خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

•┄┅️ متولد فروردین ┅┄•
نام : اضطراب
تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد. این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

•┄┅️ متولد اردیبهشت ┅┄•
نام : جشن و شادی
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

•┄┅️ متولد خرداد ┅┄•
نام : تکامل عشق
موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

•┄┅️ متولد تیر ┅┄•
نام : زیان
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است. حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

•┄┅ متولد مرداد ┅┄•
نام : شروع عشق بزرگ
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

•┄┅️ متولد شهریور ┅┄•
نام : جوان عاشق
هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابـ*ـطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!
┄┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄┄

•┄┅️ متولد مهر ┅┄•
نام : پایان یک ارتباط
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابـ*ـطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت. البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

•┄┅️ متولد آبان ┅┄•
نام : رفاه مالی و معنوی
موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

•┄┅️ متولد آذر ┅┄•
نام : افکار بیهوده
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

•┄┅️ متولد دی ┅┄•
نام : پیمان
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد. اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید. نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

•┄┅️ متولد بهمن ┅┄•
نام : جدایی
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است. آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

•┄┅️ متولد اسفند ┅┄•
نام : زنی مهربان
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!
┄┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄┄





منبع: فال روز


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روزانه سه‌شنبه 15 جمعه 1403

فروردین
نماد :کاهن
گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

اردیبهشت
نماد :ارابه
پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار/ بعضی اوقات این کارت سمبل شخصی سرسخت است که تسلیم نمی‌شود/ استقامت/ پشتکار/ آشفتگی/ پریشانی/ وسیله نقلیه.

خرداد
نماد :قدرت
قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

تیر
نماد :چرخ سرنوشت
شانس/ سود/ پایان یک مشکل/ وقایع غیرمنتظره/ پیشرفت/ شروعی جدید.

مرداد
نماد :اعتدال
میانه‌روی/ اعتدال/ هماهنگی/ اطمینان/ صبوری/ مدارا/ ملایمت/ همدلی و همراهی با اطرافیان.

شهریور
نماد :قلعه - جهت مخالف
میل/ به تله افتادن/ غافلگیر شدن/ گرفتار شدن

مهر
نماد :خورشید
موفقیت/ به‌دست آوردن/ رضایت/ خوشبختی/ عشق/ لـ*ـذت/ ازدواج موفقیت‌آمیز/ سعادت.

آبان
نماد :دنیا
کامیابی/ تکامل/ نتیجه نهایی/ شناخت/ تشخیص/ افتخار/ شروع دوره‌ای جدید

آذر
نماد :ستاره - جهت مخالف
هشدار در مورد نامناسب بودن زمان برای اقدام به معاملات جدید/ مشکلات مالی/ طمع/ عدم تعادل/ بدبینی./ناراحتی/ بدشانسی/ آرزوهای بر باد رفته.

❄ دی
نماد :دلقک
شروعی جدید/ ماجراهای جدید/ امکانات جدید و گسترده/ انتخابی جدید/ تصمیمات خوبی که گرفته شده است./ آزادی/ اوقات خوش/ تحول/ میل/ بی فکری/ عجله.

⛄ بهمن
نماد :پیشگو
محبت/ بخشش/ همدردی/ بینش/ مطابقت/ بصیرت/ امید به آینده/ این کارت می‌تواند معنی ازدواج هم داشته باشد.

☃ اسفند
نماد :نوباوه
یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل




منبع: ویژگی ماه


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روزانه پنجشنبه 17 خرداد 1403

فروردین
نماد :عدالت - جهت مخالف
بی عدالتی/ تبعیض/ سوءاستفاده/ تهمت‌های ناروا/ جانب‌داری/ این کارت گاهی می‌تواند به معنی طلاق یا جدایی باشد./ فداکاری بیهوده/ پیش‌بینی اشتباه/ تکبر/ کاهلی / تغییر وضعیت در جهت منفی.

اردیبهشت
نماد :راهبه
دانش/ حکمت/ بینش/ خلوص/ پاکدامنی/ بی‌طاقتی/ نگرش به باطن/ برای جوابی که در جستجو هستید به رویاهای خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید./ صبور باشید و منتظر لحظه مناسب برای انجام عمل باشید.

خرداد
نماد :شمشیر - جهت مخالف
سوءاستفاده از قدرت/ موانع/ بی‌حاصلی/ عدم انجام کارهایی که مایل به انجام آنها هستید./ عدم تعادل/ خیـ*ـانت/ خشونت/ گمراهی/ ندانستن قدم بعدی/ نا آرامی/ تشویش/ دودلی/ انزوا/ افسردگی.

تیر
نماد :دلاور - جهت مخالف
یک شخص طماع و ازخودراضی/ بی‌مسئولیتی/ عجله/ عدم تمرکز/ وقفه و سکون در مسائل مالی/ یک شخص مرموز و موذی/ حماقت/ خیـ*ـانت/ سوء‌استفاده/ ظلم و ستم/ یک شخص دردسرساز/ یک شخص غیر قابل اعتماد/ نیرنگ/ خیـ*ـانت/ منفی‌نگری.

مرداد
نماد :عصا
شروعی جدید/ مسافرت/ ماجرا/ میراث/ شغل جدید/ سود / تولد/ تلاش برای رسیدن به نتیجه/ یک شخص مهربان/ یک شخص ثروتمند/ فعالیت‌هایی که به کمک یک شریک خوب و با تجربه ، به نتیجه رسیده‌اند./ مشارکت شغلی/ اصالت/ نجابت.

شهریور
نماد :شاه - جهت مخالف
مردی که احساسات خود را بروز نمی‌دهد./ یک مرد بد با مقاصد شیطانی/ انحراف و بد راهی/ خشونت/ ظلم و ستم/ توطئه/ بدخواهی/ سوء استفاده از قدرت/ یک فرد مادی‌گرا/ رشوه دادن یا گرفتن/ بحث و جدل.

مهر
نماد :ملکه - جهت مخالف
خوشبختی یا لذتی که می‌تواند پایان بدی داشته باشد./ مسائل غیر اخلاقی/ فساد/ مقاصد شوم/ یک زن تنگ‌نظر و غیرقابل‌تحمل/ تعصب/ فریب/ عدم ثبات/ زنی که مقاصد شومی دارد./ غفلت در انجام وظایف/ بی اعتمادی/ وابستگی زیاد/ بد گمانی/ دودلی/ یک زن خجالتی و کم‌حرف

آبان
نماد :نوباوه
یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

آذر
نماد :جام - جهت مخالف
خودخواهی/ عشق غیر حقیقی/ عدم خوشبختی/ تردید / گسیخته شدن روابط بین دو نفر/ عشق یک جانبه/ سوءتفاهم / عدم رابـ*ـطه/ حماقت/ کشمکش و برخورد بین دوستان یا نزدیکان/ افراط.

❄ دی
نماد :پیشگو
محبت/ بخشش/ همدردی/ بینش/ مطابقت/ بصیرت/ امید به آینده/ این کارت می‌تواند معنی ازدواج هم داشته باشد.

⛄ بهمن
نماد :امپراطور
دست یابی/ انجام شدن کاری/ ثبات/ یک شخص لایق/ اعتماد/ ثروت/ رهبری/ اقوام مذکر/ قدرت و همت.

☃ اسفند
نماد :دلقک
شروعی جدید/ ماجراهای جدید/ امکانات جدید و گسترده/ انتخابی جدید/ تصمیمات خوبی که گرفته شده است./ آزادی/ اوقات خوش/ تحول/ میل/ بی فکری/ عجله.




منبع: ویژگی ماه


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

•┄┅️ متولد فروردین ┅┄•
نام : توانایی
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

•┄┅️ متولد اردیبهشت ┅┄•
نام : تسلیم و رضا
پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

•┄┅️ متولد خرداد ┅┄•
نام : حمایت خانواده
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید. اگر در این رابـ*ـطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

•┄┅️ متولد تیر ┅┄•
نام : هدیه
دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

•┄┅️ متولد مرداد ┅┄•
نام : محرومیت
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید. بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

•┄┅️ متولد شهریور ┅┄•
نام : مسافرت
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است. اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.
┄┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄┄

•┄┅️ متولد مهر ┅┄•
نام : رفاه مالی و معنوی
موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

•┄┅️ متولد آبان ┅┄•
نام : رهایی از غم
بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

•┄┅️ متولد آذر ┅┄•
نام : فائق شدن بر موانع
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

•┄┅️ متولد دی ┅┄•
نام : مهارت کاری
شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است. هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

•┄┅️ متولد بهمن ┅┄•
نام : تلاش در باز کردن گره ها
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

•┄┅️ متولد اسفند ┅┄•
نام : زیان
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است. حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.
┄┄┄┅┅┅❅❅┅┅┅┄┄┄




منبع: فال روزانه


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت شنبه 26 خرداد 1403

️فروردین
کارت چهار شمشیر : خبر از یک بیماری یک شکست مالی که بهبود پیدا می‌کند آسوده شدن از یک ناراحتی و نگرانی و دغدغه خاطر...صبر و خوش‌بینی روی نیت و خواسته ای که داری و به ثمر رسیدنش

️اردیبهشت
سه سکه: استعداد خود را در مورد امور تجاری و بازرگانی آزموده اید و تجربه کرده اید و سود و بهره این تجربه مالی را به دست آورده اید موفقیت‌های مالی از راه تجربه و کوشش و تلاش تقویت می شوند

️ خرداد
نوباوه جام: کسی که حمایتی و خدمتی را انجام می‌دهد برای شما یک شخص صمیمی و حساس که حمایتگر و یاری دهنده است .علاقه و دوست داشتن کسی که همسن یا کوچکتر از شماست. پیشنهادی که میتونه عاطفی یا کاری باشه

️تیر
چهار چوبدست: شرایط مساعدی برای شما از لحاظ عشقی و خانوادگی و اجتماعی فراهم خواهد شد .ساخت و ساز ....تکمیل بازسازی..نشست و گفتگو .خواستگاری

️مرداد
شوالیه چوبدست: تغییر سفری یا نقل مکانی دارید شوالیه همواره معرفی یک حرکت و شتاب است تغییر در کارها محل کار یا خانه جدید و غیره که این تغییرات به صورت سریع و ناگهانی اتفاق می افتد.پیشنهاد از حروف اسمی الف ح م د که میتونه عاطفی یا کاری باشه .آدم قابل احترام

️شهریور
ملکه چوبدست: زن جدی و محترم و شایسته احترام نشان وفاداری و صداقت شما میباشد برای رفع مشکلات تان خانمی که وفادار صادق و مهربان است و به شما کمک می کند

️مهر
شش شمشیر: یک مشکل یا ناراحتی و مصیبت را پشت سر می گذارید و سفر به راه کوتاه سفری که داخلی است. هموار شدن راه برای مهاجرت و جابجایی کاری یا مکانی مثل منزل

️ آبان
سه جام: شادی ها و جشن های خانوادگی به مناسبت های مختلف در شادی جشن شرکت می کنید .توافق ....دوستی و صلح و برگشت شریک عاطفی یا کاری .خبرهای خوشایند

️ آذر
ملکه چوبدست :اگر شما یک خانم هستید نشان دهنده این است که وفادار مهربان و ساده هستید یک زن خوب مهربان و صمیمی و شایسته احترام در حق شما کاری انجام می دهد قدر زحمات او را بدانید...حمایت و محبت مادر یا خواهر

️ دی
هفت جام :داشتن طرح هایی در ذهن برای هدف هایی در آینده اکثر اوقات مفهوم حس ششم دارد حس ششم که به خوبی عمل می کند.حق انتخاب روی ایده آلهای کاری و احساسی ....کمی سر در گمی که نیاز به کمک از حس ششم لازمه

️ بهمن
نوباوه سکه :ایده های جدید در امور مالی کار سختی را شروع می کنید که پر زحمت است ولی آینده خوبی را دارد.پیشنهاد کاری یا احساسی دارید

️ اسفند
۵چوبدست: یک درگیری و نزاع را بعد از پنج وعده از سر خواهید گذراند





منبع: ویژگی ماه


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روزانه دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

فروردین
نماد :ملکه
یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این کارت درباره زیبایی و خلاقیت است ومی تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

اردیبهشت
نماد :شاه
یک مرد مهربان و دلسوز/ یک تاجر/ یک شخص مهم/ تمایل به قبول مسئولیت/ رهبری/ قاضی/ یک شخص معتبر/ یک مرد متاهل/ ثبات/ یک مرد خوش اخلاق/ یک مرد نجیب و بخشنده/ یک ازدواج خوب و موفق.

خرداد
نماد :عصا - جهت مخالف
رکود/ توقف/ آغازی بی فرجام/ ملالت و خستگی / عدم فعالیت و کوشش لازم برای رسیدن به نتیجه و تنبلی/ ترس/ رنج/ سوءتفاهم/ تلاش بی‌نتیجه/ از دست دادن مال/ ناامیدی.

تیر
نماد :دلاور
فردی بااستعداد، صبور و فعال/ یک فرد قابل اطمینان/ پذیرش مسئولیت/ شکیبایی/ جوانی خوش قلب و با شهامت/ یک شخص زیرک و با لیاقت/ برطرف شدن غیر منتظره یک مشکل/ فروتنی/ هوشیاری/ شروع یا پایان یک مسئله عاطفی.

مرداد
نماد :شمشیر
شروع یک پیروزی/ موفقیت/ افتخار/ در میان دو جریان یا مسئله مختلف قرار گرفتن/ تصمیم‌های مشکل/ بحران/ دوراهی/ تفکر و تعمق/ صلح‌جویی/ آرامش.

شهریور
نماد :راهبه
دانش/ حکمت/ بینش/ خلوص/ پاکدامنی/ بی‌طاقتی/ نگرش به باطن/ برای جوابی که در جستجو هستید به رویاهای خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید./ صبور باشید و منتظر لحظه مناسب برای انجام عمل باشید.

مهر
نماد :عدالت
هماهنگی/ توازن/ برابری/ صداقت/ افتخار/ توصیه/ پرهیزکاری/ قاضی/ وکیل/ یک شخص با اهمیت/ وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن‌بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید./ گذشتن از خواسته‌ای برای رسیدن به نتیجه بهتر.

آبان
نماد :ارابه
پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار/ بعضی اوقات این کارت سمبل شخصی سرسخت است که تسلیم نمی‌شود/ استقامت/ پشتکار/ آشفتگی/ پریشانی/ وسیله نقلیه.

آذر
نماد :قدرت
قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

دی
نماد :کاهن - جهت مخالف
سطحی بودن کارهای عجولانه/ فعالیت‌های بیهوده/ از دست دادن وقت/ ممکن است اخطاری باشد برای دست بر داشتن از لجاجت/ توجه به نصایح

بهمن
نماد :قربانی - جهت مخالف
فداکاری بیهوده/ پیش‌بینی اشتباه/ خودخواهی/ عدم تلاش/ تغییر وضعیت در جهت منفی

اسفند
نماد :چرخ سرنوشت - جهت مخالف
بدشانسی/ شکست/ کارشکنی/ وقایع غیر منتظره/ تأخیر / یک ضرر قابل جبران






منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روزانه سه‌شنبه ٢٩ خرداد ١٤٠٣

فروردین
نماد :عصا
شروعی جدید/ مسافرت/ ماجرا/ میراث/ شغل جدید/ سود / تولد/ تلاش برای رسیدن به نتیجه/ یک شخص مهربان/ یک شخص ثروتمند/ فعالیت‌هایی که به کمک یک شریک خوب و با تجربه ، به نتیجه رسیده‌اند./ مشارکت شغلی/ اصالت/ نجابت.

اردیبهشت
نماد :نوباوه
یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

خرداد
نماد :امپراطور
دست یابی/ انجام شدن کاری/ ثبات/ یک شخص لایق/ اعتماد/ ثروت/ رهبری/ اقوام مذکر/ قدرت و همت.

تیر
نماد :ستاره
اقدام به معاملات جدید و مفید/ شروع کسب ثروت/ شروع خوشبختی/ امید/ ایمان/ تعادل/ خوشی/ خوش‌بینی/ شفا / افق‌های جدید

مرداد
نماد :دادرسی - جهت مخالف
بیماری/ ناکامی/ تصمیم مهمی که به تاخیر افتاده است./ امکان ضرر/ امکان جدایی ولی نه برای همیشه.

شهریور
نماد :قلعه
پشت سر گذاشتن گذشته/ پایان یک دوستی/ سقوط/ یک تغییر ناگهانی/ وقایع غیر منتظره/ ضرر مالی/ قطع ارتباط

مهر
نماد :قربانی
وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید/ واگذار کردن چیزی برای بدست آوردن چیزی بهتر.

آبان
نماد :قدرت
قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

آذر
نماد :کاهن
گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

دی
نماد :اعتدال - جهت مخالف
اختلاف/ جدایی/ محرومیت/ دشمنی/ بی‌قراری/ تضاد.

بهمن
نماد :ماه
نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دو رنگی

اسفند
نماد :دنیا
کامیابی/ تکامل/ نتیجه نهایی/ شناخت/ تشخیص/ افتخار/ شروع دوره‌ای جدید




منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,326
امتیاز واکنش
39,232
امتیاز
473
زمان حضور
286 روز 10 ساعت 26 دقیقه
فال تاروت روزانه چهارشنبه 30خرداد 1403

فروردین
نماد :قربانی
وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید/ واگذار کردن چیزی برای بدست آوردن چیزی بهتر.

اردیبهشت
نماد :قدرت
قدرت/ همت/ شجاعت/ همت و نیروی لازم را دارید که بر دشمنان پیروز شوید.

خرداد
نماد :کاهن
گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

تیر
نماد :اعتدال
میانه‌روی/ اعتدال/ هماهنگی/ اطمینان/ صبوری/ مدارا/ ملایمت/ همدلی و همراهی با اطرافیان.

مرداد
نماد :ماه
نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دو رنگی

شهریور
نماد :دنیا
کامیابی/ تکامل/ نتیجه نهایی/ شناخت/ تشخیص/ افتخار/ شروع دوره‌ای جدید

مهر
نماد :جادوگر
اصالت/ ابتکار/ مهارت/ اراده‌ی قوی/ اطمینان به‌خود/ یک مأموریت

آبان
نماد :پیشگو
محبت/ بخشش/ همدردی/ بینش/ مطابقت/ بصیرت/ امید به آینده/ این کارت می‌تواند معنی ازدواج هم داشته باشد.

آذر
نماد :ملکه
یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد وتوسعه و خلاقیت/ این کارت درباره زیبایی و خلاقیت است ومی تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

دی
نماد :دلاور
فردی بااستعداد، صبور و فعال/ یک فرد قابل اطمینان/ پذیرش مسئولیت/ شکیبایی/ جوانی خوش قلب و با شهامت/ یک شخص زیرک و با لیاقت/ برطرف شدن غیر منتظره یک مشکل/ فروتنی/ هوشیاری/ شروع یا پایان یک مسئله عاطفی.

بهمن
نماد :عدالت
هماهنگی/ توازن/ برابری/ صداقت/ افتخار/ توصیه/ پرهیزکاری/ قاضی/ وکیل/ یک شخص با اهمیت/ وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن‌بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید./ گذشتن از خواسته‌ای برای رسیدن به نتیجه بهتر.

اسفند
نماد :شمشیر
شروع یک پیروزی/ موفقیت/ افتخار/ در میان دو جریان یا مسئله مختلف قرار گرفتن/ تصمیم‌های مشکل/ بحران/ دوراهی/ تفکر و تعمق/ صلح‌جویی/ آرامش.




منبع: فالوده


❀تاپیک جامع فال تاروت❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا