خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 25 فروردین

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 64 %
ستاره شما 78 شرقي (مریخ)
فال : شما باید یاد بگیرید که چگونه یک قصه گو باشید:“شما فقط هر چه که در ذهن تان دارید را وسط یک گفت وگو بیرون نمی ریزید؛ بلکه به صورت هدفمندی آن را شکل می دهید تا جذاب باشد… با این تفکر شروع کنید که زندگی شما هدیه ای است که می توانید به دیگران بدهید. پس آن را در بهترین کاغذ کادویی که می توانید پیدا کنید، بپیچید!
به دانه براي رفع سرفه مفيد است.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 69 %
ستاره شما 32 جنوب (زهره)
فال : سخت و محکم در برابر نظرات و دیدگاه های متفاوت مقاومت کنید. شما به جای این کار باید فعالانه به دنبال ایده های جدید و تجربیاتی باشید که شیوه ی فکر کردن و احساس کردن شما را تغییر دهد
گياه چهارتخمه براي نرم كردن سينه هاي ملتهب بسيار عالي است

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 67 %
ستاره شما 142 شرقي(عطارد)
فال : در یک مهمانی، لازم نیست که بیش از حد در مورد خودتان برای مردم صحبت کنید تا باور کنند که آدم جذابی هستید. به جای این کار، آنها را درگیر گفت وگوی عمیقی در مورد شیوه ی زندگی خودشان کنید.
كلم سرشار از كلسيم است حتما استفاده كنيد.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 221 شمال غربي (ماه)
فال : شما احساس می کنید که واقعا نمی خواهید با آنها گفت وگویی داشته باشید. باید سعی کنید آن چه را که واقعا در مورد برخی از چیزها فکر می کنید، بر زبان بیاورید حتی اگر آدم های دیگر آن را دوست نداشته باشند
بعد از استحمام يك كاسه آب سبوس برنج براي تقويت موي سر و جلوگيري از ريزش مو بريزيد و سرتان را با آن بشوييد

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 71%
ستاره شما درجه 101^ غربي (خورشید)
فال : به جای یادگیری در مورد یک عالم موضوعات کسل کننده آن هم فقط به این دلیل که نسبت به آنها اطلاعات داشته باشید، حوزه هایی را دنبال کنید که واقعا به شما انگیزه می دهند. به این ترتیب، زمانی که آنها را برای دیگران تعریف می کنید، پرحرارت و باحال و جذاب به نظر می رسید.
رزماي براي تقويت ابرو و مو مفيد است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 82%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : اگر شما زمان و پول کافی برای سفر به نقاط مختلف جهان را دارید، عالی است. اما اگر چنین شرایطی را ندارید، هنوز هم با خواندن کتاب و هر چیز خواندنی دیگری می توانید در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی متفاوت اطلاعات کسب کنید.
كاهو براي رفع بي خوابي تاثير به سزايي دارد

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 66 %
ستاره شما 78 جنوبي (ونوس)
فال : کمی حس شوخ طبعی در تعاملات خود با دیگران داشته باشید. او می نویسد، “جنبه ی روشن تر زندگی را ببینید و عادت کنید که حتی پس از شکست هم خوشحال و شاد باشید.”
در غذاهايتان حتما از سير استفاده كنيد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 65 %
ستاره شما 78 شرقي (پلوتو)
فال : آدم های دور و برتان روی شخصیت شما تاثیر می گذارند، “اگر شما وقت تان را با آدم های خسته کننده، ناراضی یا زیادی جدی سپری می کنید، به احتمال زیاد خیلی زود مانند آنها خواهید شد. همین موضوع در مورد گذران وقت و همراه بودن با آدم های جذاب نیز صدق می کند.
دم كرده آويشن براي جلوگيري از آبريزش بيني بسيار عالي است.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 61 %
ستاره شما 89 جنوبي(مشتري)
فال : شاید وسوسه شوید که در بسیاری از رشته ها و زمینه ها دستی داشته باشید، و در مورد همه چیز کمی اطلاعات کسب کنید. به جای این کار، سعی کنید در مورد یک موضوع تبحر زیادی کسب کنید و تخصص تان را در آن حوزه به حد اعلی برسانید.
قبل از خواب يك سيب بخوريد.

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 72%
ستاره شما 39 جنوب شرقي (زحل)
فال : تمرین هنر بداهه گویی می تواند به بهبود مهارت های ارتباطی آدم ها در زندگی روزمره کمک کند. یکی از دلایل چنین تاثیری این است که این کلاس ها باعث می شوند شما به یک شنونده ی بهتر تبدیل شوید به این ترتیب که یاد می گیرید به جای تمرکز بر آن چه قرار است پس از مخاطب تان بگویید، روی آن چه او در حال بیان کردن است تمرکز کنید.
از ميوه هاي فصل بهار بيشتر استفاده كنيد

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 68%
ستاره شما درجه 92^ جنوب (نپتون)
فال : “همه ی ما خصلت ها و عادات عجیب و غریبی” داریم. “این بخشی از وجود ما است. آدم های جذاب عادات درونی و عجیب خود را پنهان نمی کنند.”براي رفع بيماري ها از داروهاي گياهي استفاده كنيد.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 43^ شرقي (اورانوس)
فال : برای این که آن آدمی باشید که از نظر مردم جذاب است، باید در مورد کارهایی که انجام می دهید حرف بزنید. این همچنین بدان معنی است که شما باید چیزی داشته باشید که بتوانید در موردش صحبت کنید. کم تر کسی هست که به معنای واقعی کلمه هیچ چیزی برای گفتن نداشته باشد و به هیچ وجه نظری در مورد موضوع مطرح شده نداشته باشد
قبل خواب دم نوش به بخوريد

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 26 فروردین

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 64 %
ستاره شما 78 شرقي (مریخ)
فال : استعداد یابی کنید ،هر کسی استعدادهایی دارد. ببینید چه کاری را بهتر از دیگر کارها انجام می دهید. با غرور به آن کار ادامه دهید. به دنبال آنچه که علاقه دارید بروید: هنر، نقاشی، نویسندگی، گویندگی و … می توانند مثال هایی از آن باشند.هر چه استعداد و هنر بیشتری داشته باشید با آدم های جدید و متنوع تری ارتباط پیدا می کنید.
اگر در زمینه ی علاقه ی خود کار کنید، هم از نظر روحی-جسمی به خود لطف کرده اید هم حس کارآمدی که به شما می دهد در بالا بردن اعتماد به نفس تان اثر می گذارد.
براي آرامش اعصاب چند دقيقه اي كف پايتان را با آب سرد بشوئيد

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 69 %
ستاره شما 32 جنوب (زهره)
فال : از چیزهایی که حس بدی به شما می دهند دوری کنید
از دیدن اشیا یا رفتن به مکان هایی که شما را به یاد خاطرات بد گذشته می اندازند، اجتناب کنید. برای مثال لباس هایی که دیگر اندازه ی شما نیستند را در کمد نگه ندارید. به افراد بدی که پیرامون خود دارید یا شغلی که دیگر به آن علاقمند نیستید فکر کنید و در صورت امکان تغییرات لازم را بدهید.
كنار غذايتان از لبنيات هم مصرف كنيد

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 67 %
ستاره شما 142 شرقي(عطارد)
فال : به خود افتخار کنید
از یک سو باید به استعداد های خود افتخار کنید و از سوی دیگر خودسازی کنید. شاید متوجه خیلی از مهارت های خود نباشد از این رو پیشنهاد دیجیاتو به شما این است که کارهایی که به خوبی انجام می دهید را روی کاغذ بنویسید. مثلا مهربانی کردن، خوب گوش دادن، مدیریت بحران و … نمونه هایی از مهارت های افراد هستند.
صبحانه خود را صبح زود ميل كنيد.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 221 شمال غربي (ماه)
فال : تعاریف دیگران را با گشاده رویی بپذیرید
کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند از تعاریف خوش شان نمی آید. آنها فکر می کنند گوینده یا دروغگو است یا اشتباه می کند. در مقابل کسانی نیز وجود دارند که به خاطر غرور منفی، به هنگام شنیدن تعرف خوبی شان، با سردی رفتار می کنند. بهترین رفتاری که در اعتماد به نفس شما اثر گذار است بدین صورت است:
شكر عامل اصلي چاقي شماست.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 71%
ستاره شما درجه 101^ غربي (خورشید)
فال : در آیینه به خود لبخند بزنید
تحقیقاتی در مورد «تئوری بازخورد صورت» انجام شده که در آن اثرات مثبتی که فرد با لبخند زدن در آینه در مغز ایجاد می کند، به وضوح آمده است. هر روز در آیینه به خود نگاه کنید و لبخند بزنید تا شادتر از قبل شوید. خود را همان طوری که هستید بپذیرید و بدانید با این کار اعتماد به نفس تان بیشتر از همیشه می شود.
تا جايي كه ميتوانيد ازمصرف نمك بپرهيزيد.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 82%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : ترس خود را بپذیرید
برخی فکر می کنند افراد با اعتماد به نفس اصلا نمی ترسند. اشتباه است. زیرا ترس معقول نشان دهنده ی رشد فکری است. صحبت کردن در عموم، آشنا شدن با غریبه ها یا درخواست افزایش حقوق می توانند مثال هایی از ترس باشند.
قبل خواب دوش آب گرم بگيريد.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 66 %
ستاره شما 78 جنوبي (ونوس)
فال : از اشتباهات تان درس بگیرید
هیچ کس عالی نیست. حتی بهترین افراد نیز عیب هایی دارند. مهم این است که بدانید چه اشتباهی کرده اید و چرا؟ آیا به دلیل وجود کسی بوده که همراهی تان کرده یا نصیحت مناسبی دریافت نکردید و…؟شاید در رابـ*ـطه ای شکست خورده یا از کار اخراج شده باشید، مهم این است که از آن درس گرفته و دیگر اشتباه تان را تکرار نکنید.براي كاهش التهابات پوستي از ماست بيشتر استفاده كنيد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 65 %
ستاره شما 78 شرقي (پلوتو)
فال : قرار نیست همه چیز عالی باشد
این حقیقت است و اگر آن را قبول نکنید و بخواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود، هرگز از موقعیت خود راضی نخواهید بود و هیچ وقت شاد نخواهید بود، متعاقبا اعتماد به نفس تان نیز پایین می آید.
موسير خواص بسيار بالايي دارد.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 61 %
ستاره شما 89 جنوبي(مشتري)
فال : شکرگذار باشید
اغلب ریشه ی اعتماد به نفس پایین، فکر کردن به نداشته هاست. لیستی از داشته های تان بنویسید و هر روز یک مورد را به آن اضافه کنید. نهایتا روزانه برای آنها شکرگزار باشید. این داشته ها می تواند از دارایی و دوستان گرفته تا سلامتی و یک حس خوب باشد.
شربت بهارنارنج را حتما استفاده كنيد.

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 72%
ستاره شما 39 جنوب شرقي (زحل)
فال : مراقب خودتان باشید
مرتب به حمام بروید، مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و غذاهای خوشمزه ی سالم بخورید. همچنین برای خود وقت بگذارید.با رسیدگی به خودتان به ارزشمندی خود پی برده .به ظاهر تان برسید حتما نباید مانند برد پیت باشید تا اعتماد به نفس تان بالا باشد بلکه می توانید با حمام کردن، مسواک زدن روزانه و پوشیدن لباس های مناسب، شخصیت تان را به خود و دیگران نشان دهید.
بعد از صرف غذا نخ دندان بكشيد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 68%
ستاره شما درجه 92^ جنوب (نپتون)
فال : خود را با دیگران مقایسه نکنید
برای بالا بردن اعتماد به نفس باید تلاش کنید بهترین زندگی را برای خود بسازید نه اینکه زندگی برادر بزرگ تر، ورزشکاران یا هنرندانی که در تلویزیون می بینید را کپی کنید. زیرا دست بالای دست بسیار است و همیشه افرادی پیدا می شوند که در زمینه هایی از شما بهتر باشند.
امشب قبل خواب با خداي خود راز و نياز كنيد.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 43^ شرقي (اورانوس)
فال : صبور باشید
هیچ کس در یک شبانه روز با اعتماد به نفس نمی شود. ممکن است به ترس غلبه کنید اما به هدف تان نرسید، اشکالی ندارد. حتما از اشتباهات تان درس بگیرید و بار دوم آنها را تکرار نکنید. برای مثال زمانی که به درخواست افزایش حقوق تان جواب رد داده می شود برگردید و به گذشته نگاه کنید، آیا کاری بوده که به اشتباه انجام داده باشید؟
غذاهاي كنسروي را زياد استفاده نكنيد.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 28 فروردین

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 64 %
ستاره شما 78 شرقي (مریخ)
فال : وقتي كسي با شما مثله يك گزينه رفتار ميكند،با خارج كردن خودتان از معادله به او كمك كنيد تا انتخاب هايش محدود شود.
بيشتر از هويج و كلم استفاده كنيد

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 69 %
ستاره شما 32 جنوب (زهره)
فال : به آدمهايي كه از خوشحالي شما شاد مي شوند،و از ناراحتي شما غمگين توجه ويژه اي داشته باشيد،آنها سزاوار جايگاهي بالا در قلب شما هستند.
قبل از خواب يك ليوان چاي ميل كنيد

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 67 %
ستاره شما 142 شرقي(عطارد)
فال : روزي متوجه خواهي شد كه ماديات آن قدرها هم مهم نيست،آنچيزي كه اهميت دارد سلامتي عزيزاني هستند كه در زندگيتان حضور دارند
ميوه خود را در روز ميل كنيد

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 221 شمال غربي (ماه)
فال : وقتي به كسي بيشتر از آنچه سزاوارش هست بها ميدهيد بيشتر از آنچه كه سزاوار شماست به شما صدمه خواهد زد
عرق بيدمشك خواص بسيار بالايي دارد

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 71%
ستاره شما درجه 101^ غربي (خورشید)
فال : هميشه اين را بدان قوي ترين افراد كساني نيستند كه برنده ميشوند، كساني هستند كه وقتي ميبازند هرگز تسليم نميشوند.
بيشتر از غذاهاي خانگي استفاده كنيد.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 82%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : بهترين راه براي اينكه با كسي احساس خوشبختي كنيد اين است كه؛ ياد بگيريد چگونه به تنهايي احساس خوشبختي كنيد، اينگونه حضور ديگران يك گزينه خواهد بود نه يك ضرورت.
قبل از خواب سيب ميل كنيد

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 66 %
ستاره شما 78 جنوبي (ونوس)
فال : اول قوانین را یاد بگیرید بعد بازی کنید "اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر کس دیگر بهتر بازی خواهید کرد".
كنار غذايتان ماست مصرف كنيد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 65 %
ستاره شما 78 شرقي (پلوتو)
فال : دو گام هست که شما باید انجام بدهید .اولین گام این است که شما باید قوانین بازی که می کنید را یاد بگیرید ،این یک امر حیاتی است.گام دوم این که شما باید بازی را از هر فرد دیگری بهتر انجام بدهید .اگر شما بتوانید ایندوگام را انجام دهید موفقیت از آن شما می شود
براي داشتن شرايط ايده آل جسمي خون اهدا کنيد

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 61 %
ستاره شما 89 جنوبي(مشتري)
فال : دانش از تجربه می آید . شما می توانید درباره انجام یک کار بحث کنید ، اما این بحث فقط دانش فلسفی از این کار به شما می دهد .شما باید این کار را تجربه کنید تا از آن آگاهی پیدا کنید .تکلیف چیست ؟ دنبال کسب تجربه باشید !
پياده روي را روزانه داشته باشيد

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 72%
ستاره شما 39 جنوب شرقي (زحل)
فال : شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض کنید .،بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است، که شما تمام تلاش خود را به زمان جاری اختصاص دارید .این تنها زمانی است که اهمیت دارد ، این تنها زمانی است که وجود دارد.
يك ليوان شير بنوشيد

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 68%
ستاره شما درجه 92^ جنوب (نپتون)
فال : تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارآیی داشته باشید و به ارایه خدمات بپردازید.
غذايتان را خوب تزئين كنيد،اشتهاي شما را تحريك ميكند.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 43^ شرقي (اورانوس)
فال : یادگیری مداوم حداقل شرط لازم برای موفقیت در هر زمینه ای است که در آن فعالیت می کنید؛ هر روز چیز جدیدی بیاموزید.
كمي مطالعه قبل خواب داشته باشيد

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 29 فروردین

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 64 %
ستاره شما 78 شرقي (مریخ)
فال : به جنبه معنوی زندگیتان توجه کنید. آرام باشید.ساکت نشستن را تمرین کنید. به ندای درونتان گوش کنید. به چیزهایی بیندیشید که صلح، زیبایی و آرامش را به زندگیتان به ارمغان بیاورند. برای یافتن مسیر معنوی خاص خودتان تلاش کنید.
بهترين اثر سنجد،‌ رفع کمبود ويتامين C بدن است و خوردن آن، ‌از ورود عفونت به بدن پيشگيري مي ‌کند.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 69 %
ستاره شما 32 جنوب (زهره)
فال : تمرین کنید که مثبت و امید دهنده باشید.
هرگاه واژه ای امیدوارکننده به دیگران اهدا کنید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت بلکه شخصیت مثبت خود را نیز قوام بیشتری خواهید بخشید.
تخم هندوانه را در حرقه البول یعنی سوزش ادرار می توان مصرف کرد.
تخم هندوانه در درمان لاغری کلیه اثر گذار است.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 67 %
ستاره شما 142 شرقي(عطارد)
فال : به عضلاتتان ورزش دهید.
به پیاده روی بروید. دوچرخه سواری کنید، اتو مبیلتان را به جای جلوی در خانه، کمی دورتر متوقف کنید. برای تمرین و ورزش حتماً لازم نیست لباس های رنگارنگ تنتان کنید یا عضو یک باشگاه ورزشی شوید. بلکه پیاده روی و ورزش های کم هزینه و بدون هزینه هم وجود دارد که با کمی پیگیری می توانید آنها را کشف کنید.
قند موجود در توت سفيد براي كساني كه مبتلا به مرض قند هستند ضرر ندارد.
به همين علت به آنها توصيه مي‌شود به جاي قند، چاي را با توت خشك بخورند.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 221 شمال غربي (ماه)
فال : اگر در محیط کار، جای شایسته ای ندارید، شغلتان را تغییر دهید.اما ابتدا خوب بیندیشید که آیا واقعاً این کار شماست که آزارنده است یا نگاه مردم نسبت به آن، باعث ایجاد حس حقارت در شما شده است. به جای جنبه های آزاردهنده به چیزهای خوبی که در شغلتان هست هم فکر کنید. به خاطر داشته باشید هر شغلی ممکن است دارای جنبه های نه چندان مطلوب باشد و شما باید در این رابـ*ـطه کاملاً منطقی عمل کنید.
بر اساس مطالعات انجام شده، تخمه کدو از تشکيل سنگ‏ هاي کليوي از نوع اگزالات کلسيم جلوگيري مي ‏کند.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 71%
ستاره شما درجه 101^ غربي (خورشید)
فال : نه گفتن را بیاموزید
هرچه پاسخ منفی شما به انتظارها و درخواست های نامعقول دیگران برایتان آسان تر شود، احساس عزت نفستان افزایش خواهد یافت. زمانی هم که تقاضای معقول پاسخ مثبت می دهید هم در مورد خودتان و هم در مورد طرف مقابل احساس بهتری خواهید داشت.
ازنظر طب قديم ايران، کنجد گرم است.
کنجد بسيار مغذي است و در اکثر کشورهاي فقير به عنوان جانشين گوشت بکار مي رود.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 82%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : از حق انسانی خود دفاع کنید
اجازه ندهید دیگران تحقیرتان کنند وقتی آدم ها چنین می کنند معنی اش این است که از شما انتظار بی نقص بودن دارند و اگر شما آنها را سرجایشان بنشانید ممکن است دلخور هم شوند ولی مدنظر داشته باشید که با احترام همواره از حق خود دفاع کنید و هرگز آن را نادیده نگیرید.
تخم شاهدانه در موارد زكام و ناراحتي هاي پس از زايمان و قي و استفراغ شديد مصرف مي شود و در استعمال خارجي، روي تاول ها و زخم ها و به طور كلي زخم سر و كچلي مي اندازند

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 66 %
ستاره شما 78 جنوبي (ونوس)
فال : با خودتان قرار بگذارید
قرارهای ثابت و ساده‌ای را برای خوشگذرانی با خودتان تنظیم کنید. می‌توانید امروز خودتان را با ماساژ امتحان کنید یا چند گلدان سبزی بکارید. نگذارید همه کارهای‌تان را دیگران انجام دهند. حتی اینکه موهای‌تان را در این لحظه ببافید هم می‌تواند حال‌تان را خوب کند، اما اگر تاثیر زیادی نگذاشت، چند دقیقه با خودتان قدم بزنید و ریه‌های‌تان را از هوای تازه پر کنید.
تنباکوی کوهی جزء گونه‌های حفاظت شده است و از چای، پماد و روغن آن به عنوان دارو استفاده می‌شود.
خواص تنباکوی کوهی برای ترمیم جراحات ماهیچه‌ای، کوفتگی و تقویت تنفس است.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 65 %
ستاره شما 78 شرقي (پلوتو)
فال : ساعت شادی را کوک کنید
بعضی وقت‌ها نیاز به کسی دارید که شاد بودن را به شما یادآوری کند. مثلا همین حالا که مشغول خواندن این سطر‌ها هستید، بگوید اخمت را باز کن و لبخند بزن. از آنجا که چنین کسی همیشه در کنار ما نیست، باید خودتان برای تزریق خوشحالی به زندگی‌تان دست به کار شوید و ساعت و تقویت تلفن همراه‌تان را روی روز و ساعت شاید کوک کنید.
بولدو:طمع آن بسیار تلخ است ولی برگ‌های این گیاه برای تقویت دستگاه هاضمه مفید است.باعث ترشح صفرا و دفع اوره می‌گردد و خواب آور است.

١متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 61 %
ستاره شما 89 جنوبي(مشتري)
فال : زندگی را بخوانید
به‌جای اینکه پول‌تان را صرف خرید کتاب‌های موفقیت کنید، کتاب‌هایی را که از دل زندگی واقعی نوشته شده‌اند، بخوانید. خواندن بیوگرافی و شرح حال موفقیت‌ها و شکست‌ها، بیشتر از خواندن کتاب‌هایی که می‌خواهند قانون‌های موفق شدن را آموزش دهند به شما کمک خواهند کرد. باور کنید بهترین راه‌حل‌ها را نه از دل تئوری‌های موفقیت که با خواندن زندگی معمولی آدم‌های معمولی می‌توانید یاد بگیرید.
گزنه: استعمال خارجی آن در موارد رماتیسم موفقیت‌آمیز بوده است.
در مداوای پروستات و سنگ کلیه کاربرد دارد.

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 72%
ستاره شما 39 جنوب شرقي (زحل)
فال : خودتان را پاکسازی دیجیتالی کنید
شاید اگر یک روز از تکنولوژی محروم نشوید ندانید که استفاده از ابزار‌های دیجیتالی مختلف چقدر در طول روز از شما وقت می‌گیرند. ما قرار نیست شما را از به‌کار بردن آنها منع کنیم بلکه توصیه می‌کنیم هر روز تنها یک ساعت خودتان را از هر نوع تکنولوژی دیجیتالی محروم کنید.
تلویزیون را از برق بکشید، ام‌پی‌تری پلیر را خاموش کنید و تلفن‌همراه‌تان را هم از دسترس خارج کنید. برای تسکین روانی که به تکنولوژی معتاد شده، سراغ تلفن هم نروید و دوشاخه آن را هم از پریز بکشید. باور کنید همین یک ساعت پاکسازی می‌تواند برای تمام روز به شما انرژی دهد.
زنجفیل یا زنجبیل:گیاهی خوراکی که در هند و شرق آسیا از آن بعنوان ادویه استفاده می‌شود و دارای خواص دارویی است،این گیاه در ایران باستان با نام ژنگویر نیز شناخته شده بود.زنجفیل اشتها آور است و برای مقابله با سرماخوردگی، گلودرد و حالت تهوع کاربرد دارد و این گیاه تاثیر آرامبخشی بر روی دستگاه گوارشی دارد

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 68%
ستاره شما درجه 92^ جنوب (نپتون)
فال : پاهای‌تان را به کار بیندازید
تقصیر شما نیست؛ زندگی‌های امروزی فرصت راه رفتن را هم از آدم‌ها گرفته‌اند و سلامت جسم و روان‌شان را با این بی‌تحرکی به‌خطر انداخته‌اند. برای اینکه شما قربانی این سکون نشوید، به خودتان قول دهید که هر روز یک ساعت راه بروید. اگر قرار است امروز را در خانه بمانید، در خانه چهار زمان یک ربعه را قدم بزنید، وقت برگشتن از خرید کمی پیاده‌روی کرده و فکر استفاده از آسانسور را هم از سرتان بیرون کنید.
چای بابونه آرامبخش است و روغن آن به خصوص برای پوست‌های شکننده و حساس بسیار مفید است و مصارفی برای ناراحتی معده و روده نیز دارد.
لازم به توضیح است که چای بابونه آرام‌بخش است.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 43^ شرقي (اورانوس)
فال : مثل پادشاه صبحانه بخورید
یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: «مثل پادشاه صبحانه، مثل شاهزاده‌ها ناهار و مثل گداها شام بخورید!» برای سالم نگه داشتن بدن‌تان چاره‌ای جز پیروی کردن از این قانون ندارید. صبحانه باید اصلی‌ترین وعده غذایی شما بوده و از میوه‌ها و سبزیجات تازه پر باشد. خیال زیاد شکر مصرف کردن در این وعده را از سرتان بیرون کنید
قاصدک در درمان بیماری‌های کلیوی و همچنین کاهش کلسترول، درمان رماتیسم و نقرس استفاده داشته است.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 30 فروردین

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 64 %
ستاره شما 78 شرقي (مریخ)
فال : بیشتر بر روی چیزهایی که دوست دارید انجام دهید تمرکز کنید، تا چیزهایی که میتوانید انجام دهید
اکثر اوقات جوانانی که فارغ التحصیل می شوند، به اشتباه شروع به کاری میکنند که بلدند، تا چیزهایی که میخواهند انجام دهند.
ارده مایعی غلیظ که از کنجد نرم پوست کنده بریان و نرم کوبیده تهیه شده و روغن آن جدا نشده باشد.
مفید برای: علاقه‌مند قوای ****،چاق کننده،نرمی و لطافت پوست،نرم کردن ورم ها،تقویت قوای جسمی،

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 69 %
ستاره شما 32 جنوب (زهره)
فال : بیشتر بر روی جایی که میخواهید باشید تمرکز کنید، تا جایی که هستید
اگر از جایی ،وضعیتی، شرایطی که در آن قرار دارید راضی نیستید، میتوانید آنرا عوض کنید ! شما مجبور نیستید تا آخر عمرتان جایی که هستید یا بودید را باعث و بانی وضعیتی که میخواهید باشید و نشدید بدانید.
عسل مفید برای: بازکننده انسدادها،ضد بلغم معده،رفع سردی و رطوبت مغز،درمان بیماری های سرد بلغمی،برطرف کردن ضعف جسمانی،تقویت بیماران،تنقیه فضولات معده،تقویت معده،تحلیل ریاح،تقویت اشتها،نرم کردن سـ*ـینه،تنقیه فضولات ریه،سنگ کلیه و مثانه،درمان سختی ادرار کردن،لوزه،رفع رطوبات حلق و سـ*ـینه،
مضر برای: احتراق خون،

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 67 %
ستاره شما 142 شرقي(عطارد)
فال : اگر میخواهید واقعا طعم خوشبختی را احساس کنید، از کاری که انجام میدهید لـ*ـذت می برید، حتی اگر لـ*ـذت کامل هم نمی برید، وانمود کنید که از آن لـ*ـذت می برید؛ اجازه ندهید، کار شما شخصیت واقعی شما را مشخص کند.
مخلوط سرکه و روغن زیتون که بر سر ضماد شود سردرد های گرم را تسکین می دهد.
بو کشیدن سرکه نزله های گرم و سردرد گرم را بهبود می بخشد و مقوی مغز گرم است.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 221 شمال غربي (ماه)
فال : شاید در کارتان با شکست مواجه شوید، با رکود مواجه شوید و یا هر دلیل دیگری، بنابراین سعی نکنید، کارتان را تعریفی از خودتان بدانید. در کارتان شکست خوردید، به معنای این نیست که شما هم یک فرد شکست خورده هستید.
خوشبختی همین نزدیکی هاست… کافیست اطرافمان را بهتر ببینیم.
شکر سرخ منظور شکر طبیعی است که از نیشکر تهیه شده و فرآیندهای شیمیایی روی آن صورت نگرفته باشد.
مفید برای: لینت مزاج،رفع رطوبات حلق و سـ*ـینه،تقویت قوای جسمی،تحلیل ریاح،تقویت قوای ****،تقویت کبد،تولید خون خوب،اعصاب،افزایش نشاط،جلوگیری از پیری،دفع مواد سوداویه از بدن،تقویت بیماران،رفع خشونت حلق،
مضر برای: مبتلایان به اسهال،دلپیچه،مزاج گرم و خشک،امراض بلغمی،

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 71%
ستاره شما درجه 101^ غربي (خورشید)
فال : شما میتوانید به کمک افزایش اعتماد به نفس و کسب موفقیت هایی در زندگی به شادی دست پیدا کند.
و یا اصلا شروع کنید روزهایتان را با شادی و لـ*ـذت سپری کنید تا بعد از مدت کوتاهی اعتماد به نفس فوق العاده ای بدست آورید.
شیره خرما برای کسانی که در منطقه محل زندگی آن ها خرما نمی روید، نباید زیاد مصرف کنند.
مفید برای: لینت مزاج،تسکین درد سرد مفاصل،تقویت قوای **** (در سرد مزاجان)،سرفه ناشی از بلغم،
مضر برای: احتراق خون،

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 82%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : این را فهم کنید که زندگی یک مدرسه است و شما اینجائید تا بیاموزید، تا همه امتحانهایتان را بگذرانید. مشکلات تنها بخشی از این دوره آموزشی اند که درست مثل کلاس درس جبر می آیند و می روند، منتها درسهائی که از این کلاس فراگرفته می شود عمری با شما باقی خواهد ماند.
بهترین نوع بادام شیرین، نازک پوست، درشت و چرب می باشد.سوخته چوب خشک آن برای تقویت لثه و جلای دندان موثر است.اعضای باطنی را نرم می کند.بادام نارس (چغاله بادام) مقوی ریشه دندان است و حرارت دهان را معتدل می کند.بادام را تا زمان مصرف نباید از پوست خشک بیرونی آن خارج کرد چرا که در اثر تماس با هوا خشک شده و خواص خود را از دست می دهد

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 66 %
ستاره شما 78 جنوبي (ونوس)
انرژی پرارزشتان را بر سر شایعه سازی، هیولاهای انرژی خوار، مسائل مربوط به گذشته، افکار منفی و یا آنچه بدان کنترل ندارید هدر ندهید. در عوض انرژیتان را صرف همین لحظه مثبت اکنون کنید
انجیر تازه, خوردن آن با انیسون تا40 روز صبح ناشتا برای چاق کردن مفید است.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 65 %
ستاره شما 78 شرقي (پلوتو)
یاد بگیرید که احساساتتان را تخلیه کنید.
هرگز احساساتتان را سرکوب نکنید و به درون نریزید. اندوه های خود را با آدمی قابل اطمینان مطرح کنید. به خاطر داشته باشید که احساساتی که بیان شده اند دیگر به همان اندازه گذشته ناخوشایند نیستند.
ریواس , قی صفراوی و تشنگی را فرومی نشاند.صاف کننده خون است و برای یرقان نیز مفید است.خشک کننده اعصاب و باعث قولنج در سرد مزاجان است.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 61 %
ستاره شما 89 جنوبي(مشتري)
فال : با چند نفر که بتوانید روی حمایت عاطفی آنها حساب کنید، گروه کوچکی تشکیل دهیدو میان خود هم فکری و توافق ایجاد کنید. هر گاه از شما خواسته شد، کمک های مشورتی خود را به دیگران ارایه کنید نخستین گام برای این کار آن است که بدون قطع صحبت دیگران، به دقت به آنها گوش دهید.
رازیانه:در درمان فقدان قاعدگی (آمنوره) مفید استرفع کننده بوی بد دهانرفع سوء هاضمه

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 72%
ستاره شما 39 جنوب شرقي (زحل)
فال : زمانی را برای بازی در نظر بگیرید
به خاطر داشته باشید که بازی فعالیتی است که صرفاً به خاطر حس خوبی که به شما می دهد به آن می پردازید.به خودتان یادآوری کنید که استحقاق صرف وقت برای بازی و تفریح را دارید.
بالنگ:پوست زرد آن جهت تقویت قلب و دماغ و کبد سرد و معده و احشا و دفع حالت تهوع و خوشبوي کردن دهان و تلطیف و تحلیل ریاح و اعانت بر هضم مفید است، خصوصاً مرباي آن با عسل

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 68%
ستاره شما درجه 92^ جنوب (نپتون)
فال : لبخند را فراموش نکنید به خصوص به خودتان
به نکات مثبت دنیای اطرافتان نگاه کنید. راحت باشید و گاهی کارهای "غیر عاقلانه" و کاملاً غیر منتظره انجام دهید.
گردو: ضماد گردو به همراه زیره سیاه و عسل بر بدن کسی که فلج شده، درمان خوبی است.مربای گردو که با عسل تهیه شده باشد لاغری کلیه را برطرف می کند و قوای **** را علاقه‌مند می کند و علاوه بر این مزاج را نیز مرطوب می کند.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 43^ شرقي (اورانوس)
فال : آرام باشید
شما می توانید به وسیله کتاب های مختلف، نوار، برنامه ها و کلاس ها و ابزار دیگر آرامش یافتن را بیاموزید. آرامش توان ذهنیتان را بهبود می بخشد. به سلامت جسمیتان کمک می کند و احساسات خوشایند را جایگزین اضطراب و تنش های درونی تان می کند.
خشخاش، برای ریه سردمزاجان مضر است..کسی به که به آن معتاد شود تندخو و بدخلق می شود.با زعفران و یا زنجبیل برطرف کننده نزله و زکام است.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه ۳۱ فروردین

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : سازماندهی شده باشید :
15 دقیقه در روز زمان بگذارید و کارهایی که باید در طول روز انجام دهید را سازماندهی کنید. اگر 15 دقیقه زمان در سر کار ندارید، صبح 15 دقیقه زودتر بیدار شوید. کمبود وقت یک بهانه است.
پوست بادمجان بنفش یک منبع فیتوکمیکال به نام آنتوسیانین.که یک منبع آنتی اکسیدان است و با بیماریهای سرطان، التهاب و بیماری های عصبی مقابله می کند.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : زمانی را به تفریح اختصاص دهید :
بعد از یک روز کاری، شاید به نظر منطقی بیاید تا یک برنامه شاد با دوستانتان را لغو کنید. اینکار را نکنید. شما نیاز دارید زمانی را در هفته به تفریح اختصاص دهید. کودک درون شما نیاز دارد تا شادی کند، بخندد و نیازهایش رفع شود پس هر هفته زمانی را برای تفریح و حفط روابطتان با دوستانتان ترتیب دهید.
خوردن چند فنجان قهوه در روز در حد اعتدال خود به طور مستقیم بر کاهش پیشرفت بیماری پارکیسون کمک می کند. به واسطه مصرف قهوه انتقال سیگنال‌های موثر در پیشرفت بیماری‌های سیستم عصبی کاهش می‌یابد.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : بخوانید … و بنویسید :
شروع به کتاب خوانی کنید. لازم نیست حتما کتاب های کاری و علمی بخوانید، بعضی اوقات برای تقویت قوه تخیل خواندن کتاب ها داستان و رمان نیز خالی از لطف نیست. بعد از خواندن خودتان نیز روزانه چند سطر داستان یا مقاله ای بنویسید. این کار نیز باعث میشود قوه تخیلتان با افکارتان در قالب کلمات بر روی کاغد منتشر شوند و یک تمرین ذهنی خوب برای شما خواهد بود..
افراد باید به منظور چاقی صورت حدود یک قاشق غذاخوری از جوانه گندم و جو را به همراه یک لیوان شیر و مقداری عسل میل کنند

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : یک لیست روزانه از کارهایی که باید انجام بدید داشته باشید اما در انجام دادن آنها زیاد سخت گیر نباشید :
حداکثر 5 یا 6 کار مهمی که باید در روز انجام دهید را به صورت لیست بنویسید و طبق اولویت بر اهمیت آنها را اولویت بندی کنید. و حداقل 2 کار مهم اول را در روز انجام دهید. این قدم کوچک باعث میشود احساس موفقیت کنید، احساس کنید کاری مثبت در روز انجام دادید.
بادام هندی یکی از ترکیبات پرطرفدار آجیل است. باید بدانید که مصرف بادام هندی برای تامین آهن مورد نیاز بدن موثر است. بنابراین توصیه می‌شود که روزانه یک مشت کوچک از این بادام‌های زرد و خوشمزه را میل کنید. کره بادام زمینی نیز منبع خوبی برای مقابله با کم خونی محسوب می‌شود. از دیگر میوه‌های خشک حاوی آهن می‌توان به آلو خشک، کشمش، زردآلوی خشک، بادام، انجیر و خرما اشاره کرد.


#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : دعا یا مراقبه کنید :
هر روز زمانی را به عبادت یا مراقبه اختصاص دهید. مهم نیست از چه دین و مذهبی هستید و یا اصلا به خدا اعتقاد دارید یا نه، یک عبادت ساده، یک تقویت باور به نیرویی بالاتر و یک درون یابی چند دقیقه ای میتواند انرژی مضاعفی به شما دهد.شما میتوانید حتی برای 5 دقیقه در روز چشمانتان را ببنیدید و تنها بر روی تنفس تان تمرکز کنید.
اگر از کم خونی رنج می‌برید بهتر است تخم مرغ را وارد برنامه غذایی‌تان کنید. هر یک عدد تخم مرغ حاوی یک میلی گرم آهن است. مصرف منظم این ماده غذایی مواد مغذی زیادی وارد بدن می‌کند در حالی که کالری آن زیاد نیست. توصیه می‌کنیم به همراه تخم مرغ آب پرتقال نیز مصرف کنید. چون این نوشیدنی باعث علاقه‌مند جذب آهن توسط بدن می‌شود.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : با دوستانتان در تماس باشید :
به اقوام و آشنایانتان زنگ بزنید و احوال پرسی کنید. به دوستتان که در کشور دیگر است ایمیل بزنید. با شخصی که دوست دارید ارتباط برقرار کنید یک برنامه ای بچینید تا آشنا شوید. با دوستانتان آخر هفته بیرون بروید. این کارها باعث میشود نیاز روابط اجتماعی تان برطرف شود.
گوجه فرنگی حاوی میزان قابل توجهی ویتامین C، ویتامین E و بتاکاروتن است. این ترکیبات مغذی برای مقابله و درمان کم خونی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
فال : بیشتر بر روی چیزهایی که میتوانید یادبگیرید تمرکز کنید، تا چیزهایی که بلدید
یکی مهم ترین مهارت هایتان که برای خوشبخت شدن باید داشته باشید، پیدا کردن راه هایی برای دسترسی به اطلاعاتی که دوست دارید داشته باشید، نه انبار کردن انواع اطلاعات در ذهن تان ! برای مثال در مثاله کالبد شکافی ذهن نوابغ خواندید که نوابغ به جریان اطلاعات دسترسی دارند، نه به انبار اطلاعات
بهارنارنج مقوي قلب و اعصاب ، آرامبخش ، رفع بي خوابي هاي عصبي ، رفع افسردگي ، تسکين ناراحتي هاي سينه ، رفع طپش قلب ، رفع سرفه است

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : بیشتر بر روی چیزهایی که عاشقان هستید تمرکز کنید، تا چیزهایی که دارید،شاید بهترین خانه دنیا را داشته باشید، اما به اندازه خانه کوچک قبلی تان عاشقش نباشید… اوضاع دقیقا اینجا خراب میشود !برای اینکه بیشتر احساس خوشبختی کنید، سعی کنید همیشه چیزهایی را در زندگی تان پیدا کنید و به آنها عشق بورزید که واقعا عاشقشان باشید، سعی نکنید فقط به داشتن اکتفا کنید.
عرق آویشن برای تقویت بینایی، نقوی معده، ضد تشنج، ضد انگل، درمان بیخوابی، رفع سرماخوردگی، تصفیه کننده خون مفید است

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : بیشتر بر روی درک کردن تمرکز کنید تا تاثیر گذاشتن
تاثیرگذار بودن مهم است، برای مثال در ایـــن مقاله خواندید چطور کاریزماتیک باشید و بر دیگران تاثیربگذارید، اما تمرکز بیش از حد بر روی تاثیرگذاشتن باعث میشود واقعا طرف مقابلتان را نادیده بگیرید و فرصتی برای درک کردنش نداشته باشید.


#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : زمانی را به کار نکردن اختصاص دهید :
اگر تقویمتان به شما میگوید هیچ کاری برای انجام دادن در آخر هفته ندارید، پس خواهشا هیچ کاری انجام ندید. شاید به ظاهر سخت باشد که کاری را نیمه کار 5شنبه رها کنید و جمعه هم کار نکنید ! اما این به نفع شماست.
شما باید زمان کاریتان را با زمان شخصی تان تمیز دهید. نباید این دو را با هم بیامیزید.
شقاقل، ریشه هویج دشتی است.مقوی اعضای سرد است.مربای آن با عسل بدون عوارض است.مفید برای: تقویت قوای ****،تقویت معده،تقویت کبد سرد،تقویت کلیه ها،ازدیاد منی،تقویت قوای جسمی،تقویت معده سرد،مضر برای: اشتها،ایجاد سردرد،


#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : در زمانی موجه بخوابید :
هر فردی عادتی زمانی برای خواب دارد، بعضی ها فقط 2 ساعت می خوابند و خیلی هم عالی در روز بازدهی دارند بعضی افراد نیاز به خواب بیشتر دارند. اما به طور معمول هر فردی نیاز به 7 ساعت خواب دارد. 7 ساعت خواب راحت بدون آنکه متوجه شوید یک روز شادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
چغندر: زیاده روی در مصرف آن باعث دل پیچه و حالت تهوع می شود.جهت خارج کردن بلغم از بدن به همراه ادویه مسهله بکار برده می شود.مفید برای: رفع انسداد طحال،قطع بلغم،تحلیل رطوبات،رفع درد کلیه

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : بیشتر بر روی چیزهایی انجام دادن تمرکز کنید تا بدست آوردن
اکثر مردم عادت کرده اند زمانشان را بر روی بدست آوردن چیزهایی که واقعا به آنها احتیاج ندارند صرف کنند، مانند ماشین گرانقیمت تر، خانه لوکس تر، مسافرت با گرانقیمت ترین پرواز و … در صورتی که لـ*ـذت در راه رسیدن به خواسته هایشان است، نه واقعا داشتن آنها.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 1اردیبهشت

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : با هر انساني آنطور رفتار کن که او مهمترين شخص در دنياست؛ نه بخاطر اينکه احساس خوشبختي خواهي کرد؛ ولي بخاطر اينکه تو دوستان بيشتري را بدست خواهي آورد؛ که همان احساس را با تو رد وبدل مي کنند
عناب برای رفع التهاب کلیه و مثانه مفید است

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : به پیکره زندگی خود، محبت تزریق کنید
مهر و محبت در منزل، منبع اصلی رضایتمندی است. همدیگر را مورد مهر قرار دهید، زیرا باید برای فرزند خود، مانند سرچشمه محبت باشید. اگر پدری فرزند خود را در حالی که به همسرش احترام نمی گذارد در آ*غو*ش کشد، مطمئن باشد او فقط به انتقام از پدر می اندیشد یا اگر مادری فرزندش را علیه پدر علاقه‌مند کند، منزلت خانواده اش را شکسته است. کودک باید از هر دو چشمه محبت، یعنی پدر و مادر، سیراب گردد.
موز چاق‌کننده و مقوی قوای مغزی است

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : حفظ حقوق متقابل
بسیار ارزشمند است قبل از اینکه بخواهید تشکیل زندگی دهید، درس حقوق خانواده را یاد بگیرید. ببینید وظیفه شما چیست؟ شاید برخی از خانواده ها هنوز نمی دانند ازدواج یعنی چه؟ تصور می کنند زندگی باید بگذرد، حالا هر طور باشد. نه! این گونه نیست. اگر کسی از زندگی و ازدواج خود لـ*ـذت نبرد، بازنده اصلی میدان است.مرد بداند که احترام زن بسیار حایز اهمیت است و آن قدر مهم است که پیامبر صلی الله علیه و آله می فرمایند: «بهترین فرد از میان شما کسی است که برای خانواده اش بهتر باشد!»
سنجد بسیار موافق مزاج اطفال است زیرا اطفال دارای حرارت زیاد مزاجی هستند، اگر سنجد به‌جای تنقلات بی‌ارزش و مضر مصرف شود، یکی از بهترین تنقلات برای کودکان خواهد بود.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : رعایت احترام و ادب متقابل
با همسر خود به طور محترمامه و مؤدب صحبت کنید و همدیگر را سبک نکنید. آنچه در این گیرودار مهم می باشد، این است که وقتی مادری با همسرِ خود مؤدبانه صحبت می کند، یا مردی با همسرش محترمانه سخن می گوید، فرزند آنها نیز می آموزد که چه طور مؤدبانه صحبت کند و احترام پدر و مادرش را نگه دارد. این بهترین هدیه ای است که می توانید برای فرزند خود به ارث بگذارید. طوری برخورد نکنید که روزی مجبور شوید بگویید: «آتش در خرمن خویش زده ام که را کنم دشمن خویش!»
خوردن گردو، کلیه‌ها را گرم می‌کند و سرما را دفع می‌کند و مصرف آن در افراد سردمزاج در فصول سرد و در اقلیم‌های سردسیر می‌تواند بسیار مفید باشد.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : تحقیر و سرزنش، ممنوع!
خداوند در خلقت انسان به خودش احسنت گفته است، زیرا انسان بهترین خلقت اوست. در این میان، چگونه می توان همسر را به عنوان یک امانت الهی تحقیر و سرزنش کرد؟ یک دختر و یا یک پسر که با هزاران امید وارد زندگی می شوند، چرا باید مورد اهانت قرار گیرند؟ پدر و مادری که دخترشان را با صدها رنج و زحمت را بزرگ کرده اند و با حفظ آبرو و امیدواری او را به خانه مردی فرستاده اند تا در محیط امن و سالم و پر محبت زندگی کند، چگونه می توانند بعد از مدتی نظاره گر توهین و سرزنش او از طرف همسرش باشند؟ آیا وجدان انسان راضی می شود؟
کدوی پخته در رفع خس‌خس سـ*ـینه ناشی از سرماخوردگی مفید است

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : خوبی ها را هم ببینید!
نسبت به همسر خود دیدگاه مثبت داشته باشید و بکوشید همیشه در مرحله اول کارهای خوب او را ببیند و مورد تحسین قرار دهید، زیرا تشویق و تحسین یک کار خوب، باعث تثبیت و تکرار آن خواهد شد و خودتان از آن لـ*ـذت می برید. هرگز چشمان خود را روی نقطه ضعف همدیگر باز مکنید و دایم به رخ مکشید؛ چون این رفتار، موجب دلسردی در زندگی شده و کم کم نسبت به همدیگر حس بدبینی پیدا می کنید و یک حالت دلسردی در شما ایجاد می شود.
مصرف حبوبات از جمله لوبیا، نخود و عدس به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
ستاره شما 98 جنوبي (ونوس)
فال : فعال باشید :
هر فردی قابلیت های فیزیکی مختلفی دارد، پس کاری که برای یک نفر مفید است میتواند برای شخص دیگری مضر باشد. پس کاری را انجام بدهید که حس خوبی به شما دهد نه صرفا برای اینکه شخص دیگری آن کار را انجام داده و موفق شده پس شما هم آن کار را انجام دهید.یک فعالیت خوب با توجه به فیزیکتان میتواند باعث ترشح اندروفین در مغزتان شود ،ماده ای که حس شادی و سرور به شما میدهد.
عصاره صمغ پسته ضد التهاب است
پژوهشی در ایران نشان می‌دهد که عصاره صمغ پسته دارای اثرات ضد دردی و ضد التهابی حاد و مزمن است.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : در زمان حال باشید :
در زمان حال بودن شاید کمی سخت باشد. امروزه با شبکه های اجتماعی و تکنولوژی در دسترس مردم و بروزرسانی های پی در پی کمتر کسی یادش می ماند که در زمان حال حضور داشته باشد. سعی کنید در زمان حال باشید و تنها به یک چیز فکر کنید. با این آگاهی در زمان حال بودن میتوانید تمرکزتان را نیز افزایش دهید
خواص قلم بیشمار و بی نظیر است. طبق گفته ی محققان انگلیسی آب قلم از پیری پوست جلوگیری می کند. درد مفاصل را تسکین می بخشد و عملکرد مغز و دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : روز هابیشتر خارج از اتاق یا خانه باشید :
آفتاب میتواند کارهای خارق العاده ای برای شما انجام دهد. زمانی را که بیرون از خانه، شرکت و … هستید آفتاب باعث تشکیل ویتامین D در بدنتان میشود و این ویتامین ناخودآگاه حس شادی در شما ایجاد میکند. دلیلی اصلی فصول حزن انگیز پاییز و زمستان نیز کمبود آفتاب است.
عسل خواص درماني بسيار بالايي دارد

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : هر روز30 ثانیه برای غالب آمدن بر ترسها و شجاعانه روبه رو شدن با همه ی موقعیتهای زندگی تان دعا کنید
رفتاری مثبت و هدفی مثبت در ذهن داشته باشید. برای کارهای آن روزتان طبق اولویتها برنامه ریزی کنید. بعد از 30 ثانیه برای تغییر آماده خواهید بود.
سویا باعث کاهش دردهای دوره ای سـ*ـینه در بانوان می شود: تحقیقات محدودی نشان می‌دهند که سویا می‌تواند بر دردهای دوره‌ای پستان که با سیکل قاعدگی در ارتباط اند تاثیر داشته و آن را کاهش دهد

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : کسی را که دوست دارید بیشتر با او آشنا شوید به خانه تان دعوت کنید
می توانید شام را کنار هم صرف کنید. از این دعوت برای یک دوستی تازه استفاده کنید.
فواید برنج قهوه ای در بدن ما
• کاهش التهاب در بدن و کمک به کنترل بیماری هایی نظیر آرتریت روماتوئید
• کنترل سندروم متابولیک
• پیشگیری از سرطانهای مختلف

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : کسی را در کارش تشویق کنید و به او اطمینان خاطر بدهید
به او بگویید که « تو می توانی! » او را باور داشته باشید و این باور را نشان دهید.
شليل در پيشگيري از بروز بسياري از بيماري هاي مزمن نظير سرطان، ديابت و بيماري هاي قلبي عروقي كه از مهمترين علل مرگ و مير هستند موٌثر است.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 2 اردیبهشت

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : کاری را که قبلاً از انجام آن دست کشیده اید و نیمه رها کرده اید را انتخاب کنید که امروز انجامش دهید
مدتي بیشتر طول نمی کشد که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتان را پیش خودتان نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش خواهید داد.
مصرف زغال اخته باعث كاهش چربي شكم و كاهش كلسترول ميشود

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : هميشه محکم تر و صاف تر بایستید، و سرتان را بالاتر بگیرید
در چشم های دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه بروید. ببینید چه احساس خوبی دارد.
كيوي ،این میوه منبع خوبی از پتاسیم، منیزیم، ویتامین ای و فیبر است . حجم ویتامین سی این میوه دوبرابر حجم ویتامین سی پرتقال است

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : تن صدایتان را تغییر دهید
برای 30 ثانیه سعی کنید نرمتر، آرامتر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرمتر و آرامتر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای 30 ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرامتر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!
روزانه خوردن یک سیب، دکتر را از شما دور میکند

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : از خدا تشکر کنید
دفعه بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودید که نمی توانید در همان لحظه داشته باشید ، برای آنچه که در حال حاضر دارید ، 30 ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث تغییر رفتارتان خواهد شد.
هندوانه: بهترین تسکین دهنده تشنگي است


#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : به فرزندانتان بگویید « دوستتان دارم » و « به شما افتخار می کنم »
به چشم هایشان نگاه کنید، و به آنها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین فقط كمي در روز هم که شده به فرزندانشان اطمینان خاطر می دادند، دنیا چه تغییری می کرد.
مصرف روزانه 2 تا 4 عدد پرتقال جلوی سرماخوردگی را میگیرد . کلسترول را کم میکند . از ایجاد سنگ در بدن جلوگیری کرده و یا سنگهای موجود در بدن را از بین میبرد و همچنین ریسک ابتلا به سرطان روده را کاهش میدهد .

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آن ها را از سر گیرید،برای اندكي، ایده قدیمیتان را دوباره امتحان کنید. آیا این ایده یک اختراع ، یک پروژه کاری ، یا کاری بوده که به نظرتان خسته کننده آمده است؟ یکی از آن کارها را انتخاب کرده و یک بار دیگر امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه آدمها اینقدر جرات داشتند که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهایشان بهره گیرند چه می شد؟ می دانید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟
توت فرنگی بالاترین قدرت اکسیدانها را در میان اکثر میوه ها دارد و از بدن در برابر ابتلا به سرطان، گرفتگی رگها و رادیکالهای آزاد محافظت میکند

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
ستاره شما 98 جنوبي (ونوس)
فال : ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ .ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿﺪ .ﺍﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﮔﺸﻮﺩﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺑﺴﺘﻨﺶ ﻧﯿﺴﺖ
خوردن آلوئه ورا از ايجاد سنگ كليه جلوگيري ميكند

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : وقتي صدقه مي دهي پولت را خرج نمي کني بلکه آنرا براي خودت در وقتي ديگر ميفرستي؛ وپس انداز حساب آخرتت را افزايش مي دهي در حين اينکه فرصت دستيابي خود به بهشت را افزايش مي دهي. وچه زيباست اين آيه:( وَلَسَوفَ يُعطِيکَ رَبکَ فترضى)
بادام تلخ را آسیاب کرده و با سرکه مخلوط کنید ضماد خوبی برای سر درد می باشد همچنین مالیدن آن بر دور چشم برای تقویت بینایی مفید است.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : لبخند برايت نان نمي خرد..!! ولي برايت دلهايي را مي خرد.!” پس آفرين به ديني که لبخند را عبادتي قرار داده که بخاطر آن مأجور مي شويم
نوشيدن آب سبزه گندم باعث كاهش چربي هاي سخت بدنتان ميشود

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : با انسانهاي مثبت معاشرت کن؛ چون آنها بر انديشه وعقل ورفتارت تأثير مي گذارند؛ وتو بصورت ناخودآگاه به انساني مثبت تبديل خواهي شد؛ وآنگاه شروع به تاثير بر ديگران خواهي کرد !!
مصرف زياد گوجه فرنگي از سكته مغزي جلوگيري ميكند.


#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : اگر مي خواهي خوشبخت باشي؛ خيلي به خاطرات گذشته توجه نکن؛ ودنبال کسي که به تو نمي انديشد ندو؛ چون کسي در فراق کسي نمي ميرد؛ پس خدا را بر نعمت فراموشي شکر کن
براي رفع خستگي چاي سبز بهترين نوشيدني است

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : اگر ديدي مردم از تو خوششان مي آيد؛ پس بدان آنها از نعمتي که خداوند به تو عطا کرده خوششان آمده؛ واز عيوبي که خداوند آنها را ستر کرده خبر ندارند؛ پس خدا را شکر کن و به خود مغرور نشو
زنیان ضدنفخ و تقویت‌کننده سیستم گوارش است

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
ستاره شما 98 جنوبي (ونوس)
فال : ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ .ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿﺪ .ﺍﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﮔﺸﻮﺩﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺑﺴﺘﻨﺶ ﻧﯿﺴﺖ
خوردن آلوئه ورا از ايجاد سنگ كليه جلوگيري ميكند

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : وقتي صدقه مي دهي پولت را خرج نمي کني بلکه آنرا براي خودت در وقتي ديگر ميفرستي؛ وپس انداز حساب آخرتت را افزايش مي دهي در حين اينکه فرصت دستيابي خود به بهشت را افزايش مي دهي. وچه زيباست اين آيه:( وَلَسَوفَ يُعطِيکَ رَبکَ فترضى)
بادام تلخ را آسیاب کرده و با سرکه مخلوط کنید ضماد خوبی برای سر درد می باشد همچنین مالیدن آن بر دور چشم برای تقویت بینایی مفید است.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : لبخند برايت نان نمي خرد..!! ولي برايت دلهايي را مي خرد.!” پس آفرين به ديني که لبخند را عبادتي قرار داده که بخاطر آن مأجور مي شويم
نوشيدن آب سبزه گندم باعث كاهش چربي هاي سخت بدنتان ميشود

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : با انسانهاي مثبت معاشرت کن؛ چون آنها بر انديشه وعقل ورفتارت تأثير مي گذارند؛ وتو بصورت ناخودآگاه به انساني مثبت تبديل خواهي شد؛ وآنگاه شروع به تاثير بر ديگران خواهي کرد !!
مصرف زياد گوجه فرنگي از سكته مغزي جلوگيري ميكند.


#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : اگر مي خواهي خوشبخت باشي؛ خيلي به خاطرات گذشته توجه نکن؛ ودنبال کسي که به تو نمي انديشد ندو؛ چون کسي در فراق کسي نمي ميرد؛ پس خدا را بر نعمت فراموشي شکر کن
براي رفع خستگي چاي سبز بهترين نوشيدني است

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : اگر ديدي مردم از تو خوششان مي آيد؛ پس بدان آنها از نعمتي که خداوند به تو عطا کرده خوششان آمده؛ واز عيوبي که خداوند آنها را ستر کرده خبر ندارند؛ پس خدا را شکر کن و به خود مغرور نشو
زنیان ضدنفخ و تقویت‌کننده سیستم گوارش است

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : ولخرجی ،اگر جزو افرادی هستید که برای اعتبار بخشی به خود راهی غیر از هزینه کردن نمی شناسید باید بدانید که متاسفانه عاقبتی غیر از شکست و ناکامی ندارید. ارزش و ثروت واقعی از طریق پس انداز و سرمایه گذاری به دست می آید – نه خرج کردن هر آنچه به دست می آورید. جمع کنید، سرمایه گذاری کنید؛ جمع کنید، سرمایه گذاری کنید.
انجير براي تقويت اعصاب بسيار عالي است.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : محیط اطراف‌تان را تغییر دهید
اگر چیزی به طور مداوم شما را وسوسه کند، باعث تضعیف اراده‌تان خواهد شد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از خوردن هله هوله اجتناب کنید، بهتر است این غذاها را جلوی چشم‌تان نگذارید. زیرا دیدن اینها و مقاومت برای نخوردن‌شان، اراده‌تان را ضعیف می‌کند.
مصرف پونه با عسل روزانه يك واكسيناسيون قوي براي جلوگيري از هرنوع ويروس سرماخوردگي است.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : بعضی کارها را به عادت تبدیل کنید
بعضی کارها باید در زندگی تبدیل به عادت‌تان شود و دیگر برای انجام آنها اراده‌تان را صرف نکنید. به عنوان مثال مسواک زدن امری است که باید تبدیل به عادت‌تان شود و بدون فکر کردن آن را انجام دهید. با این روش می‌توانید اراده‌تان را برای کارهای دیگری ذخیره کنید. در این راه فقط کافی است کاری را به طور منظم انجام دهید تا تبدیل به عادت زندگی‌تان شود.
جوشانده يك دسته جعفري در يك ليتر آب و شستشوي صورت با آن باعث پاكسازي قوي صورت از جوش ميشود.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : کارهای مهم‌تر را اول انجام دهید
وقتی که صبح‌ها پس از یک خواب کامل بیدار می‌شوید، عضله‌ی اراده‌تان حداکثر قدرتش را دارد. با استفاده از خودکنترلی در طول روز، ذخیره‌ی خودکنترلی‌تان کاهش می‌یابد. بنابراین بهتر است کارهای مهم‌تر یا کارهایی را که انجام‌شان نیاز به اراده دارد، در ساعات ابتدایی صبح به انجام برسانید.
گل گاو زبان اثر آرامش بخش و خواب آور دارد، همچنين اعصاب و قلب را تقويت ميكند.


#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : قضاوت نکنید
یکی از چیزهایی که قطعا خوب نیست، قضاوت افراد قبل از شناختن‌شان است. به افراد فرصت بدهید و فرض کنید آنها خوب هستند، مگر اینکه دلیلی برای‌تان به وجود آید که خلافش به شما ثابت شود. یاد بگیرید افراد را برای آنچه که هستند ببینید، نه اینکه آنها را بر اساس ظاهرشان قضاوت کنید. زمان زیادی می‌برد تا بتوانید بدون قضاوت به فردی که نمی‌شناسید نگاه کنید، اما قطعا این کار، راهی برای خوش اخلاقی است.
مصرف باقالا براي تقويت ساق پا بسيار عالي است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : حرکت مهربانانه‌ کوچکی انجام دهید
نیازی نیست فقط با نزدیک‌ترین و عزیز‌ترین‌ افراد اطراف‌تان، مهربان باشید. زمانی که برف را از مسیر خودروی‌تان پارو می‌کنید، مقداری زمان هم به پارو کردن برف از مسیر خودروی همسایه پیرتان اختصاص دهید. بگذارید یک نفر در صف از شما جلو بزند. با صرف زمان برای انجام کاری برای کسی که نمی‌شناسید، آن فرد احساس می‌کند که مورد قدردانی قرار گرفته است و کار نیک گسترش می‌یابد.
گردو و پنير كنارهم هوش و حافظه را تقويت ميكند.

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 4 اردیبهشت

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي امروز شما 57 %
ستاره شما 121 شرقي (مریخ)
فال : نگرانی مشکلات آینده را حل نمی‌کند و فقط لـ*ـذت‌های امروز را از شما خواهد گرفت و هرگز روی چیزی که نمی‌خواهید اتفاق بیفتد متمرکز نشوید.هميشه سعي كنيد خونسرد و با تدبير به امور و مشكلات رسيدگي كنيد.
دمنوش به براي آرامش اعصاب عالي است.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي امروز شما 63 %
ستاره شما 91 جنوب (زهره)
فال : سعی نکنید تظاهر به چیزی داشته باشید که نیستید. خودتان را تغییر ندهید تا آدمها دوستتان داشته باشند و مطمئن باشید آنهایی که باید، دوستتان خواهند داشت.اين رفتار وجه زيبايي ندارد و فقط باعث ميشود از شخصيت واقعي خود دور شويد.
تره براي درمان بواسير مفيد ترين سبزي است.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي شما 58 %
ستاره شما 73 شرقي(عطارد)
فال : دیگران را بخاطر مشکلاتتان مقصر ندانید
هیچوقت دیگران را سرزنش نکنید و برای اشتباهاتتان به دنبال مقصر نگردید. شهامت پذیرفتن اشتباهاتتان را داشته باشید.لازم نیست برای همه، "همه‌کس" باشید. اینکار غیرممکن است و فقط خسته‌تان خواهد کرد. اما لبخند زدن به دیگران می‌تواند دنیا را تغییر دهد. شاید نه کل دنیا را، ولی دنیای آن آدمها را مطمئناً تغییر می‌دهد.
اسفناج براي دستگاه گوارش شما بسيار مفيد است.

#متولدين_تير

ميزان انرژي شما 67%
ستاره شما 43 شمال غربي (ماه)
فال : اگر همه چیز بر وفق مرادتان نیست، تظاهر نکنید که اینطور است. هیچ اشکالی ندارد که هر از گاهی شکست بخورید. لازم نیست همیشه وانمود کنید که قوی هستید و نیازی هم نیست که مداوم ثابت کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود.
ماسك بادام براي زيبايي و شفاف سازي پوست عالي است.


#متولدين_مرداد

ميزان انرژي امروز شما 55%
ستاره شما درجه 154^ غربي (خورشید)
فال : زیبایی لحظات کوچک را نادیده نگیرید
سعی نکنید فقط به دنبال عناصر ایده‌آل و بی‌نقص بگردید. دنیای واقعی به افراد ایده‌آل‌گرا جایزه نمی‌دهد، بلکه به کسانی پاداش می‌دهد که کار انجام دهند.آسان‌ترین راه را دنبال نکنید. زندگی آسان نیست، مخصوصاً وقتی برای به دست آوردن چیز با ارزشی برنامه‌ریزی می‌کنید، راه آسان را انتخاب نکنید.
پرتقال براي حفظ جواني پوست عالي است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي شما 64%
ستاره شما 132^ جنوبي (ولکان)
فال : وقتتان را برای اثبات خود تلف نکنید
نگذارید دیگران شما را تا سطح خودشان پایین بکشند و برای راحتی کسانی که نمی خواهند خودشان را بالا بکشند، استانداردهایتان را پایین نیاورید.وقتتان را برای توضیح دادن خودتان به دیگران تلف نکنید و هیچوقت بدون وقفه انداختن کاری را پشت سر هم انجام ندهید.
شويد براي پايين اوردن چربي مفيد است.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي امروز شما 67 %
ستاره شما 98 جنوبي (ونوس)
فال : حسادت نکنید،به دیگران حسادت نکنید. حسادت هنر شمردن نعمت‌های دیگران به جای نعمت‌های خودتان است و باید قدر داشته هایتان را بدانید.دست از شکایت و دلسوزی برای خودتان بردارید و کینه‌ توزی نکنید. زندگیتان را با نفرت پیش نبرید چون آخر کار خودتان را خیلی بیشتر از کسانی که از آنها نفرت دارید، اذیت خواهید کرد.بخشش به این معناست که اجازه نمی‌دهید دیگران با اعمال خود خوشبختی شما را نابود کنند.
هر ١ سال يكبار چكاپ كامل كنيد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي امروز شما 53 %
ستاره شما 142 شرقي (پلوتو)
فال : وقت تلف نکنید،فکر نکنید آماده‌ نیستید. هیچکس هیچوقت وقتی فرصتی پیش می‌آید، کاملا آماده نیست چرا که بیشتر موقعیت‌های عالی زندگی ما را مجبور می‌کند که فراتر از محدوده امن خود قدم برداریم و این یعنی احساس راحتی نخواهیم داشت.
به دلایل نادرست درگیر هیچ ارتباطی نشوید. روابط باید هوشمندانه انتخاب شوند. تنها بودن خیلی بهتر از این است که با فردی نادرست باشید. توجه داشته باشید که هیچ نیازی به عجله کردن نیست.
بعد از خوردن غذا نخ دندان بكشيد.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي شما 68 %
ستاره شما 121 جنوبي(مشتري)
فال : خوشبختی خریدنی نیست،سعی نکنید خوشبختی را بخرید. خیلی از چیزهایی که آرزو داریم داشته باشیم گران هستند. اما حقیقت این است که چیزهایی که واقعاً ما را خوشحال و راضی می‌کنند مانند عشق، خنده و تلاش در جهت علایقمان کاملاً رایگان‌ هستند.سعی نکنید برای خوشبختی‌تان به دیگران تکیه کنید. اگر با کسی که درونتان است خوشبخت و شاد نباشید، با هیچ رابـ*ـطه با دوامی هم خوشحال و راضی نخواهید بود.
بخور بابونه براي رفع جوش و التهابات پوست فوق العاده است.

#متولدين_دي

ميزان انرژي شما 63%
ستاره شما 78 جنوب شرقي (زحل)
فال : از اشتباه کردن نترسید،اینکه کاری انجام دهید اما اشتباه کنید، بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. خودتان را بخاطر اشتباهات گذشته‌تان سرزنش نکنید.ممکن است فرد نادرستی را در گذشته دوست داشته‌اید و بخاطر مسائل نادرستی گریه کرده‌اید اما هر اتفاق بدی هم که بیفتد، اشتباهات به ما کمک می‌کنند فرد یا چیزهایی را پیدا کنیم که برایمان مناسب هستند.
رزماري براي تقويت ابرو و مو عالي است.


#متولدين_بهمن

ميزان انرژي امروز شما 61%
ستاره شما درجه 65^ جنوبي (نپتون)
فال : از مشکلاتتان فرار نکنید،نیازهای خودتان را پنهان نکنید و به خودتان دروغ نگویید. دردناک‌ترین مسئله این است که وقتی شدیدا درگیر دوست داشتن دیگران هستید، خودتان را فراموش می کنید و یادتان می‌رود که شما هم فردی منحصر بفرد هستید.باید به دیگران کمک کنید اما در کنار آن از خودتان غافل نشوید.
عرق كاسني براي تصفيه كبد و كليه عالي است.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي شما 54%
ستاره شما 181^ شرقي (اورانوس)
فال : دوستان نادرست را کنار بگذارید
با آدم‌های نادرست نشست و برخاست نکنید و هیچوقت برای بودن با کسی که ارزش شما را نادیده می‌گیرد اصرار نورزید. یادتان باشد آنهایی که در زمان خوشی کنار شما می‌مانند هیچوقت قابل اعتماد نیستند. مهم کسانی هستند که در ناخوشی‌ها و ناملایمات زندگی کنارتان بوده و می توان آنها را دوستان واقعی نامید.
گوشت قرمز را كمتر مصرف كنيد

منبع فالوده


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا