خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

آیا این تاپیک مفید است ؟

  • کم

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 2 16.7%
  • عالی

    رای: 10 83.3%
  • نظری ندارم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
1. یک استراتژی بهینه‌سازی برای کارتان پیاده‌سازی کنید.

شما چه بخواهید چه نخواهید تعداد افرادی که از موبایل‌هایشان برای مطالعه و چک کردن ایمیل‌هایشان استفاده می‌کنند رو به افزایش است.
کمپانی‌های مختلف از دو نوع ارسال ایمیل برای کاربران استفاده می‌کنند. این دو نوع با عنوان auto-responders و manual-responders شناخته می‌شوند. در حالت اول یعنی Auto-responders، پیغام‌هایی حاوی پیام‌های خوش‌آمد گویی، اطلاع‌رسانی‌های حساب‌ها و ... که به‌صورت خودکار و ماشینی و در کسری از ثانیه پردازش و ارسال می‌شوند هستند. ایمیل‌های Manual-responders ایمیل‌هایی حاوی اطلاعات و متن‌های تایپ‌شده توسط انسان می‌باشند که خبرهای جدید یا پاسخ به ایمیل‌های کاربران می‌باشند.
یکی از لازمه‌های حفظ Open and Click-through Rates یا بازخوردها و بازدیدهای از طریق کلیک‌ها این است که این‌گونه ایمیل‌ها برای کاربران ایمیل‌های اسپم قلمداد نشده و برای آنان خواندنی باشند. برای این کار شما باید این ایمیل‌ها را بهینه‌سازی کنید. در نگارش این ایمیل‌ها باید به نکات مختلفی مثل استفاده صحیح از متون، استفاده صحیح از نگارش متن، نوشتن متن به‌صورت خلاصه با ترفندهای خلاصه‌نویسی، ایجاد کادر و چارچوب‌ های منظم، استفاده از عکس‌ها در سایزهای معین و در اندازه‌های مناسب و ... دقت کرد.

ایمیل مارکتینگ



2. ایمیل‌هایتان را با متدهای آسان کلیک خور کنید.

ایمیل‌های بهینه‌ سازی شده باید در عین واحد هم به‌ اندازه کافی زیبا و مجذوب‌کننده باشند و هم محتوای آن‌ها در سریع‌ترین حالت ممکن بارگذاری شده و قابل‌دسترس کاربران باشد.
محتوای ساده و مفهومی می‌بایست حاوی لینک‌هایی کلیک خور (Clickable) باشند تا گیرنده را تشویق به دریافت اطلاعات بیشتر و درنتیجه شانس بیشتر خرید و سودآوری برای شما کند.
برای اینکه ایمیل ارسالی خود را با این پارامترها تطبیق دهید بهتر است از فونت‌های مناسب در اندازه‌های مناسب (نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک) استفاده کنید. سایز مناسب فونت برای محتوای کلیک خور چیزی حدود 14 پیکسل برای متون و 20 الی 22 پیکسل برای عناوین هست.
یک نکته و راهنمایی دیگر این است که لینک‌های کلیک خور اغلب نباید به‌صورت ردیفی یا پشت‌هم باشند چون در این صورت برخی از کاربران در شناسایی لینک‌ها گیج می‌شوند و در صورت باز کردن لینک اشتباه، باید دکمه بازگشت را زده و به جعبه دریافتی پیام‌ها بروند و این یعنی دوباره باید وارد پیام شما شوند. شاید تعداد زیادی از کاربران علاقه‌ای به چنین کاری نداشته باشند.


3. از موضوعات (عناوین) کوتاه استفاده کنید.

نتایج رسمی حاکی بر این هستند که عناوین ایمیل بلند بازخوردهای به‌مراتب بدتری داشته‌اند. نکته‌ای که قبلاً گفتیم را فراموش نکنید. برای تأکید دوباره می‌گوییم، کاربران برای مطالعه ایمیل‌هایشان متکی به عناوین آن‌ها برای انتخابشان هستند. پس‌کاری که آن‌ها می‌کنند اسکن کردن موضوعات یا موضوع ایمیل‌ها هست. مسلماً هر موضوعی که طولانی باشد به‌طور ناخودآگاه توسط مغز به دسته‌ای با عنوان " بعداً در فرصتی دیگر بررسی شود " ارسال خواهند شد. حالا فرض کنید مدت‌ زمان چک کردن ایمیل‌ها در موبایل‌ها خیلی کمتر هم هست. پس برای بهینه کردن یک ایمیل برای موبایل‌ها، استفاده از موضوعات کوتاه از اهمیت دوچندانی برخوردار می‌شود. عناوین و موضوعات ایمیل‌های مهم با مقادیر کمتری از کلمات همراه هستند و در زمان بسیار کمتری توجه گیرنده ایمیل را به خود جلب می‌کنند. چراکه در زمان و مقدار کمتر، محتوای کلی و چکیده متن ایمیل را بازگو می‌کنند.
به‌طور استاندارد و ایده آل، 4 الی 5 کلمه برای موضوعات کافی است. اگر مجبور هستید که مقدار بیشتری کلمه در قسمت موضوع وارد کنید، حداقل کاری که باید بکنید این است که 4 الی 5 کلمه اول را کلمه‌های مرکزی واصلی قرار داده و بر روی آن‌ها تمرکز کنید.


4. ایمیل‌هایتان را سبک نگه‌ دارید.

موردی که در رابـ*ـطه با موضوع ایمیل (Email Subject) در مورد 3 گفتیم، در مورد 4 نیز صدق می‌کند. کلاً ایمیل‌ها و محتواهای سبک و ساده به‌مراتب خواندنی‌تر و محبوب‌تر هستند. دلایل فراوانی برای سبک‌تر بودن ایمیل‌ها در بهینه‌سازی آن‌ها در موبایل‌ها وجود دارد. احتمالاً اولین دلیل سرعت اینترنت موبایل‌ها هست. همه می‌دانیم که سرعت اینترنت موبایل‌ها تحت هر شرایطی نسبت به اینترنت دستگاه‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها پایین‌تر است. حداقل می‌توان این‌طور گفت که نوسان سرعت در موبایل‌ها ده‌ها برابر نوسان سرعت در کامپیوترها هست.
دلیل دوم را می‌توان در نوع استفاده از موبایل‌ها دانست. موبایل‌ها دستگاه‌هایی هستند که همه‌جا با مردم می‌باشند. پس احتمالاً مقدار بی‌شماری از افراد هستند که در زمان‌های شلوغ و زمان‌هایی که وقت زیادی ندارند، ترجیح می‌دهند در زمان سریع‌تر با موبایلشان ایمیل‌هایشان را چک کنند. مسلماً این‌گونه افراد هیچ میلی به صبر کردن برای بارگذاری طولانی‌مدت ایمیل‌ها ندارند.
سایز ایده آل برای ایمیل‌ها طبق استانداردهای mobile-optimized emails زیر 20 کیلوبایت هست.
اگر از عکس در ایمیل‌هایتان استفاده می‌کنید و متن ایمیل اهمیت خیلی بیشتری نسبت به‌عکس ها دارد، سعی کنید آن‌ها را نادیده بگیرید. در غیر این صورت عکس‌هایتان را نیز باید بهینه‌سازی کنید. می‌توانید سایز عکس‌ها و کیفیت آن‌ها را کاهش دهید تا حجمشان نیز کم شود و یا اگر مایلید که کیفیت عکس‌ها کم نشود، می‌توانید آن‌ها را فشرده کنید تا حجمشان کاهش یابد.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 7 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکتۀ بسیار مهم :

شما بهتر است یک ایمیل متنی (فقط متن یا text-only) بسازید. چراکه یکی از قابلیت‌های موبایل‌ها نمایش ایمیل‌ها به همین صورت (text-only) است و بسیاری از کاربران نیز برای کاهش استفاده ترافیک اینترنت و افزایش سرعت برگذاری این قابلیت را فعال می‌کنند. در این صورت شما هم باید با این استاندارد فرعی کنار بی آیید.


5. مراقب اندازه عرض (پهنای) ایمیل‌ها باشید.

ایمیل‌ها هم مثل صفحات وب و عکس‌ها دارای استانداردهایی در بخش فریم بندی‌هایشان هستند. ایجاد قالب‌های بزرگ‌تر از این اندازه شکل و شمایل ایمیل‌ها را افتضاح می‌کند!
600 پیکسل برای عرض قالب‌ها در ایمیل‌ها به نظر ایده آل ترین اندازه هست. این اندازه به‌خوبی در دستگاه‌های دسکتاپی و تبلت ها اجرا می‌شود. اما برای موبایل‌ها می‌توانید از قابلیت تغییر خودکار سایزها استفاده کنید (با استفاده از کد if/then) و یا اینکه از سایز استاندارد برای موبایل‌ها بهره‌مند شوید. اندازه عرض یا پهنای ایمیل در موبایل‌ها باید چیزی حدود 300 الی 400 پیکسل باشد. اگر با این موارد آشنا نیستید، می‌توانید چند ایمیل نمونه از کمپانی‌های مختلف را به‌عنوان نمونه‌بردارید و ابعاد آن‌ها را بررسی کنید و یک اندازه میانگین و مناسب و استاندارد از مقادیر آن‌ها به دست بیاورید.

لازم به ذکر است با پنل های جدید ایمیل مارکتینگ می توانید به صورت اتوماتیک ایمیل های ریسپانسیو برای هر سایزی (تبلت، موبایل) آماده کنید. یکی از این پنل های ایمیل مارکتینگ، میلرلایت است که به کاربر امکان ساخت ایمیل ریسپانسیو را می دهد.

ایمیل مارکتینگ



6. به آزمایش کردن ادامه دهید.

طراحی‌ها و ایمیل‌های خود را در دستگاه‌های مختلف و در زمان‌های مختلف مورد آزمایش قرار دهید تا در صورت مشاهده مشکل یا نقص بتوانید سریعاً آن‌ها را در ایمیل‌های بعدی برطرف کنید.
سعی کنید اجازه ندهید که کاربران مشکلات ایمیل‌های شمارا بازگو کنند. نگاه کردن سریع به ایمیل‌ها کافی نیست و شما باید تمام بخش‌های لازم مثل مطمئن شدن از اجرای قالب و فریم ایمیل‌ها، فشرده بودن عکس‌ها، حجم کم محتوا و از همه مهم‌تر قابلیت کلیک خور بودن لینک‌ها را نیز بررسی کنید.
برای این کار بهتر است ایمیل‌های شخصی خود و دوستانتان را هم در لیست ایمیل‌های گیرنده قرار دهید تا ایمیل‌ها را دقیقاً همان‌طوری که کاربران در دستگاه‌هایشان می‌بینند ببینید تا از همه جوانب مطلع باشید. این آزمایش‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف انجام داده و هیچ‌وقت متوقف نکنید.





آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 7 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
20 راه برای توسعه ایمیل مارکتینگ های موفق

20 راه برای توسعه ایمیل مارکتینگ های موفق

همان‌طور که اهداف تجاری می‌تواند با توجه به صنعت‌کاری و مشتریان شما بسیار متفاوت باشد، ما قصد داریم لیستی از مهم‌ترین استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ را برای شما بازگو کنیم. در این مقاله 20 روش برای اینکه چطور تعداد مشترک‌ها یا Subscribers را افزایش دهید و چطور آن‌ها را حفظ کنید و همچنین چطور یک فرآیند تجارت با ایمیل موفق و پایدار داشته باشید را به شما گوشزد خواهیم کرد.



1. نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید.

به این موضوع پی ببرید که چه چیزی می‌تواند برای مشتریان شما با ارزش باشد، سپس اقدام به تولید محتوای مورد علاقه کارابرن کنید.


2. صفحه‌ ای برای عضویت در خبرنامه فراهم کنید.

یک صفحه عضویت در خبرنامه باید دارای تمامی ویژگی‌های لازم برای درک بهتر کاربران و ترغیب آن‌ها برای عضویت باشد.


3. از آزمایش‌های مرسوم A/B Testing استفاده کنید.

از این آزمایش می‌توان برای فهمیدن اینکه کدام استاندارد ها برای اعضای لیست شما عملکرد بهتری داشته است استفاده کرد. استفاده از استایل های مختلف رنگ‌های مختلف و فونت‌های مختلف به شما این امکان را خواهد داد تا بازدیدکنندگان سایت خود را محک زده و متوجه شوید آن‌ها به چه فرم ثبت نامی علاقه نشان داده و آن را به دیگر فرم‌ها (ازلحاظ ظاهری) ترجیح می‌دهند.

ایمیل مارکتینگ



4. عضویت های قابل‌ مشاهده یا دردسترس.

برای عضویت کاربران در خبرنامه، می‌بایست که فرم ثبت نام مربوط به اعضای لیست خبرنامه را درجایی مناسب و حتی بالاتر از خیلی بخش‌های دیگر قرار دهید. با این کار فرم مربوطه بیشتر در دید کاربران می‌باشد و درنتیجه احتمال عضویت آن‌ها بیشتر می‌شود.



5. از روند ثبت‌نام و عضویت آسان استفاده کنید.

سعی کنید فرآیند ثبت‌نام و اشتراک کاربران را تا می‌توانید ساده و سریع انجام دهید چون معمولاً کاربران حتی از غیر حرفه‌ای‌ ها گرفته تا حرفه‌ای‌ ها، علاقه‌ای برای صرف وقت به کنجکاوی در رابـ*ـطه با فرم های عضویت خبرنامه‌ها و موارد مشابه ندارند. اگر برایتان سؤال پیش می‌آید که چگونه فرآیند ثبت نام کاربران را آسان‌تر کنیم باید خیلی ساده جواب بدهیم که تا می‌توانید مقدار فیلدهای فرم ثبت‌ نام را کاهش داده و فقط فیلد های ضروری را نگه دارید.
این نکته را فراموش نکنید که شاید روند دشوار یک ثبت‌ نام و عضویت باعث شود کسی که قصد ثبت‌ نام داشته را منصرف کند و شاید روند آسان این ثبت‌ نام و عضویت باعث شود کسی که حتی هیچ میلی به عضو شدن در این سیستم نداشته را ترغیب به عضویت نماید.






6. یکپارچه‌سازی و ادغام رسانه‌های اجتماعی.

فرم عضویت در خبرنامه را با رسانه‌های اجتماعی خودتان ادغام کرده و آن‌ها را یکپارچه‌ سازی کنید. شما می‌توانید یک فرم عضویت در صفحه هواداران فیس‌بوک خود ایجاد کرده و یا اینکه بازدیدهای کسب‌شده توسط رسانه‌های اجتماعی خود را به سمت صفحات حاوی فرم عضویت هدایت کنید. گفتنی است هردوی این روش‌ها بسیار کارآمد خواهند بود، اما نکته اساسی این فرآیندها به اهدافی که شما برای مشتریان ایجاد می کنید بستگی دارد.


7. خبرنامه‌هایتان را منتشر کنید.

ایدۀ بسیار خوب دیگری که می توانید انجام دهید منتشر کردن مطالب قبلی سایت است که از طریق خبرنامه ارسال کرده اید. به عنوان مثال دوره آموزشی یا مطالب سریالی و یا مطالب آموزنده یا اخبار مهم خبرنامه‌ های قبلی خود را در بلاگ و یا صفحات شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته تا کاربران را با موضوعات و نوع محتوایی که قرار است در خبرنامه شما دریافت کنند آشنا کنید.


8. ارسال ایمیل های خبرنامه را متوقف نکنید.

ایمیل مارکتینگ، یک ابزار برای توانمند کردن و نزدیک کردن شما به ایجاد رابـ*ـطه‌های بلندمدت با مشتریانتان می‌باشد. پس اگر می‌خواهید مشتریانتان به شما اعتماد بیشتری پیدا کنند باید فعالیت‌های مستمر خود را به‌ صورت پایدار و پی‌ درپی انجام دهید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 7 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
9. به کاربران در مورد اخبارسایت و آموزش های کاربردی ایمیل ارسال کنید.

یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های کاربران در مورد عضو شدن در سیستم‌های خبرنامه و اشتراک‌ها این است که آن‌ها نگران پر شدن فضای ایمیلشان با پیام‌های زیاد و خسته‌کننده شما هستند. لذا بهتر است این مورد را برای آن‌ها شفاف‌سازی کنید و به آن‌ها بگوئید که قرار نیست هرروز ایمیل‌هایی برای آن‌ها ارسال شود و فقط نکات مهم و با ارزش در اولویت هستند. با این کار می‌توانید ثابت کنید که شما یک اسپمر نیستید.


10. یک سـ*ـیاست حفظ حریم خصوصی (Privacy Policy) داشته باشید.

حریم خصوصی نه‌ تنها در دنیای واقعی، بلکه در دنیای مجازی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تقریباً تمام مردم، امنیت حریم خصوصی خود را یکی از مهم‌ ترین اولویت‌هایشان قرار می‌دهند. پس این خیلی ساده است که شما باید کاری کنید تا کاربران در ایمیل های شما احساس امنیت کنند. برای این کار بهتر است وضعیت سـ*ـیاست حفظ حریم خصوصی در فعالیت و اقدامات خود را برای کاربران روشن کنید. برای این هم اجازه دهید آن‌ها بدانند که چرا شما به اطلاعات آن‌ها نیاز دارید و چگونه از این اطلاعات استفاده می‌کنید؟

ایمیل مارکتینگ



11. به زمان‌بندی‌ها توجه کنید.

فرم عضویت در خبرنامه را در زمان مناسب به نمایش بگذارید. زمانی که یک کاربر از تجربه‌ای که در وب‌سایت شما داشته است راضی باشد، بی‌تردید شانس خیلی بیشتری در عضو شدن آن کاربر در خبرنامه وجود دارد. به عنوان مثال: کاربری که در سایت شما یک مقاله یا یک ویدئو مفید و آموزنده مشاهده کرده باشد، زمانی که با فرم عضویت در خبرنامه روبرو می شود احتمال عضویت بیشتری دارد.


12. به قالب‌بندی ایمیل های خبرنامه‌ اهمیت دهید.

ظاهر قالب ایمیل های شما یکی از بزرگ‌ ترین نکات اساسی در رابـ*ـطه با آن‌هاست که شما باید روی آن تمرکز داشته باشید. از این بابت مطمئن شوید که این قالب‌ها نه‌ تنها جذاب بوده و از طراحی مناسبی برخوردارند، بلکه راحت و قابل‌ فهم هستند حتی قبل از این‌ که عکس‌های درون قالب باز شده باشند!


13. در خبرنامه‌های خود از دکمه‌های اشتراک‌گذاری استفاده کنید.

یکی دیگر از اقدامات مهم اضافه کردن دکمه‌های اشتراک‌گذاری در ایمیل ها می‌باشد. این دکمه‌ها باعث می‌شوند تا به خاطر نحوه آسان اشتراک‌گذاری با این روش، فرصت‌های بسیار بیشتر اشتراک‌گذاری مطلب شما ایجاد شود. دراین حالت اگر کاربری از محتوای مطلب شما لـ*ـذت برده باشد و خواهان به اشتراک گذاشتن آن باشد می‌تواند این کار را درسریع‌ ترین حالت ممکن با کمک دکمه‌های اشتراک‌گذاری انجام دهد. اما اگر چنین دکمه‌هایی وجود نداشته باشند و حتی یک کاربر مایل به چنین کاری باشد، به خاطر دشوار بودن اشتراک‌گذاری به‌صورت دستی، احتمالاً منصرف خواهد شد.


14. ویژگی Call to Action را به سایت خود اضافه کنید.

از ویژگی Call to Action در وب‌سایت خود استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت، یعنی اضافه کردن Call to Action به قسمت فوتر هر صفحه از سایت خود می‌توانید کاربرانتان را تشویق کنید تا آن مطلب را به اشتراک بگذارند. منظور از Call to Action دعوت کاربران به انجام کاری خاص می باشد، به عنوان مثال "ایمیل خود را در کادر پایین وارد کنید تا کتاب الکترونیکی رایگان 100 نکته مهم در سئو را برای شما ارسال کنیم" این یک Call to Action یا دعوت به اقدام می باشد. شما با استفاده از Call to Action ها می توانید نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به اعضای سایت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.


15. موضوعات موردعلاقه کاربران را دسته‌ بندی کنید.

سعی کنید از دسته‌های مختلف استفاده کنید و به کاربران امکان انتخاب موضوعات به‌ منظور دسترسی به محتوای مرتبط با درخواستشان بدهید. همچنین این دسته‌بندی را در بخش E-mail Campaigns یا همان فرآیندهای تجارتی ایمیل نیز به کار بگیرید. برای این کار می‌توانید از چندین لیست خبرنامه مختلف استفاده کنید.


16. بر روی کیفیت محتوا تمرکز کنید.

مطمئن شوید که همان محتوایی را ارائه می‌کنید که مرتبط با حوزه فعالیت شما و مورد علاقه ی کاربرانتان می باشد. به نظرات کاربران توجه کنید و بر اساس نیاز آنها مطالب اختصاصی تولید کنید و انتشار دهید، با انجام این کار قطعا برای کاربران تان ارزشمند تر و تاثیرگذار تر خواهید شد.
نکتۀ مهم اینجاست که لازمه موفقیت در ایمیل مارکتینگ سعی و تلاش برای جذب هر چه بیشتر کاربر نیست، بلکه منوط به تلاش برای نگه داشتن و ایجاد یک ارتباط مؤثر با مشترکان فعلی می‌باشد.

17. کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های راهنما عرضه کنید.

یکی از اقدامات مناسب برای افزایش نرخ تبدیل سایت و گرفتن ایمیل های بیشتر، پیشنهاد دریافت آدرس ایمیل‌ کاربران جهت ارسال لینک دانلود کتاب‌های الکترونیکی به ایمیل آنها می باشد. مردم همیشه از به دست آوردن اطلاعات حتی به‌ صورت جزئی رضایتمند خواهند شد، به‌ ویژه اگر این اطلاعات از یک سایت معتبر عرضه‌ شده باشد. پس احتمالاً دادن ایمیل در ازای دانلود این اطلاعات به‌ صورت رایگان برای کاربران معامله بسیار مناسبی خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ


18. ایجاد رقابت کنید!

اگر در سایت خود رقابتی برای حضور کاربران پیاده کنید، می‌توانید از طریق این روش به‌ راحتی به ایمیل‌های کاربران دست پیدا کنید. حتی با این کار می‌توانید بازدیدکننده‌های بیشتری جذب کنید. به عنوان مثال: برای کاربرانی که ایمیل خود را در بخش عضویت در خبرنامه سایت وارد می کنند و یا در سایت شما عضو می شوند، در همان لحظه اول یک سرویس ویژه یا کد تخفیف ارائه کنید. مثال دیگر در این زمینه برگزاری مسابقات معرفی کاربران جدید است که بسیار هم مورد استقبال قرار میگیرد. به کاربرانی که افراد بیشتری را با وب سایت شما آشنا کنند پاداش های فوق العاده بدهید. این مورد اکنون در شبکه اینستاگرام در ایران بسیار مرسوم شده است و در سایت نیز می تواند خیلی راحت اجرا شود.


19. از عکس العمل کاربران استفاده کنید.

اگر یکی از کاربران بعد از مدتی تصمیم گرفت تا خبرنامه شما را Unsubscribe (لغو اشتراک) کند یا به عبارتی از اشتراک در خبرنامه شما صرف‌نظر کرده باشد، سعی کنید هر جور که شده است علت این کار را جویا شوید تا متوجه شوید که اشکال کار شما در کجا بوده است.


20. مشوق کاربران باشید.

خیلی اوقات کاربران تنها با یک تشویق ساده، مجاب به انجام کارهایی می‌شوند. با تشویق کاربران به شکل و روش‌های مختلف می‌توانید جمع کثیری از این افراد را در سیستم خبرنامه خود عضو کنید.


درنهایت، هیچ‌گاه فراموش نکنید که با کاربرانتان صادق باشید و در مقابل آن‌ها خلاقانه و با صبر برخورد کنید. رفتار و پشتیبانی‌های شما بی‌تردید یکی از نکاتی خواهد بود که باعث جذب کاربران به سمت شما می‌شود.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 7 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3 راه بهبود بخشیدن به فرآیندهای ایمیل مارکتینگ

3 راه بهبود بخشیدن به فرآیندهای ایمیل مارکتینگ

بهینه سازی بازاریابی ایمیلی هیچ‌وقت پایان نمی‌پذیرد و شما باید از هر فرصتی برای بهتر کردن شرایط استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تمرکز خود را در زمینه بهبود ایمیل مارکتینگ به طور پیوسته افزایش دهید.







1. تعامل (مشارکت) کاربران خود را افزایش دهید

هرچه بیشتر مشترکین ایمیل خود را به کار بگیرید و آن‌ها را در تعاملات شرکت دهید به نفع شماست. کارشناسان معتقدند که این کار حتی از تبلیغات و انجام کارهای مختلف مانند کسب بازدید و کاربر از طریق سیستم کلیکی (open and click-through rates) هم بهتر است. ولی به‌هرحال، دعوت به حضور بیشتر کاربران یکی از رازهای موفقیت خواهد بود.
تعاملات صحیح و واقعی مشترکین، علایق شخصی آن‌ها را آنالیز می‌کند. همچنین چگونگی برخورد آن‌ها با سیستم کاری و برند شما را نیز مورد بررسی قرار می دهد. اگر مشترکین ایمیل شما مشتریان شما هم باشند، می‌توانید از این طریق متوجه شوید آن‌ها از سایت شما چه استفاده‌ای می‌کنند و خواسته‌های آن‌ها چیست. پا را فراتر از روند عادی Open and Click-through Rates بگذارید و با این روش مقدار بیشتری مشترک ثابت کسب کنید. از طریق این روش می‌توان مقادیر کلیک‌ها را متوجه شد و میزان فعالیت هر مشترک را مشاهده کرد. درنتیجه شما قادر خواهید بود تا ببینید چه کسی بیشترین مقدار فعالیت را دارد و چه کسی کمترین مقدار را دارد. از این نتایج هم می‌توانید در ایجاد دسته‌های مختلف از مشترکین استفاده کنید و برای هرکدام پیغام‌های مناسب را در نظر بگیرید.





2. درآمد حاصل از هر مشترک یا از هر ایمیل را افزایش دهید

اگر شما می‌توانید از طریق ایمیل به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به‌عنوان یک کانال کسب درآمد کنید، حالا وقتش رسیده است تا با چالش بعدی روبه‌رو شوید. شما می‌توانید از هر مشترک (Subscriber) درآمد کسب کنید. این نوع درآمد که با عنوان Email List Member شناخته‌شده است، دارای محاسبه نسبتاً ساده‌ای می‌باشد. این روش میانگین درآمد کلی شما را به ازای هر مشترک ایمیل در لیست شما افزایش می‌دهد. البته ناگفته نماند که این درآمدزایی آسان نیست و یک چالش حرفه‌ای به شمار می‌رود اما امتحان کردنش هم مزیت‌هایی به همراه دارد. یعنی حتی اگر از این راه به سوددهی هم نرسید، حداقل از تجربه به‌دست‌آمده می‌توانید در آینده استفاده‌ای بهتر داشته باشید.





3. فعالیت های موفقیت‌آمیز در ایمیل مارکتینگ را شروع کنید

در تجارت های آنلاین اصطلاحات خاصی وجود دارد. یکی از این اصطلاحات که نوعی رفتار تلقی می‌شود، با عنوان Triggered Email شناخته‌شده است. این کلمه در معنا مرتبط با این موضوع نیست اما اصطلاحاً به معنی ایمیل‌های هدف‌دار و مؤثرتر است.
سومین مورد از راهکارهای بهبود بخشیدن به کمپین‌های ایمیل به Triggered Email ها مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهد که اقدامات هم‌ راستا با این ویژگی نتایجی بسیار بهتری داشته‌اند و طبق آمار 30% نرخ بیشتر در Open and Click-through Rate و Conversion Rates در ایمیل‌ها به همراه داشته است.
زمانی که شما می‌توانید تعاملات و خواسته‌های مشتریان خود را دنبال کرده و بررسی کنید و رفتار و بازخورد آن‌ها را مشاهده کنید، فرستادن ایمیل‌های خاص و مرتبط به مشترکین آسان‌تر شده و مواردی همچون زمان مناسب‌ تر برای برقراری ارتباط با مشترکین راحت‌تر قابل انتخاب هستند. اگرچه این بحث کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما درک مستقیم آن در عمل ظاهر می‌شود.
کسانی که از Triggered Email استفاده می‌کنند، قادر هستند تا عناصر مختلف در فرآیند کاری‌شان را برنامه‌ریزی کنند.

برخی از مهم‌ترین عناصر قابل‌توجه که فروشنده‌ها (Marketers) به آن‌ها توجه بیشتری می‌کنند:

  • رخدادها، فعالیت‌ها و زمان‌های مشخص که اصول اولیه Triggered Email می‌باشد و برای اولویت‌بندی ارسال ایمیل‌ها به کار گرفته می‌شود.
  • زمان‌بندی وبرنامه‌ ریزی برای ارسال و دریافت پیام‌ها
  • موضوع و محتوای پیام‌ها
  • شخص یا اشخاص خاصی که باید پیام‌های Triggered را دریافت کنند
  • هماهنگی بین پیام‌ها و توجه به پیام‌های دنباله‌ دار
  • تعداد پیام‌های ارسالی
برخی از انواع رایج Triggered Email ها:

  • پیام‌های خوش‌آمد گویی
  • پیام‌های تشکر
  • پیام‌های تشویقی برای خرید بیشتر (Upsell)
  • پیام‌های آموزشی
  • پیام‌های حاوی پیشنهادات ویژه
  • پیام‌های تبریک روز تولد و یا تبریک سالگرد عضویت
  • پیام‌های مربوط به عضویت و حساب کاربری


اگر شما در حال انجام ایمیل مارکتینگ هستید و به دنبال استراتژی‌های مفید می گردید، زمان آن فرا رسیده است تا شیوه Triggered Email را هم به‌عنوان مکمل به برنامه‌هایتان اضافه کنید.
این درست است که باید زمانی را برای فکر کردن به انتخاب بهترین Trigger ها صرف کنید و برای دست‌یابی به یک مورد مناسب وقت بگذارید، این عملکرد مناسبی در بازاریابی برای شما خواهد بود.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 7 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3 نکته مهم در ایجاد محتوای جذاب

3 نکته مهم در ایجاد محتوای جذاب


تولید محتوا، یکی از کارهای بسیار مهم برای موفقیت در رقابت‌های بازاریابی پیوسته است. هنگامی‌ که روی صفحه وب سایت شما مطالب فراوانی مثل تصاویر، ویدئوها، مقالات، پست‌های چندرسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی و... ظاهر می‌شوند شما باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به موفقیت نیاز است تا این حجم اطلاعات را با توجه به استراتژی بازاریابی خود برای بازدیدکنندگان جدید دسته‌بندی کنید.

اگر شما مدیر یک سایت هستید، یکی از مسولیت های مهم شما بازاریابی می باشد و مهمترین کاری باید به طور پیوسته انجام دهید تولید محتوا است. این‌ طور که به نظر می آید کار زیادی برای انجام دادن دارید. برای تحقیق کردن، پایه‌ ریزی و نگهداری، بهینه‌ سازی و فعالیت‌های بازاریابی، زمان برای شما نمی‌ایستد و سریع‌تر ازآنچه فکر می‌کنید می‌گذرد. ممکن است شما کارهای دیگری به جز تولید محتوا نیز داشته باشید و نتوانید فرصت زیادی را صرف تولید محتوای ارزشمند کنید.

شاید یک بازاریاب وابسته (Affiliate Marketer) بودن برای شما یک شغل تمام‌ وقت نباشد و شما نسبت به یک شغل دیگر مسئولیت و تأکید بیشتری داشته باشید. شاید شما یک اعتیاد نسبت به دنیای فوتبال دارید و اخبار 20 لیگ مختلف فوتبال را به همراه تیم‌ها و بازیکنانش دنبال می‌کنید. یا شاید توجه زیادی به یک فرد یا خانواده خود دارید. پس با این وضعیت یک بازاریاب چگونه می‌خواهد روی کار خود تمرکز کند و بتواند به‌خوبی محصولات شرکت را به فروش برساند و یا تولید محتوا انجام دهد؟ به همین منظور ما 3 نکته بسیار مهم و درعین‌حال ساده را برای این‌که یک بازاریاب بتواند روی کارش تمرکز داشته باشد و زمان و انرژی‌اش را مدیریت کند، در نظر گرفته‌ایم.







1. همانند یک رئیس به کار خود نظارت داشته باشید و معاون خود باشید.

فعالیت بازاریابی یک رقابت است و برای رسیدن به شرایط مناسب در کسب و کار، مسیر سختی در پیش رو می‌باشد. لازمه آن صرف زمان، انرژی و خلاقیت است. اگر شما نتوانید یک فضای خلاقانه و پویا در کار خود فراهم کنید، شاید شخصی دیگر جای شما را بگیرد و آن کار را به درستی انجام دهد.
به عنوان مثال یک محصول جدید در دنیای تکنولوژی و دیجیتال را در نظر بگیرید که در سطح جهان عرضه‌شده است. اگر شما نتوانید با سبک و شیوه خودتان آن محصول را بازاریابی کنید، شخص دیگری این کار را می‌کند. شما باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفته است برای آن محصول زمینه‌سازی و محتوا سازی کنید. مثلاً اگر محصول یک گوشی موبایل یا برنامه‌های آن است باید راجع به جزئیات و اطلاعاتی که مربوط به آن می‌شود فعالیت کنید و در رابـ*ـطه با آن محتوا سازی کنید.
شما محتوای شخص دیگری را نمی‌دزدید، تأکید می‌کنیم، شما محتوای شخص دیگری را نمی‌دزدید. شما می‌بایست محتوای مخصوص به خودتان را با توجه به محتوای اصلی محصول ارائه کنید. در واقع شما اطلاعات را راجع به آن محصول گسترش می‌دهید و راجع به آن توضیحات بیشتری ارائه می‌دهید تا بتوانید روی مشتری‌هایتان تأثیر مثبت بگذارید. این شیوه نظارت و تولید محتوا که توسط شما انجام می‌شود به شما این اجازه را می‌دهد تا سریع‌تر و راحت‌تر در کار خود پیشرفت کنید و از دیگران در این رقابت جلو بزنید.









آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 6 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
2. در به‌ کارگیری اطلاعات شهامت کافی داشته باشید.

محتوایی که تولید می کنید بسیار مهم است، پس باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید،‌ با مشاور بازاریابی خود مشورت کنید و بهترین ایده را عملی کنید. مطالبی تولید کنید که برای مخاطب شما در حوزه ای که فعالیت می کنید مفید است و به آنها ارزش می دهد. سعی کنید مشکلی را برطرف کنید و یا آموزشی کاربردی در اختیار کاربران خود قرار دهید.

شما باید در برخورد با اطلاعات و گزینش آن‌ها در کار به‌سرعت عمل کنید تا بتوانید زمان و انرژی خود را کنترل کنید. اینها کارهایی است که باید انجام دهید :

1- ورودی‌ها را متمرکز کنید: به این شکل که یک ایمیل یا فضایی را ایجاد کنید و آن را فقط برای کار بازاریابی خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که همۀ داده‌ها و ورودی‌ها به آن ایمیل فرستاده می‌شوند. هرچند وقت یک‌بار به آن سر بزنید و آن را سازمان‌دهی و سامان‌دهی کنید و اطمینان حاصل کنید که در آن مکان فقط اطلاعات کاری شما حضور دارند و این اطلاعات به دست شخص دیگری نخواهد افتاد. به عنوان مثال فضایی که سرویس های گوگل درایو و دراپ باکس به صورت رایگان در اختیار شما می گذارند می تواند یک گزینه مناسب برای این کار باشد.

2- گردآوری و جمع‌آوری اطلاعات در فضای ابری (سرورهای ابری): ایده‌ها و محتویاتی که در ایمیل شما جمع می‌شوند را با سه روش دسته‌بندی و طبقه‌بندی کنید:
دسته اول: مناسب
دسته دوم: شاید مناسب / برای زمانی دیگر
دسته سوم: نامناسب
آن دسته از ایمیل‌هایی که در دسته سوم (نامناسب) هستند را پاک‌کنید. سپس یک لیست از دسته اول (مناسب‌ها) و دسته دوم (شاید مناسب / برای زمانی دیگر) تهیه کنید. حالا شما با این لیست ، ایده‌هایی که آمادۀ به‌کارگیری هستند را در اختیاردارید و می‌توانید از آن‌ها در فرصت‌های مناسب پیش رویتان استفاده کنید. برای این‌که این فهرست‌ها همیشه و همه‌جا در دسترس شما باشند ، می‌توانید آن‌ها را در سرورهای ابری ذخیره کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 5 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع




3. به ارزش کارتان بی افزایید.


همۀ محتویات و مضمون‌هایی که توسط خلاقیت شما ایجادشده‌اند زمانی ارزشمند و معتبر می‌شوند که خودتان به آن‌ها ارزش دهید. نیازی نیست که شما محتویات و مضمون‌هایی خلق کنید که مردم را ملزم به‌عوض کردن زندگی و یا کارشان و یا استراتژی زندگی‌شان کند؛ بلکه شما باید به بازدیدکنندگان خود حس اعتماد بدهید و آن چیزی که واقعاً به سود آن‌ها می‌باشد را ارائه کنید. در این حالت اگر چیزی را پیشنهاد می‌کنید مطمئن باشید که این پیشنهاد ‌طوری ارائه می‌شود که خوانندگان با خواندن آن، شمارا مسئول و دلسوز بدانند. در صورت خوب نبودن این پیشنهاد‌ها احتمالاً خوانندگان و بازدیدکنندگان خود را به‌صورت پی‌درپی از دست خواهید داد. هنگامی‌که در حال خلق کردن ایده‌ای جدید هستید ، از خود بپرسید آیا این اطلاعات می‌توانند به‌قدری جالب باشند که خواننده‌ها را مجاب به خواندن کند؟ یا این‌که فقط طبق عادت روزانه یا هفتگی در حال ارسال چنین مطالبی هستید؟ یا به‌عبارت‌دیگر این کار را از روی اجبار انجام می‌دهید؟
به ارزش محتویات کارتان بی افزایید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و در کارتان موفق شوید. در غیر این صورت نتیجه خود گویای کار شما خواهد بود.



به سمت جلو حرکت کرده و خلاقیت به خرج دهید :

حواستان جمع باشد که در دنیای اطلاعات و بازاریابی‌ها غرق نشوید. خیلی ساده احتمال دارد انرژی شما به هدر برود. در واقع به‌جای اینکه این انرژی صرف خلاقیت‌های فردی شود، با این کارها هدر می‌رود. باشهامت و استراتژی پیش بروید و به تحقیق و خلق محتویات خودتان در سایت بپردازید و با پیچیده کردن مسائل و درگیر حواشی بازاریابی شدن برای خود مشکل ایجاد نکنید. کارتان را باارزش‌تر از پیش کنید و برای کاری که می‌کنید احترام و ارزش قائل شوید.




آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 5 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
7 روشی که می‌توانید با آن‌ها مشتریان ثابت بیشتری جذب کنید

7 روشی که می‌توانید با آن‌ها مشتریان ثابت بیشتری جذب کنید

آیا به دنبال مشتریان ثابت بیشتری هستید؟ می‌دانید که هر چه مشتریان ثابت بیشتری داشته باشید فروش بیشتری هم خواهید داشت. به عبارتی، باوجود مشتریان ثابت خیالتان از بابت فروش راحت تر خواهد بود و می‌توانید بر روی جذب مشتری تمرکز بیشتری داشته باشید. اما به دلایلی که رعایت نمی‌کنید و به آن نمی‌پردازید مردم آن‌قدری که شما فکر می‌کنید جذب کسب‌وکار شما نمی‌شوند و در طرح شما اسم‌نویسی و ثبت‌نام نمی‌کنند. شما هر آنچه یک متخصص به شما آموخته انجام داده‌اید. وبلاگ ساخته‌اید، ایمیل ساخته‌اید و در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید. اما نمی‌توانید مشتری ثابت و دائمی جذب کنید. حال چه باید کرد؟





اینجاست که باید به این 7 نکته توجه کنید :

1. مردم را به صورت رایگان و بدون هزینه دعوت کنید:

مرد را به صورت رایگان و بدون هزینه دعوت کنید، تا به شما بپیوندند طوری که آن‌ها نیز از این دعوت استقبال کرده و با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. به‌طور مثال با فرستادن یک ایمیل مختصر آن‌ها را به شرکت و ثبت‌نام در سیستم خود دعوت کنید. اگر مایل بودند به شما می‌پیوندند و حتی با دیگران نیز در این رابـ*ـطه صحبت و مشورت می‌کنند.



2. کل وب‌سایت خود را با تبلیغات و بسته‌های فروشی خود پر نکنید:

دقت کنید بیشتر مردم توجهشان به کدام بخش‌های وب‌سایتتان جلب می‌شود و بسته‌های تبلیغاتی و محصولات فروشی خود را در آن مکان‌ها قرار دهید تا مشتریان و بازدیدکنندگان فکر نکنند شما یک فروشنده نامنظم و شلوغ هستید.

معمولاً در 5 بخش و مکان مختلف از صفحه وب‌سایت خود می‌توانید این بسته‌ها را ارائه داده و به نمایش بگذارید:

  • در کناره‌های باریک صفحه: معمولاً بازدیدکنندگان یک صفحه وب به کناره‌های صفحه و تبلیغات آن نگاه می‌اندازند.
  • در صفحه اصلی وب‌سایت: هنگامی‌که مخاطب در گوگل صفحه‌ای را جستجو می‌کند ممکن است صفحه اصلی وب‌سایت نمایان شود. بنابراین تقریبا اکثر بازدیدکنندگان صفحه اصلی وب‌سایت را می بینند.
  • در بخش « درباره ما » ، افرادی این بخش را جستجو و نگاه می‌کنند که می‌خواهند با چگونگی کار شما آشنا شوند. پس این قسمت هم توسط برخی‌ از از بازدیدکنندگان وب سایت مشاهده می‌شود.
  • در زیر و پایین صفحه وب‌سایت: تجربه نشان داده است که مردم تمایل دارند در بعضی از شرایط اطلاعات پایین صفحه وب را نیز مطالعه کنند.
  • در میانه‌های صفحه: توجه بازدیدکنندگان به میانه‌های صفحه زیاد جلب می‌شود.سعی کنید مطالب جذاب و بروز در این قسمت قرار دهید تا کاربر شما از تمام مطالب رد نشود و سریع به انتهای صفحه نرود.
قراردادن تبلیغات شما در 5 بخش ذکر شده باعث ترغیب بیشتر کاربران جهت ثبت نام در سایت شما خواهد شد.







آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 5 نفر دیگر

Afshin Javan

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر مسدود شده
عضویت
18/1/20
ارسال ها
2,336
امتیاز واکنش
13,208
امتیاز
323
زمان حضور
52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
3. مردم را مجاب به توئیت کردن کنید:

زمانی که شما یک وبلاگ می‌سازید یا پست می‌گذارید درواقع در حال خلق فضایی هستید تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این راه باید عوامل محرکی باشد تا مردم را علاقه‌مند کند تا پست شما یا وبلاگ شما را توئیت کنند و با این کار اطلاعات سایت شمارا به دیگران نیز منتقل کنند.
مثلاً از عبارت‌هایی مثل برای توئیت کردن کلیک کنید، یا توئیت کردن آسان در این بخش، استفاده کنید. این روش باعث افزایش بازدیدکنندگان وب‌سایت و وبلاگ و مطالب به اشتراک گذاشتۀ شما می‌شود. در ایران با توجه به محبوبیت لینکدین می توانید این کار را برای لینکدین هم انجام بدید.

4. از مردم درخواست کنید تا پست‌های شمارا به اشتراک بگذارند:

یادتان باشد که کاربران پست‌هایی را که دوست دارند با دیگران نیز به اشتراک می‌گذارند. پس شما باید حتماً به آن‌ها این مسئله را یادآوری کنید که پست‌ها و اطلاعات سایت شما را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. مثلاً از آن‌ها بخواهید به دوستان خود ایمیل بزنند و یا از آن بخواهند تا به وب‌سایت شما سر بزنند و از پست‌های شما دیدن کنند. گاهی اوقات اشکالی ندارد در پایین صفحۀ خود و پست‌هایتان نیز بنویسید و این نکته را یادآوری کنید که این مطلب با دیگران به اشتراک گذاشته شود. یا در انتهای ایمیل‌هایی که می‌فرستید ، این مطلب را یادآور شوید.
بهتر است این مورد را به‌صورت درخواست قرار دهید نه به‌صورت یک امر!
مثلاً بهتر است در انتهای پست یا ایمیل خود این‌طور بنویسید: اگر از این مطلب خوشتان آمد آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.




5. به بازدیدکنندگان کمک فکری کنید:

توجه داشته باشید که امکان دارد زیر پست‌های شما بازدیدکنندگان سؤالاتی از شما بپرسند و از شما بخواهند به آن‌ها کمک کنید. هوشمندانه‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید پاسخ به سؤالات کاربران و اطمینان دادن به آن‌ها برای رفع مشکلشان است. چون به‌احتمال‌زیاد آن‌ها برای چک کردن پاسخ سؤال خود به پست شما دوباره سر می‌زنند و دوباره از آن بازدید می‌کنند. حتی شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشند تا شما بتوانید یک رابـ*ـطه دوستانه و صمیمی با آن‌ها برقرار کنید.


6. حتماً در انتخاب اسم و لقب ایمیل خود هوشیار و با دقت باشید:

در انتخاب اسم و لقب ایمیل خود هوشیارانه عمل کنید. چون بازدیدکنندگان برای بار اول است که با شما آشنا می‌شوند و اسم و لقبی که استفاده می‌کنید تأثیر زیادی خواهد داشت. مثلاً امکان دارد افراد دیگری نیز با همان اسم وجود داشته باشند. بنابراین نباید سوءتفاهم شود.


7. همیشه به پروفایل‌های خودسر بزنید و آن‌ها را چک کنید:

شاید راجع به اشتراک‌گذاری اطلاعات و اتصال آن به دیگر شبکه‌های مجازی در پروفایل‌های اجتماعی خود شنیده باشید. شما می‌توانید در پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود این کار را انجام دهید. می توانید با اتصال فید سایت به بافر (Buffer) محتوای سایت خودتان را با شبکه های اجتماعی تان یکسان سازی کنید.





در این متن نکته‌های غفلت در جذب بازدیدکننده را گفتیم. حال زمان اصلاح کردن رویه قبلی و ایجاد تغییر است. مطمئناً کار آسانی نیست یا شاید احساس کنید کار بیهوده‌ای است که به ایمیل خود و لیست آن سروسامان دهید. اما همگی می‌دانیم که برای موفقیت باید قدم‌های کوچک و جزئی را نیز با دقت برداشت تا به یک موفقیت بزرگ رسید. از حواس‌پرتی و غفلت پرهیز کنید و به این نکات دقت کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را در سایت خود جذب کنید.



آموزش مبانی پیشرفته در وب

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: ℳelissa، ALENIM، niloofar.H و 5 نفر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا