خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که اکثر کارآفرینان نمی دانند چطور این افراد را شناسایی کنند و یا به درستی به آن ها نزدیک شوند. بسیاری از این کارآفرینان حتی بعد از پیدا کردن شخص مورد نظر، باز هم به درستی نمی دانند چطور باید از آن ها استفاده کنند. کاری که شما باید در این مورد انجام دهید این است که از افراد آشنا به فن و موفق در این زمینه مشاوره بگیرید تا با توجه به زمینه کاری شما، انتخاب مناسب را شناسایی کنید. این تجارت دو طرفه است. شما حتی اگر صاحب تجارت خاصی نیستید می توانید به یک اینفلوئنسر مارکتر تبدیل شده و با کسب محبوبیت بین کاربران، موقعیتی مناسب برای جذب تبلیغات برندهای دیگر ایجاد کنید.


آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Influencer Marketing




3. به استاد استوری های اینستاگرام و مشاور محتوا تبدیل شوید

بدون شک شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بزرگترین و احتمالاً یکی از سه شبکه اجتماعی محبوب حال حاضر در دنیا می باشد. اینستاگرام به صورت مقطعی قابلیت هایی معرفی کرد که این رسانه اجتماعی را بیش از پیش بزرگ و کاربردی کرد. یکی از این قابلیت ها، قابلیت استوری گذاشتن می باشد. به گفته کارشناسان، از زمان اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام، محبوبیت این شبکه بیش از 40% افزایش یافته است و تعداد کاربران آن از مرز بیش از 800 میلیون نفر گذشته است.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بسیاری از افراد موفق معتقدند تأثیری که استوری ها در تجارت آن ها داشته، حتی به نوعی از فعالیت های مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است. دیدن استوری ها برای کاربران وقت زیادی نمی گیرد و مشاهده آن ها خیلی راحت است. بنابراین تبلیغاتی که از این طریق صورت بگیرند شانس زیادی برای دیده شدن دارند. برندهای بزرگ تجاری، تقریباً هر روز از طریق استوری ها با کاربران و مشتری هایشان در ارتباط هستند. شما نیز می توانید از طریق استوری ها محصولات و سرویس خود را به کمک تصاویر و محتوای جذاب برای کاربران بی شماری به نمایش بگذارید.

مثل بعضی دیگر از سرویس های مشابه، برای اینستاگرام هم ابزارهای آنلاین به منظور آنالیز و بهبود عملکرد شما ارائه شده است. شما می توانید از این ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به منظور دستیابی به فالوئرهایی که به سبک محتوای شما علاقه بیشتری دارند استفاده کنید. این ابزارها به شما نشان می دهند که محتوای منتشر شده شما به نسبت رقبا چه مقدار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این روش کم و کاستی های خود را در قیاس با دیگر رقبا بهتر درک می کنید و می توانید با برطرف کردن آن ها، پیشرفت چشم گیری پیدا کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
اینستاگرام



4. با ابزارهای تبلیغاتی جدید Linkedin جزو اولین تجارت های سودآور در این شبکه باشید

در مقایسه با دیگر پلتفرم های شبکه های اجتماعی، لینکدین (Linkedin) اقدام به عرضه چندین ابزار تبلیغاتی گوناگون و با ارزش مخصوص کارآفرینان و صاحبان مشاغل کرده است. خیلی از سازمان ها و تجارت های بزرگ با گذشت زمان این ابزارهای تبلیغاتی را به گونه ای انحصاری می کنند. اما بدیهی است تجارتی که برای اولین بار سراغ چنین ابزارهای تبلیغاتی برود از مزیت اولین بودن (First-mover Advantage) بهره مند خواهد شد.

برخی از تغییرات جدید این سیستم تبلیغ دهی در لینکدین شامل اضافه شدن تبلیغات داینامیک، هدف گذاری بهتر و بهبود یافته ی مشتریان، قابلیت تعیین اهداف در قشرهای مختلف و امکان جمع آوری اطلاعات و اخبار جدید از طریق سیستم Feed می باشد. می توانید لیست آخرین تغییرات و بروزرسانی های ابزارهای تبلیغاتی Linkedin را از اینجا ببینید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Linkedin



5. محتوای خود را از طریق کانال و ویدئوهای YouTube ارتقاء دهید

YouTube ماهیانه توسط 2 میلیارد نفر مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجا که این شبکه زیرمجموعه ای از Google می باشد، می توان از سیستم تبلیغات منحصر به فرد و هوشمندانه گوگل در یوتیوب نیز استفاده کرد. این یعنی شما با فعالیت در YouTube فرصت های تبلیغاتی بسیار عالی با بازدهی فوق العاده ای را در اختیار خواهید داشت.

شما می توانید در یوتیوب محتوای قفل شده یا به اصطلاح Gated Content قرار دهید و در ازای نمایش محتوای خود از کاربران بخواهید تا فرم مورد نظر شما را پر کنند. این فرم ها می توانند شامل فرم درخواست نام، ایمیل و ... باشند. اگرچه محتوای Gated ممکن است برای بسیاری از کاربران خیلی خوشایند نباشد، اما با این کار می توانید در عین بازاریابی محتوایی، به بازاریابی ایمیلی نیز بپردازید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بعضی از فعالان این حوزه حتی در ازای نمایش محتوای قفل شده اطلاعات مختلف دیگری طلب می کنند. با این روش می توان به تولید و انتشار ویدئوهایی که کاربران خاص به دنبال آن ها هستند پرداخت و از طریق سیستم حرفه ای تبلیغات YouTube و Google به درآمدزایی رسید.

اکنون در شبکه های اجتماعی ویدیویی ایرانی مانند آپارات نیز سرویس نمایش تبلیغات قبل از ویدیوها فعال شده است و می توانید با تبلیغات کسب و کار خود در این قسمت خیلی سریع توسط افراد زیادی دیده شوید.


YouTube





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
6. با کمک گروه های Facebook به گسترش تجارت خود سرعت ببخشید

مردم همیشه به اجتماع و در ارتباط بودن اشتیاق نشان داده اند. این موضوع حتی با اینکه این روزها اغلب ارتباطات از طریق دنیای مجازی صورت می گیرد نیز همچنان صحت دارد. بسیاری از برندهای با ارزش و مولتی میلیون دلاری در حال حاضر در فیسبوک گروه های اجتماعی ایجاد کرده اند و از طریق آن ها نه تنها به بهبود کیفیت خدمات و مشهور کردن برند خود مشغول هستند، بلکه راهی پر سود برای افزایش فروش خود فراهم ساخته اند.

سعی کنید تجارت خود را حول ایده های یکپارچه سازی شده پایه گذاری کنید. در این صورت، ایده های کاربران و مشارکت کنندگان را مد نظر قرار می دهید و گزینه ای مشترک که تمامی این ایده ها و نیازها را پوشش دهد به سیستم کاری خود اضافه می کنید. این تعامل دو طرفه در نهایت به سود خود شما خواهد بود. با کمک گروه های فیسبوکی می توان ارتباط نزدیکی با کاربران برقرار کرد و از نظر و ایده های آن ها استفاده های لازم را به درستی برد.

گروه های تجاری می توانند در شبکه های اجتماعی محبوب دیگر نیز مانند - و واتس اپ و حتی پیام رسان های داخلی مانند سروش، بله و... تشکیل شوند، اما نکته ای که مهم است این است که شما باید از تشکیل یک گروه هدف داشته باشید و سعی کنید به طور پیوسته با توجه به نظرات کاربران که در گروه آنها را مشاهده می کنید اهداف خود را بهبود دهید.

Facebook Groups




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7. با یکپارچه سازی فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویروسی کنید

ده ها برند معتبر جهانی با شیوه بازاریابی ویروسی یا Viral Marketing در شبکه های اجتماعی توانستند فعالیت خود را به خوبی گسترش داده و به سودآوری قابل توجهی برسند. اگرچه روش پیاده سازی این نوع بازاریابی برای همه به یک صورت نیست، اما نقطه مشترک موفقیت آمیز در همه آن ها ادغام و یکپارچه سازی فعالیت ها در رسانه های اجتماعی بوده است.

برای این مورد شما می بایست راه مناسب خودتان را با توجه به فعالیت هایتان انتخاب کنید. برای این کار باید با آزمون و خطا رسانه های کاربردی تر را انتخاب کنید. کاری که می توانید بکنید این است که فعالیت اصلی خود را با یکی از شبکه های اجتماعی یکپارچه سازی کنید. برای مثال یکپارچه سازی اینستاگرام با فیس بوک اطلاعات این دو شبکه را یکسان سازی می کند و یا یکپارچه سازی Periscope با Twitter امکان اطلاع رسانی های منتخب توئیتر در پریسکوپ را به صورت خودکار فراهم کرده است.

بعضی از تجارت ها و وب سایت های خاص نیز، اپلیکیشن هایی طراحی کرده اند تا با شبکه های اجتماعی یکپارچه شده و اطلاعات را در کسری از ثانیه به اشتراک بگذارند. با این روش ها می توانید زمان کمتری را در شبکه های اجتماعی گوناگون صرف کنید و از یک سیستم اتوماسیون برای این کار بهره مند شوید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاریابی ویروسی


8. از شبکه های اجتماعی که رقبای شما از آن ها به درستی استفاده نمی کنند به خوبی بهره مند شوید

برای کسب موفقیت در بحث رسانه های اجتماعی، باید با دید رقابتی به موضوع نگاه کنیم. این روزها تعداد پلتفرم های شبکه های اجتماعی به اندازه کافی زیاد است و همچنان تعداد آن ها در حال اضافه شدن می باشد. شما باید با فرض بر اینکه رقبای شما به درستی از همه این پلتفرم ها استفاده نمی کنند، فعالیت خود را در بعضی از آن ها شروع کنید. چرا که می توان مطمئن بود تعداد بسیار زیادی مشتری و کاربر در آن پلتفرم ها حضور دارند و این یعنی پتانسیل زیاد برای جذب مشتری های جدید از پلتفرم های جدید.

اگر با یک استراتژی مناسب چنین کاری را مدیریت کنید، بدون دردسر خاص و بدون رقابت با رقبایتان می توانید همه آن مشتری ها و کاربران مستعد تبدیل شدن به مشتری را شناسایی و جذب کنید. با این کار به طور قابل توجهی از رقبای خود پیشی گرفته و در نتیجه فروش خود را بیش از پیش گسترش می دهید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
Social Media



9. به اولین تجارت هایی تبدیل شوید که از AR و VR در شبکه های اجتماعی استفاده می کند

چند سالیست که ابزارهای AR یا Augmented Reality (واقعیت افزوده) و VR یا Virtual Reality (واقعیت مجازی) نقش بسیار پر رنگی در زندگی دیجیتالی امروزی دارند. شاید به نظر نمی رسید که این ابزارهای سرگرم کننده بتوانند با توانی خارج از حد تصور وارد دنیای رقابت با دیگر گدجت ها و ابزارهای آنلاین امروزی شوند. این ابزارها امروزه سهم بزرگی از گدجت های دیجیتالی را در اختیار دارند و در صنعت های مختلف از جمله بازی سازی و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند.

توجه و سرمایه گذاری زیاد کمپانی های بزرگی همچون اپل بر روی واقعیت افزوده و کمپانی هایی مثل گوگل و فیسبوک روی واقعیت مجازی، این گدجت ها را خیلی بیشتر از قبل مورد استقبال قرار داده است. به تازگی پای سیستم تبلیغات حرفه ای این دستگاه ها به سایت ها و رسانه های اجتماعی نیز باز شده است. مسلماً در این میان کسانی که با ایده پردازی های نوین و مناسب بتوانند از این تکنولوژی ها و دیگر تکنولوژی های جدید به منظور ارتباط نزدیک تر با کاربران استفاده کنند، شانس خیلی بیشتری برای محبوب تر کردن برند و افزایش سوددهی خود خواهند داشت.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: niloofar.H، Mana، TiNAX007 و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا