خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,634
امتیاز واکنش
19,130
امتیاز
373
زمان حضور
75 روز 13 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
خون آشام ها و گرگینه ها در جهان زیرین سریال ها از اسطوره های سنتی پیروی نمی کنند.
گزش باعث تغییر شکل هر یک از نژادها می شود ، اما خون آشام ها تحت تأثیر سیر یا آب مقدس قرار نمی گیرند. مقادیر بالای نور UV برای خون آشام ها کشنده است. که در جهان زیرین آنها نه جسمی هیولا به خود می گیرند و نه می توانند به معنای سنتی پرواز کنند. آنها قدرت و سرعت فوق العاده ای دارند و می توانند واقعاً بسیار بالا بپرند. وقتی آنها 'خونسردی می کنند' ، دندانهای نیش آنها کشیده می شود و چشمانشان به رنگ آبی روشن یا طلایی می درخشد. فقط نسل اول لیکان ها را گرگینه می نامند. آنها وحشی هستند و محکوم به ماندن در دولت گرگ خود هستند. نسل دوم ، به نام Lycans ، می تواند بین شکل انسان و گرگ تغییر شکل دهد. آنها به شدت به نقره حساسیت دارند و به نظر نمی رسد توسط مراحل ماه کنترل شوند.
فیلم اول علاوه بر تنظیم اساطیر ، به شکار سلطان لیکان ها می پردازد. او نگران است زیرا به نظر می رسد که لیکان ها علاقه زیادی به یک انسان ، مایکل کوروین دارند ( اسکات اسپیدمن ) معلوم می شود که مایکل از اولاد الکساندر کوروینوس ، اولین جاودانه است. لیكایی ها معتقدند كه ژن های مایكل رمز ساخت هیبریدهای گرگینه / خون آشام است. در طول راه ، سلین و مایکل عاشق یکدیگر می شوند. او توسط Lycans آلوده شده و سلن ویروس خون آشام خود را به او منتقل می کند و مایکل را به عنوان اولین ترکیبی موفق تبدیل می کند.
سلین همچنین متوجه می شود که رهبر خون آشام او ، کراون ( شین برولی ) ، در مورد كشتن رهبر ليكاني ها ، لوكيان ، دروغ گفته بود ( مایکل شین ) علاوه بر این ، سلین متوجه می شود که این لیکان نبوده که خانواده اش را قتل داده است. این بزرگ خون آشام ویکتور بود ( بیل نایگی ) ، که برای سلین مانند پدر بود. او را می کشد.


*~قبل از شروع جنگ بین گرگ و میش~*

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH، SelmA و ~Sara.h~

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,634
امتیاز واکنش
19,130
امتیاز
373
زمان حضور
75 روز 13 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی سلن متوجه شد که کراون قصد دارد مارکوس را ترور کند ، سعی در جلوگیری از کودتای خون آشام دارد ( تونی کوران ) ، یکی از بزرگان خون آشام است. ماركوس ، در عوض ، كراون را كشته است. ماركوس بعد به دنبال یافتن نیمه دوم آویزهایی كه مایكل در اختیار دارد ، برای كشتن سلین و مایكل تصمیم گرفت. آنها از او طفره می روند و به دنبال پاسخ می گردند. یک مورخ خون آشام تبعیدی ، آندریاس تانیس ، این پاسخ ها را دارد.

الكساندر كوروينوس سه پسر داشت كه دو پسر آنها ژن جاودانگي او را به ارث بردند. یکی توسط یک خفاش گزیده شد. دیگری توسط گرگ گزیده شد. اینجاست که خون آشام ها و گرگینه ها از آنجا می آیند. مارکوس پسری بود که توسط یک خفاش گزیده شد و او را به اولین خون آشام تبدیل کرد. برادرش ، ویلیام ، اولین گرگینه بود ، برای همیشه در شکل غیر انسانی خود گرفتار شد. پسر سوم بشر ماند و جد مستقیم مایکل بود. ویکتور توسط مارکوس ایجاد شد تا بتواند جلوی برادر ویرانگر ویرانگر خود را بگیرد. مورخ این زوج را به سمت ماکارو ، 'پاک کننده' خون آشام که در واقع اسکندر است ، هدایت می کند. او زندگی خود را وقف مخفی نگه داشتن جنگ بین خون آشام ها و لیکان ها کرده است. مارکوس حاضر می شود و خون سلین را می نوشد. پدرش زنداني را كه هنوز ويليام را در آن نگهداري مي كند ، ساخت و با نوشيدن خون وي ، محل را ياد مي گيرد. سلین خون الکساندر را می نوشد ، در واقع به یک ماده ترکیبی تبدیل می شود (همان تقویت قدرت ، و اکنون او از نور خورشید مصون است) و برای جلوگیری از مارکوس بیرون می رود. آنها خیلی دیر شده اند ، اما مایکل از قدرت ترکیبی خود برای کشتن ویلیام استفاده می کند ، در حالی که سلین مارکوس را می کشد.
منبع:Motifloyalty


*~قبل از شروع جنگ بین گرگ و میش~*

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH، SelmA و ~Sara.h~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا