خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 26 آذر

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 77 %
ستاره اقبال 68 شرقي
فال :جیغ زدن، ترس را خالی می‌کند
شما انرژی زیادی برای کنترل ترس خود مصرف می‌کنید. گاهی اوقات بسیار تمرکز می‌کنید تا در موقعیت های ترسناک جیغ نکشید. حال اگر فضا و مکانی برای جیغ کشیدن (مانند شهربازی) پیدا کنید، می‌توانید این انرژی نهفته را رها کنید و با تجربه ی ترس‌های هیجانی و جیغ کشیدن، فشارهای روحی خود را تخلیه کنید.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 78 %
ستاره اقبال 60 جنوبي
فال :حالت رد یا انکار
برخی افراد هرگز ترس یا کاستی هایشان را قبول نمی کنند. آنها به جای انجام کاری که لازم است، کاری را ادامه می دهند که انجامش راحت تر است. این افراد هرگز به ترسشان اعتراف نکرده و در نتیجه برای خلاص شدن از این ترس هیچ فعالیتی نمی کنند. اگر از شغلی ناراضی باشند، همیشه به دنبال فرار کردن از آن هستند تا دردشان را فراموش کنند. این افراد وانمود می کنند که اعتماد به نفس داشته و خوشحال هستند، اما فقط افرادی خوشحال و آزادند که این ترس را به چالش بکشند.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 72 %
ستاره اقبال 71 شمالي
فال :پیش‌بینی‌های دقیق از ترس جلوگیری می‌کنند
مطمئنا هیچ‌کس نمی‌تواند خودش را قلقلک دهد یا بترساند. چرا که مغز می‌داند قرار است چه اتفاقی بیفتد. ترس‌ها زمانی رخ می‌دهند که شما اطلاع کاملی از رخداد پیش رو نداشته باشید یا پیش‌بینی‌های شما دقیق نباشند. به طور مثال در شهربازی شما بر روی دستگاه‌ها با سرعتی حرکت می‌کنید که هرگز پیش‌بینی نمی‌کردید یا در حالت عادی نمی توانستید با این سرعت حرکت کنید. پس عدم اطلاع از آینده و یا اتفاق غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند ترسناک باشد.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 78%
ستاره اقبال 99 غربي
فال :حالت نگرانی و فلج شدن
در این حالت شما حس می کنید که هیچ چیزی نمی تواند زندگی شما را تغییر داده و هرگز قادر نخواهید بود تا به چیزی که میخواهید برسید. به عنوان مثال، اگر از سخنرانی کردن می ترسید، خیلی نگران می شوید، اما هرگز هیچ کاری برای بهبود مهارت های ارتباط خودتان انجام نمی دهید. نگرانی و دلواپسی بزرگترین دشمن عزت نفس است و باعث می شود قبل از شروع مبارزه تسلیم شوید.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 80%
ستاره اقبال 81 شمالي
فال :حالت پافشاری، مبارزه و پیروزی
این روش جنگجوهای صلح طلب است. شما زمانی آرامش پیدا می کنید که به خودتان ایمان داشته و با ترس مبارزه کنید. شاید همیشه در این جنگ پیروز نشوید اما در نهایت برنده هستید. می توانید استراتژی های پیروزیتان را با کتاب خواندن، تفکر و تامل، و مشاهده افرادی که بر همان ترس های مشابه غلبه کرده اند، گسترش دهید. برای اجرای این استراتژی ها خوب فعالیت کرده و تا زمانی که به نتیجه دلخواه برسید، ادامه دهید. غلبه کردن بر ترس دانش فضایی نمی خواهد! فقط امر ساده ای از ادامه یادگیری و پافشاری است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 73%
ستاره اقبال 70 شرقي
فال :حالت تسلیم
در این حالت شما یاد گرفته اید که با هر چیزی که سر راه شما قرار می گیرد سازش کنید. در ادامه مثال قبلی، شما این حقیقت را که نمی توانید مهارت های ارتباطی تان را بهبود دهید، قبول کرده و تلاشی نمی کنید. شما دیگر نگران نیستید و نمی توانید از هر فرصتی برای سخنرانی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که به هر ترسی که غلبه کنید، مهارت های خاصی را هم در زندگی یاد می گیرید.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 81 %
ستاره اقبال 50 شمالي
فال :درباره انگیزه‌تان مطالعه کنید
یکی از راه‌های مطالعه درباره انگیزه‌تان، شنیدن داستان‌های موفقیت دیگران است که مغز شما را وادار به تفکر می‌کند. البته ممکن است فکر کنید مثلا خواندن داستان کسی که موفق شده است ۳۰ کیلو وزن کم کند، شما را مایوس می‌کند و حس کنید آدم بی‌عرضه‌ای هستید که نتوانسته‌اید حتی ۵ کیلو وزن کم کنید؛ اما اگر حتی فرض کنیم این حرف‌تان درست باشد، باید احساسات منفی را از خودتان دور کنید و عزم‌تان را جزم کنید. می‌توانید حتی از همین افراد کمک بگیرید. اتفاقا همین‌طور داستان‌ها می‌تواند برای پیشرفت ترغیب‌تان کند و از بی‌تفاوتی نجات‌تان دهند.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 72 %
ستاره اقبال 111 شمالي
فال :بیایید صادق باشیم؛ اینکه سریع‌تر به نتیجه برسیم واقعا کافی نیست. سال‌ها طول می‌کشد تا از یک کسب‌وکار پول خوب به‌دست آورید. ماه‌ها طول می‌کشد تا به وزن دلخواه‌تان برسید و ممکن است خیلی طول بکشد تا واقعا به احساس خوشحالی در زندگی‌مان برسیم. اما چیزی که درباره‌اش حرف می‌زنیم، احساس رضایت و خشنودی فوری است. پس می‌توانیم این راهکار را استفاده کنیم: خودمان به خودمان پاداش بدهیم.حتما نباید فقط وقتی به هدف بزرگی می‌رسید به خودتان پاداش بدهید (حواس‌تان باشد جایزه مبهوت‌تان نکند، در هر صورت باید تا آخرش بروید) نقاط هدف تعیین کنید و به هرکدام که رسیدید به خودتان جایزه بدهید.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
ستاره اقبال 20 جنوب شرقي
فال :خودتان را سرگرم کنید
ممکن است شما خیلی وقت‌ها کارهایی انجام داده باشید و از انجام آنها ناراضی باشید. اشکالی ندارد، گذشته دیگر گذشته است. لزومی ندارد مدام خودتان را شماتت کنید. دست از سر خودتان بردارید. اگر موفق شوید این کار را بکنید، می‌توانید تجربیات بدتان را هم مثل افکار منفی رها کنید. سعی کنید برای خودتان سرگرمی‌های تازه به‌وجود بیاورید و به همه چیز با دید منطقی نگاه کنید، آن‌ وقت چیزهای بد هم مثل بقیه چیزها می‌گذرند و آن‌قدرها آزارتان نمی‌دهند.

#متولدين_دي

ميزان انرژي اين ماه شما 77%
ستاره اقبال 59 شرقي
فال :از کم شروع کنید
اگر لیستی از اهداف یا کارها دارید به نفعتان است که از کوچک‌ترین‌شان شروع کنید وقتی آن را به نتیجه برسانید، انگیزه لازم برای کار بعدی خود به خود ایجاد شده است. دستاورد واقعی مثل این می‌ماند که نصف راه را رفته باشید.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 71%
ستاره اقبال 89 شمالي
فال :نیمه‌ پر لیوان را ببینید
مهم‌ترین چیزی که باید در این بخش به آن توجه کنید این است: بدانید چه چیزی ندارید و می‌خواهید به‌دستش بیاورید. واقع‌بین باشد و نواقص یا نداشته‌هایتان را بپذیرید. آن‌وقت است که می‌دانید چه می‌خواهید و می‌توانید به‌ آنها فکر کنید. قبول دارم که این می‌تواند آغاز یک موج منفی باشد، خب بالاخره یاد نداشته‌هایتان می‌افتید! ممکن است شروع کنید به دلسوزی کردن برای خودتان، بی‌علاقه شوید، انگیزه‌تان را از دست بدهید و دیگر سمت چیزی نروید. چاره‌ای نیست، البته راه‌حل دارد.۱۰ مورد از داشته‌هایتان و آنچه که دارید و برای‌شان سپاسگزارید، لیست کنید.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 80%
ستاره اقبال 117 غربي
فال :راهش را پیدا کنید
اگر از تمام چیزی که می‌خواهید تا شما را به هدف‌تان برساند سر در بیاورید، می‌توانید به اندازه یک متخصص به خودتان مطمئن باشید. «دانش» ذهن شما را آرام می‌کند و نگرانی را از شما دور می‌کند. اگر بدانید مسیرتان چیست و چگونه باید آن را طی کنید، افکار منفی دور می‌شوند، اعتماد به نفس‌تان بالا می‌رود و نگرشی تازه پیدا خواهید کرد.

بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 27 آذر

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 79 %
ستاره اقبال 23 جنوبي
فال :بعضی کارها را به عادت تبدیل کنید بعضی کارها باید در زندگی تبدیل به عادت‌تان شود و دیگر برای انجام آنها اراده‌تان را صرف نکنید. به عنوان مثال مسواک زدن امری است که باید تبدیل به عادت‌تان شود و بدون فکر کردن آن را انجام دهید. با این روش می‌توانید اراده‌تان را برای کارهای دیگری ذخیره کنید. در این راه فقط کافی است کاری را به طور منظم انجام دهید تا تبدیل به عادت زندگی‌تان شود.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
ستاره اقبال 76 شمالي
فال :کارهای مهم‌تر را اول انجام دهید
وقتی که صبح‌ها پس از یک خواب کامل بیدار می‌شوید، عضله‌ی اراده‌تان حداکثر قدرتش را دارد. با استفاده از خودکنترلی در طول روز، ذخیره‌ی خودکنترلی‌تان کاهش می‌یابد. بنابراین بهتر است کارهای مهم‌تر یا کارهایی را که انجام‌شان نیاز به اراده دارد، در ساعات ابتدایی صبح به انجام برسانید.

متولدين خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 75 %
ستاره اقبال 98 غربي
فال :ولخرجی ،اگر جزو افرادی هستید که برای اعتبار بخشی به خود راهی غیر از هزینه کردن نمی شناسید باید بدانید که متاسفانه عاقبتی غیر از شکست و ناکامی ندارید. ارزش و ثروت واقعی از طریق پس انداز و سرمایه گذاری به دست می آید – نه خرج کردن هر آنچه به دست می آورید. جمع کنید، سرمایه گذاری کنید؛ جمع کنید، سرمایه گذاری کنید.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 70%
ستاره اقبال 85 شمالي
فال :محیط اطراف‌تان را تغییر دهید
اگر چیزی به طور مداوم شما را وسوسه کند، باعث تضعیف اراده‌تان خواهد شد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از خوردن هله هوله اجتناب کنید، بهتر است این غذاها را جلوی چشم‌تان نگذارید. زیرا دیدن اینها و مقاومت برای نخوردن‌شان، اراده‌تان را ضعیف می‌کند.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 78%
⚜◾ستاره اقبال 33 شرقي
فال :حرکت مهربانانه‌ کوچکی انجام دهید
نیازی نیست فقط با نزدیک‌ترین و عزیز‌ترین‌ افراد اطراف‌تان، مهربان باشید. زمانی که برف را از مسیر خودروی‌تان پارو می‌کنید، مقداری زمان هم به پارو کردن برف از مسیر خودروی همسایه پیرتان اختصاص دهید. بگذارید یک نفر در صف از شما جلو بزند. با صرف زمان برای انجام کاری برای کسی که نمی‌شناسید، آن فرد احساس می‌کند که مورد قدردانی قرار گرفته است و کار نیک گسترش می‌یابد.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 77%
ستاره اقبال 76 جنوبي
فال :قضاوت نکنید
یکی از چیزهایی که قطعا خوب نیست، قضاوت افراد قبل از شناختن‌شان است. به افراد فرصت بدهید و فرض کنید آنها خوب هستند، مگر اینکه دلیلی برای‌تان به وجود آید که خلافش به شما ثابت شود. یاد بگیرید افراد را برای آنچه که هستند ببینید، نه اینکه آنها را بر اساس ظاهرشان قضاوت کنید. زمان زیادی می‌برد تا بتوانید بدون قضاوت به فردی که نمی‌شناسید نگاه کنید، اما قطعا این کار، راهی برای خوش اخلاقی است.

# متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
ستاره اقبال 63 غربي
فال :بی‌ریا تعریف و تمجید کنید
وقتی از کسی تمجید می‌کند، شما را فرد خوش اخلاقی می‌بیند.همه از تعریف و تمجید خوشش‌شان می‌آید، پس، از گفتن چیزهای مثبت به دیگران نترسید. با این حال محتاط باشید که چاپلوسی نکنید. تعریف زیاد می‌تواند این‌طور به نظر بیاید که شما دارید چاپلوسی می‌کنید. مخصوصا اگر فرد مقابل دوست جدیدتان یا مدیر شماست، ممکن است فکر کند که چاپلوسی می‌کنید.می‌توانید از تمجید برای شروع یک مکالمه استفاده کنید. مثلا بگویید: «من از پیراهنت خوشم آمده. آن را از کجا خریده‌ای؟»

متولدين آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 80 %
ستاره اقبال 22 جنوبي
فال :لبخند بزنید
ساده‌ترین راه برای خوش اخلاقی، لبخند زدن است.ساده‌ترین کار برای اینکه فردی خوش اخلاق به نظر برسید، لبخند زدن است. وقتی به افرادی که شما را می‌شناسند لبخند می‌زنید، آنها را تشویق می‌کنید تا متقابلا به شما لبخند بزنند. گاهی فقط به این دلیل که دارای شخصیتی خجالتی بوده و به راحتی لبخند نمی‌زنید، بسیاری از افراد شاید تصور کنند که شما فردی سرد یا بداخلاق هستید. بنابراین، دفعه بعد که از کنار فردی نسبتا آشنا رد می شوید، لبخند بزنید. این لبخند باعث می‌شود که حتی اگر در بهترین شرایط روحی نیستید، احساس خوشحالی بیشتری کنید. پس این کار هم برای خودتان و هم برای دیگران مفید است.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 73 %
ستاره اقبال 39 شرقي
فال :گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشید
در مورد موضوعات کوچکی که می‌دانید فرد مقابل‌تان به آنها علاقه دارد، صحبت کنید. اگر فرد را به خوبی نمی‌شناسید و از علایقش خبر ندارید، سعی کنید در مورد مسائلی که پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد صحبت کنید (جلسه‌ای که هر دو یک ساعت قبل در آن بودید، فرد جدید در کلاس ریاضی و...). شوخی کردن همیشه کمک‌کننده است، چون افراد از کسی که شوخ‌طبع است و آنها را درک می‌کند، خوش‌شان می‌آید.جزو آن دسته از افرادی نباشید که فکر می‌کنند گفت‌وگوهای کوتاه، بیهوده و فقط وقت تلف کردن هستند. این مکالمات کوتاه می‌تواند پایه ارتباطات عمیق آینده باشد.

متولدين_دي

ميزان انرژي اين ماه شما 75%
ستاره اقبال 70 جنوبي
فال :دشنام ندهید
این کار باعث می‌شود شما به‌عنوان فردی بی‌نزاکت، خشن و بسیار بداخلاق به چشم دیگران دیده شوید. اگر افراد ببینند که شما عصبانی می‌شوید و دشنام می‌دهید، انرژی منفی‌تان را دریافت کرده و از شما دور خواهند شد. دفعه بعد که عصبانی شدید و خواستید دشنام بدهید، تلاش کنید که این دشنام در ذهن‌تان باقی بماند و حتی سعی کنید با لبخندزدن با آن دشنام‌ها بجنگید.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 74%
ستاره اقبال 113 شرقي
فال :کمک کنید
کمک کردن باعث ایجاد حس خوب در خودتان و خوش اخلاقی می‌شود.بسیار مهم است که وقتی می‌بینید دیگران نیازمند کمک هستند، به آنها پیشنهاد کمک دهید، چه فردی با دستان پر که نمی‌تواند در را باز کند، چه کودکی که عروسکش از دستش افتاده و چه فردی مسن که به سختی راه می‌رود. یک روز ممکن است شما به مهربانی و کمک یک غریبه دیگر نیاز داشته باشید، پس بهتر است تا می‌توانید خوبی کنید. این کار قطعا یکی از راه‌های خوش‌اخلاقی با دیگران است و باعث می‌شود با انجام این کار، نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 71%
ستاره اقبال 165 شمالي
فال :مودب باشید
شما باید به همان اندازه که با خانواده‌تان مودب هستید، با غریبه‌ها هم مودبانه برخورد کنید. به تنهایی دو صندلی را در اتوبوس اشغال نکنید، با موبایل‌تان با صدای بلند صحبت نکنید؛ به جای آن، مودب باشید و به دیگران یک صندلی خالی تعارف کنید.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 28 آذر

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 79 %
ستاره اقبال 23 جنوبي
فال :افراد موفق از داشتن تکفر کمال گرایی پرهیز می کنند،افرادی که توانسته اند به موفقیت های بزرگ دست یابند همواره از این تفکر که کار را باید به بهترین و کامل ترین شکل ممکن ارائه دهند پرهیز می نمایند، زیرا کاملاً آگاه هستند که چنین امری شدنی نیست. همه ی ما بر مبنای ذات انسانی مان جایز الخطا هستیم، اگر شما بدل به فردی کمال گرا گردید و بخواهید همیشه امور را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ نقصی به سرانجام برسانید در اصل بدل به فردی خواهید شد که بیشتر وقت خود را در عذاب خواهند گذراند و همواره نگران شکست خوردن خواهد بود.

متولدين ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
ستاره اقبال 76 شمالي
فال :قدر لحظاتت را بدان،ما روزها را به خاطر نمی‌آوریم بلکه لحظه‌ها را از پیش چشممان می‌گذرانیم. همیشه می‌خواهیم حوادث و خاطرات بزرگ را بر روی هم انباشته کنیم و از آن زندگی بسازیم در حالی که فراموش کرده‌ایم زندگی از ذرات و لحظات ساخته شده است. با صداقت و درستی زندگی کن و هر لحظهٔ باشکوه این سفر مبارک را قدر بدان. زیرا پایان هر سفر و رسیدن به هر مقصد شروعی دیگر خواهد بود.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 75 %
ستاره اقبال 98 غربي
فال :نقاط مثبت زندگی‌ات را نادیده نگیر
آن چه می‌بینیم همان چیزی است که به دنبالش هستیم. آنچه از دستت بر می‌آید را انجام بده و بقیه را رها کن! وقتی همواره به این فکر کنی که چه چیزهایی می‌توانستی داشته باشی لـ*ـذت آن چه داری را نیز از دست می‌دهی. اگر قدردان چیزهایی که داری نباشی، حتی اگر در زندگی ات پیشرفت کنی و شاد باشی روزهای خوبی نخواهی داشت.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 70%
ستاره اقبال 85 شما
فال :از مشکلاتی که به نظر پابرجا و همیشگی می‌رسند فرار نکن
همیشه زندگی را سخت‌تر از آن چه هست می‌کنیم. مشکلات زمانی آغاز می‌شوند که جای گفتگو را یادداشت‌ها می‌گیرند! احساسات نادیده گرفته می‌شوند. از عشق‌بازی ها تنها بازی‌اش می‌ماند، عشق از متن زندگی خارج می‌شود اعتماد و صداقت رنگ می‌بازد، ناامنی شیوهٔ زندگی می‌شود، حسادت عادت می‌شود و آزردگی بخشی از زندگی! و تنها راه حل فرار! فرار نکن، با این شرایط رو در رو شو. مسائل را حل کن. ارتباط برقرار کن. تحسین کن، ببخش و به کسانی که شایسته‌اش هستند عشق بورز.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 78%
ستاره اقبال 33 شرقي
فال :به دنبال انجام کار درست و صحیح باش
اگر فقط در حرف به دنبال درست و بجا بودن باشی آخرالامر در عمل از جاده خارج می‌شوی. به دنبال موفقیت باش اما هرگز خطا و تقصیر را جایگزین خوبی و درستی نکن. چون در این صورت توانایی یادگیری‌ات را از دست می‌دهی و نمی‌توانی با زندگی پیش بروی و پیشرفت کنی.

متولدين شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 77%
ستاره اقبال 76 جنوبي
فال :به جای عذر خواهی کردن برنامه ریزی کن!
زندگی یک تمرین مداوم برای حل خلاقانهٔ مشکلات است. اشتباه‌ها زمانی تبدیل به شکست می‌شوند که از تصحیح آن‌ها سرباز بزنی. همیشه شکست‌های بزرگ نصیب کسانی می‌شود که به جای برنامه ریزی و اراده کردن معذرت خواهی می‌کنند.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 74 %
ستاره اقبال 63 غربي
فال :به خاطر شکست‌های گذشته شرمنده نباش،گاهی شکست می‌خوریم و این امری کاملاً طبیعی است. هر چه زودتر این اصل را بپذیری زودتر به موفقیت‌های بعدی می‌رسی. گذشته آینهٔ آینده نیست. شکست دیروز، امروز، لحظهٔ پیش، شش ماه گذشته، شانزده ماه قبل … اثری روی لحظهٔ حاضر نخواهد داشت. مهم اینست که از این لحظه چگونه استفاده کنی.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 80 %
ستاره اقبال 22 جنوبي
فال :اهدافی که برات مهم است را به جریان بینداز:
دو انتخاب اصلی در زندگی هر کسی وجود دارد
۱- پذیرش شرایط همان گونه که هست!
۲- پذیرش مسئولیت تغییر این شرایط!
شم و احساس درونیت را دنبال کن. هرگز از انجام آن چه عامل پیشرفت توست باز نایست. وقتی در زندگی عشق و الهام باشد راه را اشتباه نمی‌روی. همین الآن هر کاری را می‌خواهی انجام دهی شروع کن. فرداهای بسیاری وجود دارد که در همهٔ آن‌ها حسرت امروز را خواهی خورد.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 73 %
ستاره اقبال 39 شرقي
فال :کاری بکن! این که چطور و چه زمانی می‌میری دست تو نیست!فقط می‌توانی دربارهٔ چگونه زیستنت تصمیم بگیری. هر روز یک فرصت جدید است. چشم اندازت را تغییر بده. مثبت باش! چراغی فرا راهت برافروز و از ظلمت ناامنی و تردید بیرون بیا. کاری را انجام بده که به خاطرش از خودت ممنون باشی. به دنبال بهترین ها در دیگران باش و بهترین های خودت را در راه پیشرفت دیگران ارائه کن. خوب زندگی کن! از همین الآن…

#متولدين_دي

ميزان انرژي اين ماه شما 75%
ستاره اقبال 70 جنوبي
فال :افراد موفق در گذشته زندگی نمی کنند
افراد موفق و کسانی که توانایی مدیریت احساسات خود را دارا هستند به خوبی می دانند، یکی از راه های اصلی رسیدن به موفقیت مواجه شدن با شکست است. این مواجهه در صورتیکه فرد سعی نماید دائماً در حال یادآوری گذشته و عوامل شکستش باشد، تقریباً غیر ممکن است.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 74%
ستاره اقبال 113 شرقي
فال :برای رسیدن به آن چه می‌خواهی تصمیم بگیر،هرگز نمی‌توانی جایی که هستی را به قصد رسیدن به موقعیتی که می‌خواهی ترک کنی مگر اینکه تصمیم بگیری و اراده کنی. باید به سمت و سویی بروی که موجب اشتیاق و هیجانت شود. نادیده گرفتن شور و هیجان موجب می‌شود هیچ وقت با خلاقیتت جریان نیابی. هیجان یعنی انرژی مضاعف. نبودن شور و شوق موجب کاهش انرژی و بی حاصل ماندن آن می‌شود. برای رسیدن به موفقیت میزان انرژی حرف اول را می‌زند. برای کارهایی که می‌خواهی انجام دهی تصمیم بگیر، برنامه ریزی کن و آن را با اشتیاق دنبال کن.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 71%
ستاره اقبال 165 شمالي
فال :نگذار نظرات و عقاید دیگران کنترل امور زندگی‌ات را در دست بگیرد،اطرافیان ممکن است نامت را بدانند اما داستان زندگی‌ات را هرگز نمی‌دانند! می‌دانند چه کارهایی انجام داده ای اما نمی‌دانند چگونه! پس نظرات آن‌ها را جدی نگیر. آن چه مهم است عقیدهٔ خودت است نه آن‌ها. همیشه باید کاری را انجام دهی که به برای خودت و زندگی‌ات مفید است نه آن چه به کار دیگران می‌آید.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 29 آذر

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : خیلی هم عالی است که همیشه در زمان حال و درلحظه در لحظه زندگی کنید, اما گاهی هم لازم است که به آن چشم بدوزید و ببینید به کجا قرار است افرادی که هیچ هدف یا نقشه ای در ذهن ندارند درست به قایقی می مانند که بی مقصد در میان اقیانوس سرگردان است اما امید دارد که در نهایت به جای خوبی برسد چنین شیوه ی زندگی کردنی صحیح نیست. باید برای رسیدن به مقصد دلخواه تان یک نقشه ی قدم به قدم تهیه کنید. درست مثل جی پی اس(Gps)که کمک می کند به مقصد مورد نظر برسید لازم است جی پی اس درونی خودتان را داشته باشید تا به مسیر درست هدایت شوید.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : لازم نیست حتما پزشک باشید تا بدانید که خواب کافی چقدر در بهبود سلامت افراد نقش دارد. در مورد اهمیت خواب می شود ساعت ها حرف زد و نوشت, اما در این مقاله ی کوتاه فرصتش نیست که به طور مفصل به این موضوع بپردازیم. چنانچه از ان دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله ی زیاد نمی توانید به اندازه ی کافی بخوابید یا اینکه اصلا خودتان عادت دارید که تا نزدیکب های صبح بیدار بمانید, به شما توصیه می کنیم که از عادت بد کم خوابی, جدا بپرهیزید.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : به انجام چه فعالیتی عشق و علاقه دارید؟ حتماشما هم مثل افراد زیادی را می شناسید که فکر می کنند به انجام هیچ کاری رغبت ندارند اما اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست. حتما یک فعالیتی هست که از انجام دادنش لـ*ـذت خواهید برد. این قبیل افراد لازم است فعالیتی را که هیجان زده شان می کند, بازیابنده و بیش از پیش به انجام دادنش وقت بگذرانند.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : خیلی راحت می شود به معاشرت با افرادی دل بست که نمی گذارند شخصیت تان را رشد دهید. اما ادامه ی این رفتار موجب خواهد شد که درجا بزنید و به همراه همان دوستان به دردنخورتان پسرفت کنید. این جوردوستان در واقع «انرژی آشام» هستند, یعنی همه ی عصاره ی زندگی تان را می مکند و هیچ چیز مثبتی, برای تان باقی نمی گذارند. در عوض, به نفع تان است که با افراد «رشدگرا» هم نشینی کنید, یعنی همان هایی که معاشرت با آنها موجب پیشرفت تان خواهدشد.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : به انجام چه فعالیتی عشق و علاقه دارید؟ حتما شما هم مثل من افراد زیادی را می شناسید که فکر می کنند به انجام هیچ کاری رغبت ندارند. اما اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست. حتما یک فعالیتی هست که از انجام دادنش لـ*ـذت خواهید برد. این قبیل افراد لازم است فعالیتی را که هیجان زده شان می کند, بازیابند و بیش از پیش به انجام دادنش وقت بگذرانند.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : به طور حتم , تلفن همراه یکی از ابزارهای فوق العاده باحالی است که از استفاده ی مداوم از آن طلسم تان خواهد کرد. اگر چه تلفن همراه سرگرمی جذابی است, به این فکر کنید گه چه مقدار زیادی از وقت تان به دلیل مشغول شدن به همین وسیله ی اغواگرتلف می شود. بدتر اینکه اعتیاد به تلفن همراه روی روابط تان هم تاثیر خواهدگذاشت. معتادان به تلفن همراه حتی موقع شام خوردن با همسر یا فرزندان شان هم سرگرم پیامک زدن یا جست و جو در اینترنت هستند . چنانچه شما هم به چنین عادتی گرفتار هستید بدانید اوقات ارزشمندی را که می توانیدبا عزیزان تان بگذرانید یا برای آینده تان برنامه ریزی کنید را دارید از دست می دهید.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : واضح و دقیق حرف بزنید
آدم خوش و سر وزبان قادر است محتویات داخل ذهنش را خیلی سریع و واضح برای دیگران بیان کند نه اینکه پت پت کند و حرف های اصافه بزد. اگر به چیزی که بر زبان می آورید به خوبی احاطه داشته باشید, کارچندان سختی نخواهد بود. یعنی بایدچنان به سوژه ی مورد بحث تان مسلط باشید که حتی بتوانید آن را به یک بچه ی دماغو هم توضیح بدهید.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : وقتی خسته اید,مواظب سلامتی خود باشیدبه خود استراحت بدهید.بعضی روزها ورزش کنید.بعضی روزها هم فقط با فاصله گرفتن از فضای کار وکمی هواخوری,حالتان بهتر می شود.ببینید اخیراعادت های شما به چه صورتی بوده است. آیا استراحت کافی داشته اید؟غذاها و نوشیدنی های سالم مصرف کرده اید؟به تازگی مبتلا به بیماری خاصی شده اید که باعث شوداحساس کسالت کنید؟ دقت کنیدکه در این مدت اخیر چطور از بدن خود مراقبت کرده اید, توجه به حفظ سلامتی می تواند در عبور از رکورد و ایجاد انگیزه به شما کمک کند.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : تا جایی که می توانید به همسرتان بگوییددوستش دارید,اگر همسر ندارید به اعضای خانواده خود بگویید در گفتن«دوستت دارم»زیاده روی کنید!این یک توصیه جدی است. فقط کافیست پنج بار این جمله رابه او بگویید و این دوست داشتن را معنا کنید. این باعث می شودتا همسرتان بداندکه به او اهمیت می دهید. به او نگاه کنید.و بگویید توبه دنیای من معنا می بخشی و از تمام کارهایی که برای من و خانواده ام کرده اب سپاسگزارم.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : وقتی از انجام کاری می ترسید طوری برنامه ریزی کنید که نتوانید از زیرانجام دادنش در برویدمثلا فرض کنید که تصمیم می گیرید صبح ها ورزش کنید. برای اینکه بتوانید بر نفس آماده ی خود غلبه کنید, لباس های ورزش را کنار تختخواب تان بگذارید تا صبح کله ی سحر که بیدار شدید با لباس ها چشم در چشم شوید. برای محکم کاری, با دوستان خود قرار بگذارید تا در باشگاه همدیگر را ببینید. دوستی با یک ادم مسئولیت پذیر انگیزه ی رسیدن به موفقیت را در شما بالا می برد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: وقتی به میانه ی راه رسیدید, ثابت قدم بمانید وقتی برنامه ریزی می کنید که به هدفی معین دست پیدا کنید, معمولا اول راه حفظ انگیزه و حرکت رو به جلو کار ساده ای است. در ابتدای راه, وقتی به نتایج نهایی کار فکر می کنید و شور و شوق و افکار مثبت به ذهن تان می آیند. در انتهای راه هم حفظ انگیزه کار بسیار آسانی است. وقتی به انتهای راه نزدیک می شوید,دیدن نقطه ی پایان شما را هیجان زده می کند و باعث حرکت رو به جلو می گردد.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : هروقت احساس کمبود اعتماد به نفس کردبد, به این فکر کنید چرا به توانایی های خود شک دارید. آیا با افکار منفی دست به یقه هستید؟ یک اتفاق یا اظهار نظر منفی به تازگی زندگی را برایتان زهرمار کرده است؟ خودتان را با بقیه ی آدم ها مقایسه می کنید؟ وقتی افکار منفی از سر و کول مغزتان بالا می روند, پیش خودتان از خودتان تعریف وتمجید کنید یا کمی به خودتان استراحت بدهید و سعی کنید از زندگی لـ*ـذت ببرید.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
: فال شبانه 30 اذر

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : همیشه هم موفق نیستید
هنگامی که حرف از موفقیت در کسب و کار مطرح می شود,داشتن هوش یک شرط لازم است نه کافی! به یاد داشته باشید برای شروع و مدیریت یک کسب و کار موفق, باید در همه حال و همیشه باهوش بود اما شاید این هوش هم برای پیروزی شما مافی نباشد.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : بیشتر از درآمدتان خرج نکنید.
بدون شک همه شما در جوانی, خودتان را برای بدست آوردن چیزی به آب و آتش زده اید , اما زمانی که به چیزی رسیدید, دیگر نمی خواهید آن را از دست بدهید. به یاد داشته باشید اصلا نباید چیزهایی را که با زحمت بدست آورده اید, با ولخرجی تباه کنید.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : تهیه لیست وظایف خالی کردن ذهن برای یک خواب شبانگاهی خوب در نظر بسیاری از افراد موفق نقشی کلیدی دارد. آنها اغلب از این زمان برای نوشتن لیستی از کارهای انجام نشده خود استفاده می کنند و این ترتیب از ورود افکار مزاحم به ذهنشان در زمان شب خودداری می کنند.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : دمدمی مزاج نباشید
ما در عصری زندگی می کنیم که مدها, باورها و خرافات, بیداد می کند. صادقانه بگوییم هیچ فیلمی به اندازه ایندوکراسی (ساخته میک جاج), حماقت یک جامعه را با این دقت به تصویر نکشیده بود. در مورد این اثر گفته شده,فیلمی که واقعا کمدی بود اما به یک مستند تبدیل شد.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : از نقاط ضعف خود به شکلی مفیدبهره بگیرید. لوب پیشانی به قسمتی از مغز گفته می شود که در مهارت های شناختی و مهم انسان مانند حافظه , قضاوت,رفتارهای **** و ... نقش دارد. هر میزان که لوب پیشانی رشد کند, انسان ها نیز حداقل یک نقطه کور احساسی پیدا می کنند, که همواره با آنهاست. گاهی اوقات همین نقاط کور است که آنها را به افرادی نخبه تبدیل می کند. پر واقع,در این افراد, یک نقطه ضعف به عاملی برای رشد افراد بدل می شود.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : وقتی به مانع برخورد کردید نایستیداگر دیدید هیچ کس به شما کمک نمی کند و هیچ اتفاقی مطابق میل شما رخ نمی دهد آن وقت این سوال را از خودتان بکنید:آیا راه دیگری برای رسیدن به هدف وجود دارد؟

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : با افراد نخبه در ارتباط باشید.
هیچ کس به تنهایی کامل نیست. شاید یک فرد باهوش باشد اما همواره چند عقل بهتر از یک عقل است و تیم ها عملکرد بهتری نسبت به افراد دارند. شاید استیو جابز مدیر عامل فقید اپل کمی دمدمی مزاج بود اما به خوبی می دانست که باید8تا9 نفر از باهوش ترین افراد شرکت در تیم رهبری اش حضور داشته باشند و به آنها نیز یادآور می شد که همین کار را در تیم های خود انجام دهند. این کار بسیار هوشمندانه است.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : جواب همه چیز را نمی دانند
یک جمله قدیمی می گوید, «افرادی که ادعا می کنند جواب همه چیز را می دانند,آنها که بیشتر اهل عمل هستند را به دردسر می اندازند» شاید در ابتدا خنده دار به نظر برسد اما اگر جدی به آن نگاه کنید, واقعا آزار دهنده است. افراد باهوش برای نشان دادن استعداد خود به دیگران وانمود نمی کنند که همه چیز را می دانند, و در عوض به اندازع کافی باهوش هستند که بدانند چه چیز هایی نمی دانند.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : استدلال کنید
"تا زمانی که زنده ام, محال است که چنین اتفاقی برایم رخ رهد." بعضیاز مردم حتی وقتی که با شواهد انکار ناپذیر در رد تفکرات نادرست شان روبرو می شوند هم چنان در برابر آن مقاومت می کنند که گویی تمام زندگی شان به آن وابسته اسا. به یاد داشته باشید بدون داشتن تفکر انتقادی, استدلال منطقی, دلیل و روش علمی, انسان ها در تاریکی جهل خود باقی خواهند ماند.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : تصمیمات هوشمندانه اتخاذ کنید.
افراد باهوش به خوبی می دانند هرکاری انجام دهند, عواقبی در پی دارد هر تصمیمی که در هر لحظه از زندگی خود می گیرند, باید نتایج ثمر بخشی برای کسب و کارشان داشته باشد. به عبارت دیگر چندتماس تلفنی هوشمندانه نمی تواند از شما یک فرد خارق العاده در تنجام تمور بسازد, بلکه توانایی اتخاذ تصمیم های درست و هوشمندانه , به داشتن نظم و تمرکز دائمی نیاز دارد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید.
انسان ها از اولین تا آخرین گام در زندگی خود,همه چیز را با آزمون و خطا یاد گرفته اند. همه ما در زندگی اشتباهاتی داشته ایم تا از آنها درس گرفته و تجربه کسب کنیم. افراد باهوش نیز از اشتباهات خود درس می گیرند. با این همه اگر شما نتوانید با واقعیت ها رو به رو شده و قضاوت منصفانه ای از خود داشته باشید, نمی توانید پیشرفت کرده و کارهای بعدی تان را بهتر انجام دهید.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : کاردان باشید
از آنجا که هوش انسان خاصیت تکاملی دارد(نئوکورتکس های مغز بی دلیل پرورش نیافته اند) افراد باهوش در استفاده مناسب از محیط اطرافشان برای رسیدن به هدف خود در زندگی, سازگارتر و خلاق ترند.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 1 دی

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : هرچیزی را که عمیقاباور داشته باشید برایتان به واقعیت بدل می شود. شما آنچه را می بینید باور که قبلا به عنوان یک باور انتخاب کرده اید. پس باید:
-باور های محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید.
-آنها را از بین ببرید.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : هیچ وقت برای انجام همه ی کارها وقت کافی وجود ندارد همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی است. هر چه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حد حد توانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمیدتوانایی شما برای انجام کارها حدی دارد.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : این که تا چه حد در مورد خودتان مثبت فکر می کنید بستگی به این دارد که فکر می کنید تا چه حد زندگیتان را تحت کنترل دارید.
سلامتی, شادی و عملکرد عالی از طریق کنترل کامل افکار , اعمال و شرایط پیرامونتان به وجود می آید.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : خوشبخت باشید...
اگر دیگران آنرا دوست ندارند , بگذارید نداشته باشند , 'خوشبختی یک انتخاب است' زندگی راضی نگه داشتن همه نیست.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید همان نتیجه را می گیرید که همیشه می گرفتید. بخشی از لـ*ـذت زندگی این است که خود را وارد مجادله نکنی , بلکه از آن بپرهیزی , عقب نشینی ماهرانه صرفا پیروزی است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : هر چندبه دلیلی رخ می دهد. برای هر علتی معلولی هست, و برای هر معلولی علت یا علت های بخصوصی وجود دارد, چه از آنها اطلاع داشته باظید چه نداشته باشید. چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : با آدم‌های نادرست نشست و برخاست نکنید و هیچوقت برای بودن با کسی که ارزش شما را نادیده می‌گیرد اصرار نورزید. یادتان باشد آنهایی که در زمان خوشی کنار شما می‌مانند هیچوقت قابل اعتماد نیستند. مهم کسانی هستند که در ناخوشی‌ها و ناملایمات زندگی کنارتان بوده و می توان آنها را دوستان واقعی نامید
#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : هرگفته ای تاثیری به جا می گذارد. وقتی چیزی را با حالتی سرشار از احساس به خودتان می گویید,افکار,ایده ها و رفتارهایی هماهنگ با همان کلمات بوجود می آید.فقط راجع به چیز هایی فکر کنید که طالب آن هستید و راجع به آنچه که طالب آن نیستید فکر نکنید

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : بشر سعی می کند آنچه را که می خواهد با کمترین تلاش ممکن بدست آورد. همه ی پیشرفت های بشر در زمینه ی تکنولوژس در واقع راه های دستیابی به بیشترین برون داد با کنترین درون داد است.بنابراین همه ی افراد بشر اساسا تنبلند و همواره به دنبال آسان ترین راه ممکن برای انجام کارها هستند.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : شما در فکر کردن, درک کردن و تصمیم گرفتن صدرصد احساسی عمل می کنید. با احساستان تصمیم می گیرید و با عقلتان توجیه می کنید.از آنجایی که کنترل افکارتان دردست خودتان است,خوشبختی شما نیز بستگی به میزان اراده ی شما در کنترل افکارتان دارد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: کیفیت زندگی تان را احساس شما در هر لحظه تعیین می کند و احساس شما را تفسیر شما از وقایع پیرامونتان تعیین می کند نه خود وقایع.
هرگز برای اینکه تجربه ی خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست.کافی است گذشته رامرور کنید و روشی راکه برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید,اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 2 دی

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : هرچیزی را که عمیقاباور داشته باشید برایتان به واقعیت بدل می شود. شما آنچه را می بینید باور که قبلا به عنوان یک باور انتخاب کرده اید. پس باید:
-باور های محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید.
-آنها را از بین ببرید.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : هیچ وقت برای انجام همه ی کارها وقت کافی وجود ندارد همیشه برای انجام مهمترین کارها وقت کافی است. هر چه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حد حد توانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمیدتوانایی شما برای انجام کارها حدی دارد.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : این که تا چه حد در مورد خودتان مثبت فکر می کنید بستگی به این دارد که فکر می کنید تا چه حد زندگیتان را تحت کنترل دارید.
سلامتی, شادی و عملکرد عالی از طریق کنترل کامل افکار , اعمال و شرایط پیرامونتان به وجود می آید.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : خوشبخت باشید...
اگر دیگران آنرا دوست ندارند , بگذارید نداشته باشند , 'خوشبختی یک انتخاب است' زندگی راضی نگه داشتن همه نیست.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید همان نتیجه را می گیرید که همیشه می گرفتید. بخشی از لـ*ـذت زندگی این است که خود را وارد مجادله نکنی , بلکه از آن بپرهیزی , عقب نشینی ماهرانه صرفا پیروزی است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : هر چندبه دلیلی رخ می دهد. برای هر علتی معلولی هست, و برای هر معلولی علت یا علت های بخصوصی وجود دارد, چه از آنها اطلاع داشته باظید چه نداشته باشید. چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : با آدم‌های نادرست نشست و برخاست نکنید و هیچوقت برای بودن با کسی که ارزش شما را نادیده می‌گیرد اصرار نورزید. یادتان باشد آنهایی که در زمان خوشی کنار شما می‌مانند هیچوقت قابل اعتماد نیستند. مهم کسانی هستند که در ناخوشی‌ها و ناملایمات زندگی کنارتان بوده و می توان آنها را دوستان واقعی نامید
#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : هرگفته ای تاثیری به جا می گذارد. وقتی چیزی را با حالتی سرشار از احساس به خودتان می گویید,افکار,ایده ها و رفتارهایی هماهنگ با همان کلمات بوجود می آید.فقط راجع به چیز هایی فکر کنید که طالب آن هستید و راجع به آنچه که طالب آن نیستید فکر نکنید

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : بشر سعی می کند آنچه را که می خواهد با کمترین تلاش ممکن بدست آورد. همه ی پیشرفت های بشر در زمینه ی تکنولوژس در واقع راه های دستیابی به بیشترین برون داد با کنترین درون داد است.بنابراین همه ی افراد بشر اساسا تنبلند و همواره به دنبال آسان ترین راه ممکن برای انجام کارها هستند.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : شما در فکر کردن, درک کردن و تصمیم گرفتن صدرصد احساسی عمل می کنید. با احساستان تصمیم می گیرید و با عقلتان توجیه می کنید.از آنجایی که کنترل افکارتان دردست خودتان است,خوشبختی شما نیز بستگی به میزان اراده ی شما در کنترل افکارتان دارد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: کیفیت زندگی تان را احساس شما در هر لحظه تعیین می کند و احساس شما را تفسیر شما از وقایع پیرامونتان تعیین می کند نه خود وقایع.
هرگز برای اینکه تجربه ی خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست.کافی است گذشته رامرور کنید و روشی راکه برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید,اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 4 دی

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : نگرانی مشکلات آینده را حل نمی کند و فقط لـ*ـذت های امروز را از شما خواهد گرفت و هرگز روی چیزی که نمی خواهید اتفاق بیفتد متمرکز نشوید. همیشه سعی کنید و خونسرد و با تدبیر به امور و مشکلات رسیدگی کنید.

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : اگر همه چیز بروفق مرادتان نیست,تظاهرنکنید که اینطور است.هیچ چیز اشکالی ندارد که هر از گاهی شکست بخورید. لازم نیست همیشه وانمود کنیدکه قوی هستید ونیازی هم نیست که مداوم ثابت کنید که همه چیز خوب پیش می رود.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : سعی نکنید تظاهر به چیزی داشته باشیدکه نیستید.خودتان را تغیر ندهید تا آدمها دپستتان داشته باشندو مطمئن باشبد آنهایی که باید, دوستتان خواهند داشت. این رفتار وجه زیبایی ندارد و فقط باعث میشود از شخصیت واقعی خود دور شوید.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : دیگران را بخاطر مشکلاتتان مقصر ندانی هیچوقت دیگران را سرزنش نکنید و برای اشتباهاتتان به دنبال مقصرنگردید.شهامت پذیرفتن اشتباهاتتان را داشته باشید.لازم نیست برای همه,'همه کس'باشید.اینکار غیرممکن است و فقط خسته تان خواهدکرد.اما لبخندزدن به دیگران می تواند دنیا را تغییر دهد. شاید نه کل دنیارا,ولی دنیای آن آدمها را مطمئنا تغییر می دهد.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : وقتتان را برای اثبات خود تلف نکنید نگذارید دیگران شما را تا سطح خودشان پایین بکشند و برای راحتی کسانی که نمی خواهند خودشان را بالا بکشند,استانداردهایتان را پایین نیاورید. وقتتان را برای توضیح دادن خودتان به دیگران تلف نکنید و هیچوقت بدون وقفه انداختن کاری را پشت سرهم انجام ندهید.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : زیبایی لحظات کوچک را نادیده نگیرید سعی نکنید فقط به دنبال عناصر ایده آل و بی نقص بگردید. دنیای واقعی به افراد ایده آل گرا جایزه نمی دهد, بلکه به کسانی پاداش می دهد که کار انجام دهند. آسان ترین راه را دنبال نکنید. زندگی آسان نیست,مخصوصا وقتی برای بهدست آوردن چیز با ارزشی برنامه ریزی می کنید , راه آسان را انتخاب نکنید.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : خوشبختی خریدنی نیست, سعی نکنید خوشبختی رابخرید. خیلی از چیزهای که آرزو داریم داشته باشیم گران هستند. اما حقیقت این است که چیزهایی که واقعامارا خوشحال و راضی می کنند مانند عشق,خنده و تلاش در جهت علایقمان کاملا رایگان هستند. سعی نکنید برای خوشبختی تان به دیگران تکیه کنید. اگر با کسی که درونتان است خوشبخت و شادنباشید,با هیچ رابـ*ـطه با دوامی هم خوشحال و راضی نخواهید بود.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : وقت تلف نکنید, فکر نکنیدآماده نیستید. هیچکس هیچوقت وقتی فرصتی پیش می آید,کاملا آماده نیست چرا که بیشتر موقعیت های عالی زندگی ما را مجبور می کند که فراتر از محدوده امن خود قدم برداریم و این یعنی احساس راحتی نخواهیم داشت. به دلایل نادرست درگیر هیچ ارتباطی نشوید.روابط باید هوشمندانه انتخاب شوند. تنها بودن خیلی بهتر از این است که با فردی نادرست باشید.توجه داشته باشید که هیچ نیازی به عجله کردن نیست.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : از مشکلاتتان فرار نکنید,نیازهای خودتان را پنهان نکنید و به خودتان دروغ نگویید. دردناک ترین مسئله این است که وقتی شدیدا درگیر دوست داشتن دیگران هستید,خودتان را فراموش می کنید و یادتان می رود که شما هم فردی منحصر بفرد هستید.باید به دیگران کمک کنید اما در کنار آن از خودتان غافل نشوید.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : از اشتباه کردنترسید,اینکه کاری انجام دهید اما اشتباه کنید,بختر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. خودتان را بخاطر اشتباهات گذشته تان سرزنش نکنید.ممکن است فرد نادرستی را در گذشته دوست داشته اید و بخاطر مسائل نادریتی گریه کرده اید اماهر اتفاق بدی هم که بیفتد,اشتباهات به ما کمک می کنند فرد یا چیزهایی را پیدا کنیم که برایمان مناسب هستند.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: حسادت نکنید, به دیگران حسادت نکنید. حسادت هنر شمردن نعمت های دیگران به جای نعمت هتی خودتان است و باید قدر داشته هایتان را بدانید.دست از شکایت و دلسوزی برای خودتان بردارید و کینه توزی نکنید. زندگیتان را با نفرت پیش نبرید چون آخر کار خودتان را خیلی بیشتر از کسانی که از آنها نفرت دارید,اذیت خواهیدکرد. بخشش به این معناست که اجازه نمی دهید دیگران با اعمال خود خوشبختی شما را نابود کنند.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : دوستان نادرست را کنار بذاریدبا آدم های نادرست نشست و برخاست نکنید و هیچوقت برای بودن با کسی که ارزش شما را نادیده می گیرد اصرار مورزید. یادتان باشد آنهایی که در زمان خوشی کنار شم می مانند هیچوقت قابل اعتماد نیستند. مهم کسانی هستند که در ناخوشی ها و ناملایمات زندگی کنارتان بوده و می توان آنها را دوستان واقعی نامید.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 5 دی

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : هر چه بیشتر ، بدون انتظار پاداش به دیگران خدمت کنید خیر و نیکی بیشتری به شما می رسد، آن هم از جاهایی که اصلاً انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت خواهید شد که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید .

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : شما می توانید هر چه را که برای رسیدن به اهداف تعیین شده خود به آن نیاز دارید بیاموزید. آن هایی که می آموزند توانا هستند.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : بهترین فرصت ها اغلب در معمولی ترین موقعیت های زندگی مان به وجود می آید. پس بزرگترین فرصت ها به احتمال زیاد همیشه در دسترس ماست.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : کیفیت زندگی ما را احساسمان در هر لحظه تعیین می کند واحساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد، نه خود وقایع. هرگز برای این که تجربه خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست. کافی است گذشته را مرور کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دست یابی به آن ها انعطاف پذیر باشید. درعصر تحولات سریع و رقابت شدید، انعطاف پذیری از ضروریات است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : خوشبختی زمانی به سراغ ما می آید که تصمیم بگیریم هماهنگ با والاترین ارزش ها و عمیق ترین اعتقادات خود زندگی کنیم. همواره باید با آن بهترین بهترین ها که در درون مان وجود دارد صادق باشیم.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : معیار ایمان به خود، توانایی استقامت در برابر سختی ها، شکست ها و ناامیدی هاست . استقامت ویژگی اساسی موفقیت است . اگر به اندازه کافی استقامت کنیم، طبیعتاً سرانجام موفق خواهیم شد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : ذهن ما می تواند به هر چیزی که باور داشته باشد دست یابد . هر نوع پیشرفتی در زندگی با یک ایده آغاز می شود و چون توانایی ما در خلق ایده های جدید نامحدود است آینده نیز محدودیتی نخواهد داشت.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : مصمم بودن از ویژگی های اساسی افراد موفق است. در زندگی هر جهشی در جهت پیشرفت هنگامی حاصل می شود که در موردی تصمیم روشنی گرفته باشیم.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : شاید برای انجام همه کارها وقت کافی وجود نداشته باشد ولی همیشه برای انجام مهم ترین کارها وقت کافی هست. هر چه بیشتر کار کنیم کارایی بیشتری پیدا می کنیم. اما باید اموری را بر عهده بگیریم که در حد توانمان باشد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: نحوه عملکرد شما همیشه با زیر بنایی ترین ارزش ها و اعتقادات شما هماهنگ است. آن چه که ارزش هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها، اعمال و انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : هر چیزی را که عمیقاً باور داشته باشید به واقعیت تبدیل می شود. شما آن چه را که می بینید باور نمی کنید بلکه آن چیزی را می بینید که قبلاً به عنوان باور انتخاب کرده اید. پس باید باورهای محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید و آن ها را از بین ببرید.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال شبانه 6 دی

#متوليدن_فروردين

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : هر چه بیشتر ، بدون انتظار پاداش به دیگران خدمت کنید خیر و نیکی بیشتری به شما می رسد، آن هم از جاهایی که اصلاً انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت خواهید شد که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید .

#متولدين_ارديبهشت

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : شما می توانید هر چه را که برای رسیدن به اهداف تعیین شده خود به آن نیاز دارید بیاموزید. آن هایی که می آموزند توانا هستند.

#متولدين_خرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : بهترین فرصت ها اغلب در معمولی ترین موقعیت های زندگی مان به وجود می آید. پس بزرگترین فرصت ها به احتمال زیاد همیشه در دسترس ماست.

#متولدين_تير

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : کیفیت زندگی ما را احساسمان در هر لحظه تعیین می کند واحساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد، نه خود وقایع. هرگز برای این که تجربه خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست. کافی است گذشته را مرور کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.

#متولدين_مرداد

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال : در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دست یابی به آن ها انعطاف پذیر باشید. درعصر تحولات سریع و رقابت شدید، انعطاف پذیری از ضروریات است.

#متولدين_شهريور

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : خوشبختی زمانی به سراغ ما می آید که تصمیم بگیریم هماهنگ با والاترین ارزش ها و عمیق ترین اعتقادات خود زندگی کنیم. همواره باید با آن بهترین بهترین ها که در درون مان وجود دارد صادق باشیم.

#متوليدن_مهر

ميزان انرژي اين ماه شما 89 %
ستاره اقبال 12 شمالى
فال : معیار ایمان به خود، توانایی استقامت در برابر سختی ها، شکست ها و ناامیدی هاست . استقامت ویژگی اساسی موفقیت است . اگر به اندازه کافی استقامت کنیم، طبیعتاً سرانجام موفق خواهیم شد.

#متولدين_آبان

ميزان انرژي اين ماه شما 87 %
ستاره اقبال 89 شرقى
فال : ذهن ما می تواند به هر چیزی که باور داشته باشد دست یابد . هر نوع پیشرفتی در زندگی با یک ایده آغاز می شود و چون توانایی ما در خلق ایده های جدید نامحدود است آینده نیز محدودیتی نخواهد داشت.

#متولدين_آذر

ميزان انرژي اين ماه شما 88 %
ستاره اقبال 43 جنوبى
فال : مصمم بودن از ویژگی های اساسی افراد موفق است. در زندگی هر جهشی در جهت پیشرفت هنگامی حاصل می شود که در موردی تصمیم روشنی گرفته باشیم.

#متولدين_دى

ميزان انرژي اين ماه شما 87%
ستاره اقبال 13 شرقى
فال : شاید برای انجام همه کارها وقت کافی وجود نداشته باشد ولی همیشه برای انجام مهم ترین کارها وقت کافی هست. هر چه بیشتر کار کنیم کارایی بیشتری پیدا می کنیم. اما باید اموری را بر عهده بگیریم که در حد توانمان باشد.

#متولدين_بهمن

ميزان انرژي اين ماه شما 89%
ستاره اقبال 97 جنوبى
فال: نحوه عملکرد شما همیشه با زیر بنایی ترین ارزش ها و اعتقادات شما هماهنگ است. آن چه که ارزش هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها، اعمال و انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است.

#متولدين_اسفند

ميزان انرژي اين ماه شما 90%
ستاره اقبال 80 غربى
فال : هر چیزی را که عمیقاً باور داشته باشید به واقعیت تبدیل می شود. شما آن چه را که می بینید باور نمی کنید بلکه آن چیزی را می بینید که قبلاً به عنوان باور انتخاب کرده اید. پس باید باورهای محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید و آن ها را از بین ببرید.

منبع بانو ستاره


❀تاپیک جامع فال شبانه❀

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا