خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
سئو سایت:چگونه رفتار کاربران سایت خود را آنالیز کنیم؟
شما به عنوان وب مستر باید بدانید که کاربران چه عکس العملی را در سایت شما دارند. در واقع دانستن این موضوع که چه بخش ها و صفحاتی از سایت شما برای کاربران جالب است می تواند شما را در جهت بهبود سایت و نیز سئو سایت کمک نماید. زیرا که کاربرپسند بودن سایت یکی از متریک های مورد بررسی در سئو سایت می باشد. اما چگونه آنالیزی از رفتار کاربران داشته باشیم. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

ابزار گوگل آنالیتیک در آنالیز کاربران
گوگل آنالیتیک یکی از ابزارهای گوگل می باشد که به منظور در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در خصوص وضعیت سایت به وب مسترها ایجاد شده است. در واقع گوگل انالیتیک یکی از ابزارهای کاربردی در روند بهینه سازی سایت است که شما را در جهت کسب اطلاعات و نیز متریک ها در جهت بهبود ترافیک و نیز سئو سایت شما راهنمایی می کند.

گوگل انالیتیک چگونه رفتار کاربران را آنالیز میکند؟
کاربران به واسط کلمه کلیدی و یا عبارتی وارد سایت شما می شوند. حال اینکه از کدام صفحه شما بیشترین ترافیک ورودی را دارید و یا کاربران از چه صفحه ای وارد سایت شما شده اند می تواند اطلاعات بسیار مفیدی در روند سئو سایت شما باشد. گوگل آنالیتیک به شما می گوید که کاربران از چه صفحه ای وارد سایت شما شده اند ، کاربر از چه آی پی وارد سایت شما شده است ، کاربر از طریق موبایل یا سیستم وارد سایت شما شده است ، کاربر چه صفحات دیگری را مشاهده و بازدید می نماید، کاربر چه تایمی در سایت شما باقی می ماند. دانستن تمامی این اطلاعات می تواند شما را در جهت بهبود کاربرپسندی سایت شما و نیز سئو سایت شما کمک نماید.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
JSP ، PHP و ASP.net سه زبان مطرح در اینترنت هستند که هر کدوم برای خودشون برنامه نویسان حرفه ای و طرفداران خاص خودشون رو دارند.اگر توی اینترنت در مورد مقایسه این سه زبان بگردید خواهید دید که جواب مشخصی برای این که کدام زبان بهتر هست وجود نداره.

واقعیت اینه که هر سه زبان قادر به تولید وب سایت های قدرتمندی هستند( به اصطلاح برنامه نویس هست که برنامه رو میسازه و نه ابزار و زبان) ولی هر کدوم برای خودشون مزیت هایی دارند که باعث میشه هر شخص یا شرکتی نسبت به نیازها،توانایی ها و سلایق خودش یکیش رو برای کار بخصوصی انتخاب بکنه.

تو این پست می خوام در مورد مزیت ها و معایب هر کدام از این زبان ها توضیحاتی رو بدم.

البته این توضیحات اکثرا نظر شخصی نویسنده است و ممکنه زیاد درست نباشه.به همین دلیل خوشحال خواهم شد اگر نظراتتون رو درباره این پست با من درمیان بگذارید(اطلاعات تماس در درباره ما)




1-زبان ASP.net
زبان ASP.net که یکی از مجموعه زبان های دات نت هستش یک زبان قدرتمند و راحت برای ساخت وب سایت های پویا هستش که در کشور ما طرفداران خاص خودش رو داره و تقریبا اکثر شرکت هایی که با دولت سر و کار دارند دارن از این زبان استفاده می کنند.البته به نظر میاد که استفاده از این زبان در شرکت های بزرگی که جدیدا تاسیس شدند کمتر شده.از وب سایت های معروفی که با این زبان نوشته شده وب سایت Microsoft.com و ‌Bing.com هستش که البته هر دوشون توسط شرکت سازنده این زبان(شرکت Microsoft) پشتیبانی می شن.




مزیت های زبان ASP.net
1-یادگیری آسان برای برنامه نویسان .net و نزدیک بودن کد به دو زبان C#.net و vb.net

2-محیط گرافیکی (GUI) برای طراحی صفحات.

3-وجود منابع فارسی زیاد برای یادگیری

4-امکان استفاده از کلاس های نوشته شده در زبان C#.net و VB.net

5-کاربرد بالا در ایران

6-اعتبار بالای پشتیبانی کنندگان آن(Microsoft)


معایب زبان ASP.net
1-سرعت کم و مصرف منابع زیاد در مقابل زبان های دیگر

2-محدود بودن به سرورهای ویندوز

3-رایگان نبودن

4-گران بودن سرورهای Shared

5-کمبود نرم افزارهای بزرگ Opensource

2-زبان PHP
زبان PHP،یک زبان قدرتمند در زمینه وب است که افتخار بیشترین تعداد وب سایت و برنامه نویس وب را به خود اختصاص داده.این زبان بسیار سریع،آسان و دارای منابع OpenSource فراوانی می باشد.انعطاف پذیری این زبان نیز بسیار بالاست و همچنین سرورهای Share ارزان قیمت و با کیفیت زیادی وجود دارند که این زبان را پشتیبانی می کنند.از وب سایت هایی معروفی که از این زبان توی نوشتنشون استفاده شده میشه facebook,wordpress,wikipedia,yahoo answers و وب سایت کاخ سفید رو نام برد. لازم به ذکر است که وب سایت Jsptutorial.ir هم بر خلاف ظاهر آدرس های اون با زبان PHP خالص نوشته شده.

مزایای زبان PHP
1-سرعت بالا

2-سرورهای Shared بسیار زیاد

3-محدود نبودن به سیستم عامل ویندوز(امکان اجرا در ویندوز،لینوکس،اندروید و …)

4-وجود فریمورک ها و منابع Open Source زیاد

5-یادگیری آسان

6-وجود تعداد برنامه نویس بسیار زیاد

معایب زبان PHP
1-محدود بودن به وب و عدم امکان ساخت نرم افزارهای ویندوز و لینوکس با این زبان

2-عدم امکان Compile کردن کد(یعنی اگر بخواهید که وب سایتی رو بنویسید و بفروشید باید کدهاش رو هم بفروشید و اگرنه باید سرور رو در اختیار خودتون داشته باشید)

3-بسیاری از منابع open source که برای این زبان وجود دارند به روش Object Oriented(شی گرا ) نوشته نشده اند.

4-اعتماد به این زبان در کاربردهای سازمانی کمتر هستش.

5-اعتبار کمتر پشتیبانی کنندگان آن در مقابل زبان های دیگر(Zend در مقابل Microsoft و Oracle)

فریمورک JSP
JSP که یکی از فریمورک های زبان Java هستش یک ابزارسریع و بسیار قدرتمند برای ساخت وب سایت های بزرگ و وب سایت های سازمانی هستش.به دلیل استفاده از Java این فریمورک قدرت شی گرایی بالایی داره و همچنین بسیاری از کلاس های نوشته شده در زبان Java هم قابل استفاده در این زبان هستند.این زبان هم مانند php وابسته به سیستم عامل ویندوز نیست و در سرورهای لینوکسی هم قابل اجراست ولی تعداد سرور های share برای این زبان در ایران بسیار کمتر از زبان php و حتیAsp هستش.کاربردهای این زبان بیشتر در وب سایت های Large Scale هست و مثلا اگر می خواهید یک وبلاگ شخصی برای خودتون بسازید بهتره از زبان های دیگر مثل php‌ استفاده کنید.از وب سایت هایی که از Java استفاده کردند میشه Linkedin,Amazon و Ebay‌ رو نام برد

مزایای زبان JSP
1-نزدیک بودن کدها به جاوا و یادگیری و امکان استفاده آسان برای برنامه نویسان Java

2-وجود برنامه نویسان حرفه ای

3-محدود نبودن به سیستم عامل ویندوز

4-وجود منابع Open source متعدد

5-قابلیت اعتماد درکاربردهای سازمانی

6-قدرت شی گرایی

7-اعتبار بالای پشتیبانی کنندگان آن(Oracle)

معایب زبان JSP
1-تعداد سرورهای Shared بسیار کم(تقریبا میشه گفت وقتی از این زبان استفاده می کنید باید سرور خودتون رو داشته باشید)

2-تعداد برنامه نویس بسیار کم(البته به نظر میاد درصد برنامه نویسان حرفه ای توی این زبان بیشتر از ASP و PHP باشه)

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
هر کدام از موتورهای جستجو دارای معیارهای خاص برای رتبه بندی و قرار دادن وب سایت ها در لیست نتایج خود هستند. رتبه بندی و دریافت امتیاز در گوگل به طور کلی به استفاده از تکنیک های بهینه سازی در داخل و خارج از وب سایت مربوط می شود. می خواهیم در اینجا به بررسی هر یک از آنها بپردازیم.



SEO: On-Page Optimization
تکنیک های سئو در داخل وب سایت ، برای رتبه بندی طبیعی در موتور های جستجو بسیار ضروری است. از مهم ترین ملاک های این روش می توان به بهینه سازی محتوا ، استفاده مناسب از کلمات کلیدی درعنوان و متا تگ ها ، استفاده از H1 H2، تعریف Alt برای تصاویر ، ایجاد لینک های ناوبری و بهبود عنوان پیوندهای مقالات وب سایت را نام برد.

بهینه سازی محتوا (Content Optimization)

محتوای یک وب سایت یک از عوامل اصلی بهینه سازی درونی است. استفاده مناسب از کلمات کلیدی در درون مقاله برای یک موتور جستجو بسیارمهم است. اما شاید برای کاربران زیاد جالب نباشد که یک کلمه را بارها و بارها ببینند ، پس فراموش نکنید رعایت تعادل برای هردو لازم است. بهتر است از چگالی ۵-۱۰% برای کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنید و آنها را در مقدمه و ابتدای مقاله تان بکار ببرید. همجنین استانداردهای قالب بندی متن مانند برجسته کردن کلمات کلیدی را رعایت کنید تا موتورهای جستجو پی به خاص بودن کلمه مورد نظر ببرند.برای آشنایی با نحوه انتخاب کلمات کلیدی می توانید مقاله چگونه بهترین کلمه کلیدی را برای سایتتان انتخاب کنید ؟ را مشاهده کنید.

عنوان صفحه (Page Title)

بر چسب ها وعنواینی که برای صفحات وب سایت خود تعیین می کنید یکی دیگر از عوامل مهم بهینه سازی داخلی سایت به شمار می رود.عنوان صفحات شما در نتایج جستجو و بالای مرورگر به صورت برجسته نمایش داده می شود و اولین چیزی است که به کاربر کمک می کند تا موضوع مقاله شما را متوجه شود. پیشنهاد می کنم برچسب عنوان را بین ۱۰-۶۰ کاراکتر قرار دهید ، البته این یک قانون نیست .سعی کنید درعنوان صفحات از کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط با موضوع مقاله استفاده کنید ، همچنین اطمینان حاصل کنید که عنوان های منحصر بفردی برای هر پست در وب سایت تان بر می گزیند.

بر چسب های متا (Meta Tags = Description and Keywords)

تگ توضیحات (Meta Description) اطلاعاتی در رابـ*ـطه با مقاله شما به کاربران ارائه می دهد.این توضیحات از نظر SEO دارای اهمیت بسیاری هستند و باید کمتر از ۱۷۰ کاراکتر باشد. پس در این چند خط ازجملات کوتاه و واضح استفاده کنید تا بازدید کنندگان خود را گیج نکنید.

متا تگ کلمات کلیدی (Meta Keywords ) امروزه ازاهمیت کمتری نسبت به گذشته در نزد موتورهای جستجو خصوصا گوگل برخوردار هستند . به هرحال توصیه می کنم ابتدا مقاله آیا از meta keywords استفاده کنیم یا خیر را بخوانید و سپس با مسئولیت خود و با شرایطی که در زیر نوشتیم استفاده کنید :

Meta Keywords باید بین ۴ تا ۱۰ کلمات کلیدی که در متن استفاده کرده اید را داشته باشد. آنها باید با کاما (,)از هم جدا شوند و اگر بی ربط به موضوع مقاله باشند ممکن است جریمه شوید.

تهیه نقشه وب سایت

سعی کنید دو نقشه برای وب سایت تهیه کنید ، یکی برای کاربران و یکی برای موتور های جستجو. نقشه وب سایت می تواند به آنها کمک کند تا به سرعت از تغییرات جدید وب سایتان باخبر شوند.می توانید با استفاده از sitemap.html و sitemap.xml. تمام صفحات سایت خود را به گوگل معرفی کنید.

انتخاب نام برای تصاویر(ALT Tags)

مطمئنا شما همانند من دوست دارید هنگام جستجو تصویری با موضوع دوچرخه ، عکس های مرتبط با این وسیله را ببیند نه عکس چند دلفین را ! این دقیقا همان کاری است که شما باید با قرار دادن alt تصاویر ، برای کاربران به ارمغان بیاورید. موتورهای جستجو با داشتن ALT قادر به تشخیص موضوع تصاویر موجود در وب سایتان هستند.

لینک های ناوبری(Navigation links)

شما باید یک فهرست و زیر مجموعه از مطالب وب سایت خود تهیه کنید و آنها را در صفحه اصلی قرار دهید تا کاربران به سهولت به دیگر بخش های وب سایتان دسترسی داشته باشند. اگر در انتخاب لینک های ناوبری وب سایتان خوب عمل کنید می توانید میزان ماندگاری در سایت ( Time on site) و میزان گردش در سایت (Page Views) را افزایش داده و متقابلا میزان فرار از سایت (Bounce Rate) را کاهش دهید. اگر هنوز نمیدانید که bounce rate چیست ، این مقاله را بخوانید.

نامگذاری مناسب آدرس (URL Naming Convention)

با استفاده از کلمات کلیدی و مناسب درآدرس (URL) هر موضوع می توانید خیلی سریع آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید، آنها عاشق URL های هستند که با محتوای متن و کلمات کلیدی مرتبط باشد.



SEO: Off-Page Optimization
موتورهای جستجو به طور مداوم در حال بروزرسانی الگوریتم های خود هستند تا بتوانند به آنچه که کاربران نیاز دارند پاسخ بدهند. وب مسترها نیز باید دستور العمل ها و تکنیک های جدید را بررسی و همگام با این بروز رسانی تغییرات لازم را برای وب سایت خود در نظر بگیرند. بهینه سازی برونی وب سایت یکی از عوامل مهم رتبه بندی نزد گوگل است. اگر با برنامه ریزی دقیق و مناسب شروع به استفاده از روش off-page کنید ، می توانید به سرعت در رتبه های بالای گوگل و دیگر موتورهای جستجو قرار بگیرید.

در تکنیک بهینه سازی برونی وب سایت ، تمرکز اصلی بر ایجاد و دریافت لینک از سایت ها و شبکه های اجتماعی است. انواع روش های دریافت لینک از جمله نوشتن مقالات وایجاد محتوای قوی در وب سایت ، ارسال پست در انجمن ها ، وبلاگ نویسی و پست مهمان ، انتشار مقالات در مطبوعات ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … وجود دارد که به شما در ایجاد ترافیک و دریافت لینک کمک می کند. سعی کنید از وب سایت های قدرتمند لینک دریافت کنید و چه بهتر موضوعات آنها با محتوای سایت شما مرتبط باشد. برای آشنایی کامل با روش های دریافت لینک می توانید بخش لینک بیلدینگ را در یک ادمین مشاهده کنید.

شما نیاز به ارزیابی و بررسی هریک از عوامل ذکر شده در مقاله را دارید تا در تکنیک بهینه سازی درونی و برونی وب سایت تان موفق عمل کنید و در نهایت به رتبه ها بالا در موتورهای جستجو دست پیدا کنید.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
لگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو مدام در حال تغییر و تحول هستند، ولی بک‌لینک‌ها – لینک‌هایی از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های دیگر به وبلاگ شما – هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

اما بهبود اوضاع SEO تنها دلیلی نیست که وبلاگ شما را به لینک‌های معتبر از وبلاگ‌های دیگر محتاج می کند.

قطعا شما به امتیاز بالاتر و ترافیک بیشتر از موتورهای جست‌وجو نیاز دارید، اما در کنار آن به ترافیک طبیعی از وبسایت‌های مرتبط هم احتیاج دارید.

و این یعنی شما نه تنها باید برای افزایش بک‌لینک‌های وبلاگ خود تلاش کنید، بلکه باید همیشه حواستان به لینک‌هایی هم باشد که بدون اطلاع شما به وبلاگ شما مرتبط می‌شوند و می‌توانند برای وبلاگ شما مضر باشند.

قبل از اینکه این بحث را ادامه بدهیم توصیه می‌کنم اگر هنوز آشنایی زیادی با مفهوم بک‌لینک ندارید، مقاله « بک‌لینک دقیقا چیست؟ » را در یک ادمین مطالعه بفرمایید و سپس به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چطور لینک‌های مثبت دریافت کنید

با بررسی منبع ترافیک رقبای خود شروع کنید. خیلی ساده کلمات کلیدی وبلاگ خود را در گوگل جست‌وجو کنید و ببینید کدام وبلاگ‌ها بیشترین امتیاز جست‌وجو را دارند.

حالا که رقبای اصلی خود را شناختید، از ابزاری مثل SimilarWeb استفاده کنید تا در مورد این رقبا اطلاعات بیشتری کسب کنید. با این ابزار نه تنها می‌توانید در مورد بک‌لینک‌ها اطلاعات به دست آورید، بلکه می‌توانید تعداد بازدیدها، منابع ترافیک و کلی اطلاعات دیگر در مورد هر وبلاگی که می‌خواهید را مشاهده کنید.

وقتی برترین منبع بک‌لینک‌های یک وبلاگ را شناسایی کردید، سعی کنید همان لینک‌ها را به سوی وبلاگ خود هدایت کنید و ترافیک مشابهی برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

اما هیچ وقت فراموش نکنید که لینک‌های برتر از محصولات و سرویس‌های برتر به وجود می‌آیند. خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی در مورد کسب‌وکار شما صحبت می‌کنند، پس از ابزاری مثل Topsy استفاده کنید تا بدانید چه کسی به برند شما در توییتر اشاره می‌کند.

بک‌لینک‌ها به نوعی نشانه اعتبار هستند. وقتی محصولات خوب می‌فروشید، خدمات خوبی ارائه می‌کنید و همیشه سعی می‌کنید مفید باشید، دیگران هم همیشه در مورد شما صحبت خواهند کرد، به وبلاگ شما لینک خواهند داد و از شما حمایت خواهند کرد.


چطور بک‌لینک‌های منفی را حذف کنید

گاهی اوقات ممکن است وبلاگ شما بک‌لینک‌هایی دریافت کند که کاملا به ضرر اعتبار شما باشند. شاید حتی باور نکنید که ممکن است وبلاگ شما از وبلاگ‌ها و وبسایت‌های زیر بک‌لینک بگیرد:

· وبسایت‌های غیراخلاقی با محتوای نامناسب و ناهنجار

· وبسایت‌هایی با محتوای توهین‌آمیز و ناخوشایند

· وبسایت‌هایی که اصلا هیج ارتباطی به موضوع وبلاگ و کسب‌وکار شما ندارند

واضح است که اگر مثلا کسب‌وکار و موضوع وبلاگ شما ارسال محصولات درب منزل مشتری باشد، داشتن بک‌لینک از وبسایت‌های غیراخلاقی خیلی راحت اعتبار شما را از بین می‌برد. می‌توانید از ابزاری مثل MonitorBacklinks استفاده کنید تا حواستان به همه بک‌لینک‌های موجود باشد و هر زمان که یک وبسایت جدید به وبلاگ شما لینک داد از طریق ایمیل باخبر شوید.

بعد از اینکه لینک‌های نامناسب را پیدا کرید باید سعی کنید این بک‌لینک‌ها را حذف کنید:

۱- با وب‌مستر تماس بگیرید و به او اطلاع دهید که دقیقا کدام لینک‌ها باید حذف شوند.

۲- اگر وب‌مستر به هر دلیلی لینک‌ها را حذف نکرد، با شرکت میزبانی یا همان هاستینگ تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که یکی از وبسایت‌هایی که آنها میزبانی می‌کنند برای کسب‌وکار شما مشکل ایجاد کرده است ( برای اینکه میزبان یک وبسایت را شناسایی کنید می‌توانید از ابزار whois.comاستفاده کنید ).

چطور اعتبار آنلاین خود را مدیریت کنید

گاهی اوقات بک‌لینک منفی هم می‌تواند سودمند باشد: احتمالا الان گیج شده‌اید. زیاد سخت نیست، به جای اینکه سعی کنید یک لینک از مثلا یک انتقاد یا یک دیدگاه منفی به کار خود را حذف کنید، تلاش کنید که مشکل را حل کنید، یعنی به انتقادها و دیدگاه‌های منفی پاسخ دهید. بررسی کنید که کجای کارتان اشتباه بوده و به شکایت مشتری‌ها رسیدگی کنید.

معمولا در این مواقع، مشتری یا همان کسی که دیدگاهی منفی منتشر کرده، نظر خود را به روز رسانی می‌کند و آن را تغییر می‌دهد و عنوان می‌کند که شما چه عکس‌العملی نسبت به این دیدگاه منفی داشته‌اید. با این کار در واقع یک موقعیت بد را به ( حداقل ) یک موقعیت بهتر تبدیل کرده‌اید و حتی به اعتبار کسب‌وکار خود افزوده‌اید.

اما دلیل اصلی برای پاسخگویی به شکایات مشتریان نباید دریافت بک‌لینک مثبت باشد. واقعیت اساسی این است که هدف شما باید راضی نگه داشتن مشتری باشد، نه ساختن بک‌لینک. سعی کنید مشتری‌های خود را راضی کنید، خصوصا آنهایی که به همین راحتی راضی نمی‌شوند، با این روش خواهید دید که اعتبار کار شما – و همین‌طور بک‌لینک‌ها – بهبود خواهند یافت.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
خیلی پیش میاد مخصوصا در ایران که تا یک زبانه یا تب مرورگر را باز می کنیم، مداحی، و محسن یگانه و … شروع به خواندن می کنند، اما آیا این کار درستی است؟!

در مرورگر های مدرن، هر پنجره ای که در حال پخش صدا باشد، یک آیکن بلندگو دریافت می کند که اکثر آن ها اجازه موت یا بی صدا کردن تب ها ی جداگانه را به شما می دهند. این ویژگی قبلا در یک فلگ پنهان در کروم موجود بود و اکنون نیز ثابت شده است. سافاری اپل اولین مرورگری بود که آن را به صورت پیش فرض اعمال کرده بود.
Google Chrome
این ویژگی اکنون بخشی از مرورگر کروم است و نیازی به فعال سازی فلگ های پنهان نیست. تنها زبانه ای را که در موزیک در آن در حال پخش است، را یافته، بر روی آن راست کلیک کرده و Mute Tab را کلیک کنید.

اکنون یک علامت ضربدر مشاهده خواهید کرد. با راست کلیک کردن می توانید Unmute Tab را کلیک کرده و صدا را به حالت اول بازگردانید. همچنین اگر از امکان پخش موسیقی در یک زبانه اطمینان دارید، می توانید بر روی آن زبانه پیش از بارگزاری راست کلیک کرده و Mute Tab را انتخاب کنید. به این می گویند پیشگیری بهتر از درمان!
Apple Safari
این قابلیت در Safari هم ممکن است. سافاری اولین مرورگری بود که این قابلیت را برای تمامی کاربران قابل دسترسی کرد.

مانند کروم در گوشه زبانه یا تب، هنگام پخش موسیقی، یک آیکن بلندگو را مشاهده خواهید کرد. می توانید بر روی آیکن اسپیکر کلیک کرده و تب را بی صدا کنید. مجددا با زدن آیکن اسپیکر، پخش صدا به حالت قبل باز می گردد. همچنین می توانید با فشردن همزمان راست کلیک یا Ctrl کلیک، و انتخاب Mute Tab هر تب مجزا را بی صدا کنید.
برخلاف کروم، در این جا نمی توانید از پخش موسیقی پیش از بارگزاری جلوگیری کنید.
Mozilla Firefox

در این مروگر هم مانند کروم برای بی صدا کردن تب ها باید بر روی تب دارای صدا راست کلیک کرده و سپس Mute Tab را انتخاب کنید.
Microsoft Edge
مایکروسافت اج، دیگر انتهای امکانات است! بالاخره هر چه باشد برادر کوچکتر IE هست دیگر! در این مرورگر، علاوه بر این که برخلاف دیگر مرورگر ها، آیکن در سمت چپ زبانه واقع شده اند، نمی توانید هیچ زبانه ای را موت کنید. تنها راه موت کردن کل مرورگر اج است. برای این کار، که می تواند برای تمامی مرورگر ها و برنامه ها مورد استفاده قرار گیرد، در ویندوز، در نوار سمت راست پائین دسکتاپ بر روی آیکن بلندگو راست کلیک کرده و Open Volume Mixer را انتخاب کنید. از میکسر برای بی صدا کردن مرورگر ها استفاده کنید یا صدای آن را تا جایی که امکان دارد کاهش دهید.

Opera
در این مروگر شاهد بهترین قابلیت برای بی ‎صدا کردن تب‎ ها هستیم. اگر چندین تب در حال پخش صدا هستند می ‎توانید با راست کلیک کردن بر روی تب کنونی و انتخاب گزینه Mute Other Tabs تمامی آن‎ ها را بی ‎صدا کنید.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
مرورگر کروم یکی از محبوب ترین نرم افزار های مرور وب می باشد که کاربران زیادی در دنیا از آن استفاده می کنند. در صورتی که چند کاربر از کامپیوتر شما استفاده می کنند و شما دوست ندارید که کاربران رایانه به مرورگر کروم شما دسترسی داشته باشند می توانید بر روی آن قفل بگذارید.

عمل قفل گذاری بر روی مرورگر کروم باعث می شود که در هنگام باز کردن کروم، مرورگر از شما درخواست رمز کند. در صورتی که رمز را به درستی وارد نمایید می توانید به مرورگر دسترسی داشته باشید و در صورتی که رمز را اشتباه وارد کنید مرورگر برای شما بسته خواهد شد.

در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه ی قفل کردن مرورگر کروم را با استفاده از افزونه ی Simple Startup Password به شما آموزش دهیم. در ادامه با ترفندها همراه باشید.




آموزش قفل کردن مرورگر کروم با استفاده از افزونه Simple Startup Password
مرحله اول:
ابتدا می بایست افزونه Simple Startup Password را دانلود و نصب کنید

مرحله دوم: در صفحه ی باز شده بر روی گزینه ADD TO CHROME کلیک کنید.








مرحله سوم: پس از دانلود شدن افزونه یک پنجره کوچک برای شما باز خواهد شد که میبایست بر روی گزینه Add extension کلیک کنید.








مرحله چهارم: اکنون افزونه نصب خواهد شد. برای تعیین رمز عبور دستور زیر را در مرورگر خود وارد کرده و Enter کنید.

chrome://extensions








مرحله پنجم: اکنون صفحه ی افزونه ها برای شما باز خواهد شد. در این صفحه به دنبال افزونه ی Simple Startup Password بگردید و سپس بر روی گزینهOptions کلیک کنید.








مرحله ششم: اکنون پسورد خود را تعیین کرده و بر روی گزینه Save کلیک کنید.








کار تمام است و هنگامی که مرورگر کروم را باز کنید ابتدا باید پسورد را وارد کنید تا به مرورگر دسترسی داشته باشید.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
در تمامی مرورگرهای اینترنتی قسمتی به نام تاریخچه(HISTORY) وجود دارد که تمامی فعالیت های کاربر در فضای وب را ثبت و ضبط می نماید. گاهی اوقات دسترسی افراد سودجو به برخی از این سوابق ممکن است مشکلاتی را برای وی به وجود آورد.




این ترفند تنها برای کاربرانی که حساب کاربری Gmail دارند قابل استفاده است.

شیوه کار:

وب سایت " DESEAT.ME" می تواند کمک شایانی به شما کند. در ابتدای ورود به این سایت از شما حساب کاربری جیمیل خواسته می شود؛ پس از وارد کردن آدرس ایمیل، تمامی وب سایت ها، خدمات و.... که به نوعی با آدرس ایمیل شما مرتبط هستند از یک حساب در شبکه های اجتماعی گرفته تا فروشگاه های آنلاین را به شما ارائه می دهد.

کار تمام است؛ کافیست بنا به صلاح دید خود با کلیک بر روی لینکی که به شما ارائه شده است برای لغو اشتراک یا حذف خدمات اقدام کنید.

گفتنی است؛ این ابزار برای حذف سوابق شما از تمامی وب سایت هایی که حتی برای مدتی طولانی ازآنها هیچگونه خدماتی را دریافت نکرده اید و صرفا نام شما در آنها ثبت شده است نیز کمک شایانی می کند.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
شبکه ملی اطلاعات یکی از مفاهیمی است که در سال‌های گذشته بسیار از آن نام برده شده است. اما تفاسیر و تعریف‌های بسیاری در مورد آن وجود دارد که برخی از آن‌ها موجب نگرانی کاربران می‌شوند. این در حالی است که در بیشتر موارد این شبکه به‌درستی تعریف نشده است و مفهوم گنگی از آن برای کاربران به‌ جا مانده است.

یکی از مواردی که باعث شده است شبکه ملی اطلاعات واژه‌ی ترسناکی برای کاربران باشد، استفاده از لغات و نام‌هایی همچون اینترنت بومی، اینترنت پاک، اینترنت داخلی، اینترنت دولتی، اینترنت کم‌سرعت و غیره است. در این مطلب به تعریف درست از شبکه ملی اطلاعات می‌پردازیم.

شبکه ملی اطلاعات چیست؟
شبکه‌ جهانی اینترنت از شبکه‌ها و مراکز داده‌ی بسیار زیادی تشکیل شده است. پهنای باند‌های ایجادشده در کشور‌ها و در ترانزیت ارتباطی بین کشورها و این شبکه‌ها و مراکز داده، دنیای اینترنت را تشکیل می‌دهد. افراد برای دسترسی به سرویس یا سایت مورد نظرشان، باید با سرور یا مرکز داده‌ی سرویس‌دهنده ارتباط برقرار کنند. هرچه این ارتباط کوتاه‌تر باشد، سرعت دریافت خدمات توسط کاربر بیشتر و تأخیر در دریافت داده کمتر است. به همین خاطر کشورها و حتی برخی از ایالت‌ها و مناطق در دنیا اقدام به راه‌اندازی شبکه داخلی کردند تا ارتباطات داخلی‌شان سریع‌تر صورت گیرد. از سویی سرویس‌دهنده‌های معتبر جهانی نیز در برخی از این کشورها و مناطق که شبکه‌ی داخلی قوی و کاربران فعالی دارند، سرورهایی را به‌صورت مرکز تحویل داده (CDN) یا به‌صورت موازی (mirror) قرار داده‌اند تا سرعت دسترسی کاربران به آن‌ها بیش‌تر شود و هزینه‌ی دسترسی کاربران نیز کاهش یابد.

شبکه ملی اطلاعات مجموعه‌ی‌ پهنای باند رد و بدل شده داخل کشور و داده‌های تبادل شده با پهنای باند خارجی است. بدین معنا که در شبکه ملی اطلاعات همانند دیگر شبکه‌های داخلی برای ارتباط کاربر با سرویس‌های داخلی دیتا از کشور، استان یا حتی شهر کاربر مورد نظر خارج نمی‌شود و ضمن ارتباط سریع و باکیفیت‌تر، هزینه‌ها را برای کاربران، شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس و شرکت‌های ایجادکننده‌ی زیرساخت‌های ارتباطی، بسیار کاهش می‌دهد.

البته این تعریفی در شبکه‌ی ملی اطلاعات است که بیشتر نگاهی از سمت کاربر دارد. در اصل شبکه‌ ملی اطلاعات همان شبکه‌ی پهنای باند داخلی است که از مراکز داده، تمام شبکه‌های انتقال داده، مراکز سوئیچینگ مخابرات، کاربران متصل، مراکز تحویل داده (CDN)، تولیدکنندگان محتوا، درگاه‌های ورودی و خروجی پهنای باند خارجی، مراکز تبادل ترافیک داده‌های داخلی تشکیل شده است.

وضعیت دسترسی به داده‌های داخلی قبل از شبکه ملی اطلاعات
پیش از این برای مشاهده و استفاده از سایت‌ها و سرویس‌هایی که در سرورهای داخلی (مراکز داده داخل کشور) ذخیره شده بودند، باید درخواست از طریق مودم کاربر به مراکز انتقال شهر یا روستای کاربر فرستاده می‌شد و از آنجا به مرکز استان می‌رفت؛ از مرکز استان داده‌ها به تهران می‌آمد و از طریق گیت‌وی (درگاه ورود و خروج پهنای باند بین‌المللی) برای رسیدن به سرور داخلی از طریق همان گیت‌وی کشوری به داخل بازمی‌گشت و از طریق تهران و مراکز استان‌ها درخواست به سرور اصلی می‌رسید. برای برگشت درخواست همین مسیر در برگشت انجام می‌شد که همین مسئله داخلی یا خارجی بودن سرورها را بی‌اهمیت می‌کرد.

اما با راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیز برای شبکه ملی اطلاعات که با وارد شبکه شدن مراکز تبادل ترافیک داده‌های داخلی (ixp-های ملی یا Nix-ها)، این مسیر بسیار کوتاه‌تر شده است. با افتتاح مراکز تبادل ترافیک داده‌های داخلی، ورود اجباری داده‌ها به تهران برای استان‌های دیگر انجام نمی‌شود و داده‌ها از شهرها به نزدیک‌ترین مرکز تبادل ترافیک داده‌های داخلی می‌رود. در آنجا اگر CDN یا مرکز تحویل داده‌ای از آن سرور قرار داشته باشد، داده‌های پرحجم از آنجا خوانده و داده‌های دیگر از سرور اصلی برداشته می‌شوند. در صورت نداشتن CDN، اطلاعات از مرکز داده بازمی‌گردد و از طریق مرکز تبادل ترافیک داده‌های داخلی به کاربر داده می‌شود.

بدین ترتیب، تأخیر (ping یا latancy) ارتباط در شبکه ملی اطلاعات بسیار کمتر از این عدد در حالت عادی برای سرورهای داخلی خواهد بود و در برخی موارد، این تأخیر یک دهم می‌شود.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
اگر بخواهیم تراکم کلمه کلیدی یا چگالی کلمه کلیدی (Keyword Density) را به صورت مختصر توصیف کنیم، باید بگوییم که تراکم کلمه در واقع نسبت تعداد دفعاتی که یک عبارت یا کلمه نسبت در یک صفحه، مقاله یا مطلب تکرار شده، به تعداد کل کلمات آن مقاله می باشد. مثلاً اگر شما یک صفحه وب دارید که با حساب تمام هدینگ ها، کپشن ها (Caption)، متن های آلترنیتو (alt text) و تبلیغات، در کل تعداد کلمات آن دقیقاً به ۱۰۰ رسیده است و مثلاً ۳ بار یک کلمه خاص (مثلاً کلمه «ایران») به کار رفته است، تراکم کلمه کلیدی آن عبارت ۳ درصد است. به همین سادگی.

تراکم کلمه کلیدی یا کیورد استافینگ!
چند سال قبل که الگوریتم های موتور های جست و جو به هوشمندی امروز نبودند، بسیاری از وب سایت ها سعی می کردند محتواها و مقالاتی تولید کنند که در آن تراکم کلمه کلیدی یک عبارت به خصوص به شدت بالا باشد. ولی چرا؟




در واقع این افراد سعی می کردند با قرار دادن مطالبی از این دست، جایگاه وب سایت خود را در موتور های جست و جو برای یک عبارت کلیدی بهتر کنند.

ولی بعد تر الگوریتم ها تغییر داده شدند و از آن پس به محتواهایی با تراکم کلمه کلیدی بسیار بالا، امتیاز منفی زیادی داده شد.

شاید با خود فکر کنید که خوب کجای این کار اشکال دارد؟

در پاسخ باید گفت که این روش رنک گیری در موتور های جست و جو چنان مرسوم شد که محتواهای بسیاری از وب سایت ها دیگر برای انسان ها بی مفهوم و ناخوانا شده بودند!

مثلاً ممکن بود در بسیاری از وب سایت ها با چنین متن هایی رو به رو شوید:

«ما یک شرکت طراحی وب سایت هستیم که طراحی وب سایت و خدمات بهبود سئو را به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم. گروه طراحی وب سایت ما در طراحی وب سایت و خدمات توسعه تجربه بسیاری دارد و طراحی وب سایت و خدمات توسعه را برای طیف وسیعی از مشتریان بر عهده داشته است»

کافی است فقط با یک پاراگراف با شکل و شمایل آن چه خواندید رو به رو شوید تا تمام انگیزه تان نسبت به وب گردی را از دست بدهید! این کار اصطلاحاً پر کردن عبارت کلیدی (یا کیورد استافینگ – keyword stuffing) نامیده می شود که در آن چگالی کلمه برخی از عبارات بسیار زیاد و بیش از حد مجاز است.

برای جلوگیری از این کار، جریمه بسیار سنگینی برای وب سایت ها تعیین شد که می تواند یک تنه یک وب سایت را به نابودی بکشاند.

بنابر این تراکم کلمه کلیدی را می توان یکی از ابزار های مؤثر موتور های جست و جو برای تشخیص دادن یک محتوای ارزشمند و جریمه کردن یک عبارت پوچ و آزار دهنده دانست.
انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
بنظر می‌رسد شما تمامی اقدامات لازم برای بهبود نرخ تبدیل(Convertion Rate) سایت خود را انجام داده‌اید، درست است؟ یک صفحه نخست زیبا ایجاد کرده‌اید و داخل آن را با محتوایی قوی پر کرده‌اید، دکمه‌های مختلفی را برای فراخوانی اعمال لازم ایجاد کرده‌اید اما نرخ تبدیل سایت اندکی بالا نرفته‌است. آیا این رخداد مربوط به اشتباهات طراحی شماست که مشتریان شما را از شما دور کرده‌است؟ خیلی حیف است که با وجود تلاش بالای شما و اعمال بهترین شیوه‌های بهینه‌سازی، طراحی سایت ضعیف شما مانع از کسب نتیجه مطلوب شود.

بسیاری از اشتباهات طراحی می‌توانند نرخ تبدیل سایت شما را تحت تأثیر قرار دهند. در این مقاله ما قصد داریم درباره معمولترین اشتباهات با شما صحبت کنیم. لازم به ذکر است، نرخ تبدیل سایت شما همان نسب بازدیدکنندگان موردنظر شما نسبت به کلیه بازدیدکنندگان سایت شما می‌باشد، که طبیعتا هرچه بالاتر باشد یعنی شما در اهداف خود موفق‌تر بوده‌اید.

۱- طراحی ضعیف

سایت‌هایی که دارای طراحی ضعیف و غیر جذابی هستند شانس کمی برای افزایش نرخ تبدیل خود دارند.
“هرگز از روی ظاهر قضاوت نکنید. “
اجازه بدهید که به یک وب‌سایت با ظاهری نه چندان زیبا نگاهی بیندازیم. آیا پروانه‌های این وب سایت شما را به استفاده از خدمات این وب‌سایت ترغیب می‌کنند؟
فکر نمی‌کنم. واقعیت آن است که آن‌ها هرگز انگیزه‌ای برای دنبال کردن مطالب سایت در شما ایجاد نخواهند کرد.



سایت بالا یک نمونه‌ی فوق‌العاده ضعیف از لحاظ طراحی بود. اما اکنون به سایت خود و رقبای خود نگاهی بیندازید و بررسی کنید هریک از موارد زیر چگونه‌اند:
- فضای خالی
- سلسله مراتب سایت شما
- همخوانی رنگ‌های سایت
- خوانایی

بدرستی یک طراحی زیبا برای سایت می‌تواند بازدیدکنندگان را در سایت شما نگه‌دارد که در نتیجه آن شانس شما برای بالا بردن نرخ تبدیل افزایش خواهد یافت. این نکته را همیشه در ذهن خود نگه‌دارید و از پروانه‌های سایت بالا الهام بگیرید.

۲- (CTA) فراخوانی برای انجام یک عمل

CTA مخفف کلمه Call To Action به معنی فراخوانی برای یک عمل است. همانند یک متن یا تصویر که بازدیدکنندگان سایت شما را ترغیب کند تا عملی را انجام دهند.
یک CTA کوچک و ساده، نرخ تبدیل سایت شما را افزایش نمی‌دهد. شما می‌بایست CTAهای خود را بگونه‌ای محسوس و واضح درنظر بگیرید تا بازدیدکنندگان شما بتوانند به محض آمادگی برای خرید یا نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی آن کلیک نمایند.

“بازدیدکنندگان خود را وادار به فکر کردن نکنید “
CTA های کوچک را فراموش کنید و تا می‌توانید آن‌ها را به بزرگترین عناصر محسوس و کلیک خور در سایت خود تبدیل کنید.
مردم کمتر تمایل دارند تا محتوای سایت شما را بخوانند اما به جای آن تمایل دارند تا محتویات وب سایت شما را بطور مختصر اسکن کنند.
به یاد داشته باشید هرچه مردم CTA‌های شما را بیشتر ببینند، شما کلیک‌های بیشتری را برای خود جمع‌ خواهید کرد.



۳- استفاده از عکس‌های بی‌ارزش

بدون شک عکس‌ها یکی از بخش‌های اصلی وب‌سایت شما محسوب می‌شوند. تصاویر، کاربران امروزه را بیشتر درگیر می‌کند چرا که تصاویر، آن‌ها را به تعامل هر چه بیشتر با وب‌سایت و به رسمیت شناختن برند تجاری شما ترغیب می‌کند.
متأسفانه شما با گذاشتن تصاویر مردمانی شاد، خانواده‌هایی خوشحال و مدل‌های خوش‌چهره نمی‌توانید برند تجاری خود را پر رنگ و مردم را نسبت به آن آگاه کنید.



عکس‌های بی‌ارزش اعتبار شما را کم خواهند کرد. چرا که اینگونه تصاویر شامل تنها یکسری چهره هستند که در نتیجه آن‌ها پیام‌هایی بی‌معنی و حتی نادرست به بازدیدکنندگان شما انعکاس داده می‌شود.
تصاویر انتخابی شما می‌بایست معتبر و مرتبط باشند. این تصاویر باید هدفمند انتخاب شوند تا بتوانند مشتریان بالقوه شما را به سوی هدف شما هدایت کنند.

۴- عدم وجود سلسله مراتب

نه تنها تصاویر باید مرتبط و معتبر انتخاب شوند بلکه باید ساختاری سلسله مراتبی را در وب سایت خود لحاظ کنید. بدون در نظر گرفتن عناوین جذاب و آموزنده و ساختار سلسله مراتبی در وب سایت بازدیدکنندگان شما، قطعاً گیج خواهند شد.
عنوان‌ها و زیر عنوان‌های شما باید دارای دو مشخصه باشند:
- چه چیز را شما پیشنهاد می‌دهید.
- مصرف‌کنندگان و مشتریان شما چه بهره‌ای از آن خواهند برد

عناوین شما می‌بایست پیام اصلی شما را به مخابین شما گوشزد کنند و با هدف صفحه نخست شما سازگاری داشته باشد.



تصویر بالا یک سلسله مراتب مطلوب رعایت شده در سایت را برای شما به خوبی به نمایش گذاشته است. همانطور که آشکار است این سلسله مراتب از یک عنوان گیرا، زیر عنوان و یک CTA با طراحی و برچسبی مناسب تشکیل شده‌است.

۵- عدم وجود نشانه اجتماعی و اعتماد کاربر

ایجاد صفحه نخست بدون شاخص اعتماد، یک اشتباه بزرگ است. ایجاد یک بخش مختص نظرات مشتریان به خوشنامی و آوازه شرکت شما کمک شایانی خواهد کرد. در این صورت مشتریان به هنگام خرید و بهره‌مندی از خدمات شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

[IMG]

بخش نظرات مشتریان و بررسی‌ها می‌بایست عقایدی حقیقی از مشتریان واقعی شما باشند. این قسمت می‌بایست حاوی مشخصات دقیق و واقعی از مشتریان شامل نام و تصویر (در صورت امکان) باشد. اگر کلمه‌ای مثبت و تأثیر گذار از یک شخص یا شرکتی وجود دارد مطمین باشید که آن را ذکر کرده‌اید.

6- متن‌های بسیار

کاربران خود را با متن‌های زیاد بهم نریزید. شما تنها می‌بایست مشتریان خود را نسبت به پیشنهادهای خود آگاه کنید. توضیحات بیش از حد ارزش متن شما را کم می‌کنند. به یاد داشته باشید شما تنها چند ثانیه برای متقاعد کردن مخاطبین خود وقت دارید تا آن‌ها را در سایت خود نگه دارید. اگر شما نتوانید نظر آن‌ها را در این مدت کوتاه جلب کنید آن‌ها قطعاً سایت شما را ترک خواهند کرد و به سایت رقیبان شما خواهند رفت. شاخص‌های کلیدی خود را در یک لیست کوچک بیان کنید تا به مشتریان شما بتوانند به سرعت ایده اصلی شما را درک کنند. لیستی که شما تهیه می‌کنید شاید به ظاهر همانند پاراگراف‌های شما باشد اما در‌واقع قابلیت خواندن و سرعت در خواندن با این روش افزایش خواهد یافت. بخش‌های خود را مرتب و خوانا بنویسید، نگذارید صفحه شما بهم ریخته و نامرتب باشد.

خلاصه:

به یاد داشته باشد هدف شما از طراحی، با استرانژی بازاریابی شما، کاملا یکسان می‌باشند.
آن‌ها باید اطلاعات کافی و مؤثر را به مشتریان شما بدهند تا به راحتی بتوانند کالای شما یا خدمات شما را انتخاب کنند.
طراحی خود را با انتخاب تصاویر معتبر، عناوین مرتبط، CTAهای قابل توجه، تأثیر گذار کنید.
ترکیب این عوامل مطمئناً نرخ تبدیل بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
انجمن رمان نویسی
https://forum.roman98.com/
https://roman98.com/


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا