خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب مارمولک بر اساس نظر معبر
از نظر خالد اصفهانی
از نظر خالد اصفهانی مارمولک در خواب، از یک شانس و اقبال بزرگ به شما خبر می دهد. این شانس تکرار نشدنی در حوزه مسائل عشقی و احساسی شماست. اگر با کسی در ارتباط هستید، پس خوشبختی در انتظار شماست. اگر هم مجرد و تنهایید، پس این خواب به شما از رسیدن یک عشق لـ*ـذت بخش خبر می دهد.
✍اگر در عالم رویا از مارمولک ترسیدید و ناخودآگاه جیغ کشیدید، این رویا تعبیرش خوب نیست. یک جدایی و متارکه از شخصی که بسیار به او علاقه دارید، در پیش است.
✍مارمولکی که بسیار بزرگ و غیر عادی باشد، نمایانگر جدایی و فاصله است. اگر از این مارمولک ترسیدید و پا به فرار گذاشتید، تعبیر این خواب اندوه بار تر خواهد بود.
✍اگر شما یک خانم باردار هستید و در خواب خود مارمولک دیدید، این رویا نشان می دهد که امکان وقوع یک درگیری و اختلاف نظر بین شما و خانواده همسرتان وجود دارد. سعی کنید مسائل پیش پا افتاده را بیش از حد کش ندهید.

از نظر لیلا برات

✍اگر در عالم رویا مارمولکی به رنگ خاکستری دیدید، این رویا علامتی از یک درگیری و یا اختلاف است. اگر خونسرد نباشید و به این اوضاع دامن بزنید، تنها شما متحمل ضرر خواهید شد.
✍اگر دیدید که مارمولک به رنگ سبز بود، این خواب به شما هشدار می دهد. باید بیشتر از قبل مراقب احوال و اوضاع خود باشید.

از نظر کارل گوستاو یونگ

از نظر کارل گوستاو یونگ، مارمولک در عالم رویا نشانه ای از توافق، هم خوانی و تأیید است. اگر منتظر شنیدن پاسخ و یا نتیجه یک مذاکره می باشید، پس جای نگرانی نیست. چرا که پاسخ مثبت و بله خواهید شنید.
از سمتی دیگر، مارمولک نمایانگر حیات مجدد و تجدید فراش است. اکنون زمان انگیزه های جدید و امید های تازه می باشد.
به بیانی می توانیم مارمولک را نمادی از غریزه ها و غلیان های اولیه شما تعبیر کنیم. شاید در ارتباط با این احساسات بسیار ناراحت و نگران هستید.
مارمولک در خواب، فردی را اطراف شما نشان می دهد که بسیار خونسرد و آرام، ترسو و یا پوست کلفت و شجاع است. این شخص ارتباط نزدیکی با شما دارد.
تعبیر دیگری از این خواب، نشانگر ایجاد ایده ها و خلاقیت های تازه، احیا و نیروی مجدد می باشد. شاید بخواهید حال و هوایی تازه به زندگی خود بدهید.
همچنین اگر در خواب، مارمولک دیدید پس شما بسیار با اصل و نسب می باشید. فردی هستید که در خانواده بسیار فرهنگی و مناسب، تربیت شده اید.
✍اگر در خواب دیدید که مارمولک به شما حمله کرد، چنین خوابی تعبیرش خیـ*ـانت و ضربه خوردن از سمت کسی است که شما بسیار به او اعتماد داشته اید. در واقع در زمانی از او ضربه خواهید خورد که حتی فکرش را هم نمی کنید. اعتماد کامل به هر کسی نکنید و همیشه جایی برای خیـ*ـانت دیدن از سمت او باقی گذارید.
✍اگر در عالم رویا دیدید که مارمولک به شما حمله ور شد و طی این حادثه شما صدمه دیدید، بیشتر مراقب باشید. دوستانی اطراف خود جمع کرده اید که همه در ظاهر دوست هستند. دشمنی زیادی با شما دارند و شما نسبت به خطرات اطراف خود غافل می باشید. از خواب غفلت بیدار شوید تا متحمل ضرر و شکست نشوید.


تعبیر خواب مارمولک

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
از نظر آنلی بیتون

✍اگر در خواب دیدید که مارمولکی را کشتید و نابود کردید، این خواب تعبیرش مثبت است. اگر در گذشته اتفاقی برایتان افتاده و باعث از دست دادن آبرو، شهرت، و اموال و دارایی تان شده است، این خواب به شما می گوید که تمام چیز هایی که از دست دادید، به شما باز خواهد گشت.
✍اگر در خواب دیدید که تلاش می کردید مارمولکی را بکشید اما نمی شد و آن از دست شما فرار کرد، در مورد مسائل عاطفی و احساسی با موانعی رو به رو خواهید شد. شاید عشقی ناکام و شکست خورده در پیش داشته باشید.
✍اگر شما یک خانم هستید و در خواب دیدید که مارمولکی بر روی دامن و یا شلوار شما راه می رفت و سعی داشت جایی از بدن شما را گاز بگیرد، برای چند مدتی مجبور می شوید با غم و اندوه دست و پنجه نرم کنید. به تعبیر دیگر امکان دارد برای همسر شما حادثه ای رخ دهد و در این اتفاق عضوی از بدنش را از دست بدهد. شما برای گذراندن زندگی خود با اراده و جدیت زیادی تلاش می کنید ولی هیچ درآمد خوبی ندارید و این مقدار برای شما هیچ فایده ای ندارد.
کتاب سرزمین رویاها
در کتاب سرزمین رویاها مارمولک نشانه یک هشدار و اخطار است. اگر مراقب نباشید، دشمنان شما را شکست خواهند داد و ضربه بزرگی از سمت آنان خواهید خورد.
✍اگر در خواب دیدید که مارمولکی را گرفتید و در قفس انداختید، این خواب نشان می دهد که شهرت و آوازه شما بیشتر می شود. همچنین اطرافیان بسیار به شما احترام خواهند گذاشت و از شما قدردانی می کنند.
✍اگر در خواب دیدید که شما موفق شدید که مارمولک را بکشید، پس اگر مالی از دست شما رفته است؛ به زودی مجددا به دست شما باز می گردد. البته که تلاش شما هم بسیار موثر است.
✍اگر دیدید که کیفی یا کمربندی از جنس پوست مارمولک داشتید، این رویا نشانه ای از به دست آوردن پول و ثروت است.
✍اگر در خواب دیدید که دوستان شما پوست مارمولک داشتند، این خواب خوب نیست. تعبیرش خیـ*ـانت و نمک نشناسی از سمت همین دوست تان می باشد.


تعبیر خواب مارمولک

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب مارمولک بر اساس موضوع آن
حمله کردن به مارمولک
اگر در عالم رویا دیدید که به مارمولک حمله کردید و سعی داشتید که او را بکُشید، چنین خوابی نشان می‌دهد که در زندگی حقیقی هم سعی دارید که بر مشکلات و ترس هایتان غلبه کنید و کاری کنید که از آنها رد شوید. در واقع شما متوجه پیرامون خود شده اید و دوست دارید که با تمام وجود خود برای ایجاد یک زندگی بهتر و حال و هوای عالی تر تلاش کنید.
خزیدن مارمولک
اگر در عالم رویای خود دیدید که مارمولکی بر زمین می خزید و به سمت شما می آمد، چنین خوابی تعبیرش منفی است. احتمالاً شخصی یا به شما نزدیک است و یا اینکه قصد دارد که به شما نزدیک شود. نیت این شخص بسیار پلید می باشد و قصد صدمه و آسیب زدن به شما را دارد. همچنین شما نیز از او غافل هستید و نمی دانید که چه نقشه و دسیسه‌های برای شما در سر دارد. اگر فرد خوش‌شانسی باشید پس این خواب را خواهید دید و پس از دیدن چنین خوابی حواس خود را بیشتر جمع کنید. در حال حاضر و در کل زندگی تان بهتر است که به هیچکس اعتماد تام نداشته باشید.
مارمولک در سوراخ
اگر در عالم رویا مارمولکی را در سوراخ و یا لانه خود دیدید، تعبیرش چنین خوابی نیز منفی است.
خزیدن مارمولک بر روی بدن
اگر به عالم رویا دیدید که مارمولکی بر روی بدن شما می خزید، چنین خوابی نشان می‌دهد که شاید افرادی اطراف شما هستند که بسیار تلاش می‌کنند تا با ظاهرسازی اعتماد شما را جلب کنند و از این طریق به اهداف و نیت های خود دست پیدا کنند
گرفتن مارمولک
اگر در عالم رویا دیدید که سعی داشتید مارمولکی را بگیرید، این خواب نشان می‌دهد که شما بسیار مایوس و ناامید هستید و اصلاً نسبت به آینده خود و محیط اطراف تان هیچ انگیزه و هیجانی ندارید. حتی برای ادامه زندگی تان انگیزه هم ندارید. شاید منتظر نشسته اید چیزی یا کسی باعث شود که شما یک تکانی بخورید، اما باید بدانید که هیچ کس به جز خودتان نمی تواند به شما کمک کند.
به تعبیر دیگر گرفتن مارمولک در خواب می‌تواند نشان دهد که شخصی به شما علاقه دارد و سعی می کند بیشتر با شما ارتباط داشته باشد. اما شما علاقه ای به او و یا ارتباط جدیدی ندارید. در کل به همه چیز و همه کس سرد و بی میل می باشید.


تعبیر خواب مارمولک

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
کشتن مارمولک
اگر در عالم رویا دیدید که موفق شدید که مارمولکی را بکشید، این رویا نشانگر پیروزی و غالب شدن شما بر دشمنان و بدخواهان تان می باشد. شما تلاش زیادی می کنید که میدان را برای دشمنان خود خالی نکنید. همچنین در برابر مشکلات و موانع زندگی تان بسیار مقاوم و مستحکم ایستاده اید و این خصیصه ی اخلاقی شما قابل تحسین می باشد.
فرار کردن از مارمولک
اگر در عالم رویا دیدید که از دست مارمولک فرار می کردید و جیغ میزدید، این خواب نشان می‌دهد که شما به جای روبرو شدن با ترس ها و اضطراب های خود، آنها را نادیده می گیرید و سرکوب می کنید. این کار درست نیست، به جای اینکه مدام آنها را سرکوب کنید، یک بار سعی کنید که در مقابل آنها ایستاده و با شجاعت با آنها روبرو شوید. به طور کلی تعبیر این خواب منفی نیست و جای نگرانی ندارد.
مارمولک مرده
مارمولک مرده در عالم رویا نمادی از پیروزی و موفقیت شماست. شانس و اقبال بزرگی پیش رویتان قرار دارد که اگر هوشیار باشید و از این موقعیت استفاده کنید قطعاً پیروز میدان شما خواهید بود.
مارمولک در کویر و بیابان
اگر در خواب دیدید که در کویر و بیابانی هستید و همچنین مارمولک های زیادی اطراف شما بودند، این خواب نشان می‌دهد که دشمنان شما خیلی از شما قوی تر هستند و شما نیز این موضوع را می‌دانید و مدام هراسان هستید که مبادا شما را شکست دهند. قدرت فیزیکی و جسمی زیاد ملاک مهمی برای پیروزی نیست، مهم این است که شما از چه استراتژی برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید و بدانید که عقل و سـ*ـیاست مهم تر از قدرت فیزیکی می باشد.
مارمولک زخمی و مجروح
اگر مارمولکی را زخمی و مجروح دیدید، پس چنین خوابی می تواند ناشی از برخی مشکلات و آسیب هایی باشد که در محیط خانوادگی و عاطفی به شما رسیده است. شاید ارتباط خوبی با اعضای خانواده و یا شریک عاطفیتان نداشته باشید. با این حال خواب شما نشانه منفی و بدی نیست. اگر هم فردی قصد داشته است که به شما آسیب و یا صدمه برساند، خود او با مشکل بزرگی مواجه شده است و خودش شکست خواهد خورد، پس شما نگران نباشید.
خوردن مارمولک
اگر به عالم رویا دیدید که مارمولکی را برداشتید و در دهانتان گذاشتید، از این خواب نشانه مثبتی است. ثروت و اموال زیاد و همچنین شادی ها لحظات خوشی در انتظارتان است.
در واقع این خواب به شما مژده می‌دهد که به زودی تمام آرزوهایتان محقق خواهد شد و شما نیز از این بابت بسیار احساس خوشبختی خواهید کرد.
زایمان مارمولک
اگر به عالم رویا لحظه زایمان مارمولکی را دیدید، این خواب نشان می‌دهد که دشمنان شما روز به روز در حال قوی‌تر شدن می باشند. پس برای اینکه بتوانید در مقابل آنها بایستید شما هم منتظر ننشینید و برای قوی تر شدن خودتان کاری کنید.
کندن پوست مارمولک
اگر در خواب دیدید که در حال کندن پوست مارمولکی بودید، این خواب نشان می‌دهد که شخصی در حال خیـ*ـانت کردن به شما بوده است و اکنون از این خیـ*ـانت خبردار شده اید. از این ناراحت هستید که چرا تا این اندازه به این شخص اعتماد داشتید و اینگونه به شما نارو زده است.
گاز گرفتن مارمولک
اگر به عالم رویا دیدید که مارمولکی شما را گاز گرفت و شما از گاز او زخمی شدید، چنین خوابی هم نشانه‌ای از یک خیـ*ـانت می باشد، اما این خیـ*ـانت از جانب نزدیک ترین کس شما مثل یک دوست و یا از جانب همسرتان می باشد.
گاز گرفتن مارمولک در خواب عموماً نشانه‌ای از خیـ*ـانت، فریب دادن، دسیسه و بی وفایی از سمت شریک عاطفی تان می باشد.

مارمولک اهلی و یا تربیت شده

مارمولکی که اهلی باشد، باز هم یک هشدار و اخطار است. شاید در معرض خطر هستید و خودتان از آن آگاه نیستید، به هرحال احتمالات را در نظر داشته باشید.
تعبیر دیگر چنین خوابی می تواند به شما بگوید که نباید اجازه دهید دیگران نظرات و عقاید خودشان را به شما غالب و یا تحمیل کنند.
مارمولک غول پیکر
اگر در عالم رویا مارمولکی را دیدید که جثه آن غیر عادی و بسیار بزرگتر از یک مارمولک معمولی بود، این خواب از یک خطر بسیار بزرگ خبر می دهد. در واقع شما ممکن است در دردسر بزرگی بیفتید. بهتر است که از اهداف و ایده هایی که در سر خود می‌پرورانید با کسی چیزی نگویید و درباره آن خیلی صحبت نکنید. در این مواقع اعتماد به دیگران باعث خیـ*ـانت و آسیب به خودتان خواهد شد.

مارمولک سفید رنگ
اگر بخواهیم به طور جزئی چنین خوابی را بررسی کنیم باید بگوییم که رنگ سفید این حیوان مانعی است برای از بین رفتن افراد شرور و بد طینت.
اگر در عالم رویا دیدید که مارمولک سفید رنگی بر روی دیوار خوابیده بود، حال چه قصد نزدیک شدن به شما داشت و یا اینکه می خواست از دیوار بالا رفته و یا پایین برود، چنین خوابی نشان می دهد که روابط اجتماعی شما خیلی سودی به همراه ندارد و در واقع اصلاً برای شما هیچ فایده و منفعتی به بار نمی آورد. تنها وقت خود را هدر می دهید.
تعبیر دیگری نیز وجود دارد که مارمولک سفید می‌تواند ناشی از تلاش بسیار شما برای رسیدن به اهداف تان در زندگی حقیقی باشد. شما فردی هستید که به توانایی ها و استعدادهای خودتان باور بسیار دارید و هرگز تسلیم موانع و مشکلات نمی‌شوید، آماده هستید که هر مانعی که پیش روی تان سبز می شود را نابود سازید.


تعبیر خواب مارمولک

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
✔مارمولک آبی رنگ
پ
اگر در عالم رویا مارمولکی را دیدید که بدن آن به رنگ آبی بود، باید آماده رو به رو شدن با هر چیزی را داشته باشید. شاید خطراتی در کمین باشد که اگر آمادگی نداشته باشید، هلاک و نابود شوید. ممکن است در محیط کاری تان کسی به شما حسادت کند و بخواهد با دروغ و تهمت، مقام شما را از آن خود کند. در هر صورت مراقب باشید!
✔مارمولک سیاه رن
علامه مدنی برای مارمولک سیاه رنگ تعبیر جامعی ارائه داده اند. از نظر علامه مدنی اگر مارمولک سیاه رنگ و ریزی در خواب دیدید، این خواب به اختلافات، درگیری ها و مشغله های عشقی و احساسی تان اشاره دارد. شاید اخیرا این اختلاف نظر هایتان شدت گرفته باشد و مدام با یک دیگر بحث و جدل دارید.
همچنین مارمولک سیاه از دوره ای خبر می دهد که بخاطر مشکلات زندگی تان مأیوس و ناامید خواهید شد. منشأ این ناامیدی ها بیشتر در حوزه مسائل عاطفی تان است. شما واقعا عاشق و دلباخته معشوق خود هستید و از این بابت از او انتظار زیادی دارید. حالا که او به بخشی از خواسته های شما رسیدگی نکرده، شما ناراحت و دل گرفته شده اید.
سردرگم و پریشان حال هستید و نمی دانید چگونه از این حالات و احساسات منفی فاصله بگیرید. صحبت و گفت و گو تا حدودی می تواند حال و هوای شما را عوض کند.
شیخ طوسی نیز در این باره نظری دارند. وی معتقد است که مارمولک های سیاه و یا سفید رنگ، هر اندازه ای که داشته باشند؛ نشانه اختلافات و عدم توافق شما با دیگران و همچنین دخالت های بیجا و بی اساس اطرافیان در مسائل شخصی زندگی شما خواهد بود.
✔مارمولک قهوه ای رنگ
اگر در خواب خود مارمولکی را دیدید که قهوه ای رنگ بود، فرقی ندارد که اندازه آن بزرگ است یا کوچک، به طور کلی فردی را نشان می دهد که در هر حالتی بسیار خونسرد و بی رگ، ترسو و محتاط و یا بیش از اندازه بیخیال است.
اگر بخواهیم برای این خواب تعبیری مثبت بیاوریم، باید بگوییم که این مارمولک سمبلی از ابتکار و خلاقیت، احیا و تجدید حیات است. در برخی موارد نشانگر استحکام و ثبات شماست.
✔مارمولک قرمز رنگ
اگر در خواب مارمولکی قرمز رنگ دیدید، چنین رویایی به شما می گوید که اگر اخیرا شهرت، خوش نامی و یا ثروت و اموال خود را از دست داده اید، مجددا به دست خواهید آورد. مارمولک قرمز سمبلی مبارک و نیکو می باشد
✔مارمولک در آفتاب
اگر در خواب مارمولکی را دیدید که نور آفتاب به بدن او تابیده بود، چنین خوابی نیکو و مبارک می باشد. دوره ای طلایی و پربار از زندگی تان را تجربه خواهید کرد که هیچ گاه موفقیت ها و لحظات خوش این روز ها را از یاد نخواهید برد. وارد هر کاری می شوید با موفقیت رو به رو شده و از تمام جوانب و ابعاد زندگی تان رضایت و خشنودی خواهید داشت. خوشحال باشید و اجازه دهید که زمانه اتفاقات خوب برای شما رقم بزند.
✔جفت گیری مارمولک ها
اگر در خواب خود، شاهد صحنه ی جفت گیری دو مارمولک بودید، این خواب خوب نیست. احتمال خطر و حمله از جانب کسی بسیار زیاد است. باید مراقب هر کسی که اطراف تان است باشید تا مبادا از غفلت شما سوء استفاده شود.
✔مارمولک درون بدن شما
اصولا این خواب برای هیچ کس خوشایند نیست. مارمولک در دنیای بیداری حیوان محبوبی نیست، چه بسا که در درون بدن تان آن را ببینید. اگر در خواب دیدید که مارمولکی به درون بدن شما رفت، این خواب خوب نیست و علامتی منفی می باشد. این خواب نشانه ای از سوء استفاده شدن از شماست. اشخاصی سعی دارند تا به واسطه شما به اهداف پلید و شوم خود دست یابند.
✔تبدیل شدن به مارمولک
بر خلاف ماهیت عجیب و غیر عادی این خواب، چنین رویایی نشانه مثبت و خوبی است. در واقع نشان می دهد که شما از خواب غفلت و جهل بیدار خواهید شد و از ارزش های معنوی وجودتان آگاه می شوید و سعی می کنید از آن استفاده کنید. مسیر صحیح و موفقیت در زندگی تان را پیدا خواهید کرد.
منبع: تاروت رنگی


تعبیر خواب مارمولک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا