خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,313
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب چین و چروک
1- اگر در خواب کسی را می بینید که چین و چروک دارد ، تعبیرش این است که به مشکل جدی برخواهید خورد. دوستانتان ناباب هستند و این موضوع باعث می شود که شما را نیز به دردسر بیاندازند. سعی کنید در رفت و آمد ها و برخوردهایتان تجدید نظر کنید. تعبیر دیگر این خواب هوا و هـ*ـوس است.
2- اگر خواب دیدید که خودتان پر از چین و چروک هستید تعبیرش این است که بی پروایی می کنید و در کارها اصلا محتاط و محافظه کار نیستید و این برای شما گران تمام خواهد شد. بعد از دیدن این خواب به خودتان بیایید.
3- اگر در خواب دیدید که چین و چروک خود را محو کردید تعبیرش این است که شما نمی خواهید حقیقت را بپذیرید. شما اصلا به چیزی اعتقاد ندارید حتی اگر آن چیز به شما ثابت شود، ترجیح می دهید وانمود کنید که اتفاقی نیفتاده است.

تعبیر خواب چین و چروک در پیشانی
4- تعبیر دیدن چین و چروک های پیشانی در خواب این است که به زودی با استعدادهای خود آشنا خواهید شد. واقع بین هستید وهمه چیزهای خوب و بد را پذیرفته اید. شما پذیرفته اید که دیگران مسیر بهتری را برای زندگی شان پیش گرفته اند. باید به شما گفت که پذیرفتن یک چیز کافی نیست. باید بلند شوید و همت کنید و خود را به آنها برسانید.
5- اگر در خواب دیدید که چین و چروک های پیشانی خود را از بین بردید تعبیرش این است که باید اولویت های خود را مشخص کنید. شما وقت و هزینه زیادی را صرف چیزی کرده اید که اصلا اهمیتی نداشته و شکست خورده است. برای انجام یک کار تمام جوانب آن را بسنجید.
6- تعبیر چین و چروک گردن در خواب نشانه این است که شما بیش از حد به نظرات دیگران اهمیت می دهد. نظرات دیگران برایتان کاملا مهم است و در واقع آن کاری را انجام می دهید که دیگران می خواهند. زندگی به این صورت کاملا سخت است. سعی کنید خودتان را پیدا کنید و از خودتان لـ*ـذت ببرید نه اینکه دیگران از شما لـ*ـذت ببرند.
7- اگر در خواب دیدید که چین و چروک گردنتان محو شد تعبیرش این است که شما دوست دارید تمام وقت جلب توجه کنید. خانواده تان به کارهای شما اهمیت نمی دهند و این موضوع شما را ناراحت می کند. سعی کنید انتقادهای آنها را جدی نگیرید و اگر انتقادهای منطقی می کنند سعی کنید که اشتباهاتتان را برطرف کنید.
8- اگر زنی در خواب دیدید که قفسه سـ*ـینه اش چین وچروک دارد تعبیرش این است که اعتماد به نفسش بسیار پایین است. باید خودش را آنگونه که هست بپذیرد و قبول کند که انسان پیر می شود.
9- دیدن چین و چروک دست در خواب نماد طبیعت دلسوز شماست. شما از کمک به دیگران لـ*ـذت می برید و هرگز برای حضور در کنار دوستان و افراد دیگر در هنگام نیازشان مشکل ندارید. به همین دلیل ، همه شما را دوست دارند و به خاطر این برخورد دلسوزانه به شما احترام می گذارند ، اما اغلب اتفاق می افتد که همکارانتان از شما استفاده می کنند. اگر حس میکنید که اینگونه است، اجازه دخالت و سو استفاده را به آن ها ندهید. به زودی به آن ها نیز متوجه اشتباهاتشان خواهند شد.
10- اگر در خواب دیدید که به تدریج پیر شدید تعبیرش این است که در وضعیتی قرار میگیرید که به کمک تجربه تان می توانید به پیروزی برسید. سعی کنید بیشتر مطالعه کنید و دانش خود را نسبت به شرایط پیچیده بالا ببرید.
11- اگر در خواب دیدید که دستانتان رفته رفته پیر می شود تعبیرش این است که برای رسیدن به موفقیت باید تلاش زیادی کنید. این یک روند، طولانی و دشوار خواهد بود و انرژی و صبر زیادی می خواهد. بعضی اوقات احساس انگیزه کمتری خواهید کرد و باور خواهید داشت که بهترین کار این است که از همه چیز دست بکشید ، اما دوستان نزدیک به شما در ادامه کار کمک می کنند و به زودی یاد خواهید گرفت که هرگز از رویاهای خود دست برندارید.

تعبیر خواب چین و چروک صورت
12- اگر در خواب چهره های چروک خورده زیادی دیدید، تعبیرش این است که صبر زیادی دارید. به دلیل شرایط به وجود آمده به شدت آشفته و مضطرب هستید. یاد گرفته اید که انرژی و وقت خود را صرف کارهای خوب و آینده داری کنید.
13- دیدن خواب نوزادان یا کودکان چروکیده درست است که این خواب ناراحت کننده است اما معنای منفی ندارند. اگر خواب نوزاد یا کودکی را دیدید که صورت چروکیده ای دارد، تعبیرش این است که به زودی لحظات خوبی را در آینده خواهید داشت. این امکان وجود دارد که با دوستان یا خانواده خود ملاقات کنید ، یا کسی را ببینید که به شدت نگران هستید. به هر حال لحظات آینده بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود.
14- اگر مردی خواب ببیند که چروکیده شده است تعبیرش این است از فرصت های از دست رفته پشیمان است. شما مدام فکر میکنید که آیا کاری که انجام می دهید درست است یا غلط. اما سعی کنید که به خودتان اعتماد کنید و مسیری که می روید را چندین بار بازبینی نمایید.
15- اگر زنی در خواب دیدید که مردی چین و چروک داشت تعبیرش این است که به زودی با همسری با تجربه ازدواج خواهد کرد و می تواند روی حرف های او حساب باز کند.

منبع:دلگرم


تعبیر خواب چین و چروک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا