نویسنده این موضوع
مزایای فرهنگ سلسلهمراتبی
کارمندانی که برای شرکتهای سلسلهمراتبی کار میکنند، احساس امنیت بیشتری دارند؛ حقوق آنها بهموقع پرداخت میشود و میتوانند برای مدتی طولانی در آن موقعیت شغلی باقی بمانند؛
مزایای ترفیع به تشویق و مقام بالاتر و ویژه منجر میشود که برای کارمندان انگیزهی خوبی به شمار میآید.
کارمندان با تلاش و سختکوشی منسجم در مجموعهوظایف خود میتوانند به مقام بالاتری دست پیدا کنند و بیشتر احتمال دارد که با تمرکز ویژه بر کارشان در حوزهی کاری خود متخصص شوند.
فرهنگ سازمانی از چه اجزایی تشکیل شده است؟
طبق تعریف فرهنگ سازمانی، رهبران سازمانهای مختلف با وجود فراهمکردن شرکتی با ویژگیهای منحصربهفرد برای اشتغال کارکنان، غالبا درمورد ماهیت غیرمعمول فرهنگ شرکت خود صحبت میکنند؛ این در حالی است که سازمانهایی مانند دیزنی (Disney) و نوردستروم (Nordstrom)، بهخاطر فرهنگ سازمانی منحصربهفردشان شهرت بسیاری دارند و از سازمانهای دیگر متمایزند.
اکثر فرهنگ سازمانی ها با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند؛ حتی سازمانهای فعال در صنایع مختلف، مانند تولید و مراقبتهای بهداشتی، تمایل دارند که هسته اصلی ارزشهای فرهنگی مشترکی داشته باشند.
بهعنوان مثال، بیشتر شرکتهای بخش خصوصی، خواهان رشد و افزایش درآمد هستند؛ آنها سعی میکنند که داخل سازمان، تیممحور باشند و به همکارانشان اهمیت دهند؛ همچنین اکثر سازمانها بهجای آرامبودن، بهسختی تلاش میکنند تا به سودآوری برسند و سهم بازار خود را در میان رقیبانشان حفظ کنند.
کارمندانی که برای شرکتهای سلسلهمراتبی کار میکنند، احساس امنیت بیشتری دارند؛ حقوق آنها بهموقع پرداخت میشود و میتوانند برای مدتی طولانی در آن موقعیت شغلی باقی بمانند؛
مزایای ترفیع به تشویق و مقام بالاتر و ویژه منجر میشود که برای کارمندان انگیزهی خوبی به شمار میآید.
کارمندان با تلاش و سختکوشی منسجم در مجموعهوظایف خود میتوانند به مقام بالاتری دست پیدا کنند و بیشتر احتمال دارد که با تمرکز ویژه بر کارشان در حوزهی کاری خود متخصص شوند.
فرهنگ سازمانی از چه اجزایی تشکیل شده است؟
طبق تعریف فرهنگ سازمانی، رهبران سازمانهای مختلف با وجود فراهمکردن شرکتی با ویژگیهای منحصربهفرد برای اشتغال کارکنان، غالبا درمورد ماهیت غیرمعمول فرهنگ شرکت خود صحبت میکنند؛ این در حالی است که سازمانهایی مانند دیزنی (Disney) و نوردستروم (Nordstrom)، بهخاطر فرهنگ سازمانی منحصربهفردشان شهرت بسیاری دارند و از سازمانهای دیگر متمایزند.
اکثر فرهنگ سازمانی ها با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند؛ حتی سازمانهای فعال در صنایع مختلف، مانند تولید و مراقبتهای بهداشتی، تمایل دارند که هسته اصلی ارزشهای فرهنگی مشترکی داشته باشند.
بهعنوان مثال، بیشتر شرکتهای بخش خصوصی، خواهان رشد و افزایش درآمد هستند؛ آنها سعی میکنند که داخل سازمان، تیممحور باشند و به همکارانشان اهمیت دهند؛ همچنین اکثر سازمانها بهجای آرامبودن، بهسختی تلاش میکنند تا به سودآوری برسند و سهم بازار خود را در میان رقیبانشان حفظ کنند.
فرهنگ سازمانی چیست و چگونه میتوان آن را توسعه داد؟
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com