- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1. یک استراتژی بهینهسازی برای کارتان پیادهسازی کنید.
شما چه بخواهید چه نخواهید تعداد افرادی که از موبایلهایشان برای مطالعه و چک کردن ایمیلهایشان استفاده میکنند رو به افزایش است.
کمپانیهای مختلف از دو نوع ارسال ایمیل برای کاربران استفاده میکنند. این دو نوع با عنوان auto-responders و manual-responders شناخته میشوند. در حالت اول یعنی Auto-responders، پیغامهایی حاوی پیامهای خوشآمد گویی، اطلاعرسانیهای حسابها و ... که بهصورت خودکار و ماشینی و در کسری از ثانیه پردازش و ارسال میشوند هستند. ایمیلهای Manual-responders ایمیلهایی حاوی اطلاعات و متنهای تایپشده توسط انسان میباشند که خبرهای جدید یا پاسخ به ایمیلهای کاربران میباشند.
یکی از لازمههای حفظ Open and Click-through Rates یا بازخوردها و بازدیدهای از طریق کلیکها این است که اینگونه ایمیلها برای کاربران ایمیلهای اسپم قلمداد نشده و برای آنان خواندنی باشند. برای این کار شما باید این ایمیلها را بهینهسازی کنید. در نگارش این ایمیلها باید به نکات مختلفی مثل استفاده صحیح از متون، استفاده صحیح از نگارش متن، نوشتن متن بهصورت خلاصه با ترفندهای خلاصهنویسی، ایجاد کادر و چارچوب های منظم، استفاده از عکسها در سایزهای معین و در اندازههای مناسب و ... دقت کرد.
2. ایمیلهایتان را با متدهای آسان کلیک خور کنید.
ایمیلهای بهینه سازی شده باید در عین واحد هم به اندازه کافی زیبا و مجذوبکننده باشند و هم محتوای آنها در سریعترین حالت ممکن بارگذاری شده و قابلدسترس کاربران باشد.
محتوای ساده و مفهومی میبایست حاوی لینکهایی کلیک خور (Clickable) باشند تا گیرنده را تشویق به دریافت اطلاعات بیشتر و درنتیجه شانس بیشتر خرید و سودآوری برای شما کند.
برای اینکه ایمیل ارسالی خود را با این پارامترها تطبیق دهید بهتر است از فونتهای مناسب در اندازههای مناسب (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) استفاده کنید. سایز مناسب فونت برای محتوای کلیک خور چیزی حدود 14 پیکسل برای متون و 20 الی 22 پیکسل برای عناوین هست.
یک نکته و راهنمایی دیگر این است که لینکهای کلیک خور اغلب نباید بهصورت ردیفی یا پشتهم باشند چون در این صورت برخی از کاربران در شناسایی لینکها گیج میشوند و در صورت باز کردن لینک اشتباه، باید دکمه بازگشت را زده و به جعبه دریافتی پیامها بروند و این یعنی دوباره باید وارد پیام شما شوند. شاید تعداد زیادی از کاربران علاقهای به چنین کاری نداشته باشند.
3. از موضوعات (عناوین) کوتاه استفاده کنید.
نتایج رسمی حاکی بر این هستند که عناوین ایمیل بلند بازخوردهای بهمراتب بدتری داشتهاند. نکتهای که قبلاً گفتیم را فراموش نکنید. برای تأکید دوباره میگوییم، کاربران برای مطالعه ایمیلهایشان متکی به عناوین آنها برای انتخابشان هستند. پسکاری که آنها میکنند اسکن کردن موضوعات یا موضوع ایمیلها هست. مسلماً هر موضوعی که طولانی باشد بهطور ناخودآگاه توسط مغز به دستهای با عنوان " بعداً در فرصتی دیگر بررسی شود " ارسال خواهند شد. حالا فرض کنید مدت زمان چک کردن ایمیلها در موبایلها خیلی کمتر هم هست. پس برای بهینه کردن یک ایمیل برای موبایلها، استفاده از موضوعات کوتاه از اهمیت دوچندانی برخوردار میشود. عناوین و موضوعات ایمیلهای مهم با مقادیر کمتری از کلمات همراه هستند و در زمان بسیار کمتری توجه گیرنده ایمیل را به خود جلب میکنند. چراکه در زمان و مقدار کمتر، محتوای کلی و چکیده متن ایمیل را بازگو میکنند.
بهطور استاندارد و ایده آل، 4 الی 5 کلمه برای موضوعات کافی است. اگر مجبور هستید که مقدار بیشتری کلمه در قسمت موضوع وارد کنید، حداقل کاری که باید بکنید این است که 4 الی 5 کلمه اول را کلمههای مرکزی واصلی قرار داده و بر روی آنها تمرکز کنید.
4. ایمیلهایتان را سبک نگه دارید.
موردی که در رابـ*ـطه با موضوع ایمیل (Email Subject) در مورد 3 گفتیم، در مورد 4 نیز صدق میکند. کلاً ایمیلها و محتواهای سبک و ساده بهمراتب خواندنیتر و محبوبتر هستند. دلایل فراوانی برای سبکتر بودن ایمیلها در بهینهسازی آنها در موبایلها وجود دارد. احتمالاً اولین دلیل سرعت اینترنت موبایلها هست. همه میدانیم که سرعت اینترنت موبایلها تحت هر شرایطی نسبت به اینترنت دستگاههای کامپیوتری و لپتاپها پایینتر است. حداقل میتوان اینطور گفت که نوسان سرعت در موبایلها دهها برابر نوسان سرعت در کامپیوترها هست.
دلیل دوم را میتوان در نوع استفاده از موبایلها دانست. موبایلها دستگاههایی هستند که همهجا با مردم میباشند. پس احتمالاً مقدار بیشماری از افراد هستند که در زمانهای شلوغ و زمانهایی که وقت زیادی ندارند، ترجیح میدهند در زمان سریعتر با موبایلشان ایمیلهایشان را چک کنند. مسلماً اینگونه افراد هیچ میلی به صبر کردن برای بارگذاری طولانیمدت ایمیلها ندارند.
سایز ایده آل برای ایمیلها طبق استانداردهای mobile-optimized emails زیر 20 کیلوبایت هست.
اگر از عکس در ایمیلهایتان استفاده میکنید و متن ایمیل اهمیت خیلی بیشتری نسبت بهعکس ها دارد، سعی کنید آنها را نادیده بگیرید. در غیر این صورت عکسهایتان را نیز باید بهینهسازی کنید. میتوانید سایز عکسها و کیفیت آنها را کاهش دهید تا حجمشان نیز کم شود و یا اگر مایلید که کیفیت عکسها کم نشود، میتوانید آنها را فشرده کنید تا حجمشان کاهش یابد.
شما چه بخواهید چه نخواهید تعداد افرادی که از موبایلهایشان برای مطالعه و چک کردن ایمیلهایشان استفاده میکنند رو به افزایش است.
کمپانیهای مختلف از دو نوع ارسال ایمیل برای کاربران استفاده میکنند. این دو نوع با عنوان auto-responders و manual-responders شناخته میشوند. در حالت اول یعنی Auto-responders، پیغامهایی حاوی پیامهای خوشآمد گویی، اطلاعرسانیهای حسابها و ... که بهصورت خودکار و ماشینی و در کسری از ثانیه پردازش و ارسال میشوند هستند. ایمیلهای Manual-responders ایمیلهایی حاوی اطلاعات و متنهای تایپشده توسط انسان میباشند که خبرهای جدید یا پاسخ به ایمیلهای کاربران میباشند.
یکی از لازمههای حفظ Open and Click-through Rates یا بازخوردها و بازدیدهای از طریق کلیکها این است که اینگونه ایمیلها برای کاربران ایمیلهای اسپم قلمداد نشده و برای آنان خواندنی باشند. برای این کار شما باید این ایمیلها را بهینهسازی کنید. در نگارش این ایمیلها باید به نکات مختلفی مثل استفاده صحیح از متون، استفاده صحیح از نگارش متن، نوشتن متن بهصورت خلاصه با ترفندهای خلاصهنویسی، ایجاد کادر و چارچوب های منظم، استفاده از عکسها در سایزهای معین و در اندازههای مناسب و ... دقت کرد.
2. ایمیلهایتان را با متدهای آسان کلیک خور کنید.
ایمیلهای بهینه سازی شده باید در عین واحد هم به اندازه کافی زیبا و مجذوبکننده باشند و هم محتوای آنها در سریعترین حالت ممکن بارگذاری شده و قابلدسترس کاربران باشد.
محتوای ساده و مفهومی میبایست حاوی لینکهایی کلیک خور (Clickable) باشند تا گیرنده را تشویق به دریافت اطلاعات بیشتر و درنتیجه شانس بیشتر خرید و سودآوری برای شما کند.
برای اینکه ایمیل ارسالی خود را با این پارامترها تطبیق دهید بهتر است از فونتهای مناسب در اندازههای مناسب (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) استفاده کنید. سایز مناسب فونت برای محتوای کلیک خور چیزی حدود 14 پیکسل برای متون و 20 الی 22 پیکسل برای عناوین هست.
یک نکته و راهنمایی دیگر این است که لینکهای کلیک خور اغلب نباید بهصورت ردیفی یا پشتهم باشند چون در این صورت برخی از کاربران در شناسایی لینکها گیج میشوند و در صورت باز کردن لینک اشتباه، باید دکمه بازگشت را زده و به جعبه دریافتی پیامها بروند و این یعنی دوباره باید وارد پیام شما شوند. شاید تعداد زیادی از کاربران علاقهای به چنین کاری نداشته باشند.
3. از موضوعات (عناوین) کوتاه استفاده کنید.
نتایج رسمی حاکی بر این هستند که عناوین ایمیل بلند بازخوردهای بهمراتب بدتری داشتهاند. نکتهای که قبلاً گفتیم را فراموش نکنید. برای تأکید دوباره میگوییم، کاربران برای مطالعه ایمیلهایشان متکی به عناوین آنها برای انتخابشان هستند. پسکاری که آنها میکنند اسکن کردن موضوعات یا موضوع ایمیلها هست. مسلماً هر موضوعی که طولانی باشد بهطور ناخودآگاه توسط مغز به دستهای با عنوان " بعداً در فرصتی دیگر بررسی شود " ارسال خواهند شد. حالا فرض کنید مدت زمان چک کردن ایمیلها در موبایلها خیلی کمتر هم هست. پس برای بهینه کردن یک ایمیل برای موبایلها، استفاده از موضوعات کوتاه از اهمیت دوچندانی برخوردار میشود. عناوین و موضوعات ایمیلهای مهم با مقادیر کمتری از کلمات همراه هستند و در زمان بسیار کمتری توجه گیرنده ایمیل را به خود جلب میکنند. چراکه در زمان و مقدار کمتر، محتوای کلی و چکیده متن ایمیل را بازگو میکنند.
بهطور استاندارد و ایده آل، 4 الی 5 کلمه برای موضوعات کافی است. اگر مجبور هستید که مقدار بیشتری کلمه در قسمت موضوع وارد کنید، حداقل کاری که باید بکنید این است که 4 الی 5 کلمه اول را کلمههای مرکزی واصلی قرار داده و بر روی آنها تمرکز کنید.
4. ایمیلهایتان را سبک نگه دارید.
موردی که در رابـ*ـطه با موضوع ایمیل (Email Subject) در مورد 3 گفتیم، در مورد 4 نیز صدق میکند. کلاً ایمیلها و محتواهای سبک و ساده بهمراتب خواندنیتر و محبوبتر هستند. دلایل فراوانی برای سبکتر بودن ایمیلها در بهینهسازی آنها در موبایلها وجود دارد. احتمالاً اولین دلیل سرعت اینترنت موبایلها هست. همه میدانیم که سرعت اینترنت موبایلها تحت هر شرایطی نسبت به اینترنت دستگاههای کامپیوتری و لپتاپها پایینتر است. حداقل میتوان اینطور گفت که نوسان سرعت در موبایلها دهها برابر نوسان سرعت در کامپیوترها هست.
دلیل دوم را میتوان در نوع استفاده از موبایلها دانست. موبایلها دستگاههایی هستند که همهجا با مردم میباشند. پس احتمالاً مقدار بیشماری از افراد هستند که در زمانهای شلوغ و زمانهایی که وقت زیادی ندارند، ترجیح میدهند در زمان سریعتر با موبایلشان ایمیلهایشان را چک کنند. مسلماً اینگونه افراد هیچ میلی به صبر کردن برای بارگذاری طولانیمدت ایمیلها ندارند.
سایز ایده آل برای ایمیلها طبق استانداردهای mobile-optimized emails زیر 20 کیلوبایت هست.
اگر از عکس در ایمیلهایتان استفاده میکنید و متن ایمیل اهمیت خیلی بیشتری نسبت بهعکس ها دارد، سعی کنید آنها را نادیده بگیرید. در غیر این صورت عکسهایتان را نیز باید بهینهسازی کنید. میتوانید سایز عکسها و کیفیت آنها را کاهش دهید تا حجمشان نیز کم شود و یا اگر مایلید که کیفیت عکسها کم نشود، میتوانید آنها را فشرده کنید تا حجمشان کاهش یابد.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آموزش مبانی پیشرفته در وب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com