خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
تا به حال شده یکدفعه تنظیمات مرورگر شما تغییر کند به نحوی که دیگر دسترسی به تنظیمات دلخواه مرورگر نداشته باشید ؟
معمولا تمام مرورگرها وقتی افزونه ای بر روی آنها نصب می شود ، افزونه ممکن است تنظیمات مرورگر را تغییر بدهد. برنامه هایی که بر روی مرورگرها نصب می شود هر کدام به صورت مستقل دارای یک سری تنظیمات می باشند که شما می توانید به صورت دستی آنها را تغییر بدهید .


ولی در بعضی از مواقع ممکن است شما تنظیمات را تغییر بدهید ولی تفاوتی را مشاهده نکنید . در این مواقع چکاری باید انجام داد؟
در این قسمت میخواهم با استفاده از چند مرحله ساده و مقدماتی ، تنظیمات مرورگر فایرفاکس را به روز اول نصب ، برگردانم به طوری که اگر بوکمارک ، افزونه و ... بر روی آن نصب کرده اید نیز پاک نشود .
1. برای شروع فایرفاکس را باز کنید .
2. از منوبار بالای صفحه بر روی منوی Help کلیک کرده و گزینه Troubleshooting Information را انتخاب کنید .

3. بعد از چند لحظه یک صفحه همانند تصویر زیر باز می شود . بر روی کلید Reset Firefox کلیک کنید .


4. در مرحله آخر هم بر روی کلید Reset Firefox کلیک کنید .


5. بعد از چند لحظه تمام تنظیمات مرورگر و برنامه هایی که بر روی آن نصب شده است بر روی یک فولدر در دسکتاپ ذخیره می شود .

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

DeSIneR

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
73
امتیاز واکنش
20
امتیاز
88
سن
28
محل سکونت
TehRaN
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
آیا متوجه شدید که همیشه یک چیز را در پایان ایمیل می نویسید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، زمان آن رسیده تا یک امضای ایمیل داشته باشید.
نخستین چیزی که برای انجام این کار نیاز خواهید داشت، باز کردن اوت لوک (Outlook) و کلیک بر روی فایل (File) برای ورود به نمایش محرمانه (Backstage) است.

اکنون به سوی بخش تنظیمات (Options) با انتخاب آن از کادر سمت چپ بروید.

از اینجا شما می توانید پُست (Mail) را در کادر سمت چپ انتخاب کنید.

پیمایش را به سمت پایین ادامه دهید تا جایی که دکمه امضاء … (Signatures) را ببینید و روی آن کلیک کنید.

اکنون می بایست مطمئن شوید که حساب ایمیل درست، در سمت راست انتخاب شده است، سپس روی دکمه جدید (New) کلیک کنید و به امضای تان یک نام بدهید.

اکنون تمام آن کاری که باید انجام دهید، نوشتن امضای تان است. به یاد داشته باشید، متنی که برای امضای تان بر می گزینید به هر ایمیلی که شما از حساب مشخص شده می فرستید اضافه خواهد شد.

این تمام آن کاری بود که باید انجام می دادید.

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

saharsms121

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/10/18
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
0
امتیاز
72
سن
43
زمان حضور
0
بازاریابی و توسعه کسب و کار شما با تبلیغات پیامکی بهترین انتخاب شما برای امروزه خواهد بود , دلیل بسیار ساده ای ام دارد ! همه ۸۰ میلیون ایرانی تقریبا یک تا دو گوشی در دست دارند که هنوز هم باتوجه به رشد شبکه های اجتماعی اس ام اس یکی از مواردی است که طبق آمار و تحقیقات در لیست نگاه اول صاحب گوشی است . خب پس این فرصت طلایی برای دیده شدن شما هنوز وجود دارد پس شما هنوز هم می توانید روی پتانسیل قوی ابزار بازاریابی و معرفی خدمات و محصول خود از طریق ارسال پیامک حساب جدی باز کنید , اما طبق روال تمام رشته های حرفه ای تبلیغات نوین ارسال پیامک تبلیغاتی باید با اصول و رعایت نکاتی همراه باشد که بارها تجربه شده و شکست ها و موفقیت های آن بار ها به اثبات رسیده است برخی از مواردی که حتما باید به آن توجه کنید رو با هم مرور می کنیم .

اول : بانک شماره موبایل معتبر و به روز نیاز دارید
خب اولین سوال برای شما باید این باشد که به چه شماره موبایلی پیامک تبلیغاتی باید ارسال کنم ؟ این شماره ها را از کجا پیدا کنم و از اصالت کیفیت اطلاعات آن اطمینان داشته باشم ؟

اغلب سامانه های پیامکی ارائه دهنده خدمات در صورت داشتن نماینده گی اصلی از مخابرات و اپراتور این بانک های اطلاعاتی را به روز و قوی در اختیار دارند که شما می توانید روی آن حساب کنید

ولی همیشه سعی کنید خودتان یک بانک اطلاعاتی از کاربران و مشتری ها به مرور زمان تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که در طولانی مدت مهمترین گنج بازاریابی شما و ارتباط با مشتری هایتان خواهد بود



دوم : بدانید چه زمانی و از چه بابتی پیامک ارسال می کنید
بسیار غلط است که بابت هر مناسبت تبریک و تسلیت و غیره مدام مزاحم مشتری تان شوید هر کاری اندازه ای دارد ! تبریک یک تولد و عید نوزور با پیامک کافیست بیشتر تمرکز خودتون رو بگذارید روی یک پیشنهاد تجاری و یا تخفیف قوی فرصت دهید تا مشتری شما با پیامکی که ارسال می کنید واقعا غافلگیر شود . انواع تخفیف ها لیست قیمت جدید و یاد آوری یک شانس معامله جدید و سود آورتر با پیامک ضمن حفظ اسم برند تجاری شما در حافظه مشتری تان فرصت دیده شدن مجدد را به مشتری که شما را فراموش کرده می دهد ضمن اینکه تمام پیامک های که به کاربران در زمان های مشخص ارسال می کنید باید منظم , به اندازه , واقعی , بدون اغراق و اصولی باشد .



سوم : متن اس ام اس شما بسیار مهم است
حتما از یک فردا یا شرکت با تجربه در حوزه ارسال پیامک انبوه که به این موضوع مسلط است کمک بگیرید چند کلمه اول متن پیامک تبلیغاتی شما بسیار مهم و حائز اهمیت است یک متن اشتباه می تواند تمام هزینه های شما را از بین ببرد

نمونه برخی اشتباهات در متن اس ام اس بازاریابی :

– طولانی بودن متن

– نداشتن پیشنهاد مهم

– توضیحات بی ربط

– اصرار بیش از حد در معرفی

– نبود انگیزه برای تماس مشتری

– لینک داخل متن پیامک که باز نشود

در تنظیم متن پیامک تبلیغاتی حتما از مشاور با تجربه کمک بگیرید




چهار : بودجه شما بسیار مهم است

برخی موارد از اینکه دیده می شود کاربر ارسال کننده پیامک تبلیغاتی قصد دارد هزینه خرید یک نهار را صرف بودجه و کمپین تبلغاتی پیامکی خود کند بسیار خنده آور باعث تعجب است !
چطور ممکن است با حدود دو هزار ارسال پیامک منتظر تحول و انقلاب جدی در رشد توسعه کسب و کار خود باشید ؟!

اصلا پیامک تبلیغاتی ارزان است چون می توان به تعداد زیادی فرستاده شود و شک نکنید از این تعداد زیاد بسیاری به کسب و کار شما نیاز ندارند و شما به زور هرگز نمی توانید یخچال را به اسکیمو بفروشید .

پس باید اینقدر حجم ارسال پیامک های شما بالا باشد که یخچال شما به یکی از اسکیمو هایی که تازگی قصد مسافرت به جنوب دارد فروخته شود .



ادامه دارد…..

انجمن رمان نویسی


×آموزش مبانی اینترنتی×

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا