خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,638
امتیاز واکنش
19,114
امتیاز
373
محل سکونت
خونم، رمان ۹۸
زمان حضور
75 روز 6 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر کس در زندگی خود مجبور بود با مردان یا زنانی سر و کار داشته باشد که به دلیل هر چیز به ظاهر کوچکی شروع به دعوا می کنند. و کینه خود را برای مدتی طولانی به تعویق می اندازند و آن را مانند یک رکورد شکسته، بارها و بارها ورق می زنند. همه نمی توانند آرام شوند و به فریاد و سرزنش ادامه دهند. پس از برقراری ارتباط با چنین "سرزنش"، فرد احساس خستگی، ضعف می کند، خلق و خوی برای مدت طولانی بدتر می شود. با ناراحتی، این فکر می پرد که "او چه آدم پوچی است، چقدر ناخوشایند است که با او ارتباط برقرار کنم!".

با این حال، تعداد کمی از مردم فکر می کنند که چنین افرادی خون آشام های انرژی هستند، که لـ*ـذت بی نظیری را از "تباه کردن خون" همسایگان خود می برند. این معنای تمام وجود آنهاست. آنها با پشتکار همتای خود را روی یک «بشقاب» «لکه‌کشی» می‌کنند و وقتی او را در ظاهری گیج و ناراحت می‌بینند، به سادگی «دیوانه می‌شوند».

این به این دلیل است که چنین افرادی هاله بدی دارند که به طور فعال بر دیگران تأثیر می گذارد. با کشیدن «شاخک‌های» بیوانرژی خود به میدان زیستی دیگران، چنین «غول‌های انرژی» آن را سرکوب و نابود می‌کنند. این امر بر افرادی که با آنها در تماس هستند، دارای رفاه اخلاقی، روانی و عاطفی بدی هستند. و "غول ها" فقط شادی می کنند و نیرو می گیرند.

در اصطلاح رایج به اینها "دراکولا" و "خونخوار" می گویند، بدون اینکه اصلاً فکر کنند چه چیزی به ظاهر آنها کمک می کند و چرا این گونه رفتار می کنند. روانشناسان معتقدند که حدود 30٪ از آنها به طور طبیعی وجود دارد، در روند زندگی، 50 درصد به "خونخواران" تبدیل می شوند، 20 بقیه - هر از گاهی.

روانشناسان دو نوع خون آشام انرژی را تشخیص می دهند: ناخودآگاه و آنهایی که آگاهانه از انرژی دیگران تغذیه می کنند. اولین مورد شامل «خونخوارانی» است که ناخودآگاه انرژی شخص دیگری را می گیرند. آنها فاقد نیروی حیاتی خود هستند و برای بدست آوردن آن، انرژی زیستی را از بستگان و دوستان خود "دزدیده اند".

احتمالاً بسیاری می توانند موردی از زندگی خود را به یاد بیاورند که شخصی، به عنوان مثال، از اقوام، دائماً بر سر یک واقعیت به ظاهر کاملاً بی اهمیت شروع به نزاع می کند و آن را در مقیاس "جهانی" افزایش می دهد. چنین "حقیقت دوست" تا زمانی که "درست بودن" خود را ثابت نکند، آرام نمی گیرد، که با اعصاب کاملا متورم برای کسی که به دنبال "طعمه انرژی" او شده است، به پایان می رسد. و او، برعکس، موجی از قدرت دارد، حالش خوب است، با خوشحالی لبخند می زند. این چیزی نیست جز خون آشام انرژی.

نوع دوم شامل کسانی است که آگاهانه با انرژی زیستی مخالفان خود زندگی می کنند. چنین "خونخواران" بسیار خطرناک هستند. آنها از هیچ استدلال اخلاقی خجالت نمی کشند، اصلاً حس شفقت ندارند. آنها مانند عنکبوت های درنده طعمه را در تورهای انرژی خود می گیرند تا انرژی حیات را از آن بمکند و در نتیجه قدرت خود را تقویت کنند.
منبع: Pedetxt


چگونه تشخیص دهیم که یک فرد خون آشام است؟

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا