خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,629
امتیاز واکنش
19,293
امتیاز
373
زمان حضور
76 روز 4 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا xiaomi 13t pro ارزش خرید داره؟
طراحی خوب و مدرن گوشی که کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و گواهی IP68 هم بعد مدت ها بهش اضافه شده. صفحه نمایش بزرگ، با جزئیات، روشنایی بالا و رفرش ریت 144 هرتزی هم میتونه هر عاشق تکنولوژی رو به وجد بیاره. عملکرد باتری خیلی خفن نیست اما سرعت شارژ بالای گوشی با آداپتور 120 واتی میتونه این بخش رو تا حدودی بالا بکشه. دوربین هم که با تغییرات کلی که در سنسورهای اصلی و فرعی ایجاد شده میتونه عکس های خیلی جذاب و با کیفیت رو ثبت کنه. البته لنز سلفی خیلی تعریفی نداره. بخش سخت افزار هم که با استفاده از تراشه 4 نانومتری در حد گوشی های پرچمدار امسال عمل میکنه و میتونه به راحتی از پس اجرای هر برنامه و یا بازی بربیاد. رابط کاربری با پشتیبانی بلند مدت 4 ساله هم جزو نکات مثبتیه که شیائومی به این گوشی اضافه کرده و میتونه رقیب مناسبی برای گوشی های سامسونگ باشه.

گوشی شیائومی 13 تی پرو با تغییرات مناسب و خوبی مثل اضافه شده گواهی IP68، پشتیبانی نرم افزاری 4 ساله، همکاری با برند لایکا و اضافه شدن لنز تله فوتو و همچنین استفاده از یه تراشه پرچمدار و خفن تونسته یه به روزرسانی بسیار خوب نسبت به گوشی Xiaomi 12T Pro به حساب بیاد و با داشتن قیمت یکسان حدود 800 دلاری برای نسخه پایه میتونه یکی از گوشی های شبه پرچمدار امسال باشه تا بتونید با صرف یه هزینه نسبتا کمتر، تجربه شبیه و نزدیک به گوشی های پرچمدار سری Xiaomi 13 داشته باشید.
منبع: موبو


بررسی مشخصات گوشی Xiaomi 13T Pro

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا