خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,903
امتیاز واکنش
11,141
امتیاز
328
زمان حضور
46 روز 15 ساعت 8 دقیقه
نویسنده این موضوع
مواد لازم برای تهیه موس کدو حلوایی

زمان پخت: 30
کدو حلوایی: 400 گرم
پوره پودر ژلاتین: 15 گرم
ماست: 450 گرم
دارچین: نصف قاشق چای ‌خوری
خامه قنادی: 450 گرم
زنجبیل: یک چهارم قاشق چای ‌خوری
شیر: یک پیمانه کم چرب
جوز هندی: یک چهارم قاشق چای‌ خوری
شکر: یک پیمانه

بهترین طرز تهیه موس کدو حلوایی

کدو حلوایی یا همان کدو تنبل جزو مواد بسیار مغذی است که خیلی از افراد طعم آن را به صورت طبیعی دوست ندارند و باید با روش های خاصی تهیه شود. برای پختن کدو حلوایی باید نکاتی را رعایت کنید تا تبدیل به یک دسر خوشمزه شود و از خوردن آن لـ*ـذت ببرید.
کدو حلوایی خاصیت های زیادی دارد و برای سلامت چشم ها و پروستات مفید است و باعث کاهش ابتلا به سرطان می‌شود. همچنین عصاره کدو تنبل به تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش قند خون کمک می‌ کند.

با مطالعه طرز تهیه موس کدو حلوایی که در ادامه معرفی می کنیم می‌ توانید یک دسرخوشمزه از این ماده پرخاصیت تهیه کنید و به همراه خانواده میل نمایید.

unnamed-1.jpeg


موس کدو حلوایی

 
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,903
امتیاز واکنش
11,141
امتیاز
328
زمان حضور
46 روز 15 ساعت 8 دقیقه
نویسنده این موضوع
تهیه این دسر کار بسیار آسانی است و حدود یک ساعت و نیم زمان می‌ خواهد و در کمتر از نیم ساعت آماده می‌شود. مواد لازمی که در ادامه مشاهده می‌ کنید برای 4 نفر تدارک دیده شده و در صورتی که بخواهید موس را برای تعداد نفرات کمتر یا بیشتر تهیه کنید باید با رعایت نسبت ها مقدار مواد اولیه را تغییر دهید.

دستور پخت موس کدو حلوایی
-
در اولین مرحله برای پختن این دسر باید داخل یک قابلمه یک پیمانه شیر به همراه پودر ژلاتین ریخته و مخلوط کنید و روی شعله ملایم گاز قرار دهید و بعد از اینکه شروع به بخار کردن نمود، قبل از اینکه به جوش بیاید قابلمه را از روی شعله بردارید تا خنک شود.
- در مرحله بعدی باید ماست، پوره کدو حلوایی، دارچین، شکر، جوز هندی و زنجبیل را داخل یک کاسه مخلوط کنید و با سرعت متوسط همزن به هم بزنید تا به خوبی یکدست و مخلوط شوند و کمی هم خامه قنادی فرم گرفته سولیانو را به آنها اضافه کرده و مجدداً هم بزنید و در این زمان همزن را با سرعت پایین روشن کنید و مخلوط شیر گرمی هم که تهیه کرده بودید را به آنها اضافه کنید و هم زدن را تا جایی ادامه دهید که محتویات یک دستی حاصل شود.
- در نهایت حدود 4 ساعت موادی که به دست آمده را داخل یخچال بگذارید تا کاملاً بسته شود. وقتی که دسر شما بسته شد می توانید داخل ظرف های مورد نظر سرو کرده و با دارچین و خامه روی آن را تزئین کنید. اکنون دسر کدو حلوایی شما آماده است و می توانید آن را نوش جان کنید.

pumpkin1.jpeg
unnamed-26f7ce27eb9be2c56.jpeg


منبع: آف دکور


موس کدو حلوایی

 
  • تشکر
Reactions: ~Hasti~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا