خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Mohadeseh.f

مدیر تالار تایپوتریلر+طراحی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
طراح انجمن
نویسنده انجمن
گرافیست انجمن
  
عضویت
24/7/18
ارسال ها
1,356
امتیاز واکنش
29,187
امتیاز
418
سن
25
محل سکونت
•بیــــگ هــوپ•
زمان حضور
124 روز 5 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیوند کلیه سلنا گومز از زبان مادرش
سلنا گومز بازیگر و خواننده سرشناس پنجشنبه 23 شهریورماه در اینستاگرامش منتشر کرد و از عمل پیوند کلیه صحبت کرد. این خواننده جوان و پرطرفدار آمریکایی مدتی پیش درگیر بیماری کلیوی شد و مجبور به عمل پیوند کلیه شد.


سلنا گومز در اینستاگرامش از دوستی که کلیه اش را به او اهدا کرده بود صحبت کرد و از دوستش قدردانی کرد. فرانسیا راییسا بازیگر سریال هایی چون «زندگی مخفی نوجوان آمریکایی» و «سی اس آی» فردی بود که کلیه اش را به سلنا گومز اهدا کرد.

وضعیت سلنا گومز از زبان مادرش
بعد از گذشت چند روز از انجام این عمل مادر سلنا گومز درباره پیوند کلیه دخترش صحبت کرد و گفت :این اتفاق پر استرسی برای همه ما بوده است. ممکن بود من دخترم را از دست بدهم ولی در عوض صاحب دختر دیگری هم شدم.



سال 2013 برای اولین بار شایعاتی در خصوص اعتیاد سلنا گومز مطرح شد و زمانی که او در یک مرکز بازپروری دیده شد، شایعات زیادی درباره اعتیاد او به مواد مخدر را بر سر زبان ها افتاد . این شایعات تا جایی ادامه یافت که این بازیگر معروف وادار به واکنش شد.

این خواننده اهل آمریکا با اعلام این خبر که به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی لوپوس شیمی درمانی شده است به شایعات اعتیادش پاسخ داد.

سلنا گومز پیش از این درگیر بیماری دیگری بود که با پشت سر گذاشتن مراحل شیمی درمانی بهبود یافت . لوپوس گونه ای از انواع بیماری های خود ایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان ها و بافت های پیوندی خودی عمل کرده و به آن ها آسیب می رساند.


منبع: خبرگزاری نمناک


ناگفته‌های مادر سلنا گومز از پیوند کلیه دخترش!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا