خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
دوره های تحصیل داروسازی در امارات

هزینه ها و مخارج بالای استخدام داروسازان و تعداد محدود شهروندان اماراتی در حال تحصیل و کار در رشته داروسازی، باعث شد که دولت امارات به فکر معرفی دو برنامه داروسازی در کالج های عالی صنعتی امارات بیفتد. دیپلم عالی (DipPharm) در کالج زنان دوبی در سال 1997 شروع شد. اخیرا در سال 2003، درجه لیسانس داروسازی (BPharm) به عنوان یک برنامه DipPharm چهار ساله پیشنهاد شد. دانشگاه دالهوزی کانادا، دانشگاه پردوی ایالات متحده و دانشگاه پلی تکنیک انگلستان اولین بار برگزاری دوره لیسانس را در دانشگاه های این کشور برگزار کردند.

برنامه تحصیلی داروسازی به عنوان پروژه گواهی آزمایشی در سال 2008 وارد برنامه های آموزشی امارات شد. هر دو برنامه BPharm و DipPharm منحصرا به شهروندان زن امارات به عنوان مرحله ای به سمت افزایش اشتغال شهروندان اماراتی در رشته داروسازی ارایه شد.



برنامه درسی داروسازی در امارات

کلیه دوره های داروسازی ارائه شده در امارات به زبان انگلیسی تدریس می شود. برنامه درسی شامل مبانی اصلی و علوم بهداشت در سال اول می باشد. دوره های پیشرفته داروسازی شامل شیمی داروسازی و دارویی، سینتیک دارو، داروشناختی، داروسازی کیلینیکی و درمان های کاربردی و نیز کارورزی داروسازی، در 3 سال بعدی لیسانس تدریس می شود.

در حال حاضر، درجه لیسانس داروسازی اصلی ترین درجه داروسازی ارایه شده در دانشگاه های امارات می باشد و به طور متوسط 4 سال طول می کشد تا فرد مدرک داروسازی خود را اخذ نماید. تعداد کل واحدهای اخذ شده در دوره تحصیلی لیسانس در حدود 150 الی 22 واحد ساعت به علاوه سابقه کاری لازم (متغییر بین 9-35 هفته) در بیمارستان ها و کیلینیک ها می باشد. فعلا، برنامه های دوره تحصیلات تکمیلی در هیچ یک از کالج های داروسازی اماراتی ارایه نمی شود و دانشجویان خارجی فقط می توانند در دوره لیسانس اخذ پذیرش نمایند.



هزینه تحصیل و زندگی در امارات

تحصیل داروسازی در کشور امارات بطور بالقوه ای می تواند علاوه بر اخذ مدرک معتبر بین المللی، فرصت های کاری و زندگی فراوانی برای شما در این کشور فراهم کند. اما مسئله ای که همواره ذهن دانشجویان متقاضی تحصیل داروسازی در امارات را به خود مشغول می کند، هزینه تحصیلی در امارات است. در رابـ*ـطه با هزینه تحصیل داروسازی در این کشور می توان گفت که هزینه تحصیلی شما به دوره تحصیلی و شهری بستگی دارد که در آنجا ساکن هستید. مثلا تحصیل و زندگی در شهرهایی مثل دوبی، ابوظبی یا شارجه بالاتر از دیگر شهرهای امارات می باشد.

شرحهزینه
هزینه تحصیل50000 AED (درهم امارات)
هزینه اقامت18000 AED (درهم امارات)


کار پس از تحصیل در امارات

شما می توانید پس از تحصیل داروسازی و اخذ مدرک، در شهری همانند امیرنشین دوبی که تقریبا همه ساکنین آن انگلیسی زبان می باشد و بازار کار آن که نیاز شدیدی به تحصیلکردگان و متخصصان داروسازی دارد، استخدام شوید. برای کار پس از فارغ التحصیلی، شما نیازمند تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار این کشور و اخذ اقامت می باشید. از شرایط دیگر اشتغال در رشته داروسازی در امارات گذراندن یک دوره 6 ماهه برای فارغ التحصیلان داروسازی در امارات و نیز گذراندن دوره 2 ساله برای دانش آموختگان خارجی دارای مدرک خارجی می باشد. در رابـ*ـطه با روادید کار نیز می توان گفت که موسسه HAAD مسئول صدور این ویزا برای فارغ التحصیلان این رشته می باشد. در باب تحصیل داروسازی در امارات می بایست به این موارد اشاره داشت:

  • سیستم داروسازی در امارات رقابتی است.
  • کشور امارات دچار بحران نیروی کار است.
  • رشته داروسازی از جمله رشته های پر استقبال می باشد.
  • تحصیل داروسازی عمدتا در دوره لیسانس و به مدت 4 سال می باشد.
  • اغلب فارغ التحصیلان نیز پس از اتمام تحصیلات جذب بازار کار امارات می شوند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی امارات

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط تحصیل و اقامت پس از تحصیل در امارات

مردم این کشور به زبان عربی با یکدیگر به مکالمه می پردازند و می توان گفت زبان رسمی این کشور زبان عربی می باشد. اما در فعالیت های تجاری و در دانشگاه ها افراد به زبان انگلیسی به مکالمه می پرازند و دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود. افرادی که قصد تحصیل در این دانشگاه ها را دارند باید حداقل مدرک زبان IELTS 6 را ارائه نمایند.

باید به این نکته اشاره کرد که متقاضیان می توانند بدون ارائه مدرک زبان نیز پذیرش را از دانشگاه دریافت نمایند. دانشجویانی که به زبان تسلط ندارند باید در ابتدا در کالج های این کشور شرکت کرده و پس از گذراندن دوره های زبان وارد دانشگاه های امارات شوند. پیشنهاد موسسه مهاجرتی سفیران سروش سعادت این است که متقاضیان قبل از مهاجرت به این کشور مدرک زبان خود را دریافت نمایند.



مقطع کارشناسی در امارات

تحصیل در مقطع کارشناسی با توجه به رشته تحصیلی فرد بین سه تا چهار سال طول خواهد کشید. بیشتر دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور را دارند قصد دریافت اقامت از کشور های انگلستان، آمریکا و کانادا را دارند. دانشجویان این مقطع می توانند بعد از گذشت 2 تا 3 سال برای ادامه تحصیل به این کشورها مهاجرت نمایند. طبق قوانین دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در طول تحصیل در شغل های پاره وقت مشغول به کار شوند. آن ها می توانند در طول هفته به مدت 10 ساعت کار کرده و به ازاس هر ساعت کار 12 $ (دلار) دریافت می نمایند.



مقطع کارشناسی ارشد در امارات

مدت تحصیل در این مقطع دو سال می باشد. در این مقطع تحصیلی دروس در برخی از دانشگاه ها به زبان عربی و زبان انگلیسی تدریس می شود. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که قصد اقامت پس از تحصیل در امارات را دارند، می توانند از دولت کشور امارات 12 ماه فرصت گرفته تا کار مورد نظر را پیدا کنند و مشغول به کار شوند. بعد از یافتن شغل متقاضی ویزا تحصیلی خود را به ویزا کاری تبدیل می نماید و بعد از مدتی با پرداخت مالیات می توان اقامت دائم این کشور را به دست آورد. دانشجویان این مقطع تحصیلی اجازه کارهای پاره وقت در طول تحصیل را نیز دارند. این افراد می توانند در هفته به مدت 20 ساعت مشغول به کار شوند.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی امارات

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
مقطع دکترا در امارات

متقاضیان برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا با توجه به رشته تحصیلی شان بین 3 تا 4 سال مشغول به تحصیل می باشند. برای ادامه تحصیل در دانشگاه های امارات یا شعب دانشگاه های برتر جهان باید مدرک زبان IELTS و یا TOEFL ارائه دهید. دانشجویان باید استاد راهنمایی برای پایان نامه خود انتخاب کرده و در پایان تحصیل پایان نامه خود را ارائه داده و از آن دفاع نمایند.


اقامت پس از تحصیل در امارات از طریق کار


ویزاهای کشور امارات بر خلاف سایر کشور ها فقط در سفارتخانه امارات صادر می شود. افرادی که شهروند کشور امارات نمی باشند نمی توانند در این کشور مشغول به کار شوند. چند نوع ویزای کاری در این کشور وجود دارد که با توجه به شرایط متقاضی برای او صادر خواهد شد. متقاضیان باید گواهی اجازه کار ارائه دهند و همین طور تاجران و کارمندان باید باید ویزا شهروندی دریافت کرده تا اجازه داشته باشند در کشور امارات به مدت 3 سال اقامت داشته باشند.

تمامی فرم ها و مدارک ارائه شده باید به زبان عربی نوشته شده باشند. متقاضیان باید از گواهی اجازه کار سه کپی تهیه نمایند. یکی از این کپی ها باید نزد کارمند باشد یکی از آن ها به کارفرما ارائه شود و دیگری باید به وزارت کار امارات ارسال شود


اقامت امارات از طریق ازدواج و سرمایه گذاری

یکی از روش های اقامت پس از تحصیل در امارات ازدواج با تبعه کشور امارات می باشد. متقاضی می تواند در طول دوره تحصیلی و یا پس از فارغ التحصیل شدن با فرد ازدواج کند. و اقدامات لازم را برای تمدید اقامت خود انجام دهد. اخذ اقامت از طریق ازدواج از راه های سهل و آسان برای به دست آوردن اقامت این کشور می باشد. یکی از راه های دیگری که متقاضی می تواند اقامت پس از تحصیل در امارات را به دست آورد سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در این کشور می باشد. متقاضیان باید پس از فارغ التحصیلی طرح توجیهی خود را برای تاسیس شرکت به اداره مهاجرت ارائه نمایند برای اجازه اقامت بعد از تحصیل ارائه نمایند. پس از مراحل ثبت شرکت به فرد ویزا اقامت داده می شود.

اعتبار ویزا های اقامت در این کشور 3 ساله می باشد . بعد از 3 سال متقاضی با پرداخت هزینه های لازم و انجام آزمایشات پزشکی می توانند اقامت خود را تمدید نمایند.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی امارات

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا