- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
10. سعی کنید برند خود را برای نسل زد (دهه هفتاد و هشتاد) در شبکه های اجتماعی انحصاری کنید
نسل زد (Gen Z) که با نام های گوناگونی همچون نسل اینترنت و فناوری شناخته می شوند، به نسل متولدین دهه 1990 و 2000 میلادی گفته می شود. در ایران این نسل، همان نسل دهه هفتاد و دهه هشتاد می باشد. متولدین این نسل از آنجا که از کودکی با فناوری های مشابه و تکنولوژی های امروزی آشنا بوده اند، با شبکه های اجتماعی ارتباط بسیار بهتری نسبت به نسل قبل دارند. با این تفاسیر، باید گفت که مورد توجه قرار دادن علائق و سلایق این نسل به دیگر نسل ها ارجعیت بیشتری دارد.
یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که دانش آموزان و دانشجویان امروزی در سراسر دنیا، به صورت متوسط روزانه بین 10 الی 15 بار Instagram و Snapchat خود را چک می کنند. این نسل جدید از مشتری ها و مصرف کنندگان، اهداف مهمی برای بسیاری از برندها و تجارت ها هستند. بنابراین، تجارت هایی که توانسته باشند با این افراد ارتباط برقرار کرده و نیازهای آن ها را تحت پوشش قرار دهند، به بزرگترین و قدرتمند ترین تجارت های فعال در حوزه بازاریابی آنلاین مبدل شده اند. شما هم می توانید با دنبال کردن علایق این نسل محصولات و سرویس های مناسب با آن ها را فراهم کرده و به یک رقیب قدرتمند در این حوزه تبدیل شوید.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آموزش مبانی پیشرفته در وب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com