خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,049
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 17 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
سیت‌کامی در وزارت سحر و جادو


در طول فیلم و کتاب‌های هری پاتر متوجه می‌شدیم که آرتور ویزلی، پدر رون در وزارت‌خانه کار می‌کند و کارش هم چیز جالب و خنده‌داری است؛ رسیدگی به اشیاء و ابزارآلاتی از ماگل‌ها که به شکل مخربی جادویی شده‌اند و به مردم آسیب می‌رسانند. در مقاطع متعدد شاهد این بوده‌ایم که آرتور ویزلی (که شیفتگی عجیبی نسبت به تکنولوژی ماگل‌ها دارد) موقعیت‌های خنده‌داری خلق می‌کند و در مواجهه با چیزهای ساده‌ای مثل پله برقی و مترو زیادی ذوق‌زده می‌شود.

مثلا اگر سریالی کمدی به سبک آفیس بسازند و در آن کارهای روزمره‌ی آرتور ویزلی و اداره‌اش را نشان دهند مطمئنا خنده‌دار و بامزه خواهد شد. حالا یا کل وزارت سحر و جادو را دستمایه قرار بدهند یا یک بخش به خصوص و کوچکش را. دست قصه‌پردازها و سازندگان به‌شدت باز است. حتی می‌توانند درباره‌ی بخش حوادث جادویی وزارت‌خانه سریال بسازند. بخشی که کارشان این است که به حوادث ناگهانی رسیدگی کنند و اگر لازم شد حافظه‌ی ماگل‌ها و غیر جادوگرها را پاک کنند تا یادشان نماند اتفاق حیرت‌انگیزی دیده‌اند. دیدن کارهای روزمره‌ی کارمندان این وزارت‌خانه حقیقتا جذاب و بامزه و حتی دراماتیک خواهد بود.


داستان های جادویی ای که از درون هری پاتر میتوان نوشت

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,049
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 17 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
فیلمی درباره‌ی حضور جادوگران در جنگ جهانی اول


در فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها متوجه می‌شویم که نیوت اسکمندر و برادرش تزوس در جنگ جهانی اول شرکت‌ کرده‌‌اند. در زمان جنگ جهانی اول وزارت سحر و جادو اکیدا به همه جادوگران دستور داده بود که خودشان را درگیر نکنند، با این جال تعدادی از جادوگران به این دستور توجهی نکردند.

برادر نیوت به‌عنوان قهرمان جنگ شناخته می‌شود، ولی خود نیوت هم در جنگ نقش داشته و به گفته‌ی خودش بیشتر با اژدهایان درگیر بوده و جبهه‌ی شرقی می‌جنگیده. نیوت تحت برنامه‌ای سری از سوی وزارت‌خانه به جنگ رفته تا با کمک اژدهایان، به متفقین کمک کند. منتهی مشکل اینجا بود که کنترل اژدها کار ساده‌ای نیست و مدام آدم‌ها را می‌خوردند.

حالا که می‌دانیم جادوگرها در این جنگ بزرگ جهانی نقش ایفا کرده‌اند، ساختن سریالی درباره‌ی نحوه‌ی حضور آن‌ها جالب خواهد بود. اینکه چطور از قدرت‌های جادویی خودشان استفاده کردند تا در جبهه‌های نبرد به نیروهای متفقین کمک کنند. شاید هم سریالی با ساختار شبه‌مستند باشد.
فیلم یا سریالی درباره‌ی فرزندان هری پاتر و دراکو مالفوی


در پایان هری پاتر و یادگاران مرگ بخش دوم همه چیز به خوبی و خوشی تمام می‌شد. ۱۹ سال بعد از شکست دادن ولدمورت، هری پاتر که حالا خودش بچه‌دار شده و فرزند پسرش آلبوس سوروس پاتر را برای رفتن به هاگوارتز آماده می‌کند. آلبوس سوروس نگران است که نکند در گروه اسلیترین بیفتد و هری هم در جواب به او می‌گوید که اسم او را از روی دو تن از بزرگ‌ترین جادوگران دنیا گذاشته و یکی از آن‌ها (سوروس اسنیپ) در گروه اسلیترین بوده.

با توجه به کتاب هری پاتر و فرزند گمشده، می‌دانیم که آلبوس سوروس پاتر در گروه اسلیترین گروه‌بندی و در آن‌جا با پسر دراکو مالفوی یعنی اسکورپیوس مالفوی دوست می‌شود.

دیدن ماجراهای آلبوس و اسکورپیوس مسلما جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. نسلی تازه از جادوگران که فرزندان دو دشمن قدیمی هستند و حالا رفاقتی بامزه با هم تشکیل داده‌اند. اصلا می‌توانند همین داستانی که در کتاب/نمایشنامه‌ی هری پاتر و فرزند گمشده خوانده‌ایم را تبدیل به فیلم کنند و بعدا سال‌های تحصیل این دو دوست را در هاگوارتز به تصویر بکشند و ما را با مجموعه‌ای تازه از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز آشنا کنند. به این طریق می‌توانند تعدادی از شخصیت‌های محبوبمان را دوباره برگردانند و به شکل نقش‌های کوتاه و افتخاری وارد فیلم یا سریال کنند.

منبع: Looper


داستان های جادویی ای که از درون هری پاتر میتوان نوشت

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا