خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,239
امتیاز واکنش
64,115
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
ابن سیرین این گونه می گوید که اگر در خواب ببینی که پادشاهی دستور آویختن تو را داده است معنی جاه و مقام,دارد . تعبیر خواب آویختن از نظر جابر مغربی این چنین است : که اگر فرد در خواب ببینید که به او را دار زدند,ولی از دار افتاد یه این معناست که از مقام خود می افتد .

تعبیر خواب آویختن
حضرت دانیال گوید: اگر کسی ببیند که به فرمان پادشاه به دار آویخته شد، تعبیر آن باشد که از ,سوی پادشاه و امیر جاه و مقام و منزلت می‌یابد، اما در این رابـ*ـطه به اعتقادات و تقوایش آسیب می‌رسد.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین
اگر کسی بیند که پادشاه فرمود تا او را بیاویزد، دلیل که از پادشاه حشمت و جاه و بزرگی یابد، لیکن ,دلیل که دینش خلل افتد. اگر بیند که هنگام آویختن، مردمان نظر در وی می کردند، دلیل که بر عدد آن ,قوم مهتری و فرمانروائی یابد.

اگر بیند که خویشتن را بیاویخت و هیچ کس در وی نظاره نکرد، بلکه خود را آویخته همه دید، دلیل کند که خواهد ,بر خویشان خود مهتری کند، ولیکن کسی مطیع او نگردد. جابر مغربی گوید: چون وی را آویخته بودند و ,ریسمان ببرند و بیفتاد، دلیل که از جاه و بزرگی و حرمت بیفتد.

اگر بیند که گروهی جمع شده اند و وی را بیاویختند، دلیل که بر آن قوم مهتر و فرمانروا گردد. اگر بیند که پیری,مجهول وی را بیاویخت و مردمان به نظاره او همی بودند دلیل که بر خلق جهان فرمانروا شود،چون بیند که خویشان به نظاره او همی بودند.

آنلی بیتون:
اگر خواب ببینید شما را می‌خواهند اعدام کنند، نشانه آن است که اقبال به شما روی می‌آورد,و بر دشمنان غالب می‌شوید و در کسب ثروت پیروز خواهید بود.

تعبیر خواب آویختن از نظر لیلا
لیلا برایت مى‏گوید:
اگر در خواب ببینید که دوست صمیمى شما را اعدام مى‏کنند، نشانه‏ى جدایى از فرد مورد علاقه شما است.اگر در خواب ببینید که کسى را اعدام کرده‏اید و خون از بدن او جارى مى‏شود، نشانه‏ى پیروزى در کارها است.

جابر مغربی گوید:
اگر ببیند به دارش کشیدند اما ریسمان پاره شد و افتاد ، دلیل آن باشد که از جاه و مقام خود می افتد,و موقعیتش را از دست می دهد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
خواب اعدام: به کارهایتان اعتماد نکنید.اعدام خود شما: باید احساستان را بیشترکنترل کنید.
تعبیر خواب اعدام و دار آویختن به روایت امام صادق
حضرت صادق علیه السلام می‌فرماید:

رویای دار زدن بر سه وجه است:ریاست و مهتریمالغیبت مردم کردن
منبع: آلامتو


تعبیر خواب آویختن

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا