خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaRjAn

مدیر برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,607
امتیاز واکنش
31,927
امتیاز
473
سن
17
زمان حضور
221 روز 4 ساعت 4 دقیقه
همه شخصیت‌های این مجموعه از اختلال روانی رنج می‌برند
چند دقیقه قبل متوجه شدیم که باب اسفنجی احتمالا از اختلال اضطراب بعد از حادثه رنج می‌برد اما با کمی دقت متوجه می‌شویم که احتمال زیاد سایر شخصیت‌ها هم بیماری روانی مختلفی دارند. البته این نظریه می‌تواند کاملا درست باشد زیرا در طراحی شخصیت برای هر انیمیشنی نیازمند نکات ریز روانشناسی است. علاوه بر اینها، هر فیلم یا انیمیشنی برگرفته از جامعه همان سال‌هاست. پس عجیب نیست اگر هر کدام از آنها بیمار باشند.

قبل‌تر گفتیم که ممکن است باب اسفنجی به مواد روان‌گردان اعتیاد داشته باشد اما از نظر روانشناسی ممکن است این کارهای او نشان دهنده اختلالی به نام «به هم وابستگی» باشد. شاید به همین خاطر خیلی زود به همه چیز وابسته می‌شود و جدایی از چیزهایی که دارد برایش عذاب‌آور است.

پاتریک هم گویا از اختلال «شخصیت چندگانه» در عذاب است چرا که همواره در حال نمایش جنبه‌های مختلفی از خود است. خانم پاف هم به خاطر تصادف‌های متعددی که داشته اختلال «پس از حادثه» دارد.
منبع: مایکت

شما شاهد یک نمایش از گرمایش جهانی هستید
عجیب نیست که با توجه به وجود داشتن اسفنج‌های دریایی، برای طراحی کاراکتر باب اسفنجی از اسفنج آشپزخانه استفاده شده است!؟ خب این شاید باز یک تئوری عجیب دیگر باشد!

اسفنج آشپزخانه یک استعاره بسیار ظریفی از آلودگی محیط زیست در جهان است. اینکه آلودگی محیط زیست قرار است گازهای گلخانه‌ای را به وجود بیاورد و منجر به گرمایش جهانی شود، از همان سال‌ها توسط سازندگان این مجموعه به همین راحتی بیان شده بود.

به نظر شما هم باید به این مجموعه لقب «پر معنی‌ترین کارتون دنیا» را بدهند یا نه؟
منبع: مایکت


تئوری‌های سریال باب‌اسفنجی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا