خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 5 اردیبهشت

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : فعال باشید ،هر فردی قابلیت های فیزیکی مختلفی دارد، پس کاری که برای یک نفر مفید است میتواند برای شخص دیگری مضر باشد. پس کاری را انجام بدهید که حس خوبی به شما دهد نه صرفا برای اینکه شخص دیگری آن کار را انجام داده و موفق شده پس شما هم آن کار را انجام دهید.
یک فعالیت خوب با توجه به فیزیکتان میتواند باعث ترشح اندروفین در مغزتان شود ،ماده ای که حس شادی و سرور به شما میدهد.
صبحانه را صبح زود و كامل ميل كنيد.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : بیشتر خارج از اتاق یا خانه باشید :
آفتاب میتواند کارهای خارق العاده ای برای شما انجام دهد. زمانی را که بیرون از خانه، شرکت و … هستید آفتاب باعث تشکیل ویتامین D در بدنتان میشود و این ویتامین ناخودآگاه حس شادی در شما ایجاد میکند. دلیلی اصلی فصول حزن انگیز پاییز و زمستان نیز کمبود آفتاب است.
آجيل را حتما در هفته مصرف كنيد.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : اگر در محیط کار، جای شایسته ای ندارید، شغلتان را تغییر دهید.
اما ابتدا خوب بیندیشید که آیا واقعاً این کار شماست که آزارنده است یا نگاه مردم نسبت به آن، باعث ایجاد حس حقارت در شما شده است. به جای جنبه های آزاردهنده به چیزهای خوبی که در شغلتان هست هم فکر کنید. به خاطر داشته باشید هر شغلی ممکن است دارای جنبه های نه چندان مطلوب باشد و شما باید در این رابـ*ـطه کاملاً منطقی عمل کنید.
ماهي و ميگو را بيشتر ميل كنيد

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : به عضلاتتان ورزش دهید.به پیاده روی بروید. دوچرخه سواری کنید، اتو مبیلتان را به جای جلوی در خانه، کمی دورتر متوقف کنید. برای تمرین و ورزش حتماً عضو یک باشگاه ورزشی شوید. بلکه پیاده روی و ورزش های کم هزینه و بدون هزینه هم وجود دارد که با کمی پیگیری می توانید آنها را کشف کنید.
با دهان پر هنگام غذا خوردن صحبت نكنيد.


#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : تمرین کنید که مثبت و امید دهنده باشید.
هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید.
هنگام صرف غذا به بشقاب ديگران توجه نكنيد.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : به جنبه معنوی زندگیتان توجه کنید. آرام باشید.
ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح،و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.
بيش از حد به خودتان استرس ندهيد

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
ستاره شما 98 جنوبي (ونوس)
فال : نه گفتن را بیاموزید،هرچه پاسخ منفی شما به انتظارها و درخواست های نامعقول دیگران برایتان آسان تر شود، احساس عزت نفستان افزایش خواهد یافت. زمانی هم که تقاضای معقول پاسخ مثبت می دهید هم در مورد خودتان و هم در مورد طرف مقابل احساس بهتری خواهید داشت.
قبل خواب يك سيب ميل كنيد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : از حق انسانی خود دفاع کنید،اجازه ندهید دیگران تحقیرتان کنند وقتی آدم ها چنین می کنند معنی اش این است که از شما انتظار بی نقص بودن دارند و اگر شما آنها را سرجایشان بنشانید ممکن است دلخور هم شوند ولی مدنظر داشته باشید که با احترام همواره از حق خود دفاع کنید و هرگز آن را نادیده نگیرید.
كمي گفت و گو قبل خواب داشته باشيد.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : آرام باشید،شما می توانید به وسیله کتاب های مختلف، نوار، برنامه ها و کلاس ها و ابزار دیگر آرامش یافتن را بیاموزید. آرامش توان ذهنیتان را بهبود می بخشد. به سلامت جسمیتان کمک می کند و احساسات خوشایند را جایگزین اضطراب و تنش های درونی تان می کند.
جوانه گندم يا ماش را حتما استفاده كنيد.

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : زمانی را برای بازی و تفريح در نظر بگیرید
به خاطر داشته باشید که بازی فعالیتی است که صرفاً به خاطر حس خوبی که به شما می دهد به آن می پردازید.به خودتان یادآوری کنید که استحقاق صرف وقت برای بازی و تفریح را دارید.
روغن زيتون را حتما استفاده كنيد.


#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : با چند نفر که بتوانید روی حمایت عاطفی آنها حساب کنید، گروه کوچکی تشکیل دهیدو میان خود هم فکری و توافق ایجاد کنید. هر گاه از شما خواسته شد، کمک های مشورتی خود را به دیگران ارایه کنید نخستین گام برای این کار آن است که بدون قطع صحبت دیگران، به دقت به آنها گوش دهید.
قبل از شام سالاد ميل كنيد.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : یاد بگیرید که احساساتتان را تخلیه کنید.
هرگز احساساتتان را سرکوب نکنید و به درون نریزید. اندوه های خود را با آدمی قابل اطمینان مطرح کنید. به خاطر داشته باشید که احساساتی که بیان شده اند دیگر به همان اندازه گذشته ناخوشایند نیستند.
زرده تخم مرغ چاق كننده است

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 6 اردیبهشت

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : با هر مشکلی که روبه رو می شويد از آن به عنوان فرصتی برای تلاش بیشتر استفاده کنيد. تفاوت مردم موفق با افراد عادی در این است که جاهایی که همه کم می آورند و ناامید می شوند، آنها با اراده قوی تر ادامه می دهند. آنها همیشه تلاش، مبارزه و آزادی را انتخاب می کنند.
موسير خواص بسيار بالايي دارد.


#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : اگر به همه مردم موفق سراسر دنیا و تاریخ نگاه کنیم، همچون گاندی، استیو جابز، ماندلا، دونالد ترامپ و ... متوجه می شویم همه آنها در مسیر رسیدن به اهداف خود بسیار شکیبا و بردبار بوده اند و هرگز دست از تلاش نکشیده اند. آنها نیز در این راه با مشکلاتی مواجه بوده اند و هرگز تصور نمی کردند که راهشان بسیار هموار و رسیدن به آرزوهایشان آسان است. بنابراین، با هر مشکلی که روبه رو می شدند از آن به عنوان فرصتی برای تلاش بیشتر استفاده می کردند. تفاوت مردم موفق با افراد عادی در این است که جاهایی که همه کم می آورند و ناامید می شوند، آنها با اراده قوی تر ادامه می دهند. آنها همیشه تلاش، مبارزه و آزادی را انتخاب می کنند.
بيشتر از نان سبوس دار استفاده كنيد


#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : ترس را حس کنید و به هر قیمتی آن را انجام دهید.«برای موفقیت، باید بتوانید جرات و جسارت خود را تقویت کنید و با افکار منفی خود مبارزه کنید.» او همچنین اعتقاد دارد، افراد می توانند با خطر کردن در زندگی خود، استرس هایشان را کاهش دهند. در نتیجه باید گفت، تنها راه غلبه بر ترس، روبه رو شدن با آن است. سعی کنید ترس های خود را کنار بگذارید و کارهایی که در ذهن دارید را انجام دهید.
بيشتر از غذاي خانگي استفاده كنيد.


#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : فراتر از دلیل.گاهی ما از اصل یک اتفاق آگاه نیستیم و تا زمانیکه آن را پشت سر نگذاشته و به عقب باز نگردیم، نمی توانیم متوجه شویم چرا فردی را ملاقات کرده ایم، قطار را از دست داده ایم یا ... . این موانع ناخواسته و غیر قابل پیش بینی و چنین تاخیرهایی در واقع نوعی توفیق اجباری یا مقدرات گیتی هستند. می توان آنها را سرنوشت نامید اما به خاطر داشته باشید که همیشه برای هر اتفاقی که می افتد، دلیلی وجود دارد. حتی اگر ما دلیل اصلی آن را ندانیم.
از خشكبار در هفته استفاده كنيد.


#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : پیدا کردن موانع.چند بار برایتان پیش آمده است که برای انجام ندادن کارهایتان عذر و بهانه آورده اید؟ مثلا، خیلی سخت است، خیلی خسته ام، زمان نداشتم و ... . این بهانه ها برایتان آشنا نیست؟ بیشتر ما درگیر محدودیت های ذهنی خود و امروز و فردا کردن کارها هستیم در حالیکه افرا موفق، حتی وقتی کاری را دوست ندارند نیز از همه زمان خود استفاده می کنند و همه تلاش خود را انجام می دهند. افرا موفق اصولا کارهایی را انجام می دهند که دیگران آنها را سخت و دشوار می نامند. آنها همه خطرات احتمالی را پیش بینی و برای کارهای خود برنامه ریزی می کنند. خلاقیت، جرات و شهامت دارند. آنها به طور ذاتی موفق و خوش شانس به دنیا نیامده اند، بلکه با اراده، سخت کوشی و نداشتن ترس به موفقیت های خود رسیده اند. آنها به جای پیدا کردن موانع، موقعیت ها را کشف می کنند.
صبحانه خود را صبح زود ميل كنيد.


#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : حسرت خوردن.اگر با افرادی که سنشان از شما بیشتر و تاحدی عاقل تر هستند، صحبت کنید بیشتر آنها می گویند که ما حسرت کارهایی که انجام نداده ایم را می خوریم نه حسرت کارهایی که انجام داده ایم را. اگر همیشه در زندگی امروز و فردا کنید، هرگز به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. به یاد داشته باشید که هیچ نتیجه ای منفی نیست. بلکه چیزی است که شما با تجربه ها و لحظات خود می سازید. مرد بزرگی در این رابـ*ـطه می گوید: «بیشتر ما خود را میان دو سارق زندگی مصلوب می کنیم: حسرت گذشته را خوردن و ترس از آینده.»
آب انار را بيشتر ميل كنيد.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
ستاره شما 98 جنوبي (ونوس)
فال : از خواسته خود استفاده کنید."تفاوت بین یک فرد موفق و دیگران عدم توانایی یا کمبود دانش او نیست، بلکه نخواستن اوست".آرزو کلمه دیگری برای خواسته است. برای موفق شدن باید بیشتر از هر چیز دیگری آرزوی موفق شدن داشته باشید. افراد موفق قویتر از دیگران و لزوماً باهوشتر نیستند، ولی آرزوی آنها بیشتر است. آنها آرزوی فراوانی برای دیدن تحقق هدفشان دارند. آیا شما هم این آرزوی فراوان را دارید؟ بدون آرزو، انگیزه رسیدن به هدف را نخواهید داشت.
از ليمو ترش كنار غذا استفاده كنيد.


#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : اگر می خواهید موفق شوید باید شکست بخورید. هیچ کس با چند شکست کوچک موفق نمی شود. بعد از تنها سه بار شکست خوردن، اولین کسی نخواهید بود که موفق می شود. باید شکست بخورید، شکست، شکست و شکست. شکست راه رسیدن به موفقیت است. آنقدر باید زمین بخورید تا راه رفتن را یاد بگیرید.
ماست را كنار غذا مصرف كنيد.


#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : شما به اراده و تعهد نیاز دارید.آرزو کلید انگیزه است، ولی اراده و تعهد است که موجب پیگیری مداوم هدفتان می شود – تعهد به برتری – که شما را قادر می سازد به موفقیتی که به دنبالش هستید برسید".آیا اراده دارید؟ فرد مصمم بیشتر از هزاران فرد بی علاقه موفق می شود. آرزو، اراده و تعهد از لحاظ استراتژیک شما را در موقعیت موفقیت قرار می دهند.
يك سيل قبل خواب ميل كنيد.


#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : برتری لازم است.هیچ کس فقط با کاری که از او خواسته می شود به موفقیت بسیار برجسته ای نمی رسد؛ مقدار و برتری چیزهای فراتر از لزوم است که بزرگی تمایز نهایی شما را مشخص می کند".آیا خدمات عالی ارائه می دهید؟ برای بهترین شدن، باید بهترین خدمات را ارائه دهید. باید به مشتریانتان چیزی ارائه دهید که نمی توانند آن را از جای دیگری بدست آورند.کیفیت خدمات شما چگونه است؟ آیا کسی می تواند کار شما را انجام دهد؟ آیا کار شما عالی است؟
از برنج كمتر استفاده كنيد.


#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : خیال لازم است.خیالی که شما در ذهنتان آن را می ستایید، ایده آلی که در صدر قلبتان می نشانید، همان چیزی است که زندگی تان را با آن می سازید و تبدیل به همان می شوید".
برای موفق شدن، باید به موفقیت فکر کنید. فقط از راه تعمق در موفقیت است که می توانید آرزوی موفق شدن را خلق کنید. باید خیال واضحی از آنچه دوست دارید بدست آورید داشته باشید. این آرزو و خواسته باید شما را از پا درآورد. اگر این آرزو شما را از پا درآورد، بالاخره روزی تحقق خواهد یافت.
ميوه خود را روزانه بخوريد.


#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : به سمت موفقیت بروید
موفقیت به سمت شما نمی آید شما باید به طرفش بروید".موفقیت از آسمان در آ*غو*ش شما نمی افتد؛ باید به دنبالش بروید. باید تعقیبش کنید. باید بیشتر از هر چیز دیگری آن را بخواهید. یک فرد تنبل موفق نخواهد شد، فقط کسانی که می خواهند کار کنند، کسانی هستند که می خواهند به سمتش بروند.آیا می خواهید به سمت موفقیت بروید؟ آیا خیال واضحی از آن دارید؟ آیا آرزوی عطشناکی برای آن دارید؟ آیا می خواهید شکست بخورید؟ اگر اینطور هستید، در مسیر درست موفقیت هستید.
يك ليوان شير ميل كنيد

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال #شبانه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 46%
ستاره شما 151 درجه جنوبی
ترس از چيزي داري، خدا را بيشتر ياد كن، فراموشش نكن. در ميوه ها از انبه بيشتر استفاده كنيد..

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 100%
ستاره شما 169 درجه جنوبی
وقت خود را بيهوده اتلاف نكن ، برنامه داشته باش. براي آرامش و تمركز بالاتر از دمنوش هاي گياهي بيشتر استفاده كنيد.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 83%
ستاره شما 100 درجه جنوبی
رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است.. قبل خواب موزيك ملايم گوش كن.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 45%
ستاره شما 112 درجه جنوبی
مشغله ذهني بسيار داري ، كمي به خودت اهميت بده. كمي خون اهدا كن، جريان خونتان صاف شود.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 100%
ستاره شما 117 درجه شمالی
لطف خداوند شامل حالت شده است، روزي فراوان دريافت ميكني. از خشكبار هم استفاده كن.

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 66%
ستاره شما 97 درجه جنوبی
اعتماد به نفس زيادي در وجود شما است. امشب سبزيجات بيشتر مصرف كن.

•┄┅ متولد مهر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 88%
ستاره شما 77 درجه شمالی
در محيط كاري خود ارتقا پيدا ميكنيد و پيشرفت داريد. معجون شير و كنجد و عسل برايت مفيد است.

•┄┅ متولد آبان ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 55%
ستاره شما 59 درجه شمالی
در طالعتان وصال و عشق ديده ميشود. معجون شير و كنجد و عسل برايت مفيد است.

•┄┅ متولد آذر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 99%
ستاره شما 127 درجه جنوبی
آن كسي را كه بسيار دوستش داري براي چند روزي با او قهر ميكني. سبزيجات را در كنار غذايتان مصرف كنيد.

•┄┅ متولد دی ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 50%
ستاره شما 51 درجه شمالی
سفر در پيش داري ، خودتان را براي مسافرتي هيجان انگيز آماده كن. از خود خوب مراقبت كنيد.

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 84%
ستاره شما 82 درجه جنوبی
در هر زمينه اي مشورت داشته باش كه موفق باشي. از نان سبوس دار بيشتر استفاده كن.

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 74%
ستاره شما 154 درجه جنوبی
. فندق و بادام را روزانه تعدادي مصرف كنيد.

منبع ماهان


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال #شبانه پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 61%
ستاره شما 63 درجه شمالی
. خوردن مرغ زياد ايجاد هورمون هاي نامناسب برايتان دارد.

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 50%
ستاره شما 89 درجه شمالی
به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد.. زعفران باعث شادابي شما ميشود.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 78%
ستاره شما 148 درجه جنوبی
اشتباهي داشته اي، اما از اشتباهت چشم پوشي ميكند، با او باش. از مصرف شيريني و شكلات بپرهيزيد.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 70%
ستاره شما 77 درجه جنوبی
بيشتر به عشقت توجه كن، با رفتارت آزارش نده. قبل از خواب كمي آب خنك ميل كنيد.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 51%
ستاره شما 34 درجه جنوبی
برخي به ظاهر با شما دوست هستند، دقيق انتخاب كن. عرق نعنا و عرق خارشتر مصرف كنيد.

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 40%
ستاره شما 160 درجه جنوبی
در محيط كاري خود ارتقا پيدا ميكنيد و پيشرفت داريد. دارچين و دمنوش هايي كه حاوي دارچين هستند، بهترين خوراكي براي اين دسته از افراد است..

•┄┅ متولد مهر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 60%
ستاره شما 31 درجه شمالی
اشتباهي داشته اي، اما از اشتباهت چشم پوشي ميكند، با او باش. از نان سبوس دار بيشتر استفاده كنيد..

•┄┅ متولد آبان ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 80%
ستاره شما 113 درجه شمالی
مراد دلت خيلي زود بر آورده ميشود، شك نكن. دارچين را در مصرف مواد غذايي كمتر استفاده كن.

•┄┅ متولد آذر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 42%
ستاره شما 33 درجه جنوبی
بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هـ*ـوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.. خيلي از مواد نشاسته دار استفاده نكن.

•┄┅ متولد دی ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 99%
ستاره شما 53 درجه جنوبی
خوابي خواهيد ديد كه تعبيرش بستگي به برداشت شما دارد، به خير تعبير كنيد. از خرما بيشتر مصرف كنيد.

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 47%
ستاره شما 39 درجه شمالی
دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری.. برنج كمتر مصرف كن.

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 63%
ستاره شما 143 درجه شمالی
فشار زيادي روز زندگي شما است. ترشيجات را كنار غذايتان به اندازه ميل كنيد..

منبع ماهان


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 77 %
ستاره اقبال 68 شرقي
فال :با انسانهاي مثبت معاشرت کن؛ چون آنها بر انديشه وعقل ورفتارت تأثير مي گذارند؛ وتو بصورت ناخودآگاه به انساني مثبت تبديل خواهي شد؛ وآنگاه شروع به تاثير بر ديگران خواهي کرد !!

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 78 %
ستاره اقبال 60 جنوبي
فال :وقتي صدقه مي دهي پولت را خرج نمي کني بلکه آنرا براي خودت در وقتي ديگر ميفرستي؛ وپس انداز حساب آخرتت را افزايش مي دهي در حين اينکه فرصت دستيابي خود به بهشت را افزايش مي دهي. وچه زيباست اين آيه:( وَلَسَوفَ يُعطِيکَ رَبکَ فترضى)

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 72 %
ستاره اقبال 71 شمالي
فال :ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ .ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿﺪ .ﺍﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﮔﺸﻮﺩﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺑﺴﺘﻨﺶ ﻧﯿﺴﺖ

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 78%
ستاره اقبال 99 غربي
فال :اگر ديدي مردم از تو خوششان مي آيد؛ پس بدان آنها از نعمتي که خداوند به تو عطا کرده خوششان آمده؛ واز عيوبي که خداوند آنها را ستر کرده خبر ندارند؛ پس خدا را شکر کن و به خود مغرور نشو

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 80%
ستاره اقبال 81 شمالي
فال :لبخند برايت نان نمي خرد..!! ولي برايت دلهايي را مي خرد.!” پس آفرين به ديني که لبخند را عبادتي قرار داده که بخاطر آن مأجور مي شويم

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 73%
ستاره اقبال 70 شرقي
فال :اگر مي خواهي خوشبخت باشي؛ خيلي به خاطرات گذشته توجه نکن؛ ودنبال کسي که به تو نمي انديشد ندو؛ چون کسي در فراق کسي نمي ميرد؛ پس خدا را بر نعمت فراموشي شکر کن

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 81 %
ستاره اقبال 50 شمالي
فال :کاری را که قبلاً از انجام آن دست کشیده اید و نیمه رها کرده اید را انتخاب کنید که امروز انجامش دهید
مدتي بیشتر طول نمی کشد که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتان را پیش خودتان نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش خواهید داد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 72 %
ستاره اقبال 111 شمالي
فال :ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آن ها را از سر گیرید،برای اندكي، ایده قدیمیتان را دوباره امتحان کنید. آیا این ایده یک اختراع ، یک پروژه کاری ، یا کاری بوده که به نظرتان خسته کننده آمده است؟ یکی از آن کارها را انتخاب کرده و یک بار دیگر امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه آدمها اینقدر جرات داشتند که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهایشان بهره گیرند چه می شد؟ می دانید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
فال :هميشه محکم تر و صاف تر بایستید، و سرتان را بالاتر بگیرید
در چشم های دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه بروید. ببینید چه احساس خوبی دارد.

#متولدين_دي

ميزان انرژي اين ماه شما 77%
ستاره اقبال 59 شرقي
فال :تن صدایتان را تغییر دهید
برای 30 ثانیه سعی کنید نرمتر، آرامتر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرمتر و آرامتر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای 30 ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرامتر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 71%
ستاره اقبال 89 شمالي
فال :به فرزندانتان بگویید « دوستتان دارم » و « به شما افتخار می کنم »
به چشم هایشان نگاه کنید، و به آنها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین فقط كمي در روز هم که شده به فرزندانشان اطمینان خاطر می دادند، دنیا چه تغییری می کرد.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 80%
ستاره اقبال 117 غربي
فال :از خدا تشکر کنید
دفعه بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودید که نمی توانید در همان لحظه داشته باشید ، برای آنچه که در حال حاضر دارید ، 30 ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث تغییر رفتارتان خواهد شد.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال #شبانه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 61%
ستاره شما 61 درجه جنوبی
از طرف دوستي به مراسمي دعوت ميشوي. از خشكبار بيشتر مصرف كن.

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 91%
ستاره شما 140 درجه شمالی
خبري تعجب بر انگيز به دست شما ميرسد، به فال نيك بگير. چاي يا قهوه ميل كن.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 73%
ستاره شما 53 درجه جنوبی
وضعيت مالي شما به زودي بهتر خواهد شد. چاي يا قهوه ميل كن.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 48%
ستاره شما 96 درجه جنوبی
وضعيت مالي شما به زودي بهتر خواهد شد. در برنامه خود حتما پياده روي را داشته باشيد.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 68%
ستاره شما 120 درجه جنوبی
ميخواهند پاي شما را به حاشيه باز كنند، جرو بحث نكنيد. از غلات استفاده كنيد تا بدن قوي تر داشته باشيد..

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 68%
ستاره شما 58 درجه جنوبی
دوستي به شما هديه اي زيبا ميدهد. ميوه بيشتر مصرف كنيد.

•┄┅ متولد مهر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 62%
ستاره شما 107 درجه شمالی
سعي كنيد مدارا كنيد و خود را به خطر نياندازيد، صبور باشيد. شير و شلغم را پخته و بخوريد.

•┄┅ متولد آبان ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 63%
ستاره شما 50 درجه شمالی
دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.. لبنيات پر چرب را استفاده نكنيد..

•┄┅ متولد آذر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 72%
ستاره شما 162 درجه جنوبی
سعي كنيد مدارا كنيد و خود را به خطر نياندازيد، صبور باشيد. امشب به آينده ات فكر كن.

•┄┅ متولد دی ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 65%
ستاره شما 95 درجه جنوبی
وضعيت مالي شما به زودي بهتر خواهد شد. از خوردن نوشابه پرهيز كن، دوغ را جايگزين كن.

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 46%
ستاره شما 120 درجه جنوبی
كمي از دست يكي از افراد خانواده دلخوري، دلت بزرگ باشد. خوردن سوپ ها و آش هاي مختلف در اين روهاي سرد، غذاي مناسبي براي اين دسته از افراد است..

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 60%
ستاره شما 87 درجه جنوبی
تبديل به شخصي محبوب در اجتماع ميشويد. خوردن سوپ ها و آش هاي مختلف در اين روهاي سرد، غذاي مناسبي براي اين دسته از افراد است..

منبع ماهان


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
‍ فال #شبانه ۱۱ اردیبهشت

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 56%
ستاره شما 75 درجه جنوبی
کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.. براي سلامتب خود كمي ورزش كنيد.

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 71%
ستاره شما 135 درجه شمالی
اشتباهي داشته اي، اما از اشتباهت چشم پوشي ميكند، با او باش. قبل خواب كمي ميوه بخور.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 93%
ستاره شما 45 درجه جنوبی
حق شخصي را ضايع كردي، جبرانش كن، بهشت تو در گروي حق مردم است. امشب پرخوري نكنيد، شام سبك ميل كن.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 50%
ستاره شما 59 درجه شمالی
لطف خداوند شامل حالت شده است، روزي فراوان دريافت ميكني. قبل از خواب شير ميل كنيد.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 60%
ستاره شما 26 درجه جنوبی
در راهي كه قرار گرفتي عاقبت بخيري است، غصه نخور. گوشت و مواد پروتئيني را به تناسب ميل كن.

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 100%
ستاره شما 143 درجه جنوبی
شخصي قصد دارد در زندگي شما آشوب درست كند، با خانواده ات بيشتر باش. لبنيات پر چرب را استفاده نكنيد..

•┄┅ متولد مهر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 95%
ستاره شما 146 درجه جنوبی
گشايش بخت ، خواستگار مي آيد، خوشبختي. لبنيات را بيشتر استفاده كن.

•┄┅ متولد آبان ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 82%
ستاره شما 126 درجه شمالی
در رفتارت مراقب باش، پشيماني سودي ندارد. سبزيجات را در كنار غذايتان مصرف كنيد.

•┄┅ متولد آذر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 66%
ستاره شما 79 درجه شمالی
از دوستتان سر حرفي رنجيده خاطر ميشويد. مواد قندي را تا جايي كه ميتواني از خوراكت حذف كن.

•┄┅ متولد دی ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 93%
ستاره شما 76 درجه شمالی
ترس از چيزي داري، خدا را بيشتر ياد كن، فراموشش نكن. دارچين و دمنوش هايي كه حاوي دارچين هستند، بهترين خوراكي براي اين دسته از افراد است..

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 98%
ستاره شما 104 درجه شمالی
مواظب اموالتان باشيد، دارايي خود را بيهوده هدر ندهيد. ميوه بيشتر مصرف كنيد.

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 58%
ستاره شما 60 درجه جنوبی
. ميوه بيشتر مصرف كنيد.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال #شبانه ۱۲ اردیبهشت

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 58%
ستاره شما 134 درجه شمالی
وضعيت مالي شما به زودي بهتر خواهد شد. فندق و بادام را روزانه تعدادي مصرف كنيد.

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 43%
ستاره شما 155 درجه شمالی
در كاري خير سرمايه ميدهيد، بركت پولتان چندبرابر ميشود. از غذاهايي كه طبع گرم دارند بيشتر استفاده كن.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 71%
ستاره شما 108 درجه جنوبی
خبري خوش كه انتظارش را ميكشيدي به شما ميرسد. قبل از خواب شير ميل كن.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 90%
ستاره شما 97 درجه جنوبی
نياز هاي كه داشتيد برآورده شده در هاي خوشبختي. اگر توانستيد از عرق خارشتر استفاده كنيد برايتان مفيد است.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 64%
ستاره شما 58 درجه شمالی
. هنگام مصرف چاي براي چاشني از هل يا دارچين بيشتر استفاده كن.

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 68%
ستاره شما 38 درجه شمالی
با ورزش ميتوانيد كمي از دغدغه هاي زندگي راحت شويد. قبل از خواب آب بنوش.

•┄┅ متولد مهر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 77%
ستاره شما 167 درجه جنوبی
شانس براي بخت آزمايي داري و موفق خواهي شد. در هفته بيشتر از خاكشير مصرف كنيد.

•┄┅ متولد آبان ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 65%
ستاره شما 134 درجه شمالی
از دوستتان سر حرفي رنجيده خاطر ميشويد. امشب پرخوري نكنيد، شام سبك ميل كن.

•┄┅ متولد آذر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 71%
ستاره شما 56 درجه جنوبی
كمي از دست يكي از افراد خانواده دلخوري، دلت بزرگ باشد. قبل از خواب شير ميل كنيد.

•┄┅ متولد دی ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 58%
ستاره شما 83 درجه شمالی
در رفتارت مراقب باش، پشيماني سودي ندارد. قبل از خواب مطالعه كنيد.

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 87%
ستاره شما 171 درجه جنوبی
از طرف دوستي به مراسمي دعوت ميشوي. قبل خواب پياده روي داشته باش.

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 71%
ستاره شما 163 درجه جنوبی
اشتباهي داشته اي، اما از اشتباهت چشم پوشي ميكند، با او باش. دمنوش گياهي آرام بخش ميل كنيد.

منبع ماهان


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال #شبانه ۱۳ اردیبهشت

•┄┅ متولد فروردین ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 53%
ستاره شما 49 درجه جنوبی
كارهايتان در هم گره خورده با تدبير اداره اش كنيد. دوغ بيشتر استفاده كن.

•┄┅ متولد اردیبهشت ┅┄•
سطح انرژی کلی شما: 73%
ستاره شما 136 درجه شمالی
برايتان مهمان ناخوانده مي آيد، در حدتوان خوب پذيرايي كنيد. يك سيب براي آرامش اعصاب قبل خواب.

•┄┅ متولد خرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 61%
ستاره شما 43 درجه شمالی
اجازه دهید که عشق به جای نفرت،قلبتان را پر کند. زمانی که نفرت در قلب شما ساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارد ، اما موقعی که عشق در قلبتان ساکن است ،تمام خوشبختی و شادی در وجودتان قرار دارد.. امشب كمي مطالعه كن.

•┄┅ متولد تیر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 45%
ستاره شما 130 درجه جنوبی
گرفتاري هاي موقت و زودگذر ايجاد ميشود. مطالعه داشته باش.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 41%
ستاره شما 77 درجه جنوبی
حس ششم بسيار قوي داريد، كمي محتاط تر باشيد. از نان سبوس دار بيشتر استفاده كنيد..

•┄┅ متولد شهریور ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 90%
ستاره شما 74 درجه شمالی
با خانواده خود صادق باشيد، مخفي كاري نكنيد. قبل از خواب كمي مطالعه كن.

•┄┅ متولد مهر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 42%
ستاره شما 37 درجه جنوبی
درد دوري از عشقتان شمارا بسيار آزار ميدهد، صبور باشيد. زودتر استراحت كن.

•┄┅ متولد آبان ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 50%
ستاره شما 122 درجه شمالی
گرفتاري هاي موقت و زودگذر ايجاد ميشود. از تنقلات سالم بيشتر مصرف كن.

•┄┅ متولد آذر ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 72%
ستاره شما 129 درجه جنوبی
گرفتاري هاي موقت و زودگذر ايجاد ميشود. قبل از خواب مطالعه كنيد.

•┄┅ متولد دی ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 94%
ستاره شما 41 درجه شمالی
از طرف خانواده ات حمايت نميشوي ولي از توانايي هاي خودت استفاده كن. برنج كمتر مصرف كن.

•┄┅ متولد بهمن ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 95%
ستاره شما 62 درجه شمالی
زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی. عرق نعنا و عرق خارشتر مصرف كنيد.

•┄┅ متولد اسفند ┅┄•
سطح انرژي کلی شما: 44%
ستاره شما 145 درجه جنوبی
طالع عمرتان بلند است، تا ميتواني خير كن. امشب پرخوري نكنيد، شام سبك ميل كن.

منبع ماهان


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه

متولدین فروردین ماه

سختی ها در زندگی برای هر کسی پیش می آید. مهم آن است که این سختی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مدتی است در یک موقعیت بحرانی قرار دارید و این مسئله در شما اضطراب زیادی ایجاد کرده و شاید در چنین شرایطی تصمیم غیر عاقلانه ای بگیرید و کارها را از این که هست خرابتر کنید. قبل از هر چیز سعی کنید اضطراب خود را کاهش دهید و سپس به فکر حل و رفع بحران باشید. به جمعی دعوت می شوید که حضور شما پیامدهای مثبتی را برای خود شما و اطرافیان تان در پی خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت ماه

از دست یکی از دوستان صمیمی خود دلگیر هستید ولی نگذارید که این دلگیری به کینه تبدیل شود. با او تماس بگیرید و دلخوری خود را به اطلاع او برسانید. به این طریق، او از اشتباهی که کرده آگاه می شود. واقعیات زندگی را نادیده نگیرید. بعد از درگیری های گذشته، وقت آن رسیده که با واقع بینی گذشته ها را جبران کنید. خوشبختانه شما مهارت های لازم برای تضمین موفقیت خود را دارید. اما رسیدن به هدف تان وقتی با یک نفر دعوا و بحث کرده باشید برای تان چندان دلپذیر نخواهد بود. در زمینه روابط عاشقانه شما دارید خیلی زود تصمیم گیری می کنید. بهتر است کمی صبر کنید.

متولدین خرداد ماه

فریب ظاهر دیگران را نخورید. کسانی که پیشنهادهای کاری به شما داده اند قصد دارند شکست ها و عدم موفقیت های شما را ببینند. پس چشم و گوش تان را خوب باز کنید. به هر کسی اعتماد نکنید که عواقب خطیری برای شما به همراه خواهد داشت. کاری از شما خواسته شده و برای انجام آن وقت چندانی ندارید. ولی با توجه به سرعت عمل فوق العاده ای که دارید می توانید به راحتی آن را انجام دهید و از پس آن برآیید. قدرت بالای شما در انجام فعالیتهای فکری، عده زیادی را برای مشورت نزد شما می کشد. این امر نباید در شما ایجاد غرور کند.

متولدین تیرماه

شایعاتی به گوش شما رسیده که اسباب ناراحتی و عصبانیت شما را فراهم کرده ولی کاملا اطلاع دارید آنچه را که شنیده اید شایعه ای بیش نیست. بنابراین هیچ لزومی ندارد که به آنها توجه کنید. در آن جمع صحبتهایی شده که برای شما حائز اهمیت است و زندگی اجتماعی و شغلی شما را تحت الشعاع قرار داده ولی در هرحال نتایج به نفع شما خواهد بود. از کارهای دسته جمعی هیچ هراسی نداشته باشید و وسواس های کاری را از خود دور کنید. انتظار چیز خوبی نیست. با طرف مقابل تان با مهربانی و آرامش و در عین حال با صداقت صحبت کنید.

متولدین مرداد ماه

مسئله ای مهم ذهن شما را مشغول کرده و شما سعی در این دارید تا اهمیت این مسئله را به دیگران نیز بفهمانید اما باید بدانید که تفاوت های فردی بسیار است و مسئله ای که از نظر شما بسیار مهم است شاید در دید دیگران آن قدر مهم نباشد پس سعی کنید به تنهایی آن را حل کنید. بعضی مواقع برای انجام کارها از دیگران کمک می گیرید اما ممکن است آنها نتوانند به شما کمک کنند. بنابراین نباید از دست آنها ناراحت شوید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، با کمک یکدیگر به جنگ مشکلات بروید... تولدتان مبارک

متولدین شهریور

عده ای قصد دارند زیان هایی را به شما وارد کنند ولی از آنها نهراسید و فقط کاری را که در آن قدم گذاشته اید به دقت انجام بدهید. در بین جمع دارای محبوبیت هستید. آن را حفظ کنید. به زودی کسی به شما مراجعه خواهد کرد و کمک می خواهد. کمک آنچنانی از دست شما ساخته نیست ولی سعی کنید با راهنمایی دقیق خود که همیشه زبانزد دیگران بوده به او کمک کنید. فکری در ذهن دارید که حساسیت بیش از حد در شما ایجاد می کند. اگر کمی دقت کنید و عجله نداشته باشید متوجه خواهید شد که حساسیت شما بی مورد است و با تامل بیشتر، می توانید از برخی مشکلات عاطفی که در ذهن دارید جلوگیری کنید.

متولدینمهر ماه

احساس می کنید که درمورد مسئله ای احتیاج به کمک و همفکری دوستان تان دارید. درنگ جایز نیست. هرچه زودتر با صمیمی ترین آنها تماس بگیرید و با او مشورت کنید. او می تواند برای حل مشکلات شما راه حل های تازه ای ارائه دهد. قصد کمک کردن به کسی را دارید ولی قبل از آن همه جوانب را بسنجید تا دچار اشتباه نشوید. برای پیشبرد اهداف تان عجله نکنید که «ره دراز است و قلندر بیدار». برای رسیدن به اهدافتان باید یک سری از کارها را کنار بگذارید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مقصود نهایی به کار گیرید. همیشه خوب نیست که به «او» محبت کنید چراکه ممکن است قدرنشناسی آنان دل تان را به درد آورد.

متولدین آبان ماه

کسی با عمل خیری که انجام می دهد بسیار نظر شما را به خود جلب می کند. این امر در شما ایجاد احساس ناشناخته ای خواهد کرد که تا به حال آن را تجربه نکرده اید. شاید این موضوع بتواند روابط عاطفی محکمی را بین شما ایجاد کند. سعی دارید مسایل شخصی خود را بهبود ببخشید و به طور منظم تر به آنها رسیدگی کنید. به دنبال عکس العمل هایی هستید تا اتفاقی را که برای تان افتاده و با آن درگیر هستید از خود دور کنید ولی احساس می کنید که تلاش های تان بی فایده است. با کمی صبر و دقت متوجه می شوید که در روند رخدادها تغییرات مثبتی حاصل شده است. او روی قول شما حساب باز کرده است.

متولدین آذر ماه

هرکسی برای خود دارای خاطرات تلخ و شیرینی است. شما هم از این امر مستثنی نیستید. یکی از این خاطرات در ذهن شما بیشتر خودنمایی می کند که شاید ادامه تفکر درمورد آن برای شما مضر باشد. پس سعی کنید به روزهای خوش زندگی فکر و روزهای تلخ آن را به گذر زمان بسپارید. انجام بعضی از کارها، انرژی شما را پایان آورده. کمی به استراحت و تفریح احتیاج دارید تا قوای از دست رفته جبران شود. پس آنها را در برنامه زندگی خود قرار دهید. محبت یادتان نرود و سعی کنید در ماه پنجم سال معامله نکنید.

متولدین دی ماه

مدتی است که وضعیت مالی شما کمی مخدوش شده ولی جای نگرانی نیست چون این وضعیت رو به بهبود است. اما توجه داشته باشید که بار دیگر به این مشکلات برخورد نکنید. از طرف عده ای به شما پیشنهاد یک سرمایه گذاری شغلی شده، دقت را فراموش نکنید و تمام جوانب امر را بسنجید. با کمی دقت و توجه به اطراف، رویاهای تان به حقیقت می پیوندد به شرط آنکه انتخاب درستی داشته باشید. منتظر جوابی هستید که به زودی به شما داده خواهد شد و تمام نگرانی تان از بین خواهد رفت. منتظر باشید. چرا که او می داند دوستی شما از روی صداقت می باشد و «دلی» است.

متولدین بهمن ماه

در زمینه شغلی احساس ناامنی می کنید و سعی در دور کردن این احساس دارید. غرور و تکبر را از خود دور کنید که باعث شکست های جبران ناپذیری خواهند شد. به زودی ملاقات هایی خواهید داشت که در یکی از این ملاقات ها روزنه امیدی برای مسایل کاری باز خواهد شد. به اطراف تان بیشتر نگاه کنید. عده ای قصد بدگمان کردن شما نسبت به مسایل روزمره را دارند. زیاد به گفته های آنها توجه نکنید و بر روی کاری که تصمیمش را گرفته اید استوار باشید. با شریک زندگی تان روراست باشید.

متولدین اسفندماه

نکات مثبتی در زندگی شما وجود دارد که تا به امروز کمتر به آن توجه داشته اید و یک برخورد کوچک باعث پی بردن به این نکات مثبت خواهد شد. این موارد مثبت را در جهت رسیدن به آرمان هایتان به کار گیرید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. احساس می کنید که وقت های بسیاری را در گذشته از دست داده اید ولی باید با امید به آینده، بر این احساس غلبه کنید و زمان حال را دریابید تا فرصت ها را دوباره از دست ندهید. به یاد داشته باشید که فرد عاشق ممکن است ناشنوا و نابینا باشد، این شما هستید که باید دقیق تر فکر و این تفکر را به خودتان تلقین کنید.

منبع ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا