خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
گلکسی S24 اولترا جدیدترین پرچمدار سامسونگه که به خاطر امکانات خاص و هوشمندش، به یکی از پرفروش ترین گوشی های رده بالا توی بازارهای جهانی و ایران تبدیل شد. گرون بودن این گوشی و سخت افزار بسیار حساسش، اهمیت خرید استانداردترین لوازم جانبی برای این پرچم‌دار ۲۰۲۴ رو پررنگ تر میکنه. همین موضوع، یکی از دلایل اصلی ما برای نوشتن این راهنمای خرید هست تا بتونیم به شما توی انتخاب بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ که هم مورد پسندتون باشه و هم اینکه قیمت مناسبی داشته باشه کمک کنیم.

مشخصات فنی گوشی S24 Ultra سامسونگ
قبل از اینکه سراغ معرفی بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ بریم بهتره که کمی با این گوشی خفن، خوش دست و جذاب آشنا بشیم. گوشی S24 اولترا، رده بالاترین پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ هست و تنها گوشی دنیا با امکانات فوق العاده هوش مصنوعیه که از ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۴ بهمن ۱۴۰۲) برای فروش در بازارهای جهانی عرضه شد و به خاطر ویژگی های جذابش در مقایسه با نسل قبلی، فروش اولیه خیلی خوبی رو تجربه کرد.

طراحی گلکسی S24 اولترا شباهت های زیادی با اس S23 اولترا داره تا جایی که توی نگاه اول، ممکنه این دو تا گوشی رو با هم اشتباه بگیرین؛ اما در واقعیت این طور نیست. بررسی گوشی S23 Ultra سامسونگ نشون میده که اس ۲۴ اولترا برخلاف نسل قبل خودش از صفحه نمایش کاملا تـ*ـخت استفاده می کنه و انحنای بسیار کمتری توی حاشیه های چهار گوشه بدنه داره و مستطیلی تر از نسل قبلی شده. بخش جلویی و پشتی این گوشی با گوریلا آرمور پوشیده شده و جنس فریم هم از تیتانیوم گرید ۲ هست که مقاومت بدنه رو افزایش میده. در کنار این ویژگی، این گوشی به دلیل پشتیبانی از گواهی IP68 میتونه در برابر گرد و غبار و آب (تا عمق ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه) مقاومت کنه.

گلکسی اس 24 اولترا از نمایشگر ۶٫۸ اینچی OLED (با نام تجاری Dynamic LTPO AMOLED 2X) استفاده می کنه که تصاویر رو با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل نمایش میده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داره. حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیتی این صفحه نمایش در کنار بازتاب نور بسیار پایینش، میتونن عملکرد فوق العاده خوبی رو توی محیط باز و در زیر نور آفتاب در اختیارتون بذارن.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
این پرچمدار ۲۰۲۴ سامسونگ مجهز به نسخه اورکلاک شده پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ هست. این پردازنده ۴ نانومتری دارای ۸ هسته از جمله ۱ هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۳۹ گیگاهرتز و ۳ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۳٫۱ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A520 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز تشکیل شده و از پردازنده گرافیکی Adreno 750 با فرکانس ۱ گیگاهرتز استفاده می کنه. این پردازنده، توی اغلب بنچمارک ها نتایج بسیار خوبی رو در مقایسه با سایر پردازنده های موبایلی از جمله پردازنده های سطح بالای اپل و مدیاتک کسب کرده. گلکسی S24 اولترا با رم ۱۲ گیگابایت و در سه نسخه فضای ذخیره سازی (حافظه داخلی) ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت به فروش میرسه و در هیچ نسخه ای از کارت حافظه پشتیبانی نمی کنه.

دوربین های پشتی گوشی S24 اولترا شامل یک دوربین واید اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیسکلی در کنار یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر هستن که در کنار دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، مجموعه دوربین های این گوشی رو تشکیل میدن. دوربین های پشتی این گوشی امکان ضبط ویدیو با حداکثر وضوح 8K و نرخ ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه رو فراهم می کنن.

گوشی S24 Ultra مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت هست که با دو آداپتور سیمی ۴۵ واتی یا آداپتور بی سیم ۱۴ واتی شارژ میشه و از فناوری شارژ معکوس با توان ۴٫۵ وات هم پشتیبانی می کنه. قیمت این گوشی در مدل پایه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت رم، حدود ۱۲۲۵ دلار هستمعرفی ۳ مدل بهترین شارژر گوشی S24 Ultra سامسونگ
یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ، آداپتور شارژ هست. این برند خیلی وقته مثل اپل، تقریبا هیچکدوم از گوشی های پرچمدار و میان رده و حتی مدل های اقتصادی جدید خودش رو به همراه آداپتور شارژ توی بازار عرضه نمی کنه و شما ناچار به خرید آداپتور به صورت جداگونه هستین. همین موضوع و البته، مجهز بودن این گوشی ها به باتری های غیر قابل تعویض توسط کاربر، حساسیت خرید آداپتور اصلی رو دو چندان میکنه. از طرفی، پیدا کردن آداپتوری که استانداردهای لازم رو داشته باشه، اصلی باشه و با جریان یا ولتاژ نامناسب باعث آسیب دیدن باتری یا حتی بورد و قطعات اصلی گوشی نشه، خیلی سخته و به همین خاطر اغلب ما از روی ناچاری مجبور به خرید محصولات فیک و نامناسب میشیم. از اونجایی که باتری گلکسی با آداپتورهای سیمی ۴۵ واتی شارژ میشه و استفاده از آداپتورهایی با توان بالاتر یا پایین تر از این مقدار، به باتری گوشی آسیب میزنه، توی این قسمت ۳ مدل شارژر مناسب S24 Ultra رو بهتون معرفی می کنیم که در مقایسه با کیفیت مناسب‌شون، قیمت نسبتا خوبی هم دارن.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
شارژر دیواری ۴۵ وات سامسونگ مدل EP-T4510 مدل دو پین
این آداپتور، شارژر اصلی و استانداردی هست که توسط خود سامسونگ و در کشور ویتنام برای گوشی هایی که از این توان شارژ پشتیبانی می کنن تولید شده و مجهز به درگاه خروجی USB Type-C ۳.۲ هست. توان خروجی این شارژر دیواری، ۴۵ وات هست و جریان ۲ تا حداکثر ۴٫۵ آمپر رو بهتون میده که میتونین علاوه بر گوشی اس ۲۴ اولترا، باتری تبلت هایی رو هم که از این توان و جریان برق پشتیبانی می کنن، شارژ کنین. خروجی دو پین شارژر دیواری ۴۵ وات سامسونگ مدل EP-T4510 کار با این آداپتور رو براتون راحت می کنه و میتونین بدون نیاز به تبدیل ۳ به ۲، از این شارژر استفاده کنین. علاوه بر این مزیت، این شارژر از فناوری PD 3.0 برای شارژ بهتر و ایمن تر دستگاه ها پشتیبانی میکنه و به خاطر داشتن کابل بلند ۱٫۸ متریش، میتونین با خیال راحت در هر جایی که نیاز دارین، گوشیتون رو با این آداپتور شارژ کنین. قیمت این شارژر دیواری توی فروشگاه های معتبر بین ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هست.

شارژر دیواری ۶۵ وات باسئوس مدل Gan 2 Lite CCGAN2L-B01
اگه یه آداپتور شارژ با کیفیت و استاندارد میخواین، این شارژر دیواری برند فرانسوی فورس، علاوه بر کیفیت خوب، شارژ ایمنی رو هم برای گوشیتون ارائه میده. این آداپتور فوق العاده سبک، از فناوری Ultra Compact GaN پشتیبانی می کنه و علاوه بر وزن سبک، ابعادش کوچیک تر از آداپتورهای دیگه اس و کیفیت شارژ بهتری داره و در حین فرآیند شارژ شدن گوشی، بدنه اش گرمای زیادی تولیدی نمیکنه. این آداپتور علاوه بر گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا، برای شارژ سریع انواع موبایل و تبلت اندرویدی یا حتی تولیدات اپل که از توان آداپتور ۴۵ وات پشتیبانی می کنن، مناسب هست. شارژر دیواری فورس ۴۵ وات مدل FPCS45WGANCG یک خروجی از نوع USB-C داره ولی توی بسته بندی این شارژر خبری از کابل شارژ نیست و باید کابل مورد نظرتون رو به صورت جداگونه خریداری کنید. قیمت این آداپتور توی فروشگاه های معتبر بین ۲ میلیون و ۶۰۰ تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومن (اسفند ۱۴۰۲) هست.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
شارژر دیواری بلکین ۴۵ وات مدل WCH011vf USB-C
این آداپتور از برند شناخته شده و معتبر بلکین، دارای دو درگاه خروجی با حداقل توان ۲۰ وات (درگاه پایینی) و ۲۵ وات (درگاه بالایی) هست و علاوه بر گوشی S24 Ultra سامسونگ شما، امکان شارژ سایر دستگاه های هوشمند از جمله موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ ها و کنسول های بازی دستی رو که از این توان شارژ پشتیبانی میکنن فراهم میکنه. هر دو خروجی این دستگاه در کنار ارائه حداکثر توان ۴۵ وات برای شارژ، از فناوری Power Delivery 3.0 و GaN و PPS پشتیبانی میکنن و میتونین در مدت زمان کوتاهی گوشی و دستگاه هایی که از فناوری شارژ سریع استفاده می کنن رو با این آداپتور شارژ کنین. این مدل شارژر دیواری بلکین در فروشگاه های معتبر بین ۲ میلیون و ۳۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن (اسفند ۱۴۰۲) به فروش میرسه.

معرفی ۳ مدل بهترین قاب گوشی S24 Ultra سامسونگ
بدنه گوشی S24 اولترا در بخش پشتی و جلویی با پوششی از جنس گوریلا آرمور محافظت میشه. این ماده نوعی گلس (شیشه) هست که در مقایسه با گوریلا گلس ویکتوس ۲ که در گوشی S23 اولترا به کار رفته بود مقاومت بیشتری در مقابل خط و خش داره؛ اما باز هم شیشه ای بودن این دو بخش از گوشی در کنار فریم تیتانیومی، تضمینی برای ضد ضربه بودن گوشی نیست. این پرچمدار سامسونگ، جز گرون ترین گوشی های بازار ایران محسوب میشه و در صورت آسیب دیدن بدنه گوشی، مجبورین هزینه سنگینی رو بابت تعویض قاب گوشی پرداخت کنین که توی این وضعیت دلار اصلا منطقی نیست. به همین خاطر، توصیه میکنم از یه قاب مقاوم برای این گوشی استفاده کنین که تا حد امکان، علاوه بر محافظت از بدنه، از لنزهای دوربین هم به خوبی محافظت کنه. توی این بخش، سه مدل از قاب های مناسب برای گوشی S24 اولترا رو توی بازه های قیمتی متفاوت بهتون معرفی می کنیم که تنوع رنگ خوبی دارن و میتونین مطابق سلیقه اتون، مدل دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
قاب گوشی سامسونگ S24 Ultra کی زد دوو مدل Noble Collection
قاب هایی که اطراف لنزهای دوربین رو به شکل خاصی پوشش میدن همیشه جذاب هستن؛ به خصوص اگه برای گوشی های پرچمدار که طراحی بهتری توی بخش ماژول های دوربین داشته باشن، تولید بشن. جنس بخش بیرونی این قاب برند کی زد دوو (kzdoo) ترکیبی از پلی کربنات به همراه چرم مصنوعی هست و علاوه بر مقاومت بالا، ظرافت و زیبایی خاصی داره. چرم روی این قاب اگرچه بافت قاب رو مات کرده اما زبری چندان زیادی رو احساس نمیکنین و اون لطفات بافت چرمی، بیشتر توجهتون رو جلب می کنه. بخش داخلی قاب هم با یه لایه نرم و ظریف از میکروفیبر پوشونده شده که مانع از ایجاد خط و خش روی بدنه دستگاه در زمان استفاده از قاب میشه و از طرفی، از تجمع گرمای گوشی در داخل قاب و آسیب دیدن باتری جلوگیری می کنه. قیمت قاب کی زد دوو مدل Noble Collection در فروشگاه های معتبر بین ۹۰۰ تا ۹۷۰ هزار تومن (اسفند ۱۴۰۲) متغیر هست.

کاور نیلکین گوشی سامسونگ S24 Ultra مدل CamShield Pro
اگه از اون دسته افرادی هستین که محافظت از دوربین گوشی براتون اولویت زیادی داره و ترجیح میدین به جای خرید گلس های محافظ لنز، با یه تیر دو نشون بزنین و یه قاب برای S24 اولترا خودتون بخرین که همزمان هم از بدنه گوشی و هم از دوربین ها محافظت کنه؛ این قاب باکیفیت برند نیلکین مخصوص شماست. جنس این قاب توی بخش پشتی از پلی کربنات هست و توی بخش لبه های قاب و محافظ دوربین از یه نوع پلیمر انعطاف‌پذیر به نام TPU (پلی‌اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده. بخش محافظ دوربین توی این قاب، حرکت نرمی داره و به راحتی میتونین اونو جابجا کنین، از طرف دیگه، نرمی این بخش، به معنای نداشتن مقاومتش نیست و این محافظ میتونه مانع از آسیب دیدن لنزهای دوربین در زمان ضربه خوردن بدنه گوشی بشه. قیمت این قاب در فروشگاه های معتبر و در رنگ بندی های متنوع بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومن (اسفند ۱۴۰۲) هست.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
انتخاب بهترین گلس برای گوشی S24 Ultra سامسونگ
یکی از مهمترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ، گلس محافظ هست. بخش نمایشگر این گوشی با گوریلا آرمور که یه پوشش شیشه ای با مقاومت بالا در مقابل خط و خش هست پوشونده شده. این پوشش، علاوه بر خط و خش در مقابل ضربه هم مقاومت خوبی داره و به دلیل نوع طراحی خاصش، حدود ۷۵ درصد از نور تابیده شده به نمایشگر گوشی رو بازتاب نمیده. همین دو ویژگی باعث میشن که تعداد قابل توجهی از افراد، از گلس محافظ برای این گوشی پرچمدار استفاده نکنن؛ اما این کار تصمیم کاملا اشتباهی هست.

تقریبا هیچکدوم از گوشی های پرچمدار بازار توی برندهای مختلف، نمایشگرهای مقاومی در حد و اندازه گوشی های صنعتی ندارن و در مقابل ضربات سنگین، سقوط از ارتفاع یا حتی برخورد با اجسام تیز و لبه دار، به راحتی آسیب می بینن و هزینه های سنگینی رو برای تعمیر یا تعویض نمایشگر به کاربرا تحمیل میکنن.

برای جلوگیری از آسیب دیدن نمایشگر، خرید یه گلس مقاوم و استاندارد راه حل خیلی کم هزینه و خوبی هست؛ اما گلس مناسب گوشی S24 Ultra چیه؟ اولین و جدی ترین توصیه ام برای خرید گلس مناسب این گوشی اینه که سراغ گلس مایع نرید. این گلس ها، اگرچه بعد از چسبوندن روی نمایشگر به شکل جامد درمیان اما به خاطر حرارت تولید شده توسط گوشی در زمان کار با دستگاه، دوباره به حالت مایع تبدیل میشن و ممکنه وارد بخش های داخلی گوشی از جمله جایگاه قلم بشن و شما رو درگیر دردسرهای زیادی از جمله چسبیدن قلم در داخل جایگاه، آسیب دیدن قلم و حتی شکستن قلم گوشی کنن. از طرف دیگه، گلس های سرامیکی و نشکن هم به دلیل اینکه معمولا ضربه وارد شده به بخش جلویی گوشی رو به خوبی نمیگرن و حتی ممکنه که این ضربه رو به نمایشگر انتقال بدن؛ انتخاب چندان مناسبی نیستن و ریسک بالایی دارن.

اگه محدودیت قیمت ندارین، انواع مدل های گلس گوشی S24 Ultra سامسونگ تولید شده توسط برند بوف (BUFF)، کیفیت بسیار خوبی دارن و قیمتشون از حدود ۱ میلیون تا نزدیک به ۴ میلیون تومن متغیر هست. از طرفی، اگه دنبال گلس هایی با قیمت مناسب تر و زیر ۱ میلیون تومن میگردین؛ میتونین گلس خودتون رو از بین تولیدات برندهای نیلکین (Nillkin) و اپیکوی (Epicoy) انتخاب کنین که توی اکثر فروشگاه های آنلاین معتبر مثل دیجی کالا و تکنولایف به فروش میرسن.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
در کنار محافظ صفحه نمایش، توصیه میکنم اگه از قاب های دارای محافظ دوربین استفاده نکنین؛ حتما گلس یا محافظ لنزهای دوربین رو به صورت جداگونه تهیه کنین و روی دوربین های گوشی اس ۲۴ اولترا خودتون قرار بدین. توجه داشته باشین که جنس و کیفیت این محافظ ها هم به اندازه گلس نمایشگر اهمیت زیادی داره و بهتره به دنبال محافظ های ارزون قیمت که خریدشون ریسک زیادی داره و عملا هیچ فایده ای برای محافظت از ماژول های دوربین ندارن، نباشین.



بهترین هندزفری برای گوشی S24 Ultra سامسونگ
گوشی S24 Ultra از جک ۳٫۵ میلی متری پشتیبانی نمیکنه و شما برای گوش دادن موزیک، تماس یا تماشای فیلم، باید از هدفون یا هندزفری بلوتوثی استفاده کنین. به همین دلیل، این محصول از جمله لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ هست که میشه گفت تقریبا خریدش، یه نیاز ضروری محسوب میشه.

تنوع هندزفری ها و هدفون های بلوتوثی یا وایرلس مناسب گوشی سامسونگ خیلی زیاد هست و شما از هر برند، با هر مدل و توی هر بازه قیمتی که مدنظرتون باشه، میتونین محصول دلخواهتون رو انتخاب کنین؛ اما قبل از انتخاب، باید چند تا نکته رو در نظر داشته باشین. نکته اول، ظرفیت باتری (بر حسب میلی آمپر ساعت) هندزفری بلوتوثی هست. فرقی نمیکنه که شما از این محصول برای چه هدفی استفاده می کنین؛ در هر صورت باید باتری هندزفری شما دارای ظرفیت مناسبی باشه که زود خالی نشه (هر چه میزان ظرفیت باتری بالاتر باشه، بهتره.

و از اون طرف، برای شارژ کامل ساعت ها شمارو معطل نکنه. در کنار ظرفیت بالای باتری، باید هندزفری بلوتوثی شما فاقد نویز باشه و صدا رو بدون هیچ مشکل و با بالاترین کیفیت ممکن براتون پخش کنه. اکثر هندزفری های بلوتوثی با کیفیت علاوه بر این قابلیت، نویزگیر مکالمه هم دارن و در حین برقراری تماس، تا حد ممکن صدای محیط رو دریافت نمیکنن که این ویژگی تاثیر مثبتی روی کیفیت مکالمه شما داره.

بهترین هندزفری گوشی S24 Ultra سامسونگ

علاوه بر این دو مورد، باید جنس بدنه هندزفری شما خوب و با کیفیت باشه و مناسب با آناتومی گوش شما طراحی شده باشه. به نظر من، این ویژگی یکی از قابلیت های مهم هندزفری های بلوتوثی هست و از اونجایی که اکثر ما، این نوع هندزفری ها رو به مدت طولانی تری استفاده می کنیم؛ اهمیت زیادی داره و نباید نادیده گرفته بشه. از بین برندهای تولید کننده انواع هندزفری بلوتوثی یا وایرلس، محصولات سامسونگ، هوآوی، انکر، شیائومی و جی بی ال (JBL) علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی دارن. ما توی مقاله راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی برای دسترسی شما به مدل های مختلف هندزفری بلوتوثی برای گوشی اس ۲۴ اولترا، لیست بزرگی از مدل های جذاب و با کیفیت این محصول رو توی بازه های قیمتی از ۵۰۰ هزار تومن به بالا قرار دادیم تا شما بتونین مدل دلخواهتون رو با توجه به بودجه ای که برای خرید این لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ در نظر گرفتین انتخاب کنین


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین پاوربانک برای گوشی S24 Ultra سامسونگ
خرید پاوربانک به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ شاید اونقدرها ضروری به نظر نیاد ولی در واقع این طور نیست. ظرفیت بالای باتری این گوشی و شارژدهی نسبتا خوبش، شاید خیالتون رو از بابت کار با گوشی به مدت طولانی راحت کنه اما بالاخره ممکنه به هزار و یک دلیل، فراموش کنین که گوشیتون رو بعد از اتمام شارژ و قبل از خروج از خونه یا محل کار شارژ کنین یا اینکه در جایی حضور داشته باشین که دسترسی به شارژر ندارین. توی این موقعیت ها، داشتن یه پاوربانک با ظرفیت بالا و استانداردهای مناسب شارژ گوشی موبایل، میتونه از اعصاب خردی های ناشی از خاموش شدن گوشی جلوگیری کنه؛ اما به نظرتون چه پاوربانکی برای گلکسی S24 اولترا مناسبه؟

این گوشی جدید سری S24 سامسونگ، از یه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده میکنه و اولین نکته ای که باید در زمان خرید پاوربانک برای این گوشی در نظر داشته باشین؛ ظرفیت بالای این پاوربانک هست. یه پاوربانک با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت میتونه گوشی اس ۲۴ اولترا رو حدود ۳ بار به طور کامل از صفر تا صد شارژ کنه. خرید پاوربانکی با ظرفیت کمتر از این مقدار، اصلا توجیه اقتصادی نداره و شما هزینه قابل توجهی رو برای دستگاهی پرداخت میکنین که در بهترین حالت، میتونه ۱ بار گوشی شما رو به طور کامل شارژ کنه و برای دفعات بعدی باید خود پاور بانک رو مجدد شارژ کنین!

علاوه بر ظرفیت مناسب پاوربانک، توصیه می کنم که دنبال مدل های ارزون قیمت از این محصول نرید. این مدل ها، شاید از لحاظ قیمت، مقرون به صرفه به نظر برسن اما به خاطر نداشتن قابلیت هایی مثل پشتیبانی از فناوری شارژ ایمن و جنس بدنه غیر استاندارد که باعث تولید گرمای بیش از حد در پاوربانک و گوشی شما میشه؛ آسیب های جبران ناپذیری رو به باتری گوشیتون وارد می کنن. وجود این فناوری در پاوربانک ها از ایجاد مشکلاتی مثل شارژ شدن بیش از حد گوشی، نوسان ولتاژ در حین فرایند شارژدهی، خروج ولتاژ غیر استاندارد از پاوربانک و… جلوگیری میکنه.

در کنار توجه به این موارد، بهتره سراغ مدل هایی از پاوربانک ها برید که تعداد درگاه خروجی بیشتری برای شارژ همزمان چند دستگاه داشتن باشن و حتما یکی از این خروجی ها، درگاه تایپ C باشه. علاوه بر این، یه پاوربانک با کیفیت و استاندارد، معمولا دارای نمایشگری برای نشان دادن درصد شارژ خود پاوربانک هست. در واقع، به لطف این قابلیت، شما در هر بار که به این محصول نیاز دارین، با دستگاه خالی از شارژ روبرو نمیشین!

ما توی مقاله راهنمای خرید بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی علاوه بر ذکر نکاتی که باید در هنگام خرید هر مدل پاوربانک در نظر داشته باشین؛ تعداد زیادی از مدل های مختلف پاوربانک از برندهای مطرح و معتبر مثل شیائومی، انکر، ADATA، سامسونگ و… رو هم معرفی کردیم که به نظرم بد نیست یه سری بهش بزنین؛ بهتون قول میدم پاوربانک دلخواهتون رو به راحتی از بین این مدل ها پیدا میکنین.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین ساعت هوشمند برای گوشی S24 Ultra سامسونگ
زمانی که یه گوشی پرچمدار میخرین، خرید گجت های هماهنگ با گوشیتون یه بخشی از هزینه هایی هست که شاید چندان ضروری به نظر نیان اما بد هم نیست و میتونین از امکانات متنوع و حتی بی نظیر اون گجت ها توی فعالیت های روزمره خودتون استفاده کنین. یکی از این محصولات، ساعت هوشمند یا مچ بندهای سلامتی هستن. این محصولات هم مثل هندزفری بلوتوثی، یکی از لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ هستن که از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل میشن و به همین دلیل، لزومی نداره که شما حتما دنبال ساعت هوشمند سامسونگ و مدل های گرون قیمت بگردین. به عبارت دیگه، دستتون برای انتخاب هر مدل ساعت هوشمند یا دستبند هوشمند باز هست و به تناسب بودجه‌تون و امکاناتی که از این محصول انتظار دارین، میتونین ساعت دلخواهتون رو بخرید.

بهترین ساعت هوشمند برای گوشی S24 Ultra سامسونگ

اکثر ساعت های هوشمند تولید شده توسط برندهای معتبر مثل سامسونگ، شیائومی، هایلو و… علاوه بر نمایش ساعت، امکانات متنوعی مثل ده ها برنامه های ورزشی، حسگرهای اکسیژن خون، ضربان قلب، سطح استرس، نمایش اعلان ها، تماس و مواردی از این قبیل رو در اختیار کاربران قرار میدن و هر چقدر امکانات این محصول بیشتر باشه، طبیعتا قیمت بالاتری هم داره.

از طرفی، داشتن امکانات بالا دلیل محکمی برای خوب بودن یه ساعت هوشمند برای گوشی S24 اولترا نیست. موارد دیگه ای مثل باتری با ظرفیت بالا و شارژدهی مناسب، نمایشگر با کیفیت، پشتیبانی از زبان فارسی (توی بعضی از ساعت های هوشمند نسبتا ارزون قیمت زبان فارسی به صورت حروف تکه تکه و جدا از هم اجرا میشه که میتونه برای کاربران ناخوانا و آزاردهنده باشه) و پشتیبانی از سیم کارت، از جمله چیزهایی هستن که باید در هنگام خرید هر نوع ساعت یا مچ بند هوشمند برای این گوشی در نظر داشته باشین. پیشنهاد میکنم برای پیدا کردن سریع تر بهترین و مناسب ترین ساعت هوشمند دلخواه خودتون، سری به مقاله بهترین ساعت هوشمند بزنین.


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,054
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 18 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین حافظه برای گوشی S24 Ultra سامسونگ
هیچکدوم از مدل های سری S24 سامسونگ از جمله گوشی S24 اولترا از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنن. این موضوع، زمانی که شما نسخه های ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی این گوشی رو خریده باشین؛ چندان آزاردهنده نیست و این میزان حافظه، هم برای نصب تعداد زیادی برنامه و بازی و هم ذخیره تعداد قابل توجهی فیلم و عکس کافی هست؛ اما توی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی اینطور نیست و احتمالا شما با کمبود فضا روبرو میشین. برای حل این مشکل، راه حل های مختلفی وجود داره. به طور مثال، میتونین از فضای گوگل درایو برای ذخیره فایل هایی که مهم هستن اما فعلا نیاز خاصی بهشون ندارین، استفاده کنین یا اینکه فایل های حجیم مثل فیلم ها یا تصاویری که با گوشی ثبت کردین رو از طریق رابط OTG روی فلش بریزین و به کامپیوتر یا دستگاه دیگه ای با ظرفیت حافظه بیشتر منتقل کنین.



سایر لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ
در کنار تمام لوازم جانبی که از ابتدای مقاله برای گوشی اس ۲۴ اولترا معرفی کردیم و تقریبا همشون جزو لوازم جانبی ضروری بودن؛ یک سری از محصولات هم هستن که نیاز چندانی به خریدشون ندارین اما داشتن این وسایل هم خالی از لطف نیست. یکی از این لوازم، کابل تبدیل USB Type-C به DisplayPort 1.2 هست. درگاه USB Type-C 3.2 توی گوشی گلکسی S24 Ultra از خروجی DisplayPort یا DP پشتیبانی میکنه؛ این قابلیت به این معنی هست که شما با استفاده از این کابل، میتونین گوشی خودتون رو به مانیتورهایی که دارای درگاه DisplayPort 1.2 متصل کنین و ویدیوهای 4K ضبط شده با گوشی رو به طور مستقیم روی این مانیتورها پخش کنین. علاوه بر این کابل تبدیل، محصولات دیگه ای مثل هولدر و گیمبال (لرزش گیر)، مونوپاد، کنترلر (دسته بازی) و اکسسوری های تزئینی، از جمله لوازم جانبی این گوشی هستن که میتونین تهیه کنین و گوشیتون رو مطابق با سلیقه اتون شخصی سازی کنین.
جمع بندی
توی این مقاله، فهرستی از بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ از آداپتور شارژ گرفته تا انواع قاب گوشی، گلس، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک، ساعت هوشمند و سایر لوازم جانبی این مدل پرچمدار رو معرفی کردیم تا شما بتونین با دید بهتری محصول دلخواهتون رو از برندهای معتبر و با کیفیت توی بازار ایران انتخاب کنین
منبع: دیجی کالا


بهترین لوازم جانبی گوشی S24 Ultra سامسونگ

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا