامه ای برایتان برسد. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

•┄┅️ متولد مرداد ┅┄•
در کار و شغل خود پیشرفت می کنید و ارتقاء مقام می یابید. موقعیت حرفه تان مستحکم تر می شود.

•┄┅️ متولد شهریور ┅┄•
نمادی از برکت و پول و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شود تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت بدست آمده استفاده کنید.
•┄┅️ متولد مهر ┅┄•
طرح و نقشه ای بلندپروازانه در ذهن خود می پرورید. شک را کنار بگذارید. دست به کار شوید موفق خواهید شد.

•┄┅️ متولد آبان ┅┄•
از دروغگویی و فریب مردم برحذر باشید. چون عاقبت خوبی ندارد و از این بابت ضربه خواهید خورد.

•┄┅️ متولد آذر ┅┄•
دچار گرفتاری یا بیماری شده اید و تنها راه علاج آن روی آوردن به ورزش است.
•┄┅️ متولد دی ┅┄•
تحت حمایت قرار می گیرید و به امنیت و آسایش می رسید. اضطراب آینده را نداشته باشید وضع مالی تان خوب می شود.

•┄┅️ متولد بهمن ┅┄•
طرحهای جدیدی را در سر می پرورانید. پیشنهادهای جالب توجهی نیز به شما می شود. باید همه جوانب آنها را خوب بسنجید تا دچار ضرر و زیان نشوید و سرمایه تان نسوزد.

•┄┅️ متولد اسفند ┅┄•
نشانه بهم خوردن رابـ*ـطه است. مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیری بوجود نیاورید.
┄┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄┄





منبع: فال روز


✧₊تاپیک جآمع فال نوستراداموس₊✧

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,541
امتیاز
473
زمان حضور
290 روز 3 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال نوستراداموس سه شنبه 5 تیر 1403

⬇ #فَروردين : نشانه ای از قدرت و توانمندی در شماست. ارتقا مقام پیدا می کنید و دیگران به شما اتکا می کنند به خود ایمان داشته باشید.

⬇#اُرديبهشت : نشانه ای از گرفتاری. چشمان خود را باز نگه دارید و هشیار باشید تا دچار دردسر نشوید.

⬇ #خُرداد :با یک دوست قدیمی ملاقات غیر منتظره ای خواهید داشت و به یاد یک عشق قدیمی می افتید. در کار و حرفه خود نیز پیشرفت می کنید و حقوق و مزایای شما افزایش می یابد.

⬇ #تير :شما را فریب می دهند و با ریاکاری خود باعث ضرر و زیان مالی شما می شوند. احتمال دزدی نیز وجود دارد. از مال و ثروت خود بیشتر محافظت کنید.

⬇ #مُرداد : به رودی در دانشگاه قبول می شوید یا رتبه علمی خوبی بدست می آورید. زمینه تحصیل پیشرفت می کنیدو نگرادیهایتان رفع می شود.

⬇#شهريور : مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشد. باید مولظب آبروژ خود باشید وگرنه دچار دردسر می شوید.

⬇#مِهر :اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانوبب ازدواج می کنید. اگر زن هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و کای پایتان را محکم می کنید.

⬇ #آبان : نشان طول عمر. زندگب طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

⬇ #آذر :ظاهری زیبا و جذاب دارید. از همین رو ممکن است دچار نوعی غرور و تکبر شده اید و از دیگران کناره حویب می کنید. از این بابت احتمال دارد ضربه بخورید. در رفتار خود تجدید نطر کنید.

⬇ #دِى :به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

⬇#بهمن :نمادی از برکت و پوا و خوشبختی. از طرف دوستان و اقوام خود مورد حمایت قرار می گیرید و به شما کمک می شوید تا پله های ترقی را پشت سر بگذارید. از موقعیت بدست آمده استفاده کنید.

⬇#اسفند :فردی پر شور و حرارت هستید و به میهمانیهای مختلف دعوت می شوید و اوقات خوش و شادی خواهید داشت. مراقب باشید افراط و زیاده روی نکنید.






منبع: فالوده


✧₊تاپیک جآمع فال نوستراداموس₊✧

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,541
امتیاز
473
زمان حضور
290 روز 3 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال نوستراداموس چهارشنبه 6 تیر 1403

#فَروردين :برنامه ریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معامله ای که سرمایه گذاری کرده بودید شانس می آورید و سود خوبی نصیبتان می شود.

#اُرديبهشت :مال و ثروت خود را در راه کمک به دیگران خرج می کنید. یا بخش مهمی از سرمایه خود را در معامله ای ریسک آمیز از دست می دهید و دچار ضرر و زیان می شوید. با احتیاط بیشتری عمل کنید.

#خُرداد : ممکن است در کار و زندگی خود با مشکلاتی روبرو شوید ولی چون پس انداز دارید و مورد حمایت قرار می گیرید نباید نگران چیزی باشید.

#تير : شما فردی محکم و استوار هستید که می توانید خود را با زندگی بخور و نمیر سازگار کنید.

#مُرداد : با دیگران دچار اختلاف شده اید و کار به درگیری و کشمکش کشیده است. مراقب باشید. سعی کنید با بحث و گفتگو موضوع را فیصله دهید.

#شهريور : فردی سختکوش و با پشتکار هستید. به مدد این خصوصیات مفید خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت و تلاش بسیار جلو بروید تا به خواسته های خود برسید.

#مِهر :دچار گرفتاری یا بیماری شده اید و تنها راه علاج آن روی آوردن به ورزش است.

#آبان : در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

#آذر :روشنی و شادی و نشاط به زندگی سرازیر می شود. با آینده نگری و سنجش همه جانبه امور می توانید در هر کاری موفق شوید. آینده از آن شماست.

#دِى :بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. مسافرت دلچسپی در پیش روی دارید.

#بهمن :به زودی صاحب مال و ثروت می شوید و زندگی نسبتا مرفهی در انتظارتان است.

#اسفند :نمادی از احساسات و عواطف قلبی. با دیگران مهربان باشید و محبت خود را به آنها ابراز کنید تا روابط تان با آنها گرم شود.






منبع: ویژگی ماه


✧₊تاپیک جآمع فال نوستراداموس₊✧

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,541
امتیاز
473
زمان حضور
290 روز 3 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال نوستراداموس پنج‌شنبه 8 تیر 1403

#فَروردين : خبرهای خوبی در رابـ*ـطه با کار و حرفه خود دریافت خواهید کرد. در معامله ای که انجام داده اید منفعت می برید.

#اُرديبهشت : یه یک مسافرت دسته جمعی می روید. در این سفر تفریحی به شما خیلی خوش می گذرد. نگرانیها را از خود دور کنید.

#خُرداد : فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود. گرفتار عشق می شوید. زندگیتان دچار تغییر و تحول می گردد.

#تير : از چاپلوسی و ریاکاری بعضی از دوستان خود بهراسید. آنها با چرب زبانی و زرنگی می خواهند از شما سواستفاده کنند. اگر مراقب نباشید به دردسر و گرفتاری می افتید.

#مُرداد : نشانه بهم خوردن رابـ*ـطه است. مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیری بوجود نیاورید.

#شهريور :اگر مجرد هستید نامزد می کنید. اگر متاهل هستید در زندگی زناشویی خود خوشبخت و سعادتمند می شوید.

#مِهر :به واسطه جذابیتی که داریدمورد توجه دیگران قرار می گیرید. از این فرصت استفاده کنید.

#آبان : در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن برمی آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

#آذر :مژده بدهید. به همه خواسته های خود می رسید و اوضاع زندگیتان رو به راه نی شود. به یار محبوب خود می رسید.

#دِى :در آینده دچار گرفتاری و دردسر می شوید ولی قبل از رویایی با آن بهتر است خود را نجات دهید و راه چاره ای پیدا کنید.

#بهمن :اگر در رابـ*ـطه ای هستید, به قهر و جدایی می رسید و پیوندی که برقرار کرده بودید کسسته می شود.

#اسفند :به کمک خلاقیت خود می توانید در کار خود به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کنید. احتمالا صاحب فرزند خواهید شد و خبرب شادکننده ای دریافت می کنید.






منبع: فالوده


✧₊تاپیک جآمع فال نوستراداموس₊✧

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا