خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,312
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع

تعبیر خواب گل یاس
دیدن گل یاس اگر در فصل باشد، به داشتن فرزندی صاحب جمال و کمال تعبیر می شود و اگر در غیر فصل باشد و جدا کردن آن از شاخه و یا پژمرده بودنش همه اینها، دلیل بر اندوه و رنج است. بنا به تعبیری دیگر، دیدن درخت یا بوته یاس، زنی توانگر و بد اخلاق و در عین حال زیبا است که خوی بدش را به دیدن روی زیبایش تحمل می کنیم.
یاس چون گل های درختی است با ریشه عمیق و عمر زیاد، لذا دیدنش در خواب نیکو است. درخت یاس خوب است اما اگر کسی گل یاس از درخت بچیند و به شما بدهد خوب نیست زیرا بین شما و آن کس هر کس هست، جدایی می افتد.
اگر دهنده گل ناشناس باشد غمی زودگذر و نه چندان دیرپا به شما خواهد رسید. چیدن یاس از درخت به غم و رنج و دوری و جدایی و فراق تعبیر می شود زیرا یاس چون از شاخه جدا شود، زرد و پرپر می شود و از بین می رود. برخلاف آن که اگر ساقه اش در آب باشد مدتی می ماند.
محمد ابن سیرین می گوید: یاسمن درخواب، اگر به وقت دید فرزندی باشد مقبل و بریدن آن غم است. اگر ببیند کسی به او داد، میان ایشان جدائی افتد و درخت یاسمن، زنی است توانگر و بد. اگر ببیند که یاسمن سفید بود زنی است خوب فرجام.
***
ابن سیرین معتقد است که درخت یاسمین زنی است که توانگر و بدخو و در عین حال خوب رو که خوی بدش را به دیدن روی زیبایش تحمل می کنیم.
اگر یاسمین مفید باشد، همان زن توانگر است ولی نیکو فرجام و خوش عاقبت.
یاسمین چون گل های درختی است با ریشه عمیق و عمر زیاد. لذا دیدنش در خواب نیکو است.
درخت یاسمین خوب است اما اگر کسی گل یاسمین از درخت بچیند و به شما بدهد خوب نیست زیرا بین شما و آن کس هر کس هست جدایی می افتد. شاید دهنده گل همان نباشد اما گرفتن گل تنهای یاسمین نشان جدایی است بین گیرنده و شخصی که مورد توجه اوست. اگر دهنده گل ناشناس باشد غمی است زودگذر و نه چندان دیرپا.
چیدن یاسمین از درخت را نیز خوب ننوشته اند و غم و رنج و دوری و جدایی و فراق تعبیر دارد زیرا یاسمین چون از شاخه جدا شود زرد و پرپر می شود و از بین می رود.
برخلاف آن که اگر ساقه اش در آب باشد مدتی می ماند.
مجلسی رحمه الله علیه در مورد غرس و نشان درختن گل اعم از یاسمین و غیره معتقد است که غرس درخت خوب است و نشانه فرزند و ازدیاد مال و منال است، و شادی و اگر درخت یاسمین باشد دولتی است که از جانب زنی مالدار نصیب بیننده خواب می شود.

منبع:آلامتو/یوتاب


تعبیرخواب گل یاسمن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا